Dat vind ik een heel goed idee eigenlijk. Ook maar eens bakken vanmiddag.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo mijn bananenbrood zit in de oven! Weer een lekker tussendoortje tot het einde van de week.
Ik heb er dit keer abrikozen en gemengde noten door heen gedaan. Ben erg benieuwd!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik een heel goed idee eigenlijk. Ook maar eens bakken vanmiddag.
Muffins kan je geloof ik ook goed met amandelmeel makenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo mijn bananenbrood zit in de oven! Weer een lekker tussendoortje tot het einde van de week.
Nu zit ik te twijfelen om nog wat havermoutmuffins te bakken of wat speltmuffins aangezien vriendlief ook graag wat meeneemt naar zijn werk. Eens even rondkijken op internet!
Verder wat naar dat er een foto rondgaat van die aanrijding tussen een trein en een persoon. Vind ik eigenlijk ook wel respectloos tegenover nabestaanden.
Ja dat klopt. Alleen ben ik een beetje zuinig met mijn amandelmeel, omdat dat behoorlijk prijzig isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:53 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Muffins kan je geloof ik ook goed met amandelmeel maken
Begrijpelijk. Heb t zelf nog nooit gebruikt maar t klinkt zo lekker :pquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:56 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Alleen ben ik een beetje zuinig met mijn amandelmeel, omdat dat behoorlijk prijzig is
Het is ook lekker, maar voor 200 gr meel betaal je zo'n 3 euro.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:08 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Heb t zelf nog nooit gebruikt maar t klinkt zo lekker :p
Ik geloof niet dat er iets aan de hand is. De afgelopen drie leidinggevenden van onze afdeling hebben hier niets aan kunnen veranderen. Ik ga er dus ook voorlopig even niks mee doen, al toets ik wel bij andere collega's mijn functioneren even. Tot nu toe vooral positieve verhalen, gelukkigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik las het wel nog net en ik geloof dat ik toch naar mijn leidinggevende zou stappen hiermee.
Als er al iets aan de hand zou zijn is het niet netjes dat anderen daar blijkbaar meer van weten dan jij. Wat een vreemde gang van zaken.
Als je in de buurt woont van Duitsland: 250 gr. amandeelmeel voor 1,25. Sowieso, Duitse boodschappenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:56 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Alleen ben ik een beetje zuinig met mijn amandelmeel, omdat dat behoorlijk prijzig is
Nee via via op whatsapp, het is hier een beetje ons-kent-ons..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Waar gaat die foto rond dan? Op je werk?
Ik woon ongeveer een half uurtje van kleve. Gewoon in de supermarkt? Die ga ik onthouden! Dat scheelt erg veel!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er iets aan de hand is. De afgelopen drie leidinggevenden van onze afdeling hebben hier niets aan kunnen veranderen. Ik ga er dus ook voorlopig even niks mee doen, al toets ik wel bij andere collega's mijn functioneren even. Tot nu toe vooral positieve verhalen, gelukkigZe kat andere collega's op het moment ook enorm af, maar die zijn er wat minder vatbaar voor dan ik.
[..]
Als je in de buurt woont van Duitsland: 250 gr. amandeelmeel voor 1,25. Sowieso, Duitse boodschappen![]()
Ik at net twee bastognekoeken als middag-t en denk dat ik er straks nog wel eentje mag. 60 kcals per stuk is niet achterlijk veel en ik zou een gezondere t kunnen doen, maar hier heb ik zo ontzettend zin in vandaag.
Rewe en Edeka hier...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik woon ongeveer een half uurtje van kleve. Gewoon in de supermarkt? Die ga ik onthouden! Dat scheelt erg veel!
Ah, dat is dan wel fijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er iets aan de hand is. De afgelopen drie leidinggevenden van onze afdeling hebben hier niets aan kunnen veranderen. Ik ga er dus ook voorlopig even niks mee doen, al toets ik wel bij andere collega's mijn functioneren even. Tot nu toe vooral positieve verhalen, gelukkigZe kat andere collega's op het moment ook enorm af, maar die zijn er wat minder vatbaar voor dan ik.
Njah, zij hebben ook wel eens iets waar ze graag meer van willen weten, maar ze geven dat dan gewoon aan.quote:
Oh bah, daar gaan je muffins!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Onze oven/magnetron heeft het begeven. En daar baal ik echt heeeeeeeel hard van!
Nadat ik de muffins eruit had gehaald begaf hij het. Hij is nu 4 jaar oud, dus dat lijkt me sterk. En de automatische programmas doen het nog wel alleen de linkerdraaiknop lijkt het niet te doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh bah, daar gaan je muffins!. Valt te verhalen wat het is, of is het gewoon ouderdom?
ik fiets dus tegenwoordig (.) en net flikkerde m'n ketting eraf. Uiteraard preciés op het moment dat er iemand naast me fietste waar ik toch altijd al als een enorme kluns bij uit de verf kom. Soms lijkt m'n leven een slechte slapstick.
Pfew, gelukkig ging het niet ten koste van je muffins.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:27 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nadat ik de muffins eruit had gehaald begaf hij het. Hij is nu 4 jaar oud, dus dat lijkt me sterk. En de automatische programmas doen het nog wel alleen de linkerdraaiknop lijkt het niet te doen.
Vanavond even aan L. vragen of hij de bonnen nog heeft. Geen idee hoelang er garantie zit op inbouwapparatuur namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |