Maar wel 2 topics met troll onzin zo te zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:37 schreef Muto het volgende:
Eindelijk weer die tijd dat je even een paar uurtjes gaat werken en als je terugkomt je 2 topics kunt teruglezen.
Ik ben niet in troll-stand. Ik ben serieus benieuwd of je nog steeds gelooft in de nachtmerrie genaamd HNS.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het of de kan volgens mij allebei, maar dat terzijde.
Goede comeback btw. Ga je meteen in de troll-stand?
quote:HNS-light voor 290 miljoen, plus allerlei andere varianten waaronder renovatie (?). En met name dat laatste roept enorme vraagtekens op.
Nu ligt er ineens een nieuwbouw variant die minimaal 75 miljoen goedkoper is (hoe kan dat?) en maar liefst 4 5 renovatie varianten voor De Kuip. In alle gevallen is de gemeentelijke garantstelling sterk verminderd of volledig verdwenen. Waarom kan het nu ineens allemaal wel?
2 topics aan pure aids vervuiling en getroll ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:37 schreef Muto het volgende:
Eindelijk weer die tijd dat je even een paar uurtjes gaat werken en als je terugkomt je 2 topics kunt teruglezen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
2 topics aan pure aids vervuiling en getroll ja.
Hallo Ritmo Elan. Rustig aan joh. Mensen ontwikkelen zich ook he.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
2 topics aan pure aids vervuiling en getroll ja.
De Vrij is dus geen mens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hallo Ritmo Elan. Rustig aan joh. Mensen ontwikkelen zich ook he..
Waarheid als een koe.quote:
Wie geeft die cijfers uberhaupt? Krabby geeft bij de VI ook iedere keer een 8 aan feyenoordersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarheid als een koe.
Waarom kreeg De Vrij een zeven de afgelopen wedstrijd in het AD? Ik snap het echt niet.
Tja, het AD of de Telegraafquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarheid als een koe.
Waarom kreeg De Vrij een zeven de afgelopen wedstrijd in het AD? Ik snap het echt niet.
Je moet van het AD geen neutrale berichtgeving verwachten als het over Feyenoord gaat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie geeft die cijfers uberhaupt? Krabby geeft bij de VI ook iedere keer een 8 aan feyenoorders
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet van het AD geen neutrale berichtgeving verwachten als het over Feyenoord gaat.
Ik wil er best serieus op in gaan, maar ten eerste reageer ik volgens mij op een opzichtige trollpoging, en ten tweede ben je volgens mij toch niet oprecht geinteresseerd in het antwoord.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben niet in troll-stand. Ik ben serieus benieuwd of je nog steeds gelooft in de nachtmerrie genaamd HNS.
Waarom kan VW exact hetzelfde plan op een paar kleine details na nu ineens voor honderd-zoveel miljoen minder?
Waarom is er altijd geroepen dat een renovatie van de Kuip uitgesloten is, en nu doet zelfs VW onderzoek naar zo'n plan / werken ze zo'n plan uit?
Vragen, vragen. Oplichterij. Dat is ut. En zo leg ut.
Zie ook deze quote van Lunaticnews:
[..].
Ik ben daadwerkelijk geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik wil er best serieus op in gaan, maar ten eerste reageer ik volgens mij op een opzichtige trollpoging, en ten tweede ben je volgens mij toch niet oprecht geinteresseerd in het antwoord.
Verspilde moeite lijkt me dus.
Concentreer je lekker op posts vol oneliners en emoticons, daar waar je goed in bent.
Dat kan nu, omdat ze eerst iets uitgebreiders in gedachten hadden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben niet in troll-stand. Ik ben serieus benieuwd of je nog steeds gelooft in de nachtmerrie genaamd HNS.
Waarom kan VW exact hetzelfde plan op een paar kleine details na nu ineens voor honderd-zoveel miljoen minder?
Waarom is er altijd geroepen dat een renovatie van de Kuip uitgesloten is, en nu doet zelfs VW onderzoek naar zo'n plan / werken ze zo'n plan uit?
Vragen, vragen. Oplichterij. Dat is ut. En zo leg ut.
Zie ook deze quote van Lunaticnews:
[..].
Er is toch vooral tegengestemd vanwege de slechte inhoud van het plan en de algehele communicatie er om heen, kreeg niet het idee dat men op gemeentelijk niveau überhaupt tegen de garantstelling an sig zou zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik wil er best serieus op in gaan, maar ten eerste reageer ik volgens mij op een opzichtige trollpoging, en ten tweede ben je volgens mij toch niet oprecht geinteresseerd in het antwoord.
Verspilde moeite lijkt me dus.
Concentreer je lekker op posts vol oneliners en emoticons, daar waar je goed in bent.
Met name de communicatie, een paar aspecten van de financiering en garantstelling en een paar aspecten van de inkomsten-case. Over het algemeen was het een vrij redelijk plan. Waarbij ik trouwens wel een stuk miste met ideeën over wat er met De Kuip moet gebeuren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is toch vooral tegengestemd vanwege de slechte inhoud van het plan en de algehele communicatie er om heen, kreeg niet het idee dat men op gemeentelijk niveau überhaupt tegen de garantstelling an sig zou zijn.
Een nieuw stadion zou 75 miljoen goedkoper kunnen omdat er dan geen verbeterde trainingsfaciliteiten worden meegenomen in de begroting, en ook de parkeergarage wordt dan achterwege gelaten. Ook is het mij niet helemaal duidelijk of een verschuifbaar dak dan tot de mogelijkheden behoort.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben daadwerkelijk geïnteresseerd.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een nieuw stadion zou 75 miljoen goedkoper kunnen omdat er dan geen verbeterde trainingsfaciliteiten worden meegenomen in de begroting, en ook de parkeergarage wordt dan achterwege gelaten. Ook is het mij niet helemaal duidelijk of een verschuifbaar dak dan tot de mogelijkheden behoort.
Maar zijn / waren wel allemaal vereisten van Feyenoord voor een nieuw stadion. Als deze voorzieningen ontbreken is het logisch dat de verdiencapaciteit ook (veel) minder wordt.
HNS plan is afgeschoten, maar dit betekend verder niet - wat mij betreft - dat een nieuw stadion nog steeds tot de mogelijkheden behoort, en naar mijn mening het beste voor Feyenoord zou zijn, omdat je met een grondige renovatie weliswaar goedkoper uit bent qua kostprijs, maar dat de exploitatiemogelijkheden van een renovatievariant in vergelijking met een volledig nieuw stadion gewoon tegen beperkingen aanloopt (en dit zul je dan ook merken in de verdiencapaciteit).
Nieuwbouw levert in potentie dus sowieso meer op dan welke renovatievariant dan ook.
Daarom is het kortzichtig om alleen naar de kostprijs te kijken, en niet naar de exploitatiemogelijkheden. Goedkoop kan wat dat betreft dan weleens 'duurkoop' blijken te zijn.
Kunnen inderdaad, of ze het doen is de vraag. Was geloof ik mogelijk vanaf een positief eigen vermogen van +¤3.000.000 toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij een positief eigen vermogen kunnen de VVF dat zelfs eisen.
Ahh ok, dat was inderdaad lachwekkend.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel toen hij nog bij Heracles trainde en het 6-0 werd. Zelden op voorhand zo gelachen om de tactiek van een tegenstander.
Heb je hier een bron van? Staat me echt niets van bij en kan het nergens terugvinden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kunnen inderdaad, of ze het doen is de vraag. Was geloof ik mogelijk vanaf een positief eigen vermogen van +¤3.000.000 toch?
Zolang we nooit iets kunnen investeren kan je voetballend niet aanhaken, en als je voetballend niet aan kan haken is het dubbel zo moeilijk financieel aanhaken.
Een ieder die ook maar iets om Feyenoord geeft, zou dat geld nog niet terugvragen. Daarbij krijgen ze wel gewoon een paar procent dividend.
Een bizar groot trainingscomplex a la Vitesse kost 10 miljoen. Je gaat me serieus vertellen dat een parkeergarage 65 miljoen kost?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een nieuw stadion zou 75 miljoen goedkoper kunnen omdat er dan geen verbeterde trainingsfaciliteiten worden meegenomen in de begroting, en ook de parkeergarage wordt dan achterwege gelaten. Ook is het mij niet helemaal duidelijk of een verschuifbaar dak dan tot de mogelijkheden behoort.
Ik ben niet tegen nieuwbouw, ik ben wel tegen HNS. HNS was een debiel plan: nieuwbouw an sich hoeft dat niet te zijn.quote:HNS plan is afgeschoten, maar dit betekend verder niet - wat mij betreft - dat een nieuw stadion nog steeds tot de mogelijkheden behoort, en naar mijn mening het beste voor Feyenoord zou zijn, omdat je met een grondige renovatie weliswaar goedkoper uit bent qua kostprijs, maar dat de exploitatiemogelijkheden van een renovatievariant in vergelijking met een volledig nieuw stadion gewoon tegen beperkingen aanloopt (en dit zul je dan ook merken in de verdiencapaciteit).
Dat ben ik met je eens.quote:Nieuwbouw levert in potentie dus sowieso meer op dan welke renovatievariant dan ook.
Daarom is het kortzichtig om alleen naar de kostprijs te kijken, en niet naar de exploitatiemogelijkheden. Goedkoop kan wat dat betreft dan weleens 'duurkoop' blijken te zijn.
4 miljoen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kunnen inderdaad, of ze het doen is de vraag. Was geloof ik mogelijk vanaf een positief eigen vermogen van +¤3.000.000 toch?
Jij uit nu bijna een Bosz'je: alles eraan doen om voetballend aan te haken, dan komen die CL-gelden vanzelf.quote:Zolang we nooit iets kunnen investeren kan je voetballend niet aanhaken, en als je voetballend niet aan kan haken is het dubbel zo moeilijk financieel aanhaken.
De dividend uit zich enkel in het 'gratis' krijgen van rode stoeltjes en skyboxruimten (et cetera). Zij krijgen zover ik begrepen heb niet 'klinkende munten'. Wel 1.2 miljoen aan faciliteiten per jaarquote:Een ieder die ook maar iets om Feyenoord geeft, zou dat geld nog niet terugvragen. Daarbij krijgen ze wel gewoon een paar procent dividend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |