quote:Op zondag 9 maart 2014 20:02 schreef Darkestrah het volgende:
Het lukt me niet om dat nummer af te luisteren, sorry.
quote:
kunst=kunstquote:
Diep!quote:Op maandag 17 maart 2014 14:15 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
kunst=kunst
is kunst wel kunst?
Tot hoe ver kan kunst gaan.
Tot wanneer is het allemaal kunst.
Punt.
Oeh Black Metalquote:
tututudududu RAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:10 schreef Little_Dolls het volgende:
Wat een onverwoestbare klassieker blijft het debuutalbum van Saint Vitus toch
Ik denk dat jezelf de oplossingen al weet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:57 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik zit met een dillemma.
Zoals jullie wel weten zou ik graag leren zingen en ik heb hiervoor al twee plaatsen gevonden, maar...
De eerste is een muziekschool (nou ja, wat anders). Het goedkoopst en ook het meest dichtbij, maar notenleer is wel verplicht, óók als je enkel wil leren zingen...
Ik vind dit zelf nogal zinloos in dit geval en eerlijk gezegd weet ik nu al dat ik dit helemaal niet zou zien zitten. (
![]()
) De sfeer lijkt mij ook nogal schools als ik het zo lees, met die regeltjes en zo...
![]()
Ik wil het vooral voor mezelf doen, niet om een professionele carrière op te starten of zo
De tweede is iets verder, maar naar mijn mening een meer "moderne" school waar de mentaliteit mij vast meer zou liggen en bovendien kun je er ook beginnen zonder eerst notenleer te moeten volgen. Je zou denken dat ik dan toch maar gewoon hiervoor moet kiezen?
Helaas: het kost een pak meer en ik weet niet zeker of ik het er wel voor zou overhebben (en niet vergeten dat ik nog steeds werkloos ben)...
Dit is iets wat ik echt al heel lang zou willen, ook omdat het niet slecht zou zijn voor mijn zelfvertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |