Is dat wifinetwerk openbaar of moet je echt met een code daar in komen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:57 schreef Wokschotel het volgende:
Ik neem aan dat ze daar een wifinetwerk hebben. Hoe onaannemelijk is het dat iemand via dat wifinetwerk misbruik heeft gepleegd?
Is niet genoemd, moet iemand even langs gaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Is dat wifinetwerk openbaar of moet je echt met een code daar in komen?
En gewoon mijn screenshotje gebruiken zonder te vragen!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:03 schreef Walter81 het volgende:
Op http://www.misdaadjournal(...)-america-dood-spoor/ staat ook een mooie samenvatting van een meedenker
[..]
Dat dit kan in Nederland!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:08 schreef Its-okay-to-be-gay het volgende:
[..]
En gewoon mijn screenshotje gebruiken zonder te vragen!
Nee, halsstarrig vasthouden aan je eigen 'waarheid', ondanks dat alles er op duidt dat het zijn lieftallige dochter zelf is, getuigt absoluut niet van domheidquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:56 schreef Ixnay het volgende:
We lachen wel allemaal om de naïviteit van die Peter.
Maar stel jij zat in die situatie en je dochter krijgt doodsverwensingen en je weet niet precies wat er aan de hand is, dan doe je ook alles wat in je mogelijkheid ligt.
Deze man is niet superslim maar ook niet heel dom. Hij runt een eigen bedrijf en heeft zich blijkbaar in de crisis staande gehouden.
Ik heb het idee dat Emmelie het kleine prinsesje is van Peter die niks fout kan doen. Zo komt het in ieder geval op mij over.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:56 schreef Ixnay het volgende:
Maar stel jij zat in die situatie en je dochter krijgt doodsverwensingen en je weet niet precies wat er aan de hand is, dan doe je ook alles wat in je mogelijkheid ligt.
Deze man is niet superslim maar ook niet heel dom. Hij runt een eigen bedrijf en heeft zich blijkbaar in de crisis staande gehouden.
Hij begint elke zin zonder hoofdletters.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:29 schreef Ryhex het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aldus Peter.
Hij begint elke zin met "ik".quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hij begint elke zin zonder hoofdletters.
Evenals de dreig sms'jes!
Sms dreiging zonder hoofdletter.quote:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1554074/1quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:53 schreef _DeMoN_ het volgende:
Peter kan het niet zijn, want chatte live met de dader, dat staat ook op film. Hij kan op zijn hoogst samenspannen met Emmelie, maar dan ben ik het doel wel zoek van de actie.
blijft dus wederom over, het is Emmelie. Of de moeder
Inderdaad en Peter heeft zo'n tunnelvisie dat hij nooit of te nimmer zal accepteren dat zijn eigen dochter de dader is. Zelfs al zou Emmilie het zelf toegeven, dan zou Peter het nog niet geloven. Maar dat past ook wel bij een diep religieuze man.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Emmelie het kleine prinsesje is van Peter die niks fout kan doen. Zo komt het in ieder geval op mij over.
Juist zijn truc om ons om de tuin te leidenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Sms dreiging zonder hoofdletter.
Facebook dreigbericht zonder hoofdletter.
Jari gebruikt hoofdletters. Ik heb hem allang doorgestreept als dader.
Nog zieker als de daderquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:29 schreef Ryhex het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aldus Peter.
Shiiit je hebt gelijk. Ik gum de streep weer uit, gelukkig was het potlood.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Juist zijn truc om ons om de tuin te leiden![]()
Ik denk dat menig vader net zo zou reageren als hij. Natuurlijk wil je niet geloven dat je kind zoiets doet. Zeker als er geen keihard bewijs is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:56 schreef Ixnay het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |