Ik ben nog niet naar de spar geweest daar. Is het wat?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Duurt nog vet lang
[..]
Heb je iemand bij de SPAR een reep toblerone zien kopen?
quote:
niet meer want challengequote:Op maandag 3 februari 2014 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit nu op de uniNooit meer naar de supermarkt
Ja dat wel.quote:
gewoon naar de aldi of lidlquote:Op maandag 3 februari 2014 20:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
wel best duur toch
Wel altijd goedkoper dan AH to go
Ja zag er best prima uitquote:Op maandag 3 februari 2014 20:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben nog niet naar de spar geweest daar. Is het wat?
Je moest wel lachenquote:
hier ookquote:Op maandag 3 februari 2014 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Bij mijn ouders is het de buurtsuper
neequote:
insoquote:Op maandag 3 februari 2014 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk het niet
#110%antidanny
#cut4inso
hier heb ik nog geen posts van jullie over gezienquote:Op maandag 3 februari 2014 20:27 schreef Ezell het volgende:
aldo gaat deze maand niet meer naar de spar
80 euro challenge
neequote:
gaat over ham en kaasquote:Op maandag 3 februari 2014 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier heb ik nog geen posts van jullie over gezien
vertel aub meer?!
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
vertel aub meer?!
Erg handig wel. Ook echt nog met van die mensen die iedereen kennen enzo. Moest m'n broer wijn halen dat hij 12 was ofzo, en m'n moeder dacht even niet na. Werd ze gebeld door die vent van de Spar 'Ja hij staat hier met wijn, is dat de bedoeling?' 'Oh, haha! Ja ik had hem gestuurd' 'oke!' en een andere keer andersom gebeld, met de mededeling dat wij drank kwamen halen enzoquote:
Ssssttttquote:Op maandag 3 februari 2014 20:27 schreef Ezell het volgende:
aldo gaat deze maand niet meer naar de spar
80 euro challenge
Ik moet een maand als een pauper levenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
vertel aub meer?!
Dat doen ze via Skype wel... Oh wacht.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
vertel aub meer?!
Oh echt johquote:Op maandag 3 februari 2014 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moet een maand als een pauper levenZie het maar als een rite of passage
deze snap ik nietquote:Op maandag 3 februari 2014 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat doen ze via Skype wel... Oh wacht.
Ze gebruiken dit topic als skype.quote:
Jaquote:Op maandag 3 februari 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof van ze.
Ik had er een gekregen van Fok-it.
Dan moet ik opstaan en een beker beker.quote:
Ik ga hem binnenkort ontmoeten en dan een knuffel gevenquote:
Nice.quote:
#nohomoquote:Op maandag 3 februari 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga hem binnenkort ontmoeten en dan een knuffel geven
Is dat wat? Op IMDB is hij niet zo goed beoordeeld.quote:
wanneer ga je fokkie meeten?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echte liefdequote:Op maandag 3 februari 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
gisterenquote:
40 euro... Ze zeggen dat dit de laatste voorraden van uitshirt zijn. Maar, misschien dat ze eind van het seizoen nog voor 25 komen.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice.
Hoe duur? Misschien aan het einde van seizoen als er weer een sale is dat ik hem wel even op pik.
Maar dat maakt niet uit, want ik heb eerder al aangegeven dat ik jouw en aldo's mening kan negerenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
mensen die films op tv kijken kan ik niet serieus nemen
Mijne ook?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit, want ik heb eerder al aangegeven dat ik jouw en aldo's mening kan negeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |