ik snap niet dat het raar is dat ik hier om advies vraag? Ja we zijn snel het bed in gedoken met elkaar. Maar ik hou van seks met of zonder liefde. Ik kan ook prima gevoelens krijgen als ik snel met iemand het bed in duik. Dat helpt misschien zelfs om gevoelens te krijgen voor mij, omdat het zo intiem is. Mijn vraag is alleen of hij misschien ook gevoelens kan krijgen of niet en mij puur voor de seks ziet. Volgende keer blijft hij ook slapen maar dan zou ik geen seks hebben. Kijken wat er gebeurd.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:17 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik ben misschien wat ouderwets maar sex hebben met iemand waar ik niks voor voel, kan ik niet eens. Jij duikt zelf ook wel makkelijk met 'm de koffer in bij de 2e date nadat de eerste erg tegenviel. En dan hier om advies vragen, vreemd.
Nee dat heeft zin. Dan ontneem je hem en jezelf het plezier van seks. Wat je nu hebt vind je toch fijn. Als je gevoelens krijgt dan open je gewoon weer een topic op fok!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef wanderlusttrip het volgende:
[..]
ik snap niet dat het raar is dat ik hier om advies vraag? Ja we zijn snel het bed in gedoken met elkaar. Maar ik hou van seks met of zonder liefde. Ik kan ook prima gevoelens krijgen als ik snel met iemand het bed in duik. Dat helpt misschien zelfs om gevoelens te krijgen voor mij, omdat het zo intiem is. Mijn vraag is alleen of hij misschien ook gevoelens kan krijgen of niet en mij puur voor de seks ziet. Volgende keer blijft hij ook slapen maar dan zou ik geen seks hebben. Kijken wat er gebeurd.
Maar denk je dat hij eerlijk genoeg zal zijn het tegen je te zeggen, als het voor hem niet meer gaat worden?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef wanderlusttrip het volgende:
Wat we nu hebben is fijn, absoluut. En van de seks geniet ik ook zeker. Ik heb aardig wat bedpartners gehad en dit is wel 1 van de beste bedpartners die ik heb gehad. Dat zal ook zker komen doordat ik me zo op mn gemakt voelt bij hem. Het probleem is dus dat ik wel echt gevoelens heb en het zou erg fijn zijn als dat ook van beide kanten zou komen. Ik zou niet door kunnen gaan als hij geen gevoelens kan krijgen terwijl ik ze nog wel heb.
ik heb geen idee. Als datbhet geval zou zijn, en hij zou eht eerlijk zeggen, zou het wel fijn zijn. Dan hebben mijn gevoelens ook niet de vrije loop en zou ik nog wel vaker af kunnen spreken, ook als er niet meer in zit. Want het is wel echt leuk en natuurlijk lekker.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar denk je dat hij eerlijk genoeg zal zijn het tegen je te zeggen, als het voor hem niet meer gaat worden?
Tja, je kunt dat natuurlijk altijd eens aankaarten... Ik persoonlijk zou wel iets terughoudend zijn w.b. mijn gevoelens, maar dat kan lastig zijn natuurlijk..quote:Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef wanderlusttrip het volgende:
[..]
ik heb geen idee. Als datbhet geval zou zijn, en hij zou eht eerlijk zeggen, zou het wel fijn zijn. Dan hebben mijn gevoelens ook niet de vrije loop en zou ik nog wel vaker af kunnen spreken, ook als er niet meer in zit. Want het is wel echt leuk en natuurlijk lekker.
Ja zolang hij dat dan ook zegt he.. Dat ie niet denkt 'handig, zo'n fuckbuddy'quote:Op maandag 3 februari 2014 22:19 schreef Hallmark het volgende:
Ik zie het probleem niet echt. Gewoon lekker blijven daten, als hij niet verliefd op je wordt, dan meldt hij dat toch? Geniet gewoon van jullie zorgeloze tijd samen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef wanderlusttrip het volgende:
Hij heeft me geholpen met de bus in te laden tijdens mijn verhuizing
Dit soort dingen laat wel zien dat het wel meer zou kunnen worden en het komt wel een klein beetje over, alsof het niet alleen maar om 1 ding gaat.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef wanderlusttrip het volgende:
Het is niet zo dat we alleen maar seks hebben oid. We zijn bijv. uit eten geweest en hebben meerdere keren wat gedronken in de stad
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:00 schreef Limburg82 het volgende:
Na de eerste date heb je hem keihard teruggewezen. Niet gek dat hij nu gereserveerd is en hij niet zal toegeven wat hij werkelijk voelt (als hij überhaupt iets voor je voelt).
Het scheelt mij veel energie als ik niet probeer te raden wat mensen denken, maar kijk naar wat ze doen. Als TS nou zo bang is dat hun relatie niet verder groeit, dan moet ze gewoon die relatie zelf verder later groeien. En als het stokt, als hij aan de rem trekt, dan kan ze de knoop doorhakken.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:21 schreef missbehavin het volgende:
Ja zolang hij dat dan ook zegt he.. Dat ie niet denkt 'handig, zo'n fuckbuddy'
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef wanderlusttrip het volgende:
Op de een of andere manier vond ik de eerste date geen succes, het was gezellig maar ik vond hem echt niet leuk, dit heb ik hem toen ook laten weten.
Dus eigenlijk ben je gewoon raar (overgekomen)?quote:Toen ik er later over nadacht bedacht ik me dat ik best dom bezig was. Het klikte eigenlijk gewoon goed dus uiteindelijk zijn we op een 2e date gegaan en het was superleuk.
Volgens wie? De date-politie?quote:Het daten gaat niet echt zoals daten hoort te gaan.
Te vroeg...quote:Ik begin dan ook echt gevoelens voor hem te krijgen en heb dit ook naar hem uitgesproken.
Ja, en? Garanties krijg je nooit.quote:Dat is namelijk waar ik echt bang voor ben, dat ik straks helemaal verliefd ben en dat hij niks voelt en het misschien zelfs alleen voor de seks doet.
Hier zit wel wat in. Als je een meid voor de sex hebt, ga je haar echt niet helpen met verhuizen en tot 4 uur 's nachts kletsen (niet ketsen).quote:Op maandag 3 februari 2014 20:00 schreef Limburg82 het volgende:
Na de eerste date heb je hem keihard teruggewezen. Niet gek dat hij nu gereserveerd is en hij niet zal toegeven wat hij werkelijk voelt (als hij überhaupt iets voor je voelt).
Heel tegenstrijdig van zijn kant. Hij speelt een beetje met je en houdt je zo aan het lijntje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 03:30 schreef wanderlusttrip het volgende:
godsamme het wordt allemaal nog net even wat ingewikkelder. Inmiddels is de zesde date geweest en het was gewoon weer erg fijn, leuk en gezellig. Meneer zat te grappen over zijn ouders ontmoeten en zei ook dat hij me wel erg leuk vond en wel wat kriebels had. Ik dacht dat het wel serieus begon te worden. Vervolgens heb ik vandaag via de whatsapp nog zo'n 3x gehoord dat hij mij niet leuk vond, geen gevoelens kon krijgen en dat er niks serieus in zit en nog zo'n 3x dat hij me wel echt een leuk meisje vindt, erg lief en dat er wel eens wat zou kunnen groeien. Mijn gevoelens zijn dus echt op en neer gegooid. Ben er hierdoor wel achter gekomen dat ik echt wat voor hem voel. Maarja, ik had dus echt zoiets van laat maar. Ik heb er echt geen zin in dat er met mijn gevoelens gekut wordt. Meneer heeft mij verteld dat hij het moeilijk vind om zich te binden. Hij zei dat hij me wel echt leuk vind en dat hij zichzelf nu afvraagt of hij wel kriebels heeft, maar ze niet wilt, omdat hij het zo moeilijk vindt om zichzelf te binden en verliefd te worden, of omdat hij ze gewoon niet heeft. Vervolgens hebben we net 3 kwartier gebeld en ik vind het ingewikkeld. Hij vroeg of ik zin heb om volgende week naar de film te gaan en wat te gaan drinken. Maar ik weet het niet. Ik ben namelijk wel verliefd en weet niet wat ik nu moet geloven. Hij roept telkens zulke tegenstrijdige dingen.
Daten is gewoon ingewikkeld
Vertaling: vindt hij je niet leuk genoeg?quote:
Dit dus!quote:Op donderdag 6 februari 2014 03:58 schreef Romsel het volgende:
[..]
Heel tegenstrijdig van zijn kant. Hij speelt een beetje met je en houdt je zo aan het lijntje.
Hij vind het gewoon leuk met je, meer niet.
Als jij gevoelens voor hem krijgt kan je het beter afkappen, hoe moeilijk dat ook is.
Zoiets had ik laatst met een dame.
Meteen afgekapt, geen zin in die spelletjes.
Die jongen heeft geen bindingsangst want hij date met haar en praat over ouders blablalba.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vertaling: vindt hij je niet leuk genoeg?
Bindingsangst.. blijf het een jeukterm vinden
Ja, en? Dat is dan gewoon geilheid.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die jongen heeft geen bindingsangst want hij date met haar en praat over ouders blablalba.
Bindingsangst, laat me niet lachen want hij duikt toch ook met haar het bed in
HIj helpt haar met verhuizen en praat over voorstellen aan de ouders.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:58 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ja, en? Dat is dan gewoon geilheid.
En dit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom moet die shit allemaal een noemertje hebben? Date gewoon, heb lol, neuk wat. Lekker boeiend.
Zo, die gaat wel op en neer met zijn emoties.quote:Op donderdag 6 februari 2014 03:30 schreef wanderlusttrip het volgende:
Meneer heeft mij verteld dat hij het moeilijk vind om zich te binden. Hij zei dat hij me wel echt leuk vind en dat hij zichzelf nu afvraagt of hij wel kriebels heeft, maar ze niet wilt, omdat hij het zo moeilijk vindt om zichzelf te binden en verliefd te worden, of omdat hij ze gewoon niet heeft.
Hou ons op de hoogte want het is nog niet afgelopen, schat ik zo in...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef wanderlusttrip het volgende:
Voor mij is het wel klaar. Ik heb geen zin om hem nog meer met mijn gevoelens te laten spelen. Daarnaast het daten is heel leuk maar na X aantal dates wil je toch wel dat het eventueel wat serieus kan worden. Dat kan nu niet. En omdat ik wel echt wat voor hem voel zit "gewoon afspreken voor de lol" er voor mij ook niet meer in. Hoewel dit echt heel dubbel en moeilijk is. Ik heb mezelf nog nooit zo op mijn gemak gevoeld bij een jongen. Daarnaast kon ik bij hem echt 100% mezelf zijn. Daarom is het nu ook zo verwarrend.
Een ideetje... misschien stoppen met pushen, stoppen met het in de gaten houden in welke fase jullie nu zijn, stoppen met het vragen wat hij nou precies voelt en het gewoon op z'n beloop laten en ervan genieten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:55 schreef wanderlusttrip het volgende:
Ik ben bang dat je weleens gelijk zou kunnen hebben godshand. Ik ben ontzettend bang dat hij weer met 1 of ander moeilijk verhaal aankomt. Dat hij na een paar dagen smst dat hij nu pas realiseert dat hij me toch wel echt ziet zitten o.i.d. En ik ben bang dat ik hem dan geloof puur omdat ik hem zo graag wil geloven. Dit klinkt best wel zielig, ik weet het:p Maar het is goed dat ik dit van mezelf weet. Hoop dat het nu gewoon klaar is.
Wat voor nut zou het hebben om nog af te spreken als hij duidelijk heeft gemaakt niks te willen en er niks serieus in te zien als ik wel gewoon gevoelend heb? Dan zit ik alleen mezelf maar voor de gek te houden toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:50 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Een ideetje... misschien stoppen met pushen, stoppen met het in de gaten houden in welke fase jullie nu zijn, stoppen met het vragen wat hij nou precies voelt en het gewoon op z'n beloop laten en ervan genieten.
ik denk dat mijn mening eigenlijk niet zo interessant is...quote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef wanderlusttrip het volgende:
Nu ben ik benieuwd, wat is jullie mening hier over?
Hij houdt wel van ''spelletjes'' met gevoelens volgens mij. Zie een post van een paar uur geleden van mij:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik denk dat mijn mening eigenlijk niet zo interessant is...
jij kent die gast verder en weet ook beter wat gebeurd is... ook dat jezelf een beetje aan het begin een 'spelletje' gespeeld hebt, omhem 'af te houden'...
dit soort dingen zijn gewoon ook dingen die je eerlijk met hem moet kunnen bespreken, zeker als je denk dat hij een vaste partner kan wordden, is het wel zo prettig als jullie open kaart tegenover elkaar kunnen spelen en niet een bepaald 'spelletje' spelen.
Overigens, mijn mening is dat je best een grote kans hebt dat het iets kan worden, zeker als het al zo is dat jullie bijna 'natuurlijk' langer bij elkaar blijven en samen dingen doen, is het meer dan enkel een 'date'-relatie...
enkel blijft er vermoedelijk nog die extra stap om jezelf bloot te durven geven, tegenover elkaar.. ik heb de indruk dat die stap je nog voor je hebt
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:22 schreef wanderlusttrip het volgende:
Godsamme. Ik snap er helemaal niks van. Heb nu wel duidelijkheid wat betreft Hij en ik. Maar wat ben ik in de war nu.
We hebben de afgelopen week veel gebeld en gezellig gepraat. Hij heeft toen meerdere malen gezegd dat hij echt wat voor me ging voelen en mij ontzettend leuk vind. Zondag avond kreeg ik een berichtje dat hij me eigenlijk wel wou zien en hij is toen een eind omgereden om mij op te halen en eerder naar zijn huis gegaan zodat ik bij hem kon zijn. Ik ben nu net weer een paar uurtjes thuis. We hebben 2 superleuke dagen gehad. . We hebben gezellig samen gekookt en zijn de kroeg in geweest. Het was gewoon echt leuk, veel gelachen en geklierd. Gisteravond heeft hij me gezegd dat hij gevoelend voor me heeft. Vanmiddag zijn we aan de praat geraakt en heeft hij me verteld dat het niks serieus kan zijn.Waarom wist ie niet, het was volgens hem gewoon een gevoel. Nou ik was echt met stomheid geslagen. Misschien was het ontzettend naief van mij, maar ik snap er geen kut van. We hebben het gewoon echt heel leuk gehad, romantisch gedaan. Het was gewoon ontzettend fijn om bij hem te zijn. En nu, bam, ''in your face bitch''. Blegh... Nu was ik al best onzeker en wantrouwig richting mannen. Heb van het weekend besloten dat ik mezelf er maar eens overheen moest zetten en dit gewoon maar moest laten gebeuren, omdat het fijn was om bij elkaar te zijn. Dat ik niet bang moest zijn om me te binden, dat aan de kant zetten. (ja, ook ik had hier last van). Mijn onzekerheid is met 1 klap terug. Vooral omdat hij nu zo ongelooflijk met mijn gevoelens heeft lopen kloten. Bah, mannenDacht echt dat dit een lieve goede jongen was.
Zoals RM-rf al zegt, dat heb je over jezelf afgeroepen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:08 schreef wanderlusttrip het volgende:
[..]
Wat voor nut zou het hebben om nog af te spreken als hij duidelijk heeft gemaakt niks te willen en er niks serieus in te zien als ik wel gewoon gevoelend heb? Dan zit ik alleen mezelf maar voor de gek te houden toch?
ik weet niet of het duidelijker is:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:32 schreef wanderlusttrip het volgende:
Kan je je eerste 2 alinea's? misschien wat duidelijker uitleggen?
Gewoon mee kappen. Ga verder met een van de Fok!kers die je nu al dood DMenquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:02 schreef wanderlusttrip het volgende:
Ik heb hem absoluut ook verteld hoe ik erover denk. Dat ik hem echt leuk vind en zeker gevoelens voor hem heb. Meerdere malen ook. Misschien heb ik hem inderdaad wel iets te vaak gevraagd hoe hij erover denkt. Ik ben gewoon een ontzettend onzekere kut wat dat betreft. Als een jongen tegen mij zegt: Ik vind je leuk, hoor ik: Ik vind je lekker en ik wil je neuken... Dit had ik dus ook een beetje bij hem, vandaar dat ik misschien wel bevestiging ging zoeken...
Nu vind ik het gewoon erg lastig. Hij zegt eerst: ik krijg gevoelens, dan: Het kan niks serieus worden. Ik word daar ook weer onzeker van.
Ik snap nog steeds niet helemaal wat je bedoelt, RM-rf. Volgens mij ben ik juist wel open, misschien wel te open en zeg ik te vaak/veel/duidelijk wat ik van hem vindt.
Godsamme. Ik vind dit echt lastig en voel me op dit moment echt een onzekere domme kut.
Heb ook geen idee wat ik nou verder moet doen, heb hem vanmiddag verteld dat ik eigenlijk niet wil afspreken als hij er verder echt niks meer uit ziet groeien. MIsschien was dat dom om te zeggen.... Maarja nu gaat hij er vanuit dat we niet meer afspreken en dat het klaar is. Hoewel ik hem nu wel weer spreek op whapp..
Tja, als je zo goed met hem communiceert is het inderdaad allemaal zijn schuld en is hij een boze en gemene man die enkel misbruik wil maken van jou zo open en eerlijke instelling..quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:02 schreef wanderlusttrip het volgende:
Ik heb hem absoluut ook verteld hoe ik erover denk. Dat ik hem echt leuk vind en zeker gevoelens voor hem heb. Meerdere malen ook. Misschien heb ik hem inderdaad wel iets te vaak gevraagd hoe hij erover denkt. Ik ben gewoon een ontzettend onzekere kut wat dat betreft. Als een jongen tegen mij zegt: Ik vind je leuk, hoor ik: Ik vind je lekker en ik wil je neuken... Dit had ik dus ook een beetje bij hem, vandaar dat ik misschien wel bevestiging ging zoeken...
Nu vind ik het gewoon erg lastig. Hij zegt eerst: ik krijg gevoelens, dan: Het kan niks serieus worden. Ik word daar ook weer onzeker van.
Ik snap nog steeds niet helemaal wat je bedoelt, RM-rf. Volgens mij ben ik juist wel open, misschien wel te open en zeg ik te vaak/veel/duidelijk wat ik van hem vindt.
Godsamme. Ik vind dit echt lastig en voel me op dit moment echt een onzekere domme kut.
Heb ook geen idee wat ik nou verder moet doen, heb hem vanmiddag verteld dat ik eigenlijk niet wil afspreken als hij er verder echt niks meer uit ziet groeien. MIsschien was dat dom om te zeggen.... Maarja nu gaat hij er vanuit dat we niet meer afspreken en dat het klaar is. Hoewel ik hem nu wel weer spreek op whapp..
Beetje jammer dat ik nog geen dm heb gehad..quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon mee kappen. Ga verder met een van de Fok!kers die je nu al dood DMen
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Tja, als je zo goed met hem communiceert is het inderdaad allemaal zijn schuld en is hij een boze en gemene man die enkel misbruik wil maken van jou zo open en eerlijke instelling..
Is dat wat je wil horen?
Overigens, iets als "ik heb hem net gezegd dat ik niet verder wil afspreken" is natuurlijk een 100% voorbeeld van 'domme-spelletjes-spelen'.. Als je uiteindelijk wél met hem door wilt...
Zeg gewoon voor de afwisseling eens tegen hem wat je werkelijk denkt
Nee dat is ook niet wat ik wil horen. Wat wel weet ik ook niet. Gewoon dat hij me wel leuk vind, wat ik moet doen en dat het wel goed komt ofzoquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Tja, als je zo goed met hem communiceert is het inderdaad allemaal zijn schuld en is hij een boze en gemene man die enkel misbruik wil maken van jou zo open en eerlijke instelling..
Is dat wat je wil horen?
Overigens, iets als "ik heb hem net gezegd dat ik niet verder wil afspreken" is natuurlijk een 100% voorbeeld van 'domme-spelletjes-spelen'.. Als je uiteindelijk wél met hem door wilt...
Zeg gewoon voor de afwisseling eens tegen hem wat je werkelijk denkt
Lijkt mij niet de oplossing. Deze man zegt gewoon letterlijk dat ze een leuk tussendoortje is 'voor zo lang het duurt'. TS wil echter meer; zij wil een volwaardige relatie met toekomstperspectief.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:32 schreef RM-rf het volgende:
Overigens, iets als "ik heb hem net gezegd dat ik niet verder wil afspreken" is natuurlijk een 100% voorbeeld van 'domme-spelletjes-spelen'.. Als je uiteindelijk wél met hem door wilt...Zeg gewoon voor de afwisseling eens tegen hem wat je werkelijk denkt
Bij de 2e date seks hebben is helemaal niet vreemd. Seks onthouden ondermijnt het krijgen van een werkelijke klik, zoals dat in een relatie het geval is. Daarnaast, alsof je iets verloren hebt als je seks hebt gehad.. Je gaat toch ook niet al het geld tellen dat je "verloren" hebt als de dates toch nergens toe leiden? Je hebt er toch van genoten op dat moment? Of is seks puur een omkoop som met een lijst aan voorwaarden?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:17 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik ben misschien wat ouderwets maar sex hebben met iemand waar ik niks voor voel, kan ik niet eens. Jij duikt zelf ook wel makkelijk met 'm de koffer in bij de 2e date nadat de eerste erg tegenviel. En dan hier om advies vragen, vreemd.
Zo kom je ook een beetje over in dit topic.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:55 schreef wanderlusttrip het volgende:
Nee dat is ook niet wat ik wil horen. Wat wel weet ik ook niet. Gewoon dat hij me wel leuk vind, wat ik moet doen en dat het wel goed komt ofzo Maar dat kan natuurlijk niet, want dat is niet zo...
TS wekt helemaal nergens de indruk echt meer te willen, heeft hem in het begin aangegeven dat 'hij niet goed genoeg is' en geeft ook meermaals aan te twijfelen hiermee door te gaan omdat ze vreest 'later' wel eens echt verliefd te worden...quote:Op woensdag 12 februari 2014 06:52 schreef Ouder1 het volgende:
Lijkt mij niet de oplossing. Deze man zegt gewoon letterlijk dat ze een leuk tussendoortje is 'voor zo lang het duurt'. TS wil echter meer; zij wil een volwaardige relatie met toekomstperspectief.
Helaas! Maar wat niet is, kan nog komen...quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:52 schreef wanderlusttrip het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik nog geen dm heb gehad..
Precies.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vertaling: vindt hij je niet leuk genoeg?
Bindingsangst.. blijf het een jeukterm vinden
Mannen kunnen heel kriebelig worden als een vrouw meer wil van hem dan waar hij aan toe is / wat hij zou willen. Hun vrijheidsdrang is/wordt dan sterker dan hun liefde voor de vrouw. Ik denk dat het tijd is om hem juist een tijd volkomen los te laten en hem het initiatief te laten om TS eventueel weer voor zich te winnen.quote:Lijkt mij niet de oplossing. Deze man zegt gewoon letterlijk dat ze een leuk tussendoortje is 'voor zo lang het duurt'. TS wil echter meer; zij wil een volwaardige relatie met toekomstperspectief.
Pff, wat wil je nou eigenlijk?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:17 schreef wanderlusttrip het volgende:
We hebben afgesproken elkaar volgende week weer te zien. Ik ga proberen wat minder bevestiging te zoeken. Ik ben ontzettend onzeker dus ik wil graag weten hoe hij erover denkt, maar dat zet ik even aan de kant. Het is gewoon supergezellig en fijn als we afspreken dus ik ga daar gewoon van genieten. Verder hebben we beiden wel uitgesproken dat we ''exclusief'' zijn. Dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken, betrouwbaar is hij wel.
Nouja wat ik wil is opzich wel duidelijk toch? Ik wil hem graag beter leren kennen, want na 7 dates ken ik hem natuurlijk niet echt. Dan misschien naar een relatie toe werken. Ik heb hem duidelijk verteld dat ik gevoelens voor hem heb en graag verder wil kijken wat wordt. Dus dat lijkt me aardig to-the-point. Ik heb "vroeger" veel me gemaakt in mijn gezin qua mannen en daarnaast veel bedpartners gehad wat nooit tot meer uitgelopen is. Ben er nu wel achter gekomen dat ik daar meer last van heb dan ik dacht. Dat vind ik gewoon moeilijk. Daarnaast vind ik dit gewoon echt een leuke lieve jongen wat het misschien allemaal nog net wat lastiger maakt qua onzekerheid. Maar ja, ik zou absoluut willen kijken wat hier uit kan groeien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Pff, wat wil je nou eigenlijk?
Anyway, veel plezier of moet ik je sterkte wensen?
Misschien eens to-the-point zijn. Mannen houden van duidelijkheid, niet die flauwekul spelletjes.
Zorg ervoor dat hij niet de dupe wordt van jouw fouten en reageer dus niet jouw verleden op hem af...quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:24 schreef wanderlusttrip het volgende:
[..]
Nouja wat ik wil is opzich wel duidelijk toch? Ik wil hem graag beter leren kennen, want na 7 dates ken ik hem natuurlijk niet echt. Dan misschien naar een relatie toe werken. Ik heb hem duidelijk verteld dat ik gevoelens voor hem heb en graag verder wil kijken wat wordt. Dus dat lijkt me aardig to-the-point. Ik heb "vroeger" veel me gemaakt in mijn gezin qua mannen en daarnaast veel bedpartners gehad wat nooit tot meer uitgelopen is. Ben er nu wel achter gekomen dat ik daar meer last van heb dan ik dacht. Dat vind ik gewoon moeilijk. Daarnaast vind ik dit gewoon echt een leuke lieve jongen wat het misschien allemaal nog net wat lastiger maakt qua onzekerheid. Maar ja, ik zou absoluut willen kijken wat hier uit kan groeien.
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:57 schreef wanderlusttrip het volgende:
Oke, mijn zorgen waren voor niks. Hij heeft vannacht gevraagd of ik zijn meisje wil zijnBen er nog een beetje beduusd van. Loop al de hele dag met een grote glimlach op mijn hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |