Doe eens liefquote:Op maandag 3 februari 2014 20:59 schreef supersof het volgende:
Volgens mij is dan niet het probleem dat het meisje te lang is, maar dat de jongen dan te klein is. Pver het algemeen zijn vrouwen gewoon kleiner dan mannen. Dus er is dan iets mis met de jongen
oke manquote:Op maandag 3 februari 2014 20:59 schreef supersof het volgende:
Volgens mij is dan niet het probleem dat het meisje te lang is, maar dat de jongen dan te klein is. Pver het algemeen zijn vrouwen gewoon kleiner dan mannen. Dus er is dan iets mis met de jongen
Jij bent toch 1,77 ofzo?quote:
1.75quote:
Dan ben je niet lang. Hoe groot zijn die hakken dan wel niet?quote:
Ga hier lopen haten andersquote:Op maandag 3 februari 2014 20:59 schreef supersof het volgende:
vaquote:Op maandag 3 februari 2014 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hoi. Ik kom liefde verspreiden.
Kak, ik ben te lang.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:
Nederlandse vrouwen behoren gemiddeld tot de langste vrouwen ter wereld. Uit onderzoek van het CBS blijkt dat de gemiddelde lengte van een volwassen vrouw in Nederland 1.69 meter is.
Alles daarboven is te lang
Amen. Wees gemiddeld of wees weg.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:
Nederlandse vrouwen behoren gemiddeld tot de langste vrouwen ter wereld. Uit onderzoek van het CBS blijkt dat de gemiddelde lengte van een volwassen vrouw in Nederland 1.69 meter is.
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:
Lange vrouwenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:59 schreef supersof het volgende:
Bedankt Typisch. Volgens deze stelling heb ik ook een gigantische penis. Dit had ik net even nodig.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:
Hoe lang?quote:
Hoe lang ben je?quote:
best klein nogquote:Op maandag 3 februari 2014 21:01 schreef supersof het volgende:
In 2011 was de gemiddelde man in Nederland 1,81 meter lang.
Alles daaronder is te klein.
heloef is vrij vergelijkbaar met mij.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:00 schreef supersof het volgende:
[..]
va
net op tijd
te weinig lange mannen in dit topic
Die drie cm compenseer ik welquote:Op maandag 3 februari 2014 21:01 schreef supersof het volgende:
Manletsquote:Op maandag 3 februari 2014 21:01 schreef supersof het volgende:
Nee joh, Nederlandse mannen en vrouwen zijn een van de langste van de wereld. Er wat onder zitten is dan ook geen probleem in de rest van de wereld.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:01 schreef supersof het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, Nederlandse mannen en vrouwen zijn een van de langste van de wereld. Er wat onder zitten is dan ook geen probleem in de rest van de wereld.
Boven het gemiddelde zitten als vrouw daarentegen.
1.83 booyahquote:Op maandag 3 februari 2014 21:01 schreef supersof het volgende:
Daar moet +/- 20cm vanaf jongemanquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:01 schreef supersof het volgende:
Zo oneerlijk.quote:
Ik word een hondenvrouw met homovriendjes. Ik heb mijn toekomst al bijna helemaal uitgestippeld.quote:
quote:
Amen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, Nederlandse mannen en vrouwen zijn een van de langste van de wereld. Er wat onder zitten is dan ook geen probleem in de rest van de wereld.
Boven het gemiddelde zitten als vrouw daarentegen.
Misschien heb ik iets te ruim gemetenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar moet +/- 20cm vanaf jongeman
Je weet wel dat Nederland het langste land ter wereld is?quote:
Dat is wel primaquote:
ga weg typischquote:
Huh, jij bent 10cm kleiner dan ik?quote:
ja ik ben niet domquote:Op maandag 3 februari 2014 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Je weet wel dat Nederland het langste land ter wereld is?
Nederland is een vrij klein land.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Je weet wel dat Nederland het langste land ter wereld is?
Dat heb jij vast vakerquote:Op maandag 3 februari 2014 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets te ruim gemeten
*dan jijquote:Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ga weg typisch
je kan er gewoon niet tegen dat er vrouwen zijn die even lang zijn als jij en dat dat gewoon normaal is.
dat is dus niet normaal, zie vorige cijfersquote:Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ga weg typisch
je kan er gewoon niet tegen dat er vrouwen zijn die even lang zijn als jij en dat dat gewoon normaal is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |