Dit móet gewoon verfilmd worden. Met een verrassend einde natuurlijk, zoals dit :-)quote:Op maandag 3 februari 2014 13:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dat zou wel echt hollywoodwaardig zijn a la the usual suspects, dat die vader en dochter en eventuele oom,broer,zwager,buurman ofzo, dit complot hebben gemaakt om die Jari helemaal gek te maken
quote:Op een gegeven moment hadden we het gevoel dat de dader kon horen wat hier thuis besproken werd. Werkelijk alles wat hier thuis besproken werd, vertelde de dader me later op facebook.
quote:Ik sprak met de dader op facebook. ik had hem niet als vriend, maar het leek wel als ik online kwam, hij dat wist. en dan begon hij te praten.
quote:Op een gegeven moment was ik hier thuis met iemand van alberto stegeman die dit met eigen ogen wilde zien. Wat aanstond was mijn laptop en mijn simpele nokia. Alles wat ik met hem besprak werd mij 2 minuten later woordelijk terugverteld op facebook. Op een gegeven moment zei de dader: kijk eens in je map downloads. daar stond een foto van een blote vagina.
Een vagina is tot daar aan toe, maar een blote gaat echt veels te verquote:kijk eens in je map downloads. daar stond een foto van een blote vagina.
Lol, had Emmely d'r eigen punani er dan opgeslagen?quote:Op maandag 3 februari 2014 14:00 schreef Vlambeer het volgende:
[..]
Een vagina is tot daar aan toe, maar een blote gaat echt veels te ver
Er zal vast wel iets geks spelen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dat zou wel echt hollywoodwaardig zijn a la the usual suspects, dat die vader en dochter en eventuele oom,broer,zwager,buurman ofzo, dit complot hebben gemaakt om die Jari helemaal gek te maken
Link naar het topicquote:Op maandag 3 februari 2014 13:37 schreef greenhouselimbisquet het volgende:
Dit zijn ook wel aardige quotes van Emmelie's vader op dat Tweakers forum:
[..]
[..]
[..]
Ja ik was eigenlijk van plan om dat geluidsfragmentje uit de uitzending te knippen, en dan versneld af te spelen. Heb zon vermoeden dat de stem dan precies als Emmelie klinkt, maar was te lui.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:06 schreef greenhouselimbisquet het volgende:
Sinds afgelopen weekeinde krijgen wij ook telefoontjes. Dan praat iemand met een hoge stem heel laag en zegt alleen maar: hel en dooood", zegt vader Peter Verhey."[/i]
Volgens de belgegevens die ze in het programma laten zien, is er inderdaad vaak erg laat met haar telefoon gebeld. Zou mij ook niets verbazen als Emmelie dit gewoon zelf is geweest, met een lagere stem.
Neem er de tijd voor.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:30 schreef Vlambeer het volgende:
[..]
Ja ik was eigenlijk van plan om dat geluidsfragmentje uit de uitzending te knippen, en dan versneld af te spelen. Heb zon vermoeden dat de stem dan precies als Emmelie klinkt, maar was te lui.
Ik denk dat hij gewoon wil helpen.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van de opstelling van Alberto? Normaal is hij altijd het geweten van Nederland en als de stalker een derde was geweest ging hij deze hinderlijk volgen en confronteren, nu de stalker echter het schattig ogende meisje zelf blijkt verandert hij directe doortastende journalist in een barmhartige samaritaan wie het niet uit maakt of ze het nou wel of niet gedaan heeft (bijzondere uitspraak voor iemand die een dergelijk programma maakt)
Of is het juist goed dat ie geen karaktermoord heeft gepleegd op landelijke televisie en de familie psychische hulp heeft aangeboden?
Doen!!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:30 schreef Vlambeer het volgende:
[..]
Ja ik was eigenlijk van plan om dat geluidsfragmentje uit de uitzending te knippen, en dan versneld af te spelen. Heb zon vermoeden dat de stem dan precies als Emmelie klinkt, maar was te lui.
Goeie! Je moet detective worden.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:10 schreef winniethepooh123 het volgende:
maar wat ik ook niet snap met dat glas dat in de tuin is gegooid. Wat voor glas was het? Een bierflesje? Een gewoon drinkglas? Hebben zij dezelfde glazen thuis of was het een ander glas. Zijn de scherven groot of klein?
Er missen zoveel dingen in het onderzoek.
Eerst dacht ik nog: Als Emmelie het zelf zou zijn, hoe weet ze dan zoveel over die computers en hoe kan ze zo lang anoniem blijven?
Maar nu ik goed nadenk was dat erg dom om te denken, want ze was helemaal niet anoniem en alles wijst erop dat alles vanuit haar telefoon/laptop is gebeurd..
En is dat formateren wel op aanraden van de politie gedaan of is dat gewoon verzonnen?!?![]()
Vooruit dan, https://soundcloud.com/opgelostezaak/sets/emmiliequote:
Dit is dan het bewijs. Wat fox, brenno, alberto en de politie niet lukte.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:42 schreef Vlambeer het volgende:
[..]
Vooruit dan, https://soundcloud.com/opgelostezaak/sets/emmilie
De snellere versie klinkt precies als Emmelie zelf die haar eigen stem op de PC wat vertraagd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |