Waarschijnlijk is dat de bedoeling?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:42 schreef kanovinnie het volgende:
klik
Best baas. Wel raar dat hij niet over de baan rijd zegmaar, je ziet hem alleen maar op het middenstuk rijden? Zal toch qua afstand een paar procent uitmaken.
Te weinig snelheid met de kans om om te vallen als hij hoger fietst.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat de bedoeling?
Lijkt me niet. De afstand van de baan wordt denk ik over de kortste afstand van het hout gemeten. Ga je er een meter of wat naast rijden dan heb je best wel een afwijking. Stel dat je dan ipv 250 meter 240 meter rijd, dan zou dat op de hele recordpoging meer dan een kilometer schelen.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat de bedoeling?
Dat zou ook goed kunnen ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Te weinig snelheid met de kans om om te vallen als hij hoger fietst.
Ik denk dat ze van elke cirkel wel de precieze afstand weten.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me niet. De afstand van de baan wordt denk ik over de kortste afstand van het hout gemeten. Ga je er een meter of wat naast rijden dan heb je best wel een afwijking. Stel dat je dan ipv 250 meter 240 meter rijd, dan zou dat op de hele recordpoging meer dan een kilometer schelen.
quote:De juiste afstand
De omtrek van een wielerbaan wordt officieel gemeten op de onderste, meestal zwarte lijn. Beneden de zwarte lijn rijden kan en mag in de praktijk niet maar boven de zwarte lijn rijden betekent een verlenging van de afgelegde afstand. Het is dus belangrijk zo dicht mogelijk bij de zwarte lijn te rijden, vooral in de bochten. Nemen we bijvoorbeeld een wielerbaan van 250 meter. De reglementaire afstand tussen de zwarte en de rode lijn is 0.70 m. Indien de helling in de bochten 45° bedraagt is de vergroting van de kromtestraal tussen de zwarte en de rode lijn gelijk aan 0.7 x cos(45°) = 0.5 meter. Voor iedere ronde legt de renner op de rode lijn dus 2 x PI x 0.5 = 3.11 meter meer af dan de officiële afstand. Op de 264 ronden die nodig zijn om de 66 km te rijden heeft de renner dus 821 meter meer gereden dan de officiële afstand. Indien de recordpoging wordt ondernomen op een baan van 333.3 meter zijn er slechts 198 rondes nodig met een afstandsverlies van slechts 616 meter.
Besluit; Kies een zo lang mogelijke wielerbaan en rij zo dicht mogelijk tegen de zwarte lijn.
Oh god.. Ik zit nog te wachten op een bestelde broek bij een van die winkels van Salden...quote:Op maandag 3 februari 2014 10:08 schreef the_critic het volgende:
Heb ik ook eens zo gedaan bij Salden, nadat ik al 4wkn zat te wachten
http://www.basicbikeparts(...)n-race-47mm-aktiv-8/quote:Op maandag 3 februari 2014 11:57 schreef janatwork het volgende:
Al een jaar zo goed als geen lekke banden, nu binnen een weekend 4. Eigenlijk maar 1 lek, de andere 3 een kapot ventiel...
Maar nu zijn mijn biba's op, dan maar op de crosser een herstel rondje. (en hopen dat ik niet lek rij)
Top! mijn geplande rondje komt daar ongeveer langsquote:Op maandag 3 februari 2014 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.basicbikeparts(...)n-race-47mm-aktiv-8/
http://www.basicbikeparts(...)n-race-60mm-aktiv-8/
Kaas approved
Alleen op afspraak open, en neemt de telefoon niet opquote:Op maandag 3 februari 2014 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.basicbikeparts(...)n-race-47mm-aktiv-8/
http://www.basicbikeparts(...)n-race-60mm-aktiv-8/
Kaas approved
Mailen of online bestellen is beter, je kan dan op afspraak de shit ophalen. Hij is net begonnen met dat sjoppie.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:07 schreef janatwork het volgende:
[..]
Alleen op afspraak open, en neemt de telefoon niet op
Hoi Jan,quote:Op maandag 3 februari 2014 12:07 schreef janatwork het volgende:
[..]
Alleen op afspraak open, en neemt de telefoon niet op
Jan is aant trainen, welkomquote:Op maandag 3 februari 2014 12:39 schreef bbp het volgende:
[..]
Hoi Jan,
Inderdaad een oproep gemist, heb je geprobeerd terug te bellen maar krijg je niet te pakken.
Elke zaterdag is de showroom geopend van 09:00 tot 18:00, dan ben je bij ons van harte welkom om voor of na je training langs te komen om artikelen, fietsen en kleding te bekijken of passen etc, Live koersen te volgen of gewoon voor een bakkie koffie!
Doordeweeks is afhalen ook mogelijk tussen 17:00 en 18:00 maar wel alleen op afspraak.
Als je vragen hebt kun je me ook altijd even mailen op geert.
Tot ziens!
gr Geert
Op de een of andere manier kan ik niet reageren op je berichten. Daarom even zo. Duidelijk verhaal. Dat is ook mijn insteek.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb ff je email aangepast zodat je er geen spam door ontvangt
Oja, als nieuw account heb je de eerste week geen DM/PM rechten. Dat in verband met spammers die via DM zaten te spammenquote:Op maandag 3 februari 2014 13:08 schreef bbp het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kan ik niet reageren op je berichten. Daarom even zo. Duidelijk verhaal. Dat is ook mijn insteek.
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:39 schreef bbp het volgende:
[..]
Hoi Jan,
Inderdaad een oproep gemist, heb je geprobeerd terug te bellen maar krijg je niet te pakken.
Elke zaterdag is de showroom geopend van 09:00 tot 18:00, dan ben je bij ons van harte welkom om voor of na je training langs te komen om artikelen, fietsen en kleding te bekijken of passen etc, Live koersen te volgen of gewoon voor een bakkie koffie!
Doordeweeks is afhalen ook mogelijk tussen 17:00 en 18:00 maar wel alleen op afspraak.
Als je vragen hebt kun je me ook altijd even mailen op geert.menting[at]basicbikeparts[punt]nl
Tot ziens!
gr Geert
Jaloersmakende plaatjesquote:Op maandag 3 februari 2014 14:40 schreef janatwork het volgende:
Heerlijk fietsweer vandaag, jammer dat ik meer plannen heb dus alleen maar een kort herstel rondje: http://app.strava.com/activities/110883019
[ afbeelding ]
Ik was ook bijna vanmorgen op de racer gestapt, maar zag een ijslaagje op de galerij. Heb toen maar de auto gepakt. Ik kijk zo of ik nog een rondje ga doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:53 schreef forty-two het volgende:
Het is echt heerlijk weer, jammer dat ik moet werken... Vanochtend was het ook lekker rijden, wel een beetje glad... Ik zag nog een jochie op z'n snuffert gaan, het valt me mee dat ik met m'n slicks niet onderuit ben gegaan...
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:08 schreef poiuytr het volgende:
Niks te klagen nog deze winter qua temperatuur/ regen. Aankomende week ook ook hoge temperaturen voor de tijd van het jaar, nadeel alleen dat ze veel regen verwachten.
Kan amper zitten na mijn val van gisteren (plekken op bovenbeen en bil schuren nogal), schouder/ heupen/ elleboog ook behoorlijk klap gehad. Via de NTFU kan ik hopelijk nog paar euro van mijn kleding terug krijgen, 115¤ max met eigen risico van 50¤. Iemand ervaring hiermee?
Hopen dat ik midden van de week weer wat qua sport kan doen.
Voorwiel van m'n mountainbike slipte weg had een aardige snelheid en wou hard door een bocht knallen, bij het aansnijden van de bocht weg grip en behoorlijke schuiver gemaakt. Eerste keer dat ik echt hard onderuit ben gegaan op het asfalt/ beton.quote:
Strava jonguh.quote:
Premium ja. Ik had al ergens gezien dat mensen dat hadden gekregen. Zit er nou nog een meerwaarde aan?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:35 schreef janatwork het volgende:
Pro of Premium? Ik heb een gratis trail van een maand.
Ik vind het nog niet erg interessant.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Premium ja. Ik had al ergens gezien dat mensen dat hadden gekregen. Zit er nou nog een meerwaarde aan?
Dit. En met buienradar is het nog steeds goed mogelijk om om de buien heen te rijden.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:48 schreef janatwork het volgende:
Weersvoorspellingen op zo'n lange termijn zeggen helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |