ik snap niet dat het raar is dat ik hier om advies vraag? Ja we zijn snel het bed in gedoken met elkaar. Maar ik hou van seks met of zonder liefde. Ik kan ook prima gevoelens krijgen als ik snel met iemand het bed in duik. Dat helpt misschien zelfs om gevoelens te krijgen voor mij, omdat het zo intiem is. Mijn vraag is alleen of hij misschien ook gevoelens kan krijgen of niet en mij puur voor de seks ziet. Volgende keer blijft hij ook slapen maar dan zou ik geen seks hebben. Kijken wat er gebeurd.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:17 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik ben misschien wat ouderwets maar sex hebben met iemand waar ik niks voor voel, kan ik niet eens. Jij duikt zelf ook wel makkelijk met 'm de koffer in bij de 2e date nadat de eerste erg tegenviel. En dan hier om advies vragen, vreemd.
Nee dat heeft zin. Dan ontneem je hem en jezelf het plezier van seks. Wat je nu hebt vind je toch fijn. Als je gevoelens krijgt dan open je gewoon weer een topic op fok!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef wanderlusttrip het volgende:
[..]
ik snap niet dat het raar is dat ik hier om advies vraag? Ja we zijn snel het bed in gedoken met elkaar. Maar ik hou van seks met of zonder liefde. Ik kan ook prima gevoelens krijgen als ik snel met iemand het bed in duik. Dat helpt misschien zelfs om gevoelens te krijgen voor mij, omdat het zo intiem is. Mijn vraag is alleen of hij misschien ook gevoelens kan krijgen of niet en mij puur voor de seks ziet. Volgende keer blijft hij ook slapen maar dan zou ik geen seks hebben. Kijken wat er gebeurd.
Maar denk je dat hij eerlijk genoeg zal zijn het tegen je te zeggen, als het voor hem niet meer gaat worden?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef wanderlusttrip het volgende:
Wat we nu hebben is fijn, absoluut. En van de seks geniet ik ook zeker. Ik heb aardig wat bedpartners gehad en dit is wel 1 van de beste bedpartners die ik heb gehad. Dat zal ook zker komen doordat ik me zo op mn gemakt voelt bij hem. Het probleem is dus dat ik wel echt gevoelens heb en het zou erg fijn zijn als dat ook van beide kanten zou komen. Ik zou niet door kunnen gaan als hij geen gevoelens kan krijgen terwijl ik ze nog wel heb.
ik heb geen idee. Als datbhet geval zou zijn, en hij zou eht eerlijk zeggen, zou het wel fijn zijn. Dan hebben mijn gevoelens ook niet de vrije loop en zou ik nog wel vaker af kunnen spreken, ook als er niet meer in zit. Want het is wel echt leuk en natuurlijk lekker.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar denk je dat hij eerlijk genoeg zal zijn het tegen je te zeggen, als het voor hem niet meer gaat worden?
Tja, je kunt dat natuurlijk altijd eens aankaarten... Ik persoonlijk zou wel iets terughoudend zijn w.b. mijn gevoelens, maar dat kan lastig zijn natuurlijk..quote:Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef wanderlusttrip het volgende:
[..]
ik heb geen idee. Als datbhet geval zou zijn, en hij zou eht eerlijk zeggen, zou het wel fijn zijn. Dan hebben mijn gevoelens ook niet de vrije loop en zou ik nog wel vaker af kunnen spreken, ook als er niet meer in zit. Want het is wel echt leuk en natuurlijk lekker.
Ja zolang hij dat dan ook zegt he.. Dat ie niet denkt 'handig, zo'n fuckbuddy'quote:Op maandag 3 februari 2014 22:19 schreef Hallmark het volgende:
Ik zie het probleem niet echt. Gewoon lekker blijven daten, als hij niet verliefd op je wordt, dan meldt hij dat toch? Geniet gewoon van jullie zorgeloze tijd samen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef wanderlusttrip het volgende:
Hij heeft me geholpen met de bus in te laden tijdens mijn verhuizing
Dit soort dingen laat wel zien dat het wel meer zou kunnen worden en het komt wel een klein beetje over, alsof het niet alleen maar om 1 ding gaat.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef wanderlusttrip het volgende:
Het is niet zo dat we alleen maar seks hebben oid. We zijn bijv. uit eten geweest en hebben meerdere keren wat gedronken in de stad
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:00 schreef Limburg82 het volgende:
Na de eerste date heb je hem keihard teruggewezen. Niet gek dat hij nu gereserveerd is en hij niet zal toegeven wat hij werkelijk voelt (als hij überhaupt iets voor je voelt).
Het scheelt mij veel energie als ik niet probeer te raden wat mensen denken, maar kijk naar wat ze doen. Als TS nou zo bang is dat hun relatie niet verder groeit, dan moet ze gewoon die relatie zelf verder later groeien. En als het stokt, als hij aan de rem trekt, dan kan ze de knoop doorhakken.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:21 schreef missbehavin het volgende:
Ja zolang hij dat dan ook zegt he.. Dat ie niet denkt 'handig, zo'n fuckbuddy'
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef wanderlusttrip het volgende:
Op de een of andere manier vond ik de eerste date geen succes, het was gezellig maar ik vond hem echt niet leuk, dit heb ik hem toen ook laten weten.
Dus eigenlijk ben je gewoon raar (overgekomen)?quote:Toen ik er later over nadacht bedacht ik me dat ik best dom bezig was. Het klikte eigenlijk gewoon goed dus uiteindelijk zijn we op een 2e date gegaan en het was superleuk.
Volgens wie? De date-politie?quote:Het daten gaat niet echt zoals daten hoort te gaan.
Te vroeg...quote:Ik begin dan ook echt gevoelens voor hem te krijgen en heb dit ook naar hem uitgesproken.
Ja, en? Garanties krijg je nooit.quote:Dat is namelijk waar ik echt bang voor ben, dat ik straks helemaal verliefd ben en dat hij niks voelt en het misschien zelfs alleen voor de seks doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |