Mwah, ik snap het wel. Nu ja, ik veronderstelde dat mensen gewoon alles van Mark Kozelek of geweldig vinden of vreselijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet hoe Sun Kil Moon spannender is dan Red House Painters. Eerstgenoemde is voor mijn gevoel echt een stuk conventioneler.
2012 was matig ja, uit mijn hoofd was 2008 mijn favoriet die ik bewust heb meegemaakt (vanaf 2007), zo even kijken of dat klopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
2012 is eigenlijk ook waardeloos muziekjaar vergeleken met 2013
Zat die 2012 lijst door te kijken, maar luister weinig daar nog van. En wat ik ontdekt hebt later beperkt zich tot Godspeed You! Black Emperor en Beach House.
Ik had nog wat toegevoegd aan mijn post. Maar ik zal eens wat meer Red House painters gaan luisterenquote:
Het is meer slowcore, dat sowieso, maar monotoner...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mwah, ik snap het wel. Nu ja, ik veronderstelde dat mensen gewoon alles van Mark Kozelek of geweldig vinden of vreselijkMaar dat gezegd zijnde, vind ik Red House Painters wel monotoner in hun geluid en wat minder experimenteler. Maar daarom niet slechter.
AIFF is de hoogste kwaliteit die je zo af kunt spelen, snap het wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:57 schreef Xrenity het volgende:
Gewoon een MP3 download-optie was ook wel leuk geweest bij Other People
Ja wel een beetje irritant. Mijn hele iphone staat nu meteen vol om nog maar niet te spreken over mijn HD.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
AIFF is de hoogste kwaliteit die je zo af kunt spelen, snap het wel.Het is wel echt onhandig groot. Bijna 5 Gb voor 10 uur muziek nu
![]()
“Ik wil maar zeggen dat, als ik iets wil zeggen, het liever nu zeg dan dat ik het straks moet zeggen. Dit gezegd zijnde moet ik zeggen dat ik dat goed gezegd heb. Je moet het maar kunnen zeggen, zeg ik altijd maar! Ik heb gezegd! - Lambikquote:
Dat klinkt wel lekker trouwensquote:
Haha, Belgische uitdrukking veronderstel ik. Ik probeer ze te vermijden maar af en toe duiken ze nog op in mijn posts.quote:
iTunes kan in een handomdraai omzetten. Moet je in Opties > Voorkeuren > Algemeen > Importinstellingen het bestandsformaat selecteren dat je fijn vindt, en dan alle bestanden die je anders wil selecteren > rechtermuisknop > versie voor "x" aanmaken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja wel een beetje irritant. Mijn hele iphone staat nu meteen vol om nog maar niet te spreken over mijn HD.
Ik dacht oprecht dat het een verbastering was van "Dat gezegd hebbende" en "... zijnde" maar het is dus gewoon goed.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, Belgische uitdrukking veronderstel ik. Ik probeer ze te vermijden maar af en toe duiken ze nog op in mijn posts.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
iTunes kan in een handomdraai omzetten. Moet je in Opties > Voorkeuren > Algemeen > Importinstellingen het bestandsformaat selecteren dat je fijn vindt, en dan alle bestanden die je anders wil selecteren > rechtermuisknop > versie voor "x" aanmaken.
Fluitje van een cent. En na de eerste keer is 't alleen maar klikken.
192-320 kbps, WAV, AIFF en AAC.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik niet snappen. omzetten naar wat?
Je bedoelt, dan zet hij die AIFFs om naar 320kbps ofzo?quote:
Jep. En die nemen véél minder ruimte in.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je bedoelt, dan zet hij die AIFFs om naar 320kbps ofzo?
Hmm interessant. Nu zet ik namelijk al mijn flacs om naar aiff...ik kan nog een stap doen dusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jep. En die nemen véél minder ruimte in.
Ik zei nergens slepen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm interessant. Nu zet ik namelijk al mijn flacs om naar aiff...ik kan nog een stap doen dus
maar dat slepen van jou kan ik niet vinden. Ik kan alleen maar wat settings vinden voor het importeren van CD.
Zolang je geen "Miljaar" post valt het nog wel mee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, Belgische uitdrukking veronderstel ik. Ik probeer ze te vermijden maar af en toe duiken ze nog op in mijn posts.
Je hebt je post ge-edit, kan niet anders...quote:
Nee, echt nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je hebt je post ge-edit, kan niet anders...
Maar ik kan niks invullen. ik kan alleen instellen dat ie naar 44 kHz moet doen, iets.
Erg fijn, iddquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Die plaat van Courtney Barnett van vorig jaar blijft toch ook wel ontzettend lekker:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |