abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136297337
Ik date nu bijna 3 weken met een jongen en we hebben elkaar inmiddels 5 keer gezien en de 6e date komt er ook deze week. Nu is het allemaal een beetje raar gegaan. Op de een of andere manier vond ik de eerste date geen succes, het was gezellig maar ik vond hem echt niet leuk, dit heb ik hem toen ook laten weten. Toen ik er later over nadacht bedacht ik me dat ik best dom bezig was. Het klikte eigenlijk gewoon goed dus uiteindelijk zijn we op een 2e date gegaan en het was superleuk. Die avond zijn we ook met elkaar het bed in gedoken wat misschien niet zo slim was, dit is nu ook elke andere date gebeurd. Alle dates waren verder gewoon echt leuk. Het klikt goed en het is supergezellig. We zitten gerust tot 4 uur snachts te kletsen en de tijd is zo voorbij. Het is niet zo dat we alleen maar seks hebben oid. We zijn bijv. uit eten geweest en hebben meerdere keren wat gedronken in de stad. Het daten gaat niet echt zoals daten hoort te gaan. Hij heeft me geholpen met de bus in te laden tijdens mijn verhuizing en we zijn ook al een keer tot 9 uur savonds bij elkaar blijven hangen terwijl we die nacht daarvoor samen waren. We voelen ons gewoon echt helemaal ons zelf bij elkaar en ik ben ook helemaal op mijn gemak bij hem. Ik begin dan ook echt gevoelens voor hem te krijgen en heb dit ook naar hem uitgesproken. Het probleem is dat hij (nog) niks voor mij voelt. Hij zegt wel dat hij mij echt een leuke meid vindt en het fijn vindt om samen te zijn. Nu zit ik met het dilemma: moet ik gewoon door blijven gaan met daten( grote kans dat ik wel echt verliefd ga worden), of moet ik er mee stoppen omdat hij misschien niks gaat voelen. Dat is namelijk waar ik echt bang voor ben, dat ik straks helemaal verliefd ben en dat hij niks voelt en het misschien zelfs alleen voor de seks doet. Nu ben ik benieuwd, wat is jullie mening hier over?
pi_136297444
Hij ziet je alleen als fuckbuddy
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 3 februari 2014 @ 19:47:22 #3
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_136297453
Blijven daten zonder de seks. Niet ideaal voor een man maar dan weet je wel of hij het voor jou of voor de seks doet
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_136297607
Ik denk dat jullie minder seks moeten hebben.
  maandag 3 februari 2014 @ 20:00:21 #5
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_136298161
Na de eerste date heb je hem keihard teruggewezen. Niet gek dat hij nu gereserveerd is en hij niet zal toegeven wat hij werkelijk voelt (als hij überhaupt iets voor je voelt).
pi_136298281
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:47 schreef pl4kkie het volgende:
dit
pi_136298842
Je moet kijken wat je wilt. Wil je een relatie dan minderen met seks, wil je het gewoon leuk houden, word fuckbuddies. Werkt alleen niet als je snel jaloers word.
pi_136298945
Ik ben misschien wat ouderwets maar sex hebben met iemand waar ik niks voor voel, kan ik niet eens. Jij duikt zelf ook wel makkelijk met 'm de koffer in bij de 2e date nadat de eerste erg tegenviel. En dan hier om advies vragen, vreemd.
pi_136299283
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:17 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik ben misschien wat ouderwets maar sex hebben met iemand waar ik niks voor voel, kan ik niet eens. Jij duikt zelf ook wel makkelijk met 'm de koffer in bij de 2e date nadat de eerste erg tegenviel. En dan hier om advies vragen, vreemd.
ik snap niet dat het raar is dat ik hier om advies vraag? Ja we zijn snel het bed in gedoken met elkaar. Maar ik hou van seks met of zonder liefde. Ik kan ook prima gevoelens krijgen als ik snel met iemand het bed in duik. Dat helpt misschien zelfs om gevoelens te krijgen voor mij, omdat het zo intiem is. Mijn vraag is alleen of hij misschien ook gevoelens kan krijgen of niet en mij puur voor de seks ziet. Volgende keer blijft hij ook slapen maar dan zou ik geen seks hebben. Kijken wat er gebeurd.
pi_136299857
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef wanderlusttrip het volgende:

[..]

ik snap niet dat het raar is dat ik hier om advies vraag? Ja we zijn snel het bed in gedoken met elkaar. Maar ik hou van seks met of zonder liefde. Ik kan ook prima gevoelens krijgen als ik snel met iemand het bed in duik. Dat helpt misschien zelfs om gevoelens te krijgen voor mij, omdat het zo intiem is. Mijn vraag is alleen of hij misschien ook gevoelens kan krijgen of niet en mij puur voor de seks ziet. Volgende keer blijft hij ook slapen maar dan zou ik geen seks hebben. Kijken wat er gebeurd.
Nee dat heeft zin. Dan ontneem je hem en jezelf het plezier van seks. Wat je nu hebt vind je toch fijn. Als je gevoelens krijgt dan open je gewoon weer een topic op fok! :')
pi_136302637
Wat we nu hebben is fijn, absoluut. En van de seks geniet ik ook zeker. Ik heb aardig wat bedpartners gehad en dit is wel 1 van de beste bedpartners die ik heb gehad. Dat zal ook zker komen doordat ik me zo op mn gemakt voelt bij hem. Het probleem is dus dat ik wel echt gevoelens heb en het zou erg fijn zijn als dat ook van beide kanten zou komen. Ik zou niet door kunnen gaan als hij geen gevoelens kan krijgen terwijl ik ze nog wel heb.
  maandag 3 februari 2014 @ 21:27:26 #12
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136302976
Als ik het zo lees ziet hij in jou een ideale sekspartner, maar geen partner waar je over x jaar nog mee samen bent. Sorry om je teleur te moeten stellen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 3 februari 2014 @ 21:45:34 #13
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136303943
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef wanderlusttrip het volgende:
Wat we nu hebben is fijn, absoluut. En van de seks geniet ik ook zeker. Ik heb aardig wat bedpartners gehad en dit is wel 1 van de beste bedpartners die ik heb gehad. Dat zal ook zker komen doordat ik me zo op mn gemakt voelt bij hem. Het probleem is dus dat ik wel echt gevoelens heb en het zou erg fijn zijn als dat ook van beide kanten zou komen. Ik zou niet door kunnen gaan als hij geen gevoelens kan krijgen terwijl ik ze nog wel heb.
Maar denk je dat hij eerlijk genoeg zal zijn het tegen je te zeggen, als het voor hem niet meer gaat worden?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_136304562
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:45 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Maar denk je dat hij eerlijk genoeg zal zijn het tegen je te zeggen, als het voor hem niet meer gaat worden?
ik heb geen idee. Als datbhet geval zou zijn, en hij zou eht eerlijk zeggen, zou het wel fijn zijn. Dan hebben mijn gevoelens ook niet de vrije loop en zou ik nog wel vaker af kunnen spreken, ook als er niet meer in zit. Want het is wel echt leuk en natuurlijk lekker.
  maandag 3 februari 2014 @ 22:17:46 #15
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136305797
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef wanderlusttrip het volgende:

[..]

ik heb geen idee. Als datbhet geval zou zijn, en hij zou eht eerlijk zeggen, zou het wel fijn zijn. Dan hebben mijn gevoelens ook niet de vrije loop en zou ik nog wel vaker af kunnen spreken, ook als er niet meer in zit. Want het is wel echt leuk en natuurlijk lekker.
Tja, je kunt dat natuurlijk altijd eens aankaarten... Ik persoonlijk zou wel iets terughoudend zijn w.b. mijn gevoelens, maar dat kan lastig zijn natuurlijk..
  maandag 3 februari 2014 @ 22:19:17 #16
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_136305874
Ik zie het probleem niet echt. Gewoon lekker blijven daten, als hij niet verliefd op je wordt, dan meldt hij dat toch? Geniet gewoon van jullie zorgeloze tijd samen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 3 februari 2014 @ 22:19:50 #17
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136305896
Zijn jullie exclusief eigenlijk?
  maandag 3 februari 2014 @ 22:21:25 #18
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136305967
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:19 schreef Hallmark het volgende:
Ik zie het probleem niet echt. Gewoon lekker blijven daten, als hij niet verliefd op je wordt, dan meldt hij dat toch? Geniet gewoon van jullie zorgeloze tijd samen.
Ja zolang hij dat dan ook zegt he.. Dat ie niet denkt 'handig, zo'n fuckbuddy'
pi_136307411
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:47 schreef pl4kkie het volgende:
  maandag 3 februari 2014 @ 22:51:41 #20
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136307442
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef wanderlusttrip het volgende:
Hij heeft me geholpen met de bus in te laden tijdens mijn verhuizing
quote:
Het is niet zo dat we alleen maar seks hebben oid. We zijn bijv. uit eten geweest en hebben meerdere keren wat gedronken in de stad
Dit soort dingen laat wel zien dat het wel meer zou kunnen worden en het komt wel een klein beetje over, alsof het niet alleen maar om 1 ding gaat.
Maar ik zou wel met hem erover praten, hoeveel hij echt voelt voor jou... want zoals je al zegt, straks gaat het veel verder en dan is het vervelend als hij weinig voor je voelt.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_136312399
Puur naar je eigen belang kijken, ga ervan uit dat hij je alleen voor in bed wilt dan kan het alleen maar meevallen ;)
pi_136312676
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:00 schreef Limburg82 het volgende:
Na de eerste date heb je hem keihard teruggewezen. Niet gek dat hij nu gereserveerd is en hij niet zal toegeven wat hij werkelijk voelt (als hij überhaupt iets voor je voelt).
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 4 februari 2014 @ 08:08:02 #24
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_136313241
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:21 schreef missbehavin het volgende:
Ja zolang hij dat dan ook zegt he.. Dat ie niet denkt 'handig, zo'n fuckbuddy'
Het scheelt mij veel energie als ik niet probeer te raden wat mensen denken, maar kijk naar wat ze doen. Als TS nou zo bang is dat hun relatie niet verder groeit, dan moet ze gewoon die relatie zelf verder later groeien. En als het stokt, als hij aan de rem trekt, dan kan ze de knoop doorhakken.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_136313568
quote:
Op de een of andere manier vond ik de eerste date geen succes, het was gezellig maar ik vond hem echt niet leuk, dit heb ik hem toen ook laten weten.
quote:
Toen ik er later over nadacht bedacht ik me dat ik best dom bezig was. Het klikte eigenlijk gewoon goed dus uiteindelijk zijn we op een 2e date gegaan en het was superleuk.
Dus eigenlijk ben je gewoon raar (overgekomen)?
quote:
Het daten gaat niet echt zoals daten hoort te gaan.
Volgens wie? De date-politie?
quote:
Ik begin dan ook echt gevoelens voor hem te krijgen en heb dit ook naar hem uitgesproken.
Te vroeg...
quote:
Dat is namelijk waar ik echt bang voor ben, dat ik straks helemaal verliefd ben en dat hij niks voelt en het misschien zelfs alleen voor de seks doet.
Ja, en? Garanties krijg je nooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')