kom er nu achter dat ik niet op laagste prijs eerst had gekliktquote:Op maandag 3 februari 2014 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Je hoort het sof![]()
Mja true, maarja schoon is ook wel chill
waarom?quote:
Oh zoiets betaalde ik in Mexico ook wel eensquote:Op maandag 3 februari 2014 20:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
kom er nu achter dat ik niet op laagste prijs eerst had gekliktblijkbaar kan je voor 20 euro al ergens terecht, dus dat is wel te doen
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:20 schreef essnhills het volgende:
Het is weer helder. Mooie maan weer. Iets dikker als gister. Wat vrij logisch is aangezien hij net van de nieuwe maan komt
Daarvoor ben je West-Fries natuurlijk.quote:
Zat voor 9 euro in een vet schone aan de Liffy in Dublin.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh zoiets betaalde ik in Mexico ook wel eensMaar vaak ook al 10
U jelly?
*dan gisterquote:Op maandag 3 februari 2014 20:20 schreef essnhills het volgende:
Het is weer helder. Mooie maan weer. Iets dikker als gister. Wat vrij logisch is aangezien hij net van de nieuwe maan komt
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik West-Fries natuurlijk.
Lag voor 3 euro in India met view op het paleis van Octopussyquote:Op maandag 3 februari 2014 20:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zat voor 9 euro in een vet schone aan de Liffy in Dublin.
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lag voor 3 euro in India met view op het paleis van Octopussy
nee hij is er nietquote:
Nee, ik was er wel vandaagquote:Op maandag 3 februari 2014 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je me zien stuiteren op de uni dan?
Hallo, aangenaam.quote:
Duurt nog vet langquote:Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
zoveel zin in australie... ga er bijna van huilen
Heb je iemand bij de SPAR een reep toblerone zien kopen?quote:
Oh, wat lief.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al een weekje of 2Nog gekregen
ook
neequote:Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat je me weten als hij er is? Bedankt.
Etsuquote:Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat je me weten als hij er is? Bedankt.
De SPARquote:Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Duurt nog vet lang
[..]
Heb je iemand bij de SPAR een reep toblerone zien kopen?
hoe moet ik je bereiken?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit vind ik best kwalijk. Waarom niet, Süpersöf?
waarom nietquote:Op maandag 3 februari 2014 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit nu op de uniNooit meer naar de supermarkt
wat denk je zelf?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:25 schreef Typisch het volgende:
kun je abo's overzetten naar een ander account?
dan ga ik mijn nep account eens uit het stof halen en een abo hosselen
Hallo Muto, geheel wederzijds.quote:
Rezania en BBQSausagequote:Op maandag 3 februari 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, wat lief.
Wie was de weldoener?
Ik ben nog niet naar de spar geweest daar. Is het wat?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Duurt nog vet lang
[..]
Heb je iemand bij de SPAR een reep toblerone zien kopen?
quote:
niet meer want challengequote:Op maandag 3 februari 2014 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit nu op de uniNooit meer naar de supermarkt
Ja dat wel.quote:
gewoon naar de aldi of lidlquote:Op maandag 3 februari 2014 20:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
wel best duur toch
Wel altijd goedkoper dan AH to go
Ja zag er best prima uitquote:Op maandag 3 februari 2014 20:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben nog niet naar de spar geweest daar. Is het wat?
Je moest wel lachenquote:
hier ookquote:Op maandag 3 februari 2014 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Bij mijn ouders is het de buurtsuper
neequote:
insoquote:Op maandag 3 februari 2014 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk het niet
#110%antidanny
#cut4inso
hier heb ik nog geen posts van jullie over gezienquote:Op maandag 3 februari 2014 20:27 schreef Ezell het volgende:
aldo gaat deze maand niet meer naar de spar
80 euro challenge
neequote:
gaat over ham en kaasquote:Op maandag 3 februari 2014 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier heb ik nog geen posts van jullie over gezien
vertel aub meer?!
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
vertel aub meer?!
Erg handig wel. Ook echt nog met van die mensen die iedereen kennen enzo. Moest m'n broer wijn halen dat hij 12 was ofzo, en m'n moeder dacht even niet na. Werd ze gebeld door die vent van de Spar 'Ja hij staat hier met wijn, is dat de bedoeling?' 'Oh, haha! Ja ik had hem gestuurd' 'oke!' en een andere keer andersom gebeld, met de mededeling dat wij drank kwamen halen enzoquote:
Ssssttttquote:Op maandag 3 februari 2014 20:27 schreef Ezell het volgende:
aldo gaat deze maand niet meer naar de spar
80 euro challenge
Ik moet een maand als een pauper levenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
vertel aub meer?!
Dat doen ze via Skype wel... Oh wacht.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
vertel aub meer?!
Oh echt johquote:Op maandag 3 februari 2014 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moet een maand als een pauper levenZie het maar als een rite of passage
deze snap ik nietquote:Op maandag 3 februari 2014 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat doen ze via Skype wel... Oh wacht.
Ze gebruiken dit topic als skype.quote:
Jaquote:Op maandag 3 februari 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof van ze.
Ik had er een gekregen van Fok-it.
Dan moet ik opstaan en een beker beker.quote:
Ik ga hem binnenkort ontmoeten en dan een knuffel gevenquote:
Nice.quote:
#nohomoquote:Op maandag 3 februari 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga hem binnenkort ontmoeten en dan een knuffel geven
Is dat wat? Op IMDB is hij niet zo goed beoordeeld.quote:
wanneer ga je fokkie meeten?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echte liefdequote:Op maandag 3 februari 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
gisterenquote:
40 euro... Ze zeggen dat dit de laatste voorraden van uitshirt zijn. Maar, misschien dat ze eind van het seizoen nog voor 25 komen.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice.
Hoe duur? Misschien aan het einde van seizoen als er weer een sale is dat ik hem wel even op pik.
Maar dat maakt niet uit, want ik heb eerder al aangegeven dat ik jouw en aldo's mening kan negerenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
mensen die films op tv kijken kan ik niet serieus nemen
Mijne ook?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit, want ik heb eerder al aangegeven dat ik jouw en aldo's mening kan negeren
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit, want ik heb eerder al aangegeven dat ik jouw en aldo's mening kan negeren
40 is wel een aardig prijsjequote:Op maandag 3 februari 2014 20:33 schreef Muto het volgende:
[..]
40 euro... Ze zeggen dat dit de laatste voorraden van uitshirt zijn. Maar, misschien dat ze eind van het seizoen nog voor 25 komen.
quote:
ik date momenteel niemand dus wat zeur jequote:Op maandag 3 februari 2014 20:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik had gisteren met jou afgesproken maar jij dumpte bij voor chase
mooiquote:Op maandag 3 februari 2014 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar ik vind jullie nog wel lief hoor
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gaan jullie naar de kinderboerderij? De eerste lammetje van het jaar aanschouwen?
Ja ehh jullie wilden mij weg hebbenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe normaal joh
[..]
40 is wel een aardig prijsje
gewoon in de fanshop?
helemaal nietquote:Op maandag 3 februari 2014 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ehh jullie wilden mij weg hebben
Ja. Heb hem daar bij Beurs gehaald.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe normaal joh
[..]
40 is wel een aardig prijsje
gewoon in de fanshop?
Ik gaf toch aan dat ik hier heul gaan stelletje kan vormen met iemand anders?quote:
ik wil taart bakkenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik date momenteel niemand dus wat zeur je
dat is toch vet?!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]dat zou ik graag willen!
Waar is Fokkie nu?
Ja, zeker.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik wil taart bakken...
[..]
dat is toch vet?!
Beetje gay kan geen kwaad. Wij kunnen een fake stelletje vormenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gaf toch aan dat ik hier heul gaan stelletje kan vormen met iemand anders?
Oh dat is misschien nog wel een ideequote:Op maandag 3 februari 2014 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje gay kan geen kwaad. Wij kunnen een fake stelletje vormen
Ah okay, eens langs hobbelen van de week dan.quote:
toen vroeg ik hoezoquote:Op maandag 3 februari 2014 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gaf toch aan dat ik hier heul gaan stelletje kan vormen met iemand anders?
dat klinkt serieus als een leuke meetquote:Op maandag 3 februari 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Geitjes voeren, konijnen aaien, varkens kijken
Vraag Littlerabbit mee, dan kan hij zichzelf aaienquote:Op maandag 3 februari 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Geitjes voeren, konijnen aaien, varkens kijken
Dat is heul geen slap excuusquote:Op maandag 3 februari 2014 20:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah okay, eens langs hobbelen van de week dan.
[..]
toen vroeg ik hoezo
toen kwam jij met het slappe excuus dat je al bezet bent
niet mijn fout
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vraag Littlerabbit mee, dan kan hij zichzelf aaien
Precies, wanneer gaan we daten?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:37 schreef essnhills het volgende:
Om een beetje de bromances hier te balanceren enzo
Ik heb er nu al intens zin in.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat klinkt serieus als een leuke meet
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vraag Littlerabbit mee, dan kan hij zichzelf aaien
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarvoor ben je West-Fries natuurlijk.
ik stel me aanquote:
Ehmquote:
Ik doe graag mee.quote:
gooi het eruit, wat is er?quote:
en dan achteraf ijsjes etenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er nu al intens zin in.
Als hij onlne komt, ga ik het vragen.
Muutje is heul lief, maar ik ben nog steeds bezetquote:Op maandag 3 februari 2014 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okaaay
[..]
Kijk Ess we hebben nog een gegadigde.
Hahaha gekkie.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan bedoelt ze niet elkaars ijsje he!
Dan blijft het ingewikkeld.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Muutje is heul lief, maar ik ben nog steeds bezet
Pics van je nieuwe schoenen.quote:
Schoenen gekocht? Wat voor?quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan blijft het ingewikkeld.
[..]
Pics van je nieuwe schoenen.
quote:
https://www.vanharen.nl/N(...)dames-schoenen-pumpsquote:
ohquote:
geen aldoshoesquote:Op maandag 3 februari 2014 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.vanharen.nl/N(...)dames-schoenen-pumps
Oh tof.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tof.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
omg die zijn ook mooiquote:Op maandag 3 februari 2014 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tof.Ik twijfelde tussen die van jou, en deze
https://www.vanharen.nl/N(...)07015/Veterpump.prod;jsessionid=B83A2E5587F888D6AFB7910ADC616D72.appserver14t2
Ik heb dus de laatste
Soms moet je dat ook gewoon doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
omg die zijn ook mooiik heb eigenlijk niet eens verder gekeken, gewoon gepast en gekocht
Hoe groot ben je dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:47 schreef Muto het volgende:
Ik vind hakken irritant, dan lijk ik zo klein.
eentje ja, die had ik wel ingecalculeerdquote:Op maandag 3 februari 2014 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ohdat is kut
voor die tentamens vorige week?
daarom hoge hakken boycotten voor vrouwen boven de ~1,70quote:Op maandag 3 februari 2014 20:47 schreef Muto het volgende:
Ik vind hakken irritant, dan lijk ik zo klein.
1.78.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soms moet je dat ook gewoon doen.
Ik ga komende maanden nog naar een roze pump zoeken, maar ik weet niet of dat gaat lukken.
[..]
Hoe groot ben je dan?
flips weetquote:Op maandag 3 februari 2014 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor de meeste chicks gewoon een goede lengte man
Toch niet voor carnaval hequote:Op maandag 3 februari 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soms moet je dat ook gewoon doen.
Ik ga komende maanden nog naar een roze pump zoeken, maar ik weet niet of dat gaat lukken.
[..]
Hoe groot ben je dan?
Die van vrijdag ging toch goed?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
eentje ja, die had ik wel ingecalculeerd
die ander had ik echt niet verwacht.
En dan hebben ze de andere lengte nog niet gezien. En gevoeld.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor de meeste chicks gewoon een goede lengte man
of mannen moeten gewoon langer zijn dan 1.85quote:Op maandag 3 februari 2014 20:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
daarom hoge hakken boycotten voor vrouwen boven de ~1,70
insoquote:Op maandag 3 februari 2014 20:51 schreef JanCees het volgende:
mannen onder de 1.90
inso zou het hier mee eens zijn
ja dit is een anderequote:
je bent zelf ofquote:Op maandag 3 februari 2014 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
of mannen moeten gewoon langer zijn dan 1.85
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef heloef het volgende:
Lekker korte mensen bashen.
https://twitter.com/ShortPeopleHate
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef heloef het volgende:
Lekker korte mensen bashen.
https://twitter.com/ShortPeopleHate
dit gaat over mutotwitter:lauravswild twitterde op zondag 24-01-2010 om 00:16:03fuck I hate it when hot guys are short. fuck my tallness :\ reageer retweet
inso is wel blij dat ik hakken draagquote:Op maandag 3 februari 2014 20:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
je bent zelf of
[..]![]()
inso is het hier mee eens
oh oke, hoop het ook jaquote:Op maandag 3 februari 2014 20:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja dit is een andere
de eerste keer was ik te laat door een seinstoring van de NS dus moest ik naar de herkansing. hoop dat ik nog een keer mag proberen...
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
of mannen moeten gewoon langer zijn dan 1.85
quote:
quote:
Precies. Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 3 februari 2014 20:51 schreef Muto het volgende:
[..]
En dan hebben ze de andere lengte nog niet gezien. En gevoeld.
Nu niksquote:Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Kom ik aan met mijn 1,85
Wat nu
oooooh dan is het goedquote:Op maandag 3 februari 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lief roze. Zo iets
[ afbeelding ]
[..]
Precies. Ik zie het probleem niet
nietquote:Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
inso is wel blij dat ik hakken draag
vindtquote:Op maandag 3 februari 2014 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet
lange vrouwen vind hij ook niks
derhalve heb ik gelijk
bij mij ook. Nu ben ik van slag.quote:
Spijtig. Al heb ik vrede met mijn lengte/gewicht nu studies aantonen dat ik in alles gelijk sta met Karel de Grotequote:
Dat vond ik ookquote:Op maandag 3 februari 2014 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
oooooh dan is het goed
mooie kleur
Zij mogen dan wel een hekel hebben aan korte mannen, ik heb een hekel aan verwaande bitches. Zo lekker zijn ze niet eens.quote:
vertelquote:Op maandag 3 februari 2014 20:55 schreef supersof het volgende:
ik ga met inso een hele dagplanning aflopen
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig. Al heb ik vrede met mijn lengte/gewicht nu studies aantonen dat ik in alles gelijk sta met Karel de Grote
Ik had eens een date met iemand van 1,85.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij mogen dan wel een hekel hebben aan korte mannen, ik heb een hekel aan verwaande bitches. Zo lekker zijn ze niet eens.
in de zomer gaan we naar de subway, ikea en bioscoopquote:
jaquote:Op maandag 3 februari 2014 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
in de zomer gaan we naar de subway, ikea en bioscoop
leuk he
gewoon ontwijken die abominationsquote:Op maandag 3 februari 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had eens een date met iemand van 1,85.
Needless to say, it didn't work out.
Omdat jij niet lang bent.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:58 schreef supersof het volgende:
Ik snap niet dat jullie lange meisjes niet mogen
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]lr, je hoeft niet te studeren. Jij wordt gewoon leider van het veroverde land tijdens de revolutie van inso jou en mij
Ik mag ze wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:58 schreef supersof het volgende:
Omdat ik niet graag tegen mensen op kijk. Al helemaal niet tegen mijn vriendin.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:58 schreef supersof het volgende:
Volgens sommige hier welquote:
Doe eens liefquote:Op maandag 3 februari 2014 20:59 schreef supersof het volgende:
Volgens mij is dan niet het probleem dat het meisje te lang is, maar dat de jongen dan te klein is. Pver het algemeen zijn vrouwen gewoon kleiner dan mannen. Dus er is dan iets mis met de jongen
oke manquote:Op maandag 3 februari 2014 20:59 schreef supersof het volgende:
Volgens mij is dan niet het probleem dat het meisje te lang is, maar dat de jongen dan te klein is. Pver het algemeen zijn vrouwen gewoon kleiner dan mannen. Dus er is dan iets mis met de jongen
Jij bent toch 1,77 ofzo?quote:
1.75quote:
Dan ben je niet lang. Hoe groot zijn die hakken dan wel niet?quote:
Ga hier lopen haten andersquote:Op maandag 3 februari 2014 20:59 schreef supersof het volgende:
vaquote:Op maandag 3 februari 2014 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hoi. Ik kom liefde verspreiden.
Kak, ik ben te lang.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:
Nederlandse vrouwen behoren gemiddeld tot de langste vrouwen ter wereld. Uit onderzoek van het CBS blijkt dat de gemiddelde lengte van een volwassen vrouw in Nederland 1.69 meter is.
Alles daarboven is te lang
Amen. Wees gemiddeld of wees weg.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:
Nederlandse vrouwen behoren gemiddeld tot de langste vrouwen ter wereld. Uit onderzoek van het CBS blijkt dat de gemiddelde lengte van een volwassen vrouw in Nederland 1.69 meter is.
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:
Lange vrouwenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:59 schreef supersof het volgende:
Bedankt Typisch. Volgens deze stelling heb ik ook een gigantische penis. Dit had ik net even nodig.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:
Hoe lang?quote:
Hoe lang ben je?quote:
best klein nogquote:Op maandag 3 februari 2014 21:01 schreef supersof het volgende:
In 2011 was de gemiddelde man in Nederland 1,81 meter lang.
Alles daaronder is te klein.
heloef is vrij vergelijkbaar met mij.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:00 schreef supersof het volgende:
[..]
va
net op tijd
te weinig lange mannen in dit topic
Die drie cm compenseer ik welquote:Op maandag 3 februari 2014 21:01 schreef supersof het volgende:
Manletsquote:Op maandag 3 februari 2014 21:01 schreef supersof het volgende:
Nee joh, Nederlandse mannen en vrouwen zijn een van de langste van de wereld. Er wat onder zitten is dan ook geen probleem in de rest van de wereld.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:01 schreef supersof het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, Nederlandse mannen en vrouwen zijn een van de langste van de wereld. Er wat onder zitten is dan ook geen probleem in de rest van de wereld.
Boven het gemiddelde zitten als vrouw daarentegen.
1.83 booyahquote:Op maandag 3 februari 2014 21:01 schreef supersof het volgende:
Daar moet +/- 20cm vanaf jongemanquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:01 schreef supersof het volgende:
Zo oneerlijk.quote:
Ik word een hondenvrouw met homovriendjes. Ik heb mijn toekomst al bijna helemaal uitgestippeld.quote:
quote:
Amen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, Nederlandse mannen en vrouwen zijn een van de langste van de wereld. Er wat onder zitten is dan ook geen probleem in de rest van de wereld.
Boven het gemiddelde zitten als vrouw daarentegen.
Misschien heb ik iets te ruim gemetenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar moet +/- 20cm vanaf jongeman
Je weet wel dat Nederland het langste land ter wereld is?quote:
Dat is wel primaquote:
ga weg typischquote:
Huh, jij bent 10cm kleiner dan ik?quote:
ja ik ben niet domquote:Op maandag 3 februari 2014 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Je weet wel dat Nederland het langste land ter wereld is?
Nederland is een vrij klein land.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb jij vast vakerquote:Op maandag 3 februari 2014 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets te ruim gemeten
*dan jijquote:Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ga weg typisch
je kan er gewoon niet tegen dat er vrouwen zijn die even lang zijn als jij en dat dat gewoon normaal is.
dat is dus niet normaal, zie vorige cijfersquote:Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ga weg typisch
je kan er gewoon niet tegen dat er vrouwen zijn die even lang zijn als jij en dat dat gewoon normaal is.
Maar wel lang gerekt.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nederland is een vrij klein land.
even lang alsquote:
routine?????quote:Op maandag 3 februari 2014 21:05 schreef Rodawa het volgende:
Al die kleintjes hier.![]()
Verzonden vanaf 1.87m hoogte
Nederlandquote:Op maandag 3 februari 2014 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijkbaar. Niks van gemerkt.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huh, jij bent 10cm kleiner dan ik?
Kuthumor.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nederland is een vrij klein land.
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:05 schreef Rodawa het volgende:
Verzonden vanaf 1.93m hoog
niet wat muto zegtquote:Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is dus niet normaal, zie vorige cijfers
en wat muto zegt klopt niet
Even je rondleiding nogmaals bekijken.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:05 schreef Rodawa het volgende:
Verzonden vanaf 1.87m hoog
Ik word een slangenman met lesbivriendinnetjes.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo oneerlijk.
[..]
Ik word een hondenvrouw met homovriendjes. Ik heb mijn toekomst al bijna helemaal uitgestippeld.
[..]
Misschien ben ik kleiner dan ik dacht, nooit echt opgemeten.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijkbaar. Niks van gemerkt.
[..]
Kuthumor.
brb telegraaf bellenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Krantenwijk, voor de rest goede genen.
ik had het erover dat er vrouwen zijn die even lang zijn als jijquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik word een hondenvrouw met homovriendjes. Ik heb mijn toekomst al bijna helemaal uitgestippeld.
okequote:Op maandag 3 februari 2014 21:06 schreef Stuart het volgende:
Ik ben trouwens maar 1.75m inderdaad. Wellicht onder het NL gemiddelde maar wat al eerder is gezegd, Nederlanders zijn gemiddeld de langste mensen ter wereld. Hier (UK) valt het aanzienlijk minder op en behoor ik tot de gemiddelde![]()
Jij verkoopt euro 95 op zondagochtenden.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
brb telegraaf bellen
brb vroeg opstaan
brb no thanks jeff
Ben je mee gestopt toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Krantenwijk, voor de rest goede genen.
jaquote:Op maandag 3 februari 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had het erover dat er vrouwen zijn die even lang zijn als jij
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is dus niet normaal, zie vorige cijfers
en wat muto zegt klopt niet
Ik heb gemeld dat ik ontslag neem inderdaad, maar er zit nog een opzegtermijn van een maand aan vast, tenzij ze eerder iemand hebben gevonden.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je mee gestopt toch?
Je hebt het gesprek naar ons verzonden, dus ik weet het zeker
Ben ik iig niet meer zo kansloos met mijn 1093quote:Op maandag 3 februari 2014 21:06 schreef Stuart het volgende:
Toto is goed bezig trouwens met zijn ruim 2200 posts al vandaag
achterlijkquote:Op maandag 3 februari 2014 21:06 schreef Stuart het volgende:
Toto is goed bezig trouwens met zijn ruim 2200 posts al vandaag
Uit dat gesprek kon je op maken dat hij ontslag nam, maar door kon werken tot ze een vervanger hadden gevonden.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je mee gestopt toch?
Je hebt het gesprek naar ons verzonden, dus ik weet het zeker
Millions Like Usquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Uit dat gesprek kon je op maken dat hij ontslag nam, maar door kon werken tot ze een vervanger hadden gevonden.
jaquote:Op maandag 3 februari 2014 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik iig niet meer zo kansloos met mijn 1093
Die trouwens wel inhoud hadden
1093 is toch ook niet kansloos?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik iig niet meer zo kansloos met mijn 1093
Die trouwens wel inhoud hadden
nee ik twijfel of ik ga slapen of wiskunde ga makenquote:
Oh, hw voor morgen?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik twijfel of ik ga slapen of wiskunde ga maken
slapenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik twijfel of ik ga slapen of wiskunde ga maken
je bent zelf een meesterquote:Op maandag 3 februari 2014 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
slapen
morgen op tijd er uit en dan wiskunde doen
gr gr de planningmeester
twitter:ShadysRose twitterde op zaterdag 15-09-2012 om 15:37:14short guys < please don't talk to me until you grow reageer retweet
ohhhh brrr brrrr pow powquote:Op maandag 3 februari 2014 21:09 schreef supersof het volgende:
twitter:ShadysRose twitterde op zaterdag 15-09-2012 om 15:37:14short guys < please don't talk to me until you grow reageer retweet
Gewoon trap met invloeden. Genregrenzen vervagen steeds meer.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
VMS, ik weet niet of ik dit onder trap moet laten vallen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:09 schreef supersof het volgende:
ja ik loop achterquote:
Oke bedanktquote:Op maandag 3 februari 2014 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
slapen
morgen op tijd er uit en dan wiskunde doen
gr gr de planningmeester
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |