abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134612153
Ik heb even een anoniem account aangemaakt omdat ik even wat persoonlijks kwijt moet, en ik er best wel mee zit.
Ik ben een meisje van 19, maar heb nog nooit een relatie gehad. Ik zit daar best wel mee. Verder heb ik seks altijd interessant gevonden en ik heb dan ook niks te klagen. Ik hou van seks, en heb het dan ook regelmatig, scharrels, one night stands of een vaste persoon, maar zonder gevoel. Ik heb ook regelmatig een date maar er komt nooit meer uit. Het verste wat ik ben gekomen is 4 dates met dezelfde jongen, daarna werkte het niet meer. Mijn probleem is dus dat ik begin te merken dat ik het alleen zijn een beetje zat begin te worden, ik mis de liefde en een maatje. Ik ben het zat om zo vaak sochtends alleen wakker te worden, ik wil iemand hebben waar ik echt een band mee kan opbouwen. Aan de andere kant geeft het idee van een relatie mij een heel benauwd gevoel. Ik hou van seks en ik hou van mannen. Het idee dat ik voor een langere tijd met 1 iemand zit lijkt me heel fijn maar aan de andere kant ben ik bang dat ik me na een tijd echt gevangen ga voelen. Dan over one night stands of seks op de eerste date: ik vind het gewoon fijn. Als ik en die jongen beiden willen en het klikt goed, Waarom niet? Het probleem is altijd het gevoel na de nacht. Ik heb er absoluut nooit spijt van gehad, maar als een jongen lief is, wil ik direct verder kijken dan alleen die nacht. Ik voel me gevleid en wil die jongen vaker zien. Doet die wat korter af dan voel ik me direct afgewezen. Dit is een beetje mijn achtergrond verhaal. Het probleem nu is dat ik gewoon wat begin te missen. Ik ben 19 en heb gewoon nog geen relatie gehad. Ik heb ook geen idee waardoor het komt. Misschien dat ik mezelf op de een of andere manier er niet voor open stel, omdat het me ook angstig mag, of misschien wil ik juist wel te graag. Het komt in iedergeval niet omdat ik vaak seks heb, dat ik goedkoop lijk ofzo. Het gebeurd vaak genoeg dat ik een date heb zonder seks te hebben.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Of me gerust kunnen stellen dat het wel goed komt ofzo:P Of er een duidelijke mening over hebben? Dan hoor ik het graag.
  maandag 23 december 2013 @ 16:55:03 #2
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_134612247
Op je 19de hoef je je ook nog niet meteen voor de rest van je leven vast te leggen, dat kan altijd nog. Dit is het moment om te experimenteren en uit te proberen (mits veilig). Als de juiste persoon er tussen zit merk je het vanzelf wel.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  maandag 23 december 2013 @ 16:58:01 #3
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_134612375
Ik heb het andersom..alleen maar relaties.gehad altijd en nooit iemand alleen voor de seks. persoonlijk.vind ik het fijn zo... maar iedereen is anders.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_134612619
Denk dat de meeste jongens geen relatie willen met een meisje die zo makkelijk is.
pi_134612995
Komt omdat je 19 bent en date met jongens van je leeftijd. Die zijn voornamelijk uit op sex en minder op een vaste relatie.
pi_134613163
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 17:12 schreef Moogwai10 het volgende:
Komt omdat je 19 bent en date met jongens van je leeftijd. Die zijn voornamelijk uit op sex en minder op een vaste relatie.
Onzin. Mannen houden ook een beetje van de jacht. Soms moet je jezelf voor je eigen best wil een beetje inhouden TS. Als je de hele dag door snoep wil vreten word je ook een dik varken dus hoewel je dat misschien wel lekker vind doe je het ook niet. Seks werkt hetzelfde. Laat een man een beetje jagen en ga niet helemaal klef doen als iemand op een eerste date met je naar bed gaat. Beter nog, doe het niet als je serieuze interesse hebt.
pi_134613181
Je denkt wel erg zwart-wit. Als je merkt dat je nog niet klaar bent voor een relatie dan stop je er toch weer mee? Je zit niet gelijk vastgeketend aan iemand.
  maandag 23 december 2013 @ 17:18:30 #8
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134613274
Hoe was en is je relatie met je vader? :)
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  maandag 23 december 2013 @ 17:20:57 #9
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_134613385
Ik ben ook 19 en heb ook nog nooit een relatie gehad, mis zoals jou ook liefde en de vriendschap en warmte/fun van een relatie en laatst bijna relatie gehad was het niet zo dat het gezeur en onzekerheid van haar kant al was begonnen, daarnaast voel ik niks voor haar dus ermee gekapt.

Vriendin van me heeft wel zoiets soortgelijks gedaan en heeft nu alleen maar relatie struggles met blijkbaar een klootzak, je kan best een relatie nemen met iemand waar je (nog) niks voor voelt, misschien wordt het zelfs wat maar de meeste relaties zijn gewoon kut in mijn opinie en zou gewoon afwachten tot je een leuke jonge tegenkomt en tot dan plezier maken.
  maandag 23 december 2013 @ 17:21:04 #10
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134613388
Haak jij nou af?
Of de jongens?

Dat wordt me niet helemaal duidelijk. Neem jij ook initiatief tot vervolgafspraken?
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134613466
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 17:21 schreef Angst het volgende:
Haak jij nou af?
Of de jongens?

Dat wordt me niet helemaal duidelijk. Neem jij ook initiatief tot vervolgafspraken?
Dat verschilt heel erg, soms de jongen, soms ik, en soms beiden.
pi_134613541
quote:
6s.gif Op maandag 23 december 2013 17:20 schreef wickedmen het volgende:
Ik ben ook 19 en heb ook nog nooit een relatie gehad, mis zoals jou ook liefde en de vriendschap en warmte/fun van een relatie en laatst bijna relatie gehad was het niet zo dat het gezeur en onzekerheid van haar kant al was begonnen, daarnaast voel ik niks voor haar dus ermee gekapt.

Vriendin van me heeft wel zoiets soortgelijks gedaan en heeft nu alleen maar relatie struggles met blijkbaar een klootzak, je kan best een relatie nemen met iemand waar je (nog) niks voor voelt, misschien wordt het zelfs wat maar de meeste relaties zijn gewoon kut in mijn opinie en zou gewoon afwachten tot je een leuke jonge tegenkomt en tot dan plezier maken.
Lol, dan ben je gewoon nog niet klaar voor een relatie of snap je het niet helemaal als je relaties begint met mensen waar je niks voor voelt.
  maandag 23 december 2013 @ 17:31:25 #13
416020 K44S
The bearded man
pi_134613725
Ik zou er juist van genieten als ik jou was, binden komt later wel.

En zoals Dven zegt, je kan altijd ff PM sturen :P betaal ik je drankje ( ook dat nog ja ! ;) )
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 23 december 2013 @ 17:37:59 #14
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_134614007
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 17:12 schreef Moogwai10 het volgende:
dat is onzin. zat mensen van die leeftijd zijn wel uit op een relatie
pi_134614021
Je bent 19. Neem het (hihi) zoals 't komt en focus je nog niet teveel op relaties... dat kun je de rest van je leven nog doen. Wíl je een relatie, dan zou ik toch wat minder ONS hebben en dat soort zaken, maar serieus gaan daten en van dat soort werk, maar als je het eigenlijk ook wel prima vindt zo, dan zou ik me niet al te druk maken.
Ja doei.
pi_134614461
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:53 schreef wanderlusttrip het volgende:
Ik heb even een anoniem account aangemaakt omdat ik even wat persoonlijks kwijt moet, en ik er best wel mee zit.
Ik ben een meisje van 19, maar heb nog nooit een relatie gehad. Ik zit daar best wel mee. Verder heb ik seks altijd interessant gevonden en ik heb dan ook niks te klagen. Ik hou van seks, en heb het dan ook regelmatig, scharrels, one night stands of een vaste persoon, maar zonder gevoel. Ik heb ook regelmatig een date maar er komt nooit meer uit. Het verste wat ik ben gekomen is 4 dates met dezelfde jongen, daarna werkte het niet meer. Mijn probleem is dus dat ik begin te merken dat ik het alleen zijn een beetje zat begin te worden, ik mis de liefde en een maatje. Ik ben het zat om zo vaak sochtends alleen wakker te worden, ik wil iemand hebben waar ik echt een band mee kan opbouwen. Aan de andere kant geeft het idee van een relatie mij een heel benauwd gevoel. Ik hou van seks en ik hou van mannen. Het idee dat ik voor een langere tijd met 1 iemand zit lijkt me heel fijn maar aan de andere kant ben ik bang dat ik me na een tijd echt gevangen ga voelen. Dan over one night stands of seks op de eerste date: ik vind het gewoon fijn. Als ik en die jongen beiden willen en het klikt goed, Waarom niet? Het probleem is altijd het gevoel na de nacht. Ik heb er absoluut nooit spijt van gehad, maar als een jongen lief is, wil ik direct verder kijken dan alleen die nacht. Ik voel me gevleid en wil die jongen vaker zien. Doet die wat korter af dan voel ik me direct afgewezen. Dit is een beetje mijn achtergrond verhaal. Het probleem nu is dat ik gewoon wat begin te missen. Ik ben 19 en heb gewoon nog geen relatie gehad. Ik heb ook geen idee waardoor het komt. Misschien dat ik mezelf op de een of andere manier er niet voor open stel, omdat het me ook angstig mag, of misschien wil ik juist wel te graag. Het komt in iedergeval niet omdat ik vaak seks heb, dat ik goedkoop lijk ofzo. Het gebeurd vaak genoeg dat ik een date heb zonder seks te hebben.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Of me gerust kunnen stellen dat het wel goed komt ofzo:P Of er een duidelijke mening over hebben? Dan hoor ik het graag.
je bent nog maar 19 :O hold your horses...
no
pi_134614620
Misschien iets te voorbarig, maar ben je niet het type dat op de verkeerde jongens valt, waar je toch niks mee kan beginnen en dat je de 'good guys' links laat liggen omdat je misschien iets oppervlakkig bent?
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  maandag 23 december 2013 @ 17:56:26 #18
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_134614728
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 17:53 schreef Buffell het volgende:
Misschien iets te voorbarig, maar ben je niet het type dat op de verkeerde jongens valt, waar je toch niks mee kan beginnen en dat je de 'good guys' links laat liggen omdat je misschien iets oppervlakkig bent?
verkeerde jongens zijn "verkapte" kinderen die nooit volwassen geworden zijn :P zegt altijd wel iets over de meiden die er mee gaan
pi_134614789
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 17:56 schreef Nemeosis het volgende:

[..]

verkeerde jongens zijn "verkapte" kinderen die nooit volwassen geworden zijn :P zegt altijd wel iets over de meiden die er mee gaan
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 17:56 schreef Nemeosis het volgende:

[..]

Het is wel vaak de reden waarom vrouwen/meiden geen vaste relatie hebben. Wel graag met de niet geschikte kerels het bed delen, maar een kerel die haar wel alles kan geven en haar goed behandeld worden meestal genegeerd.
pi_134614936
quote:
6s.gif Op maandag 23 december 2013 17:20 schreef wickedmen het volgende:

Ik snap wel waarom mensen geen relatie willen hebben met jou :')
pi_134615045
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 17:58 schreef Buffell het volgende:

[..]

[..]

Het is wel vaak de reden waarom vrouwen/meiden geen vaste relatie hebben. Wel graag met de niet geschikte kerels het bed delen, maar een kerel die een saaie lul is en achter haar aan loopt worden meestal genegeerd.
fyp
pi_134615071
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:08 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

fyp
Jij bent goed in generaliseren zeg :{w
pi_134615140
Jij doet precies hetzelfde in de richting van de andere kant van het spectrum, dat snap je hopelijk toch wel ? Daarnaast zit er meer waarheid in mijn post dan in de jouwe, dus als je generaliseert, doe het dan goed.
pi_134615513
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:11 schreef LesMiserables het volgende:
Jij doet precies hetzelfde in de richting van de andere kant van het spectrum, dat snap je hopelijk toch wel ? Daarnaast zit er meer waarheid in mijn post dan in de jouwe, dus als je generaliseert, doe het dan goed.
Waarom is iemand die liever is, en haar beter behandeld per definitie een saaie lul die achter haar aanloopt dan? Alsof je dan automatisch geen interessante vent meer kan zijn. Dat is echt klinkklare onzin zeg. Wat wel een feit is is dat de kerels die het alleen voor de seks doen haar nooit zo goed zullen behandelen.
pi_134615710
Je DENKT dat je haar alles kan geven en je DENKT dat je haar goed behandelt maar ze is een volwassene die dat over het algemeen wel voor zichzelf kan bepalen. Misschien willen ze wel helemaal niet altijd alleen maar wat je denkt dat ze willen of dat je te bieden hebt...

[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 23-12-2013 18:27:58 (complexe wezens enzo) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')