En toen was iedereen wegquote:Op maandag 3 februari 2014 12:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
In before plaatje van een Dell
Bij Gerard is het FIRE niveau ook erg hoog vandaag.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:51 schreef Pino112 het volgende:
Goede TT.
Zonet ook al Things we lost in the FIRE.
Waar op 3FM een gemiddeld plaatje 1,5-2 x per dag gedraaid wordt, doet Q dat 6x.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:53 schreef Pino112 het volgende:
Het maakt dus geen fuck uit of je naar 3FM of Q luistert.
Mensen die nog steeds denken dat het verschil zo groot isquote:Op maandag 3 februari 2014 13:53 schreef Pino112 het volgende:
Het maakt dus geen fuck uit of je naar 3FM of Q luistert.
'Wat is dat lekker he'quote:Op maandag 3 februari 2014 13:57 schreef Bronson het volgende:
Nieuwe jingle? "Die pik je toch even mee"
Wilbertgod is ook de baas bij Q.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:57 schreef alors het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat het verschil zo groot isHet zijn echt details, en allemachtig kutte djs, dat wel ja.
Ben jij mijn stiefpa ofzo?quote:
Ik heb een teringhekel aan plakkenquote:Op maandag 3 februari 2014 12:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Plak met ze mee. SC is nog vrij. Panda ook wel dacht ik.
Je deed alleen maar knippen op de kleuterschool?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een teringhekel aan plakken
Ook daar heb ik een hekel aan....quote:Op maandag 3 februari 2014 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je deed alleen maar knippen op de kleuterschool?
Ik heb verschillende op mijn bureau liggen en kan nou niet zeggen dat het mij iets doet.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook daar heb ik een hekel aan....
Scharen vind ik daarentegen wel leuk om naar te kijken
Dit is meer een soort intro voor Domien.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:11 schreef Holenmens het volgende:
Fissaboys van 3FM
Jammer ook, het oude intromuziekje is ook weg![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:TjitseLeemhuis twitterde op maandag 03-02-2014 om 16:34:56BN-er gespot in supermarkt Hilversum. http://t.co/hMtZ0Zr5s5 reageer retweet
Nu al de meest geniale post van deze dag.quote:
Je weet wat SC bedoelt met '....'?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu al de meest geniale post van deze dag.
Hoogstwaarschijnlijk niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je weet wat SC bedoelt met '....'?
baastwitter:michielveenstra twitterde op maandag 03-02-2014 om 17:11:32Klopt! Ik mag fijn invallen voor @roos3fm in @3voor12 radio, 22u #3FM RT @daniellippens: Vanavond is het weer feest op de nationale radio. reageer retweet
Inderdaad. Ik vind het wel sportiefquote:Op maandag 3 februari 2014 17:14 schreef alors het volgende:
Hahaha ze zijn er wel eerlijk over dat ze hem hebben lopen afkrakenTerecht overigens, wat een zaadmuziek was dat.
Dat wilde ik er nog bijzetten, maar het spreekt wel voor zichzelf.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het een hoog Ben Howard gehalte hebben.
Ik vind Ben Howard overigens beter.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat wilde ik er nog bijzetten, maar het spreekt wel voor zichzelf.
Picsquote:Op maandag 3 februari 2014 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo jurk af. Hij is wel een beetje saai geworden...
3 kledingstukken in 1 week, ik ben op dreef
Je wil foto's van mijn hippie kleding?quote:
Jaquote:Op maandag 3 februari 2014 17:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wil foto's van mijn hippie kleding?
quote:
Morgen met daglicht.quote:
ik vandaagquote:Op maandag 3 februari 2014 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb woensdag nog vlees gehad
Ik mis het geen dag.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik vandaag
en wil geen 1 dag van de week zonder....
Dank. Ik had hem inderdaad gemist.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:51 schreef Holenmens het volgende:
Voor wie de nieuwe CSSHOW opening gemist had.
zat Hoogie nou ipv RAbbering? waar was Bart? die is toch vaste vervanger? Volgens mij is bij 3fm de policy: de vaste vervanger kan niet? dan bellen we Hoogie!quote:Op maandag 3 februari 2014 19:51 schreef Holenmens het volgende:
Voor wie de nieuwe CSSHOW opening gemist had. De fissaboys van 3FM.
Ik heb er 2quote:
3fm draait alles wat Q draait gecombineerd met wat input vanuit 3voor12. Meer is het niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:57 schreef alors het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat het verschil zo groot isHet zijn echt details, en allemachtig kutte djs, dat wel ja.
SPOILER: gif groter dan 2 MBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
Te grote borsten...SPOILER: gif groter dan 2 MBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder prima lichaam en goede handbewegingen
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Bevestiging van Mexgodquote:Op maandag 3 februari 2014 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3fm draait alles wat Q draait gecombineerd met wat input vanuit 3voor12. Meer is het niet.
En Q draait dan weer alles wat SkyRadio draait gecombineerd met wat meer uptempo soft-electro en poprock uit de charts.quote:
Chartzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op maandag 3 februari 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Q draait dan weer alles wat SkyRadio draait gecombineerd met wat meer uptempo soft-electro en poprock uit de charts.
quote:
Ik miste jou ookquote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef wolfrolf het volgende:
Noessieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ouwe kroelpoes
Jijquote:Op maandag 3 februari 2014 22:10 schreef minthy het volgende:
Wat een gemopper hier en tóch gewoon blijven luisteren. Wat een karakter
Jij zit trouwens extreem strategisch om die note voor mij te regelenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik miste jou ook![]()
De komende keer zal ik beter mikken, beloofd!!
Ik luister in principe alleen Rabbergod, 3voor12 en 10-12 doordeweeks. Niet voor niets. Gekdom kan ook nog er mee door.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:10 schreef minthy het volgende:
Wat een gemopper hier en tóch gewoon blijven luisteren. Wat een karakter
quote:
+10 voor die verwachtte opmerking.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij zit trouwens extreem strategisch om die note voor mij te regelen
aller aller aller liefste mint
Op het moment luister ik alles, ook qua zenders. Zal zo eens inschakelen!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister in principe alleen Rabbergod, 3voor12 en 10-12 doordeweeks. Niet voor niets. Gekdom kan ook nog er mee door.
Dotan - Home.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:16 schreef MarijeH het volgende:
Leuk om Michiel S 'avonds weer eens te horen.
Hoe heet het lied dat nu op de radio is?? Leuk nummer vind ik.
Klopt, al had 3 toffer geweest. Daar kan je over opscheppen.quote:
Ik heb 3 benenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, al had 3 toffer geweest. Daar kan je over opscheppen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je al.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen een schijtlollige opmerking over dit:
Gr gr vanuit Wijk aan Zee.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb 3 benen
Kan jij niet zeggen
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Gr gr vanuit Wijk aan Zee.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hing het tampontouwtje te ver naar buiten?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is geen "touwtje"quote:Op maandag 3 februari 2014 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hing het tampontouwtje te ver naar buiten?
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, vandaar de blauwe schenen ook!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is geen "touwtje"Meer een kabel waarmee de golden gate bridge op z'n plek wordt gehouden dan
Dat stukje over Blur teruggelezen? Manmanmanquote:
Ja het scheen dat dat het was iddquote:
Uh nee, dit topic? Eens even kijken.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat stukje over Blur teruggelezen? Manmanman
Ik ga met je meequote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga maar eens op tijd naar bed.
Krap, maar knus.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.
Weltrusten allen
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.
Weltrusten allen
Scheelt, ZR is 24/7 en Sochi niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeroes riekwest tijdens Zooitjie
Trustequote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga maar eens op tijd naar bed.
Welterustenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.
Weltrusten allen
iksdeequote:
Mint heeft er ook 2quote:
3rdgodquote:Op maandag 3 februari 2014 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
wil iemand mij ook nog ff God noemen? anders ben ik zo zielig
RockGODquote:Op maandag 3 februari 2014 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
Sjendiegodquote:Op maandag 3 februari 2014 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
quote:
dank u onderdanenquote:
u ook dankquote:
sorry wolfrolfgod! wanneer ben je btw een echte oldbie. ben ik dat ook?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben overigens nog niet wolfrolfgod genoemd dus stel je niet aan, rock
Hoi wolfrolfgodquote:Op maandag 3 februari 2014 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben overigens nog niet wolfrolfgod genoemd dus stel je niet aan, rock
Als je niet weet of je een oldbie bent ben je het nietquote:Op maandag 3 februari 2014 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry wolfrolfgod! wanneer ben je btw een echte oldbie. ben ik dat ook?
Als je in het Oldbies Only subforum kan komenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry wolfrolfgod! wanneer ben je btw een echte oldbie. ben ik dat ook?
kannikquote:Op maandag 3 februari 2014 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je in het Oldbies Only subforum kan komen
quote:
kutoldbiesquote:
Welterustenquote:
Sorryquote:Op maandag 3 februari 2014 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet haten op mijn kwaliteitstopic
ehm...jouw registratiedatum ligt voor die van mij...quote:
JA IK MAAKTE MAAR EEN GRAPJENquote:Op maandag 3 februari 2014 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...jouw registratiedatum ligt voor die van mij...
sorry popje. ik moet je humor nog een beetje lerenquote:
Dat blijkt jaquote:Op maandag 3 februari 2014 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry popje. ik moet je humor nog een beetje leren
ik hoop dat je niet een te strenge meesteres bent?quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
Ha, in mijn winamp shuffle lijst komt deze ineens weer voorbij
Bazentrack
Het kan natuurlijk zijn dat dat de enige 2 liedjes zijn die ik durf te vertellen dat ik ze luisterquote:
want bij Plus krijg je meer! veel meer! en dan komt die neger zeker ook mee. nou, gezelligquote:
Edgarrrrquote:Op maandag 3 februari 2014 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want bij Plus krijg je meer! veel meer! en dan komt die neger zeker ook mee. nou, gezellig
en een stijve spermaspeer?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
Geintje natuurlijk
Ik zit met een grijns van oor tot oor
Daar krijg je die dikke van de Plus er bijquote:Op maandag 3 februari 2014 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want bij Plus krijg je meer! veel meer! en dan komt die neger zeker ook mee. nou, gezellig
och, die is best leukquote:Op maandag 3 februari 2014 23:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar krijg je die dikke van de Plus er bij
rubbergod....dat klinkt als een Tarzan met een extra anusaapjequote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rubbergod....dat klinkt als een Tarzan met een extra anusaapje
Kusje?quote:
Uitkijken met scheren jongquote:Op maandag 3 februari 2014 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
Geintje natuurlijk
Ik zit met een grijns van oor tot oor
Ik ook?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Kusje?
[..]
Uitkijken met scheren jong![]()
Zonder gekheid; ik ben nogal drukjes met dingen ondernemen, zoals stad en land aflopen voor de meest onnozele zooi. En m'n broer is verhuisd, veel geholpen daar. Komende vrijdag weer beginnen met werken. Drukjes
waarom? ja, ik heeft de radio niet aan dus ik weet niet wat er allemaal gebeurt bij Veenie!quote:
mij mag je overslaan. ik wil een kusje van iemand andersquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:49 schreef Pino112 het volgende:
Nu ga ik echt slapen, kusjens aan rubbervrouw.
ja, das weer eens wat anders dan een opblaaspopquote:Op maandag 3 februari 2014 23:49 schreef Pino112 het volgende:
Zucht...okquote:Op maandag 3 februari 2014 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mij mag je overslaan. ik wil een kusje van iemand anders
quote:
Ja, nee, nou, dat klinkt me iets te kinkyquote:Op maandag 3 februari 2014 23:49 schreef Pino112 het volgende:
DM haar dan gewoon, wie weetquote:Op maandag 3 februari 2014 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mij mag je overslaan. ik wil een kusje van iemand anders
Rock heeft het helemaal nergens over een haarquote:
quote:
scherpquote:Op maandag 3 februari 2014 23:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rock heeft het helemaal nergens over een haar
sorry, maar ik wil mijn avonden niet meer zo doorbrengen:quote:
Dat klopt, maar ik zie hem regelmatig in een bepaalde richting schurken en niet in die van een meneerquote:Op maandag 3 februari 2014 23:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rock heeft het helemaal nergens over een haar
Niet in een richting ... trekken...?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zie hem regelmatig in een bepaalde richting schurken en niet in die van een meneer
nouquote:Op maandag 3 februari 2014 23:58 schreef Pandaplint het volgende:
EN NEE, IK WIL GEEN SHANDY MET JE DRINKEN!
mooi woord, schurken....quote:Op maandag 3 februari 2014 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zie hem regelmatig in een bepaalde richting schurken en niet in die van een meneer
[sanderlantinga]Rock is een schurk[/sanderlantinga]quote:Op maandag 3 februari 2014 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
3rdSchurk....nee, dan vind ik de naam die ik anderhalf jaar geleden bedacht beter: Slim Shandy. ik ben slim en ik hou van shandy. en ik ben de NL Eminem, maar dan zonder geld en raptalent...quote:Op maandag 3 februari 2014 23:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[sanderlantinga]Rock is een schurk[/sanderlantinga]
jij ziet hooguit bamboe bloeien!quote:
Dat heb je rap besloten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3rdSchurk....nee, dan vind ik de naam die ik anderhalf jaar geleden bedacht beter: Slim Shandy. ik ben slim en ik hou van shandy. en ik ben de NL Eminem, maar dan zonder geld en raptalent...
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet in een richting ... trekken...?
Excuus, mijn taal/schrijfvaardigheid is bij lange na nog niet op het oude niveau. Ik gooi woorden door zinnen die als kut op Dirk slaan.quote:
geen excuus nodig hoor. ik vind schurken oprecht een mooi woord dat je te weinig in deze context (hihi, kont) hoort.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Excuus, mijn taal/schrijfvaardigheid is bij lange na nog niet op het oude niveau. Ik gooi woorden door zinnen die als kut op Dirk slaan.
que?quote:
je zei woordquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen excuus nodig hoor. ik vind schurken oprecht een mooi woord dat je te weinig in deze context (hihi, kont) hoort.
Valentijnsdagquote:
Rock had de AYNIL caravan al achter z'n shopper geknooptquote:
quote:
nou, dan ga ik die Ten Brink maar eens ff cancelen.....zucht......net haar naam op mijn rug getatoeërd.....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Rock had de AYNIL caravan al achter z'n shopper geknoopt
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Rock had de AYNIL caravan al achter z'n shopper geknoopt
Tattoo's van iemands naam op je lijfquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
nou, dan ga ik die Ten Brink maar eens ff cancelen.....zucht......net haar naam op mijn rug getatoeërd.....
damn...dat wordt laserenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tattoo's van iemands naam op je lijfx100
Ik heb nog wel een kaasschaaf die je kan lenenquote:
oe kinky!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kaasschaaf die je kan lenen
Trustequote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe kinky!
en met die gedachte ga ik mijn bedje maar eens opzoeken. morgen weer vroeg dag voor weer een dag op kantoor....
trusten
Slaap lekkerquote:
quote:
bronquote:Op maandag 3 februari 2014 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rubber draagt tegenwoordig een rubber
![]()
Trustequote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:27 schreef Pandaplint het volgende:
Ik zoek m'n bamoemandje ook maar weer op
Slaap ze!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:27 schreef Pandaplint het volgende:
Ik zoek m'n bamoemandje ook maar weer op
quote:
je vist naar een notequote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat heb jij te ruil voor deze informatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |