Vond Reflektor niks terwijl Tchock dat al voorspelde.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Verrassend...Had je het ook leuk gevonden, als we je niet hadden gezegd dat je het slecht zou gaan vinden? Wel heel hipster om het dan tóch goed te gaan vinden natuurlijk
Ken je Red House Painters al? Voorloper van Sun Kil Moon. Hun album Rollercoaster is wat mij betreft dé klassieker in dit genre. (al is het wel wat geëvolueerd door de jaren heen)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:25 schreef Kerftminister het volgende:
Wel aardig albumpje van Sun Kil Moon trouwens hoor, goede nummer 2 voor dit jaar.
Zag het dit topic gementioned worden maar ken het verder niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ken je Red House Painters al? Voorloper van Sun Kil Moon. Hun album Rollercoaster is wat mij betreft dé klassieker in dit genre. (al is het wel wat geëvolueerd door de jaren heen)
Zeker. Ik maak zelfs elk jaar al een "jaarlijstje the year after" om te kijken wat veranderd is en aan toegevoegd isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vond Reflektor niks terwijl Tchock dat al voorspelde.
God moet trouwens mijn 2013 nog bijwerken, ook maar een 2014tje maken. Norrage, doe jij je 2013 lijst gewoon retrospectief ook nog bijwerken?
quote:
Red House Painters vind ik nou wel echt erg saai. Al ken ik Rollercoaster nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ken je Red House Painters al? Voorloper van Sun Kil Moon. Hun album Rollercoaster is wat mij betreft dé klassieker in dit genre. (al is het wel wat geëvolueerd door de jaren heen)
Ik alleen Love Toxicity van Flip, die had ik 26 december het eerst geluisterd denk ik, dit jaar erg gaan waarderen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker. Ik maak zelfs elk jaar al een "jaarlijstje the year after" om te kijken wat veranderd is en aan toegevoegd is
Maar ik heb uit 2013 nog niet heel veel nieuwe dingen ontdekt, vooralsnog.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:20 schreef DO2 het volgende:
Indietronica, indie-hiphop.... Houdt het dan nooit op.
Klassiekertje:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Red House Painters vind ik nou wel echt erg saai. Al ken ik Rollercoaster niet
De officiële naam is gewoon Red House Painters ja (selftitled dus) maar de opvolger heet ook zo, dus daarom noemen de fans de albums meestal Rollercoaster en Bridge.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:36 schreef Norrage het volgende:
Uuh Arn0...haal je wat door elkaar? ik zit de discografie te kijken, maar er bestaat helemaal geen Rollercoaster
Je vindt Red House Painters saai, en Sun Kil Moon niet? Merkwaardig.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Red House Painters vind ik nou wel echt erg saai. Al ken ik Rollercoaster niet
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die ja. Wordt echt onpasselijk van haar hoofd. Ook die album cover windt me niet bepaald op.
Mijn favoriete track van die plaat:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Klassiekertje:
Al is het wel wat minder spannend dan Sun Kil Moon, ja. Maar alsnog, heel meeslepend en intens. (zo mogelijk nog depressiever)
Sun Kil Moon vind ik ook niet altijd goed hoor (integendeel). Maar heel wat spannender dan Red House Painters.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:37 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Je vindt Red House Painters saai, en Sun Kil Moon niet? Merkwaardig.
Ik geloof dat dat ook de bedoeling is, eigenlijk. Ze laat zich van haar minst charmante kant zien, zeg maar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook die album cover windt me niet bepaald op.
Ik begrijp gewoon niet hoe Sun Kil Moon spannender is dan Red House Painters. Eerstgenoemde is voor mijn gevoel echt een stuk conventioneler.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sun Kil Moon vind ik ook niet altijd goed hoor (integendeel). Maar heel wat spannender dan Red House Painters.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet hoe Sun Kil Moon spannender is dan Red House Painters. Eerstgenoemde is voor mijn gevoel echt een stuk conventioneler.
Dat is natuurlijk ook weer zo. Alleen ik vind dat op mijn beurt juist niet charmant.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:39 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat ook de bedoeling is, eigenlijk. Ze laat zich van haar minst charmante kant zien, zeg maar.
En dat vind ik - op mijn beurt - dan wel weer charmant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |