abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136316471
*O* Deze maand ga ik knallen. Vorige maand te veel slechte dagen gehad.

O: 2 volkoren met avocado geprakt en een gebakken eitje in kokosvet
T: Oploskoffie
L: Magere kwark met honey granola, chia en gojibessen
T: Appel
D: Onbekend
pi_136317244
Er is hier vanmorgen een aanrijding geweest tussen de trein en een persoon, en nu gaat er een foto rond van het slachtoffer, compleet door midden gerukt ;( . Daar gaat mijn eetlust.. hoop dat ik hem of haar iig niet ken.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:58:16 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136318785
:? Waar gaat die foto rond dan? Op je werk?
pi_136319104
Toch wel een van de mooiste eufemismen die de Nederlandse taal rijk is: een aanrijding tussen een trein en een persoon....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_136320084
Zo mijn bananenbrood zit in de oven! Weer een lekker tussendoortje tot het einde van de week.

Nu zit ik te twijfelen om nog wat havermoutmuffins te bakken of wat speltmuffins aangezien vriendlief ook graag wat meeneemt naar zijn werk. Eens even rondkijken op internet!

Verder wat naar dat er een foto rondgaat van die aanrijding tussen een trein en een persoon. Vind ik eigenlijk ook wel respectloos tegenover nabestaanden.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_136320457
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo mijn bananenbrood zit in de oven! Weer een lekker tussendoortje tot het einde van de week.
Dat vind ik een heel goed idee eigenlijk. Ook maar eens bakken vanmiddag. :9
pi_136320490
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat vind ik een heel goed idee eigenlijk. Ook maar eens bakken vanmiddag. :9
Ik heb er dit keer abrikozen en gemengde noten door heen gedaan. Ben erg benieuwd!
pi_136320506
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:41 schreef J0ycie88 het volgende:

Nu zit ik te twijfelen om nog wat havermoutmuffins te bakken of wat speltmuffins aangezien vriendlief ook graag wat meeneemt naar zijn werk. Eens even rondkijken op internet!

Verder wat naar dat er een foto rondgaat van die aanrijding tussen een trein en een persoon. Vind ik eigenlijk ook wel respectloos tegenover nabestaanden.
Muffins kan je geloof ik ook goed met amandelmeel maken
My salvation lies in your love..
pi_136320625
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:53 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Muffins kan je geloof ik ook goed met amandelmeel maken
Ja dat klopt. Alleen ben ik een beetje zuinig met mijn amandelmeel, omdat dat behoorlijk prijzig is ;)
pi_136321024
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:56 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Alleen ben ik een beetje zuinig met mijn amandelmeel, omdat dat behoorlijk prijzig is ;)
Begrijpelijk. Heb t zelf nog nooit gebruikt maar t klinkt zo lekker :p
My salvation lies in your love..
pi_136321195
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:08 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Heb t zelf nog nooit gebruikt maar t klinkt zo lekker :p
Het is ook lekker, maar voor 200 gr meel betaal je zo'n 3 euro.
En heb ook nog tarwemeel en speltmeel staan. Dus denk dat het speltmuffins worden!

Wat ik zo fijn vindt aan amandelmeel is dat mijn bananenbrood op de manier dus veel minder koolhydraten bevat!
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:15:36 #62
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136321338
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik las het wel nog net en ik geloof dat ik toch naar mijn leidinggevende zou stappen hiermee.
Als er al iets aan de hand zou zijn is het niet netjes dat anderen daar blijkbaar meer van weten dan jij. Wat een vreemde gang van zaken. :{
Ik geloof niet dat er iets aan de hand is. De afgelopen drie leidinggevenden van onze afdeling hebben hier niets aan kunnen veranderen. Ik ga er dus ook voorlopig even niks mee doen, al toets ik wel bij andere collega's mijn functioneren even. Tot nu toe vooral positieve verhalen, gelukkig :) Ze kat andere collega's op het moment ook enorm af, maar die zijn er wat minder vatbaar voor dan ik.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:56 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Als je in de buurt woont van Duitsland: 250 gr. amandeelmeel voor 1,25. Sowieso, Duitse boodschappen O+

Ik at net twee bastognekoeken als middag-t en denk dat ik er straks nog wel eentje mag. 60 kcals per stuk is niet achterlijk veel en ik zou een gezondere t kunnen doen, maar hier heb ik zo ontzettend zin in vandaag.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_136321344
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
:? Waar gaat die foto rond dan? Op je werk?
Nee via via op whatsapp, het is hier een beetje ons-kent-ons.. :P
pi_136321431
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:15 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat er iets aan de hand is. De afgelopen drie leidinggevenden van onze afdeling hebben hier niets aan kunnen veranderen. Ik ga er dus ook voorlopig even niks mee doen, al toets ik wel bij andere collega's mijn functioneren even. Tot nu toe vooral positieve verhalen, gelukkig :) Ze kat andere collega's op het moment ook enorm af, maar die zijn er wat minder vatbaar voor dan ik.

[..]

Als je in de buurt woont van Duitsland: 250 gr. amandeelmeel voor 1,25. Sowieso, Duitse boodschappen O+

Ik at net twee bastognekoeken als middag-t en denk dat ik er straks nog wel eentje mag. 60 kcals per stuk is niet achterlijk veel en ik zou een gezondere t kunnen doen, maar hier heb ik zo ontzettend zin in vandaag.
Ik woon ongeveer een half uurtje van kleve. Gewoon in de supermarkt? Die ga ik onthouden! Dat scheelt erg veel!
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:31:15 #65
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136321845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik woon ongeveer een half uurtje van kleve. Gewoon in de supermarkt? Die ga ik onthouden! Dat scheelt erg veel!
Rewe en Edeka hier...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:47:15 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136322481
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:15 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ah, dat is dan wel fijn. :Y
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:13:41 #67
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136325575
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ah, dat is dan wel fijn. :Y
Njah, zij hebben ook wel eens iets waar ze graag meer van willen weten, maar ze geven dat dan gewoon aan.

Ik ga maar gewoon de reorganisatie afwachten en hopen dat ik dan op een afdeling terecht kom waar collega's wat vriendelijker met elkaar om gaan... Nog een maandje of twee, waarvan ik een week vakantie heb, voor dat allemaal rond is. Daarna zie ik wel weer. Momenteel ligt het in ieder geval niet helemaal aan mij :)
pi_136326623
Onze oven/magnetron heeft het begeven. En daar baal ik echt heeeeeeeel hard van!
pi_136328239
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Onze oven/magnetron heeft het begeven. En daar baal ik echt heeeeeeeel hard van!
Oh bah, daar gaan je muffins! -O-. Valt te verhalen wat het is, of is het gewoon ouderdom?

ik fiets dus tegenwoordig ( :').) en net flikkerde m'n ketting eraf. Uiteraard preciés op het moment dat er iemand naast me fietste waar ik toch altijd al als een enorme kluns bij uit de verf kom. Soms lijkt m'n leven een slechte slapstick.
pi_136328378
quote:
18s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh bah, daar gaan je muffins! -O-. Valt te verhalen wat het is, of is het gewoon ouderdom?

ik fiets dus tegenwoordig ( :').) en net flikkerde m'n ketting eraf. Uiteraard preciés op het moment dat er iemand naast me fietste waar ik toch altijd al als een enorme kluns bij uit de verf kom. Soms lijkt m'n leven een slechte slapstick.
Nadat ik de muffins eruit had gehaald begaf hij het. Hij is nu 4 jaar oud, dus dat lijkt me sterk. En de automatische programmas doen het nog wel alleen de linkerdraaiknop lijkt het niet te doen.
Vanavond even aan L. vragen of hij de bonnen nog heeft. Geen idee hoelang er garantie zit op inbouwapparatuur namelijk.
pi_136330300
Het is hazelnootbrood geworden, alleen kan ik nergens kcal vinden van hazelnootmeel. Maar het ruikt heerlijk. O+
pi_136331856
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:27 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nadat ik de muffins eruit had gehaald begaf hij het. Hij is nu 4 jaar oud, dus dat lijkt me sterk. En de automatische programmas doen het nog wel alleen de linkerdraaiknop lijkt het niet te doen.
Vanavond even aan L. vragen of hij de bonnen nog heeft. Geen idee hoelang er garantie zit op inbouwapparatuur namelijk.
Pfew, gelukkig ging het niet ten koste van je muffins. :)

Hier niet zo'n denderende dag, met een halve diepvriespizza met een bak sla als avondeten. Maar hey, dat was een jaar geleden een hele diepvriespizza geweest. En vast ook een heel Monatoetje. (Rozekoekenpudding klinkt trouwens fantastisch. :))
pi_136340404
:W Weer lekker gesport :) T gaat met het hardlopen ook echt steeds beter.

O: 2 volkoren met pindakaas
T: 2 sinasappels (hehehehe -insert flauwe grap-)
L: 3 volkoren met kaas. Cherrytomaatjes, stuk komkommer
T: appel
D: wortel-linzensoep met naanbrood.
S: Bootcamp
T: magere kwark
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:43:22 #74
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136342098
Koekjes gecompenseerd door vanavond zoete aardappel te eten ipv gewone. Had dus alleen maar groente en vlees. Prima oplossing.

Morgen een hele dag alleen met die nare collega. Ik zal wel af en toe stoom komen afblazen.

Voor nu zeg ik welterusten.
pi_136345144
Laat je niet gek maken door die collega hè ;) Je weet wel beter. Welterusten!

Ik heb de hele dag trek gehad, ondanks netjes en -hoopte ik- genoeg eten.. dus nu uiteindelijk nog een bruin bolletje pindakaas gesmeerd, daar had ik echt behoefte aan. Zou er nog wel twee lusten dus ik ga zo maar snel naar bed :')

Lijstje was uiteindelijk:
O: kwark, honing, muesli
T: bruine boterham pindakaas
L: 3 'stevig brood' 1 ham 2 kip en kaas
T: +- 450 ml mango passievrucht smoothie
D: kopje aspergesoep,geroerbakte spruitjes en bloemkool, een vega mini quicheje en een kleine lepel kip in een of andere magere saus, uit de unikantine (was lekker trouwens!)
T: appel, bruin bolletje pindakaas

Ik vind het echt best veel, waar komt die honger vandaan?! ;( Die mini quiche was wel een slechtere keus maar ik kon hem echt niet laten staan, zo lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')