Nou ja, met álles! Als marinade voor vis, een schep ervan door een varkensstoof, een likje bij een oude kaas-tosti..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:28 schreef n0a het volgende:
[..]
Vertel! Heb nog flink wat rode miso staan.
Nice! En mooie fotoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, met álles! Als marinade voor vis, een schep ervan door een varkensstoof, een likje bij een oude kaas-tosti..
En ook lekker in combinatie met zoet en om dat te bewijzen heb ik zojuist bijzonder smakelijke koekjes gebakken met witte miso en zwarte sesam:
[ afbeelding ]
In eerste instantie dacht ik rauw gehakt te zienquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:17 schreef Myraela het volgende:
Rode bieten risotto met geitenkaas.Het lijkt wel een beetje op witte bonen in tomatensaus.
[ afbeelding ]
Haha, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik rauw gehakt te zien
als ik mn telefoon draai ziet t er lekker uit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:19 schreef raulbouli het volgende:
Karbonade met gesauteerde paprika
[ afbeelding ]
Sorry, ben niet zo'n foto heldquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
als ik mn telefoon draai ziet t er lekker uit.
Wowie. Die ga ik maken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:16 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even stiekem crossposten vanuit het baktopic. Gewoon omdat ik ze zo cute vind geworden.
Deze mini citroen meringue taartjes.![]()
[ link | afbeelding ]
Welk recept heb je gebruikt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:15 schreef minilot het volgende:
Was eigenlijk niet van plan 'm op de foto te gaan zetten, maar eenmaal aangesneden zag de torta de tres leches die ik maakte er net toch wel lekker uit.
[ afbeelding ]
quote:
Oehquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:15 schreef minilot het volgende:
Was eigenlijk niet van plan 'm op de foto te gaan zetten, maar eenmaal aangesneden zag de torta de tres leches die ik maakte er net toch wel lekker uit.
[ afbeelding ]
Weggeven! Maakt je mateloos populair bij buren, collegae en schoonzusjesquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oeh![]()
Ik heb al een hele tijd niets meer gebakken, ook niet zo'n goed idee met weight watchers helaas.
Ziet er heerlijk uit!quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:26 schreef n0a het volgende:
[ afbeelding ]
De caramel slices van mijn vriend. Ik bak ze zelf eigenlijk nooit.
Ik heb ze even opgeslagen, op dit moment op dieet, dus zo min mogelijk bakken. Maar deze zien er te lekker uit om niet te proberen in de toekomst.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:26 schreef n0a het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, dat ziet er echt geweldig lekker uitquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:26 schreef n0a het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwachtte iets met Snickers erin!quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:21 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Edit: En toen zag ik dat de snickerdoodles die al jaren een hit zijn hier op feestjes ook van jouw blog afkomen. Bij deze bedankt!!
Maar is het copyrighted? Dan zou dat toch expliciet vermeld moeten worden? Het enige wat ik zie is t copyright van FOK! zelf.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:14 schreef n0a het volgende:
Een bronvermelding is niet genoeg bij copyrighted materiaal. Dan altijd om toestemming vragen.
Dan zul je je toch nog eens in de materie moeten verdiepen...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar is het copyrighted? Dan zou dat toch expliciet vermeld moeten worden? Het enige wat ik zie is t copyright van FOK! zelf.
Ja ik ben een noob op dat gebiedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:27 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Dan zul je je toch nog eens in de materie moeten verdiepen...
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:30 schreef Myraela het volgende:
Als je mijn foto's wil gebruiken, dan mag dat van mij overigens gewoon. Zolang je ze maar verwijst naar het bijbehorende artikel, zoals ik in mijn posts ook altijd doe.
Mooie foto's zeg! Met die kikkererwten naast de hummus enzoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:38 schreef Myraela het volgende:
Ik maakte deze week simpel maar lekker, hummus.![]()
[ link | afbeelding ]
En deze empanadas waren ook heerlijk.Al ga ik daarmee nog eens met andere vulling spelen.
[ link | afbeelding ]
Zoals het plaatje!quote:
Ik ga zo dat recept proberen van de humusquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:38 schreef Myraela het volgende:
Ik maakte deze week simpel maar lekker, hummus.![]()
[ link | afbeelding ]
En deze empanadas waren ook heerlijk.Al ga ik daarmee nog eens met andere vulling spelen.
[ link | afbeelding ]
Ziet er goed uit! En groenten in een knapperig laagje zijn altijdquote:Op zondag 23 maart 2014 15:45 schreef xuryah het volgende:
Naast het spieken hier, ga ik ook maar eens meedoen met eigen dingen posten
Deze had ik van de week gemaakt. Was erg lekker!
[ afbeelding ]
Zucchini Fries
Dankjewel!quote:Op zondag 23 maart 2014 18:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! En groenten in een knapperig laagje zijn altijd![]()
![]()
Welkom en post meeeeeeeerrrr!
Oeff speklapjesquote:Op zondag 23 maart 2014 18:23 schreef minilot het volgende:
Avondeten, net op:
[ afbeelding ]
Kleine, dunne speklapjes, heeeeeeeel lang en heeeeeeeeeeel langzaam gegaard op 100 graden in de oven. Steeds bestreken met een mengsel van honing, hoisinsaus en een beetje sojasaus.![]()
Erbij gestoomde prei, venkel, ui en jalapeño met limoen-sesamdressing.
*burp*
Staat al een tijd op m'n to do list, eens snel op het menu zetten dus! Ziet er ook erg lekker uitquote:Op zondag 23 maart 2014 21:00 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Chawanmushi
Chinese/Japanse, hartige custard. Ik vind dat een van de geilste gerechten ooit, elke keer weer een orgastische ervaring. Maar ik geloof dat de meningen erover verschillen.![]()
Maar het is dus als een creme brulee, zonder de zware vettigheid van room maar licht en luchtig en zacht en yummie. Met garnalen, shiitake of wat je maar lekker vindt. Oh man, wat vind ik dat toch lekker. :-)
Klinkt interessant!quote:Op zondag 23 maart 2014 21:00 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Chawanmushi
Chinese/Japanse, hartige custard. Ik vind dat een van de geilste gerechten ooit, elke keer weer een orgastische ervaring. Maar ik geloof dat de meningen erover verschillen.![]()
Maar het is dus als een creme brulee, zonder de zware vettigheid van room maar licht en luchtig en zacht en yummie. Met garnalen, shiitake of wat je maar lekker vindt. Oh man, wat vind ik dat toch lekker. :-)
ik was nooit zo fan van speklapjes maar vorig jaar hele dunne gegeten die heel knapperig waren, dat was eigenlijk gewoon heel lekkerquote:Op zondag 23 maart 2014 18:23 schreef minilot het volgende:
Avondeten, net op:
[ afbeelding ]
Kleine, dunne speklapjes, heeeeeeeel lang en heeeeeeeeeeel langzaam gegaard op 100 graden in de oven. Steeds bestreken met een mengsel van honing, hoisinsaus en een beetje sojasaus.![]()
Erbij gestoomde prei, venkel, ui en jalapeño met limoen-sesamdressing.
*burp*
Dat is dan ook de enige juiste manier omquote:Op maandag 24 maart 2014 13:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik was nooit zo fan van speklapjes maar vorig jaar hele dunne gegeten die heel knapperig waren, dat was eigenlijk gewoon heel lekker
Blijkbaar maar ik kende alleen de jaren tachtig dikke lappen en dus sindsdien nooit meer gegeten want die waren echt viesquote:Op maandag 24 maart 2014 13:27 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige juiste manier omspek
te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |