oooooh dan is het goedquote:Op maandag 3 februari 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lief roze. Zo iets
[ afbeelding ]
[..]
Precies. Ik zie het probleem niet
nietquote:Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
inso is wel blij dat ik hakken draag
vindtquote:Op maandag 3 februari 2014 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet
lange vrouwen vind hij ook niks
derhalve heb ik gelijk
bij mij ook. Nu ben ik van slag.quote:
Spijtig. Al heb ik vrede met mijn lengte/gewicht nu studies aantonen dat ik in alles gelijk sta met Karel de Grotequote:
Dat vond ik ookquote:Op maandag 3 februari 2014 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
oooooh dan is het goed
mooie kleur
Zij mogen dan wel een hekel hebben aan korte mannen, ik heb een hekel aan verwaande bitches. Zo lekker zijn ze niet eens.quote:
vertelquote:Op maandag 3 februari 2014 20:55 schreef supersof het volgende:
ik ga met inso een hele dagplanning aflopen
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig. Al heb ik vrede met mijn lengte/gewicht nu studies aantonen dat ik in alles gelijk sta met Karel de Grote
Ik had eens een date met iemand van 1,85.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij mogen dan wel een hekel hebben aan korte mannen, ik heb een hekel aan verwaande bitches. Zo lekker zijn ze niet eens.
in de zomer gaan we naar de subway, ikea en bioscoopquote:
jaquote:Op maandag 3 februari 2014 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
in de zomer gaan we naar de subway, ikea en bioscoop
leuk he
gewoon ontwijken die abominationsquote:Op maandag 3 februari 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had eens een date met iemand van 1,85.
Needless to say, it didn't work out.
Omdat jij niet lang bent.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:58 schreef supersof het volgende:
Ik snap niet dat jullie lange meisjes niet mogen
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]lr, je hoeft niet te studeren. Jij wordt gewoon leider van het veroverde land tijdens de revolutie van inso jou en mij
Ik mag ze wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:58 schreef supersof het volgende:
Omdat ik niet graag tegen mensen op kijk. Al helemaal niet tegen mijn vriendin.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:58 schreef supersof het volgende:
Volgens sommige hier welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |