abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136297337
Ik date nu bijna 3 weken met een jongen en we hebben elkaar inmiddels 5 keer gezien en de 6e date komt er ook deze week. Nu is het allemaal een beetje raar gegaan. Op de een of andere manier vond ik de eerste date geen succes, het was gezellig maar ik vond hem echt niet leuk, dit heb ik hem toen ook laten weten. Toen ik er later over nadacht bedacht ik me dat ik best dom bezig was. Het klikte eigenlijk gewoon goed dus uiteindelijk zijn we op een 2e date gegaan en het was superleuk. Die avond zijn we ook met elkaar het bed in gedoken wat misschien niet zo slim was, dit is nu ook elke andere date gebeurd. Alle dates waren verder gewoon echt leuk. Het klikt goed en het is supergezellig. We zitten gerust tot 4 uur snachts te kletsen en de tijd is zo voorbij. Het is niet zo dat we alleen maar seks hebben oid. We zijn bijv. uit eten geweest en hebben meerdere keren wat gedronken in de stad. Het daten gaat niet echt zoals daten hoort te gaan. Hij heeft me geholpen met de bus in te laden tijdens mijn verhuizing en we zijn ook al een keer tot 9 uur savonds bij elkaar blijven hangen terwijl we die nacht daarvoor samen waren. We voelen ons gewoon echt helemaal ons zelf bij elkaar en ik ben ook helemaal op mijn gemak bij hem. Ik begin dan ook echt gevoelens voor hem te krijgen en heb dit ook naar hem uitgesproken. Het probleem is dat hij (nog) niks voor mij voelt. Hij zegt wel dat hij mij echt een leuke meid vindt en het fijn vindt om samen te zijn. Nu zit ik met het dilemma: moet ik gewoon door blijven gaan met daten( grote kans dat ik wel echt verliefd ga worden), of moet ik er mee stoppen omdat hij misschien niks gaat voelen. Dat is namelijk waar ik echt bang voor ben, dat ik straks helemaal verliefd ben en dat hij niks voelt en het misschien zelfs alleen voor de seks doet. Nu ben ik benieuwd, wat is jullie mening hier over?
pi_136297444
Hij ziet je alleen als fuckbuddy
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 3 februari 2014 @ 19:47:22 #3
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_136297453
Blijven daten zonder de seks. Niet ideaal voor een man maar dan weet je wel of hij het voor jou of voor de seks doet
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_136297607
Ik denk dat jullie minder seks moeten hebben.
  maandag 3 februari 2014 @ 20:00:21 #5
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_136298161
Na de eerste date heb je hem keihard teruggewezen. Niet gek dat hij nu gereserveerd is en hij niet zal toegeven wat hij werkelijk voelt (als hij überhaupt iets voor je voelt).
pi_136298281
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:47 schreef pl4kkie het volgende:
dit
pi_136298842
Je moet kijken wat je wilt. Wil je een relatie dan minderen met seks, wil je het gewoon leuk houden, word fuckbuddies. Werkt alleen niet als je snel jaloers word.
pi_136298945
Ik ben misschien wat ouderwets maar sex hebben met iemand waar ik niks voor voel, kan ik niet eens. Jij duikt zelf ook wel makkelijk met 'm de koffer in bij de 2e date nadat de eerste erg tegenviel. En dan hier om advies vragen, vreemd.
pi_136299283
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:17 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik ben misschien wat ouderwets maar sex hebben met iemand waar ik niks voor voel, kan ik niet eens. Jij duikt zelf ook wel makkelijk met 'm de koffer in bij de 2e date nadat de eerste erg tegenviel. En dan hier om advies vragen, vreemd.
ik snap niet dat het raar is dat ik hier om advies vraag? Ja we zijn snel het bed in gedoken met elkaar. Maar ik hou van seks met of zonder liefde. Ik kan ook prima gevoelens krijgen als ik snel met iemand het bed in duik. Dat helpt misschien zelfs om gevoelens te krijgen voor mij, omdat het zo intiem is. Mijn vraag is alleen of hij misschien ook gevoelens kan krijgen of niet en mij puur voor de seks ziet. Volgende keer blijft hij ook slapen maar dan zou ik geen seks hebben. Kijken wat er gebeurd.
pi_136299857
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef wanderlusttrip het volgende:

[..]

ik snap niet dat het raar is dat ik hier om advies vraag? Ja we zijn snel het bed in gedoken met elkaar. Maar ik hou van seks met of zonder liefde. Ik kan ook prima gevoelens krijgen als ik snel met iemand het bed in duik. Dat helpt misschien zelfs om gevoelens te krijgen voor mij, omdat het zo intiem is. Mijn vraag is alleen of hij misschien ook gevoelens kan krijgen of niet en mij puur voor de seks ziet. Volgende keer blijft hij ook slapen maar dan zou ik geen seks hebben. Kijken wat er gebeurd.
Nee dat heeft zin. Dan ontneem je hem en jezelf het plezier van seks. Wat je nu hebt vind je toch fijn. Als je gevoelens krijgt dan open je gewoon weer een topic op fok! :')
pi_136302637
Wat we nu hebben is fijn, absoluut. En van de seks geniet ik ook zeker. Ik heb aardig wat bedpartners gehad en dit is wel 1 van de beste bedpartners die ik heb gehad. Dat zal ook zker komen doordat ik me zo op mn gemakt voelt bij hem. Het probleem is dus dat ik wel echt gevoelens heb en het zou erg fijn zijn als dat ook van beide kanten zou komen. Ik zou niet door kunnen gaan als hij geen gevoelens kan krijgen terwijl ik ze nog wel heb.
  maandag 3 februari 2014 @ 21:27:26 #12
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136302976
Als ik het zo lees ziet hij in jou een ideale sekspartner, maar geen partner waar je over x jaar nog mee samen bent. Sorry om je teleur te moeten stellen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 3 februari 2014 @ 21:45:34 #13
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136303943
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef wanderlusttrip het volgende:
Wat we nu hebben is fijn, absoluut. En van de seks geniet ik ook zeker. Ik heb aardig wat bedpartners gehad en dit is wel 1 van de beste bedpartners die ik heb gehad. Dat zal ook zker komen doordat ik me zo op mn gemakt voelt bij hem. Het probleem is dus dat ik wel echt gevoelens heb en het zou erg fijn zijn als dat ook van beide kanten zou komen. Ik zou niet door kunnen gaan als hij geen gevoelens kan krijgen terwijl ik ze nog wel heb.
Maar denk je dat hij eerlijk genoeg zal zijn het tegen je te zeggen, als het voor hem niet meer gaat worden?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_136304562
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:45 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Maar denk je dat hij eerlijk genoeg zal zijn het tegen je te zeggen, als het voor hem niet meer gaat worden?
ik heb geen idee. Als datbhet geval zou zijn, en hij zou eht eerlijk zeggen, zou het wel fijn zijn. Dan hebben mijn gevoelens ook niet de vrije loop en zou ik nog wel vaker af kunnen spreken, ook als er niet meer in zit. Want het is wel echt leuk en natuurlijk lekker.
  maandag 3 februari 2014 @ 22:17:46 #15
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136305797
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef wanderlusttrip het volgende:

[..]

ik heb geen idee. Als datbhet geval zou zijn, en hij zou eht eerlijk zeggen, zou het wel fijn zijn. Dan hebben mijn gevoelens ook niet de vrije loop en zou ik nog wel vaker af kunnen spreken, ook als er niet meer in zit. Want het is wel echt leuk en natuurlijk lekker.
Tja, je kunt dat natuurlijk altijd eens aankaarten... Ik persoonlijk zou wel iets terughoudend zijn w.b. mijn gevoelens, maar dat kan lastig zijn natuurlijk..
  maandag 3 februari 2014 @ 22:19:17 #16
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_136305874
Ik zie het probleem niet echt. Gewoon lekker blijven daten, als hij niet verliefd op je wordt, dan meldt hij dat toch? Geniet gewoon van jullie zorgeloze tijd samen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 3 februari 2014 @ 22:19:50 #17
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136305896
Zijn jullie exclusief eigenlijk?
  maandag 3 februari 2014 @ 22:21:25 #18
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136305967
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:19 schreef Hallmark het volgende:
Ik zie het probleem niet echt. Gewoon lekker blijven daten, als hij niet verliefd op je wordt, dan meldt hij dat toch? Geniet gewoon van jullie zorgeloze tijd samen.
Ja zolang hij dat dan ook zegt he.. Dat ie niet denkt 'handig, zo'n fuckbuddy'
pi_136307411
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:47 schreef pl4kkie het volgende:
  maandag 3 februari 2014 @ 22:51:41 #20
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136307442
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef wanderlusttrip het volgende:
Hij heeft me geholpen met de bus in te laden tijdens mijn verhuizing
quote:
Het is niet zo dat we alleen maar seks hebben oid. We zijn bijv. uit eten geweest en hebben meerdere keren wat gedronken in de stad
Dit soort dingen laat wel zien dat het wel meer zou kunnen worden en het komt wel een klein beetje over, alsof het niet alleen maar om 1 ding gaat.
Maar ik zou wel met hem erover praten, hoeveel hij echt voelt voor jou... want zoals je al zegt, straks gaat het veel verder en dan is het vervelend als hij weinig voor je voelt.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_136312399
Puur naar je eigen belang kijken, ga ervan uit dat hij je alleen voor in bed wilt dan kan het alleen maar meevallen ;)
pi_136312676
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:00 schreef Limburg82 het volgende:
Na de eerste date heb je hem keihard teruggewezen. Niet gek dat hij nu gereserveerd is en hij niet zal toegeven wat hij werkelijk voelt (als hij überhaupt iets voor je voelt).
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 4 februari 2014 @ 08:08:02 #24
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_136313241
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:21 schreef missbehavin het volgende:
Ja zolang hij dat dan ook zegt he.. Dat ie niet denkt 'handig, zo'n fuckbuddy'
Het scheelt mij veel energie als ik niet probeer te raden wat mensen denken, maar kijk naar wat ze doen. Als TS nou zo bang is dat hun relatie niet verder groeit, dan moet ze gewoon die relatie zelf verder later groeien. En als het stokt, als hij aan de rem trekt, dan kan ze de knoop doorhakken.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_136313568
quote:
Op de een of andere manier vond ik de eerste date geen succes, het was gezellig maar ik vond hem echt niet leuk, dit heb ik hem toen ook laten weten.
quote:
Toen ik er later over nadacht bedacht ik me dat ik best dom bezig was. Het klikte eigenlijk gewoon goed dus uiteindelijk zijn we op een 2e date gegaan en het was superleuk.
Dus eigenlijk ben je gewoon raar (overgekomen)?
quote:
Het daten gaat niet echt zoals daten hoort te gaan.
Volgens wie? De date-politie?
quote:
Ik begin dan ook echt gevoelens voor hem te krijgen en heb dit ook naar hem uitgesproken.
Te vroeg...
quote:
Dat is namelijk waar ik echt bang voor ben, dat ik straks helemaal verliefd ben en dat hij niks voelt en het misschien zelfs alleen voor de seks doet.
Ja, en? Garanties krijg je nooit.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 10:19:04 #26
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_136315004
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:00 schreef Limburg82 het volgende:
Hier zit wel wat in. Als je een meid voor de sex hebt, ga je haar echt niet helpen met verhuizen en tot 4 uur 's nachts kletsen (niet ketsen).
Hij vind je in ieder geval erg leuk, dus wat nog niet is kan nog groeien.
pi_136390219
godsamme het wordt allemaal nog net even wat ingewikkelder. Inmiddels is de zesde date geweest en het was gewoon weer erg fijn, leuk en gezellig. Meneer zat te grappen over zijn ouders ontmoeten en zei ook dat hij me wel erg leuk vond en wel wat kriebels had. Ik dacht dat het wel serieus begon te worden. Vervolgens heb ik vandaag via de whatsapp nog zo'n 3x gehoord dat hij mij niet leuk vond, geen gevoelens kon krijgen en dat er niks serieus in zit en nog zo'n 3x dat hij me wel echt een leuk meisje vindt, erg lief en dat er wel eens wat zou kunnen groeien. Mijn gevoelens zijn dus echt op en neer gegooid. Ben er hierdoor wel achter gekomen dat ik echt wat voor hem voel. Maarja, ik had dus echt zoiets van laat maar. Ik heb er echt geen zin in dat er met mijn gevoelens gekut wordt. Meneer heeft mij verteld dat hij het moeilijk vind om zich te binden. Hij zei dat hij me wel echt leuk vind en dat hij zichzelf nu afvraagt of hij wel kriebels heeft, maar ze niet wilt, omdat hij het zo moeilijk vindt om zichzelf te binden en verliefd te worden, of omdat hij ze gewoon niet heeft. Vervolgens hebben we net 3 kwartier gebeld en ik vind het ingewikkeld. Hij vroeg of ik zin heb om volgende week naar de film te gaan en wat te gaan drinken. Maar ik weet het niet. Ik ben namelijk wel verliefd en weet niet wat ik nu moet geloven. Hij roept telkens zulke tegenstrijdige dingen.
Daten is gewoon ingewikkeld :N
  donderdag 6 februari 2014 @ 03:58:36 #28
366603 Romsel
Sowieso baas!
pi_136390292
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 03:30 schreef wanderlusttrip het volgende:
godsamme het wordt allemaal nog net even wat ingewikkelder. Inmiddels is de zesde date geweest en het was gewoon weer erg fijn, leuk en gezellig. Meneer zat te grappen over zijn ouders ontmoeten en zei ook dat hij me wel erg leuk vond en wel wat kriebels had. Ik dacht dat het wel serieus begon te worden. Vervolgens heb ik vandaag via de whatsapp nog zo'n 3x gehoord dat hij mij niet leuk vond, geen gevoelens kon krijgen en dat er niks serieus in zit en nog zo'n 3x dat hij me wel echt een leuk meisje vindt, erg lief en dat er wel eens wat zou kunnen groeien. Mijn gevoelens zijn dus echt op en neer gegooid. Ben er hierdoor wel achter gekomen dat ik echt wat voor hem voel. Maarja, ik had dus echt zoiets van laat maar. Ik heb er echt geen zin in dat er met mijn gevoelens gekut wordt. Meneer heeft mij verteld dat hij het moeilijk vind om zich te binden. Hij zei dat hij me wel echt leuk vind en dat hij zichzelf nu afvraagt of hij wel kriebels heeft, maar ze niet wilt, omdat hij het zo moeilijk vindt om zichzelf te binden en verliefd te worden, of omdat hij ze gewoon niet heeft. Vervolgens hebben we net 3 kwartier gebeld en ik vind het ingewikkeld. Hij vroeg of ik zin heb om volgende week naar de film te gaan en wat te gaan drinken. Maar ik weet het niet. Ik ben namelijk wel verliefd en weet niet wat ik nu moet geloven. Hij roept telkens zulke tegenstrijdige dingen.
Daten is gewoon ingewikkeld :N
Heel tegenstrijdig van zijn kant. Hij speelt een beetje met je en houdt je zo aan het lijntje.
Hij vind het gewoon leuk met je, meer niet.
Als jij gevoelens voor hem krijgt kan je het beter afkappen, hoe moeilijk dat ook is.

Zoiets had ik laatst met een dame.
Meteen afgekapt, geen zin in die spelletjes.
pi_136403568
Hij heeft bindingsangst?
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
  donderdag 6 februari 2014 @ 15:52:41 #30
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136404184
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:33 schreef Quarant het volgende:
Hij heeft bindingsangst?
Vertaling: vindt hij je niet leuk genoeg?
Bindingsangst.. blijf het een jeukterm vinden
  donderdag 6 februari 2014 @ 15:53:53 #31
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136404216
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 03:58 schreef Romsel het volgende:

[..]

Heel tegenstrijdig van zijn kant. Hij speelt een beetje met je en houdt je zo aan het lijntje.
Hij vind het gewoon leuk met je, meer niet.
Als jij gevoelens voor hem krijgt kan je het beter afkappen, hoe moeilijk dat ook is.

Zoiets had ik laatst met een dame.
Meteen afgekapt, geen zin in die spelletjes.
Dit dus!
pi_136404237
Wat is er mis met seks?
pi_136404278
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:52 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Vertaling: vindt hij je niet leuk genoeg?
Bindingsangst.. blijf het een jeukterm vinden
Die jongen heeft geen bindingsangst want hij date met haar en praat over ouders blablalba.

Bindingsangst, laat me niet lachen want hij duikt toch ook met haar het bed in :')
pi_136404328
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:56 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Die jongen heeft geen bindingsangst want hij date met haar en praat over ouders blablalba.

Bindingsangst, laat me niet lachen want hij duikt toch ook met haar het bed in :')
Ja, en? Dat is dan gewoon geilheid.
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
pi_136404340
Waarom moet die shit allemaal een noemertje hebben? Date gewoon, heb lol, neuk wat. Lekker boeiend. :{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_136404381
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:58 schreef Quarant het volgende:

[..]

Ja, en? Dat is dan gewoon geilheid.
HIj helpt haar met verhuizen en praat over voorstellen aan de ouders. :')
pi_136404386
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom moet die shit allemaal een noemertje hebben? Date gewoon, heb lol, neuk wat. Lekker boeiend. :{
En dit.
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:02:31 #38
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_136404438
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 03:30 schreef wanderlusttrip het volgende:
Meneer heeft mij verteld dat hij het moeilijk vind om zich te binden. Hij zei dat hij me wel echt leuk vind en dat hij zichzelf nu afvraagt of hij wel kriebels heeft, maar ze niet wilt, omdat hij het zo moeilijk vindt om zichzelf te binden en verliefd te worden, of omdat hij ze gewoon niet heeft.
Zo, die gaat wel op en neer met zijn emoties.

Heb jij zin in een drama queen? Ik niet hoor... die eerste maanden verkeer ik het liefst in een roes van verliefdheid en geyle neuksecks. Niet in drama-whatsappjes over de struggles van een mens die de emotionele volwassenheid heeft van een 14-jarige.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:58:51 #39
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136585486
Wauw hele dagen kletsen maar dan volhouden dat je er niets voor voelt, soort friends with benefits dus. Ik zou zeggen geniet er van maar blijf een zekere afstand houden tot dat je zeker weet dat jullie op dezelfde golflengte zitten met betrekking tot verwachtingen en wensen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_136586372
Gewoon weer daten, maar zeg dat je ongesteld bent.

Kijken of hij dan even leuk doet. Als hij dan als een haas er vandoor gaat die date, weet je genoeg...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136600337
Godsamme. Ik snap er helemaal niks van. Heb nu wel duidelijkheid wat betreft Hij en ik. Maar wat ben ik in de war nu.
We hebben de afgelopen week veel gebeld en gezellig gepraat. Hij heeft toen meerdere malen gezegd dat hij echt wat voor me ging voelen en mij ontzettend leuk vind. Zondag avond kreeg ik een berichtje dat hij me eigenlijk wel wou zien en hij is toen een eind omgereden om mij op te halen en eerder naar zijn huis gegaan zodat ik bij hem kon zijn. Ik ben nu net weer een paar uurtjes thuis. We hebben 2 superleuke dagen gehad. . We hebben gezellig samen gekookt en zijn de kroeg in geweest. Het was gewoon echt leuk, veel gelachen en geklierd. Gisteravond heeft hij me gezegd dat hij gevoelend voor me heeft. Vanmiddag zijn we aan de praat geraakt en heeft hij me verteld dat het niks serieus kan zijn.Waarom wist ie niet, het was volgens hem gewoon een gevoel. Nou ik was echt met stomheid geslagen. Misschien was het ontzettend naief van mij, maar ik snap er geen kut van. We hebben het gewoon echt heel leuk gehad, romantisch gedaan. Het was gewoon ontzettend fijn om bij hem te zijn. En nu, bam, ''in your face bitch''. Blegh... Nu was ik al best onzeker en wantrouwig richting mannen. Heb van het weekend besloten dat ik mezelf er maar eens overheen moest zetten en dit gewoon maar moest laten gebeuren, omdat het fijn was om bij elkaar te zijn. Dat ik niet bang moest zijn om me te binden, dat aan de kant zetten. (ja, ook ik had hier last van). Mijn onzekerheid is met 1 klap terug. Vooral omdat hij nu zo ongelooflijk met mijn gevoelens heeft lopen kloten. Bah, mannen :{ Dacht echt dat dit een lieve goede jongen was.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:42:17 #42
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_136601377
Wat een lul zeg, zou er nu al wel klaar mee zijn.

Hij moet dit maar zo vaak doen en dan ben je het zat.
pi_136603349
Oh leuk dit. Meestal geven vrouwen onduidelijke tegenstrijdige signalen - nu is het een keer andersom en gelijk een topic vol :o

Liefde als stratego:
TS moet haar strategie heroverwegen. Op dit moment dreigt ze in een vijandige hinderlijn te lopen, maar de spreekwoordelijke bom is nog niet afgegaan terwijl de vlag van de tegenstander in zicht is. De verdediging moet echter niet verwaarloosd worden want een blitz-actie van de tegenpartij zal de verzwakking op de linkerflank waarschijnlijk pijnlijk aan het licht brengen.
pi_136603568
Voor mij is het wel klaar. Ik heb geen zin om hem nog meer met mijn gevoelens te laten spelen. Daarnaast het daten is heel leuk maar na X aantal dates wil je toch wel dat het eventueel wat serieus kan worden. Dat kan nu niet. En omdat ik wel echt wat voor hem voel zit "gewoon afspreken voor de lol" er voor mij ook niet meer in. Hoewel dit echt heel dubbel en moeilijk is. Ik heb mezelf nog nooit zo op mijn gemak gevoeld bij een jongen. Daarnaast kon ik bij hem echt 100% mezelf zijn. Daarom is het nu ook zo verwarrend.
pi_136604222
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef wanderlusttrip het volgende:
Voor mij is het wel klaar. Ik heb geen zin om hem nog meer met mijn gevoelens te laten spelen. Daarnaast het daten is heel leuk maar na X aantal dates wil je toch wel dat het eventueel wat serieus kan worden. Dat kan nu niet. En omdat ik wel echt wat voor hem voel zit "gewoon afspreken voor de lol" er voor mij ook niet meer in. Hoewel dit echt heel dubbel en moeilijk is. Ik heb mezelf nog nooit zo op mijn gemak gevoeld bij een jongen. Daarnaast kon ik bij hem echt 100% mezelf zijn. Daarom is het nu ook zo verwarrend.
Hou ons op de hoogte want het is nog niet afgelopen, schat ik zo in...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136605371
Ik ben bang dat je weleens gelijk zou kunnen hebben godshand. Ik ben ontzettend bang dat hij weer met 1 of ander moeilijk verhaal aankomt. Dat hij na een paar dagen smst dat hij nu pas realiseert dat hij me toch wel echt ziet zitten o.i.d. En ik ben bang dat ik hem dan geloof puur omdat ik hem zo graag wil geloven. Dit klinkt best wel zielig, ik weet het:p Maar het is goed dat ik dit van mezelf weet. Hoop dat het nu gewoon klaar is.
pi_136608649
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:55 schreef wanderlusttrip het volgende:
Ik ben bang dat je weleens gelijk zou kunnen hebben godshand. Ik ben ontzettend bang dat hij weer met 1 of ander moeilijk verhaal aankomt. Dat hij na een paar dagen smst dat hij nu pas realiseert dat hij me toch wel echt ziet zitten o.i.d. En ik ben bang dat ik hem dan geloof puur omdat ik hem zo graag wil geloven. Dit klinkt best wel zielig, ik weet het:p Maar het is goed dat ik dit van mezelf weet. Hoop dat het nu gewoon klaar is.
Een ideetje... misschien stoppen met pushen, stoppen met het in de gaten houden in welke fase jullie nu zijn, stoppen met het vragen wat hij nou precies voelt en het gewoon op z'n beloop laten en ervan genieten.
pi_136609623
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:50 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Een ideetje... misschien stoppen met pushen, stoppen met het in de gaten houden in welke fase jullie nu zijn, stoppen met het vragen wat hij nou precies voelt en het gewoon op z'n beloop laten en ervan genieten.
Wat voor nut zou het hebben om nog af te spreken als hij duidelijk heeft gemaakt niks te willen en er niks serieus in te zien als ik wel gewoon gevoelend heb? Dan zit ik alleen mezelf maar voor de gek te houden toch?
pi_136609954
quote:
Nu ben ik benieuwd, wat is jullie mening hier over?
ik denk dat mijn mening eigenlijk niet zo interessant is...

jij kent die gast verder en weet ook beter wat gebeurd is... ook dat jezelf een beetje aan het begin een 'spelletje' gespeeld hebt, omhem 'af te houden'...

dit soort dingen zijn gewoon ook dingen die je eerlijk met hem moet kunnen bespreken, zeker als je denk dat hij een vaste partner kan wordden, is het wel zo prettig als jullie open kaart tegenover elkaar kunnen spelen en niet een bepaald 'spelletje' spelen.

Overigens, mijn mening is dat je best een grote kans hebt dat het iets kan worden, zeker als het al zo is dat jullie bijna 'natuurlijk' langer bij elkaar blijven en samen dingen doen, is het meer dan enkel een 'date'-relatie...
enkel blijft er vermoedelijk nog die extra stap om jezelf bloot te durven geven, tegenover elkaar.. ik heb de indruk dat die stap je nog voor je hebt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_136610136
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:15 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ik denk dat mijn mening eigenlijk niet zo interessant is...

jij kent die gast verder en weet ook beter wat gebeurd is... ook dat jezelf een beetje aan het begin een 'spelletje' gespeeld hebt, omhem 'af te houden'...

dit soort dingen zijn gewoon ook dingen die je eerlijk met hem moet kunnen bespreken, zeker als je denk dat hij een vaste partner kan wordden, is het wel zo prettig als jullie open kaart tegenover elkaar kunnen spelen en niet een bepaald 'spelletje' spelen.

Overigens, mijn mening is dat je best een grote kans hebt dat het iets kan worden, zeker als het al zo is dat jullie bijna 'natuurlijk' langer bij elkaar blijven en samen dingen doen, is het meer dan enkel een 'date'-relatie...
enkel blijft er vermoedelijk nog die extra stap om jezelf bloot te durven geven, tegenover elkaar.. ik heb de indruk dat die stap je nog voor je hebt
Hij houdt wel van ''spelletjes'' met gevoelens volgens mij. Zie een post van een paar uur geleden van mij:
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:22 schreef wanderlusttrip het volgende:
Godsamme. Ik snap er helemaal niks van. Heb nu wel duidelijkheid wat betreft Hij en ik. Maar wat ben ik in de war nu.
We hebben de afgelopen week veel gebeld en gezellig gepraat. Hij heeft toen meerdere malen gezegd dat hij echt wat voor me ging voelen en mij ontzettend leuk vind. Zondag avond kreeg ik een berichtje dat hij me eigenlijk wel wou zien en hij is toen een eind omgereden om mij op te halen en eerder naar zijn huis gegaan zodat ik bij hem kon zijn. Ik ben nu net weer een paar uurtjes thuis. We hebben 2 superleuke dagen gehad. . We hebben gezellig samen gekookt en zijn de kroeg in geweest. Het was gewoon echt leuk, veel gelachen en geklierd. Gisteravond heeft hij me gezegd dat hij gevoelend voor me heeft. Vanmiddag zijn we aan de praat geraakt en heeft hij me verteld dat het niks serieus kan zijn.Waarom wist ie niet, het was volgens hem gewoon een gevoel. Nou ik was echt met stomheid geslagen. Misschien was het ontzettend naief van mij, maar ik snap er geen kut van. We hebben het gewoon echt heel leuk gehad, romantisch gedaan. Het was gewoon ontzettend fijn om bij hem te zijn. En nu, bam, ''in your face bitch''. Blegh... Nu was ik al best onzeker en wantrouwig richting mannen. Heb van het weekend besloten dat ik mezelf er maar eens overheen moest zetten en dit gewoon maar moest laten gebeuren, omdat het fijn was om bij elkaar te zijn. Dat ik niet bang moest zijn om me te binden, dat aan de kant zetten. (ja, ook ik had hier last van). Mijn onzekerheid is met 1 klap terug. Vooral omdat hij nu zo ongelooflijk met mijn gevoelens heeft lopen kloten. Bah, mannen :{ Dacht echt dat dit een lieve goede jongen was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')