Of deze:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:32 schreef ranja het volgende:
Dit is wel een gaaf nummertje, nog gecovered door My Bloody Valentine.
Ken je Defriended en Gimme ook al?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:47 schreef Norrage het volgende:
Waarom kende ik dit nummer nog niet?
Heel vet inderdaad, thanks bob
Het is bijna eurodance...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:52 schreef Näsenbar het volgende:
Ik denk dat ik hem nog even moet laten zakken.
Ik heb eigenlijk maar 1 sterke single gehoord. Dus ik ben misschien niet eerlijk. maar als ik zie dat bijvoorbeeld Maximo Park al een 6.1 heeft...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:26 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik ben 't er wel mee eens eigenlijk. 5.4 is misschien een beetje té, maar ik vind 't een behoorlijk saaie plaat.
James Murphy schijnt er aan meegewerkt te hebben zelfsquote:
Gister hier al gepost maar ik kan er niet aan wennen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:52 schreef Näsenbar het volgende:
Ik denk dat ik hem nog even moet laten zakken.
Volgens mij alleen aan het album, niet per se dit nummer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
James Murphy schijnt er aan meegewerkt te hebben zelfs
Niet mee eens. Het is echt een leuke, vermakelijke plaat. Toegegeven, heel vernieuwend en bijzonder is het niet, maar dat was eerder ook geen bezwaar voor P4k (kuckkuchkuchdisclosurekuchkuchkcuhc)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Broken Bells maar een 5.4 op pitchfork
Beetje zoals Jonathan Wilson dus? Niet origineel, wel leuk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:31 schreef Norrage het volgende:
Ik had het een 4/5 gegeven , omdat ik het gewoon een lekker album vind. Maar het is gewoon niet echt vernieuwend ofzo. Ik zou het ook eigenlijk lager moeten geven, amar goed. Ik vind het een beetje een 7+ ofzo. dat vertaalt niet in 3.5 of 4
Ja precies dat. Al was Jonathan Wilson wel veel meer kwaliteit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beetje zoals Jonathan Wilson dus? Niet origineel, wel leuk.
Laatste album van The Shins heb ik dat vooralquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:44 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb met Broken Bells precies hetzelfde probleem als The Shins. Prima voor een paar nummertjes, maar ik kan echt onmogelijk een heel album uitzitten op de een of andere manier.
Als ik zo'n vrouw voorbij zie lopen word ik daar niet opgewonden van, nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:49 schreef Maxerazzi het volgende:
Pfff, ik vind dat St. Vincent qua imago voortaan wel echt een beetje too much. Die loopt altijd te pushen hoe extravert ze toch wel niet is. Beetje vermoeiend, want muzikaal gezien doet ze vaak heel leuke dingen.
Ja, degene die hier werd gepost gisteren geloof ik he?quote:
Ja, had niet geluisterd nog. Ik wachtte tot het hele albumquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:17 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ja, degene die hier werd gepost gisteren geloof ik he?Vond ik veruit de leukste van het album na een luisterbeurt.
Fantastisch.quote:
Een 5.4 las ik ergens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:29 schreef DeMessias het volgende:
P4K is niet weg van Broken Bells: http://pitchfork.com/reviews/albums/18914-broken-bells-after-the-disco/
Hierboven?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een 5.4 las ik ergens.
Ik weet even niet waar.
Daarom de PIquote:
Daar lees ik altijd overeen.quote:
Van dezelfde recensent ook nog.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het is echt een leuke, vermakelijke plaat. Toegegeven, heel vernieuwend en bijzonder is het niet, maar dat was eerder ook geen bezwaar voor P4k (kuckkuchkuchdisclosurekuchkuchkcuhc)
Lees hier meermaals over al geposte dingen denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |