abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136282199
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:14 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Dat zou wel echt hollywoodwaardig zijn a la the usual suspects, dat die vader en dochter en eventuele oom,broer,zwager,buurman ofzo, dit complot hebben gemaakt om die Jari helemaal gek te maken
Dit móet gewoon verfilmd worden. Met een verrassend einde natuurlijk, zoals dit :-)
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_136282493
Dit zijn ook wel aardige quotes van Emmelie's vader op dat Tweakers forum:

quote:
Op een gegeven moment hadden we het gevoel dat de dader kon horen wat hier thuis besproken werd. Werkelijk alles wat hier thuis besproken werd, vertelde de dader me later op facebook.
quote:
Ik sprak met de dader op facebook. ik had hem niet als vriend, maar het leek wel als ik online kwam, hij dat wist. en dan begon hij te praten.
quote:
Op een gegeven moment was ik hier thuis met iemand van alberto stegeman die dit met eigen ogen wilde zien. Wat aanstond was mijn laptop en mijn simpele nokia. Alles wat ik met hem besprak werd mij 2 minuten later woordelijk terugverteld op facebook. Op een gegeven moment zei de dader: kijk eens in je map downloads. daar stond een foto van een blote vagina.
pi_136283596
quote:
kijk eens in je map downloads. daar stond een foto van een blote vagina.
Een vagina is tot daar aan toe, maar een blote gaat echt veels te ver :P
pi_136283682
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:00 schreef Vlambeer het volgende:

[..]

Een vagina is tot daar aan toe, maar een blote gaat echt veels te ver :P
Lol, had Emmely d'r eigen punani er dan opgeslagen? :+
[ afbeelding ]
pi_136283725
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:14 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Dat zou wel echt hollywoodwaardig zijn a la the usual suspects, dat die vader en dochter en eventuele oom,broer,zwager,buurman ofzo, dit complot hebben gemaakt om die Jari helemaal gek te maken
Er zal vast wel iets geks spelen.
Die vader vertrouw ik sowieso niet. Beetje gluiperig komt ie over.
Met z'n eigen zaak las ik? Een tweet ofzo over nieuwe klanten!
Hij zat de hele dag thuis te chatten omdat hij geen werk/opdrachten had??
Hij verveelde zich? Van het een kwam het ander?
Gratis reclame zo.
5 Ferrari's op videoband!
pi_136283732
Inderdaad, verhaal wordt steeds zieker, een blote vagina!, pffff.
pi_136283804
In de uitzending, rond 11:00, als Brenno de Winter binnenkomt:

Alberto (voice over): Brenno krijgt inzage in het dossier en wil graag vooraf de familie ontmoeten. Alleen de ouders van Emmelie weten dat we komen. Op verzoek van Brenno zijn Emmelie en haar ex-vriendje Jari niet op de hoogte gesteld van zijn komst. Emmelie is wel gewoon thuis vanavond. Hopen dat we de stalker op heterdaad kunnen betrappen.

Alberto (ter plekke): Is hij online trouwens?

Vader: Nou, ik heb net met hem gepraat, hij weet nu, in ieder geval, nergens van. Dus ja, we hopen dat hij weer tegen mij gaat praten.

Alberto: Dus hij is online?

Vader: Jaa! Heel erg actief zelfs! We hebben zelfs allemaal foto's en teksten weer gehad. Hij is super actief!

Alberto (voice over): Brenno gaat meteen werken.

[BEELDSHOT DAT EMMELIE TEGENOVER BRENNO AAN TAFEL ZIT]

Alberto (voice over): Helaas laat de stalker op dat moment niets meer van hem horen.

EDIT:

Overigens, eerder heeft de vader dit in De Stentor vermeldt over de bedreiger:

"De familie weet zich geen raad meer. "Hij of zij gebruikt al onze telefoonnummers om berichten naar anderen te sturen. Sinds afgelopen weekeinde krijgen wij ook telefoontjes. Dan praat iemand met een hoge stem heel laag en zegt alleen maar: hel en dooood", zegt vader Peter Verhey."

Volgens de belgegevens die ze in het programma laten zien, is er inderdaad vaak erg laat met haar telefoon gebeld. Zou mij ook niets verbazen als Emmelie dit gewoon zelf is geweest, met een lagere stem.

[ Bericht 12% gewijzigd door greenhouselimbisquet op 03-02-2014 14:18:38 ]
pi_136284080
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:37 schreef greenhouselimbisquet het volgende:
Dit zijn ook wel aardige quotes van Emmelie's vader op dat Tweakers forum:

[..]

[..]

[..]

Link naar het topic
pi_136284367
Er gebeuren ook weleens valse aangiftes van verkrachting enzo.
pi_136284659
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:06 schreef greenhouselimbisquet het volgende:

Sinds afgelopen weekeinde krijgen wij ook telefoontjes. Dan praat iemand met een hoge stem heel laag en zegt alleen maar: hel en dooood", zegt vader Peter Verhey."[/i]

Volgens de belgegevens die ze in het programma laten zien, is er inderdaad vaak erg laat met haar telefoon gebeld. Zou mij ook niets verbazen als Emmelie dit gewoon zelf is geweest, met een lagere stem.
Ja ik was eigenlijk van plan om dat geluidsfragmentje uit de uitzending te knippen, en dan versneld af te spelen. Heb zon vermoeden dat de stem dan precies als Emmelie klinkt, maar was te lui.
pi_136285031
Wat vinden we eigenlijk van de opstelling van Alberto? Normaal is hij altijd het geweten van Nederland en als de stalker een derde was geweest ging hij deze hinderlijk volgen en confronteren, nu de stalker echter het schattig ogende meisje zelf blijkt verandert hij directe doortastende journalist in een barmhartige samaritaan wie het niet uit maakt of ze het nou wel of niet gedaan heeft (bijzondere uitspraak voor iemand die een dergelijk programma maakt :') )

Of is het juist goed dat ie geen karaktermoord heeft gepleegd op landelijke televisie en de familie psychische hulp heeft aangeboden?
pi_136285548
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:30 schreef Vlambeer het volgende:

[..]

Ja ik was eigenlijk van plan om dat geluidsfragmentje uit de uitzending te knippen, en dan versneld af te spelen. Heb zon vermoeden dat de stem dan precies als Emmelie klinkt, maar was te lui.
Neem er de tijd voor.
pi_136285869
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van de opstelling van Alberto? Normaal is hij altijd het geweten van Nederland en als de stalker een derde was geweest ging hij deze hinderlijk volgen en confronteren, nu de stalker echter het schattig ogende meisje zelf blijkt verandert hij directe doortastende journalist in een barmhartige samaritaan wie het niet uit maakt of ze het nou wel of niet gedaan heeft (bijzondere uitspraak voor iemand die een dergelijk programma maakt :') )

Of is het juist goed dat ie geen karaktermoord heeft gepleegd op landelijke televisie en de familie psychische hulp heeft aangeboden?
Ik denk dat hij gewoon wil helpen.
Stel dat zij echt slachtoffer is, dan is het een lief jong meisje (zo komt ze over) dat het niet meer alleen aankan en dat hulp nodig heeft.
Stel dat zij wel de boel bij elkaar liegt, dan is het niet zomaar een opstandige puber, maar dan is het een meisje met een serieus probleem / ziekte. Ik denk ook dat zij geen kwaad in haar zin heeft, maar gewoon een psychische stoornis heeft en dan heel erg hard hulp nodig heeft. Echter willen de ouders (of in ieder geval de pa) dat niet inzien, en wil dat niet geloven. Verschuilt zich misschien bij alles achter het geloof. Dus dan heeft dit meisje voordat ze psychische hulp heeft, eerst hulp nodig om hulp te kunnen vinden. Ik denk dat Alberto haar daar dan ook graag bij helpt.

Samengevat: Ze is óf slachtoffer, óf erg ziek. En heeft in beide gevallen hulp nodig. Vandaar.
[ afbeelding ]
pi_136285965
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:30 schreef Vlambeer het volgende:

[..]

Doen!!
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_136286408
maar wat ik ook niet snap met dat glas dat in de tuin is gegooid. Wat voor glas was het? Een bierflesje? Een gewoon drinkglas? Hebben zij dezelfde glazen thuis of was het een ander glas. Zijn de scherven groot of klein?
Er missen zoveel dingen in het onderzoek.

Eerst dacht ik nog: Als Emmelie het zelf zou zijn, hoe weet ze dan zoveel over die computers en hoe kan ze zo lang anoniem blijven?
Maar nu ik goed nadenk was dat erg dom om te denken, want ze was helemaal niet anoniem en alles wijst erop dat alles vanuit haar telefoon/laptop is gebeurd..
En is dat formateren wel op aanraden van de politie gedaan of is dat gewoon verzonnen?!? :') :')
pi_136287071
Ook een vraag waar ik graag nog antwoord op zou willen: Speelde Emmelie Comptine D'un Autre Été (L'Après-Midi) zelf op de piano? Of was de piano ook gehackt?
  maandag 3 februari 2014 @ 15:34:30 #193
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_136287277
Ze maakten iig gebruik van Origin.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_136287399
Er zijn sowieso nog heel veel onduidelijkheden die onderbelicht bleven in de uitzending. Op een gegeven moment werd even tussen neus en lippen door dat het OM 2 van de 4 aanklachten heeft laten vallen. Maar welke waren dat dan? En welke bleven er over?
pi_136287428
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:10 schreef winniethepooh123 het volgende:
maar wat ik ook niet snap met dat glas dat in de tuin is gegooid. Wat voor glas was het? Een bierflesje? Een gewoon drinkglas? Hebben zij dezelfde glazen thuis of was het een ander glas. Zijn de scherven groot of klein?
Er missen zoveel dingen in het onderzoek.

Eerst dacht ik nog: Als Emmelie het zelf zou zijn, hoe weet ze dan zoveel over die computers en hoe kan ze zo lang anoniem blijven?
Maar nu ik goed nadenk was dat erg dom om te denken, want ze was helemaal niet anoniem en alles wijst erop dat alles vanuit haar telefoon/laptop is gebeurd..
En is dat formateren wel op aanraden van de politie gedaan of is dat gewoon verzonnen?!? :') :')
Goeie! Je moet detective worden.
Mist de moeder geen glas in de kast?

Deze case lijkt me echt iets voor Alberto's collega Peter R. de Vries!!
pi_136287585
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:

Neem er de tijd voor.
Vooruit dan, https://soundcloud.com/opgelostezaak/sets/emmilie

De snellere versie klinkt precies als Emmelie zelf die haar eigen stem op de PC wat vertraagd heeft.
  maandag 3 februari 2014 @ 15:45:59 #197
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136287708
Waarom begonnen de bedreigingen ook pas NADAT het uit ging en was er nog niks aan de hand toen het aan was.

De enige die kan betreuren dat het uit ging was zijzelf.
  maandag 3 februari 2014 @ 15:48:00 #198
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136287769
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:42 schreef Vlambeer het volgende:

[..]

Vooruit dan, https://soundcloud.com/opgelostezaak/sets/emmilie

De snellere versie klinkt precies als Emmelie zelf die haar eigen stem op de PC wat vertraagd heeft.
Dit is dan het bewijs. Wat fox, brenno, alberto en de politie niet lukte.

Stuur het op naar SBS.
pi_136287815
En waarom filmt die vader het kapot gegooide glas niet? En waarom ligt het er niet meer? Waarom weet hij niet eens wat voor soort glas het was?

Begint steeds meer op en in scene gezette aflevering te lijken als reclame voor Alberto z'n nieuwe programma. Zou me erg teleurstellen als dit zo was. Ik kijk al jaren met plezier naar zijn programma's (Undercover in Nederland etc).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')