abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator maandag 3 februari 2014 @ 02:08:45 #76
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136273531
Die chick heeft nou wel de aandacht waar ze zo naar verlangde :P
Fuck the EBU.
pi_136273577
Het is zo overduidelijk dat ze er zelf voor verantwoordelijk is. Met een beetje doorpakken had dit ook wel bewezen kunnen worden denk ik.

Hoe dan ook is het een zeer berekenend en intelligente meid.
pi_136273590
Hoe kan zij de dader zijn, eigenlijk? Haar vader was aan 't chatten en ze zat ernaast. Ze kreeg smsjes binnen en opende ze ze zelf terwijl ze op de bank zat! Kun je smsjes automatisch instellen?

Aan de andere kant: HOE is het mogelijk dat ze het wachtwoord van haar eigen stalker heeft gekregen? :') Ze had toch geen Facebook oid meer en zij kreeg toch geen berichten meer van hem? Alleen haar vader?

Ze moet er sowieso wel meer van weten, denk ik, hoewel: waarom haal je Alberto er dan bij en alles? Aan de andere kant: alles komt vanuit haar huis, ze heeft op het account van de stalker gezeten en ontkende het eerst en daarna kreeg ze 't wachtwoord zogenaamd.

Bijzonder ook dat zodra de webcams in de tuin werden opgehangen, de stalker precies wist waar de camera's niet waren.
Let's do it, let's fall in love
pi_136273644
Het is overigens absoluut niet in scene gezet. Die moraalridder van een it journalist zou daar nooit aan meewerken, ben ik van overtuigd.

Overigens: op een dreigbriefje stond ook dat zij en haar ex zo leuk waren samen.. Ik vind dat zo meisjes-achtig om neer te zetten (terwijl de stalker een man is).
pi_136273715
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 02:13 schreef Lievewij het volgende:
Hoe kan zij de dader zijn, eigenlijk? Haar vader was aan 't chatten en ze zat ernaast. Ze kreeg smsjes binnen en opende ze ze zelf terwijl ze op de bank zat! Kun je smsjes automatisch instellen?

Aan de andere kant: HOE is het mogelijk dat ze het wachtwoord van haar eigen stalker heeft gekregen? :') Ze had toch geen Facebook oid meer en zij kreeg toch geen berichten meer van hem? Alleen haar vader?

Ze moet er sowieso wel meer van weten, denk ik, hoewel: waarom haal je Alberto er dan bij en alles? Aan de andere kant: alles komt vanuit haar huis, ze heeft op het account van de stalker gezeten en ontkende het eerst en daarna kreeg ze 't wachtwoord zogenaamd.

Bijzonder ook dat zodra de webcams in de tuin werden opgehangen, de stalker precies wist waar de camera's niet waren.
Ze zal niet alles zelf hebben gedaan. Ik denk nog altijd dat zij en haar vriend erachter zitten.
pi_136273836
Kan, hij kwam ongemakkelijk over. Maar aan de andere kant: camera's, iemand vraagt je op de man af of je de stalker bent, dan is het ook wel logisch dat je onzeker wordt enzo..

Ik vind het een raar verhaal. Is het überhaupt mogelijk om via andermans IP adres allerlei dingen uit te voeren op afstand?

Zij leek mij trouwens vet lief en schattig, totaal niet schuldig. Als ik haar was, had ik niet zo nuchter gereageerd trouwens, wss ging ik echt bibberend door het leven :') maar dat is misschien ook mijn issue, dat ik heel bang word van dat soort bedreigingen. Zij daarentegen leek het niet beangstigend te vinden, totaal niet zelfs!
pi_136273941
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 02:36 schreef Lievewij het volgende:
Ik vind het een raar verhaal. Is het überhaupt mogelijk om via andermans IP adres allerlei dingen uit te voeren op afstand?
Relatief makkelijk. En als je als toegang hebt/had (vriendlief) tot de setup kinderlijk eenvoudig.
pi_136274419
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef RicDan het volgende:
Inderdaad, ze heeft er echt wel iets mee te maken.

- Er is gebeld met haar telefoon
- Ze heeft zelf de lokmail geopend (ontkent eerst en draait later bij door te zeggen dat ze nieuwsgierig was geworden en het wachtwoord van de ''dader'' heeft ontvangen)
- Zij vindt papier in de tuin als ze daar de hond uitlaat (had ze zelf kunnen neerleggen)
- De dader(s) lijken niet erg voorzichtig en komen zelfs stalken bij het huis, zodra er camera's hangen weten ze toch nog 1x bij het huis te komen via de enige toegangsweg waar nog geen camera hangt en dat terwijl het donker is!!

En nog veel meer.. dat ken echt niet zonder medeweten van dochterlief.
Vooral bij deze punten kreeg ik ook mijn vragen. Ik denk dat die dochter een ernstige persoonlijkheidsstoornis heeft. Ze zal het idd niet alleen hebben gedaan, maar wat een ziekelijke streken. Ik heb het begin van het programma gemist. Is er iets voorgevallen tussen de ouders en de ex of iets dergelijks waardoor ze "wraak" wil nemen op haar ouders. Wil dat kind wellicht der ex vals laten beschuldigen door samen met iemand anders (of huidige vriendje) dit te doen?
pi_136274424

:')
pi_136274534
Dat maakt het beeld helemaal compleet inderdaad :')
pi_136274604
Conclusie: Ze is dus wel schuldig, en pa is het er niet mee eens. Pa gaat nu triest doen bij Alberto.
pi_136274748
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 07:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Conclusie: Ze is dus wel schuldig, en pa is het er niet mee eens. Pa gaat nu triest doen bij Alberto.
Alleen is dit bericht van begin 2012 en volgens mij was de conclusie van Stegeman dat dochterlief het moest zijn, pas later getrokken.
Schip ahoy!
pi_136274813
Oh ja zie t nu pas
pi_136274817
Lijkt me een vorm van Munchausen by Internet:

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchausen_by_Internet
Hallo
pi_136274858
Net de uitzending terug bekeken, op het moment dat papa voor camera gaat staan en terug binnenkomt zit z'n dochter op de bank met haar telefoon te klooien.

Dat iemand via de camera kon zien dat hij een grijze trui aan had geloof ik nog, maar dat er opgemerkt wordt dat hij geen gel in zijn haar had vond ik ongeloofwaardig.

Verder hebben ze geen onderzoek gedaan naar het wachtwoord van dat lokmailtje.

Ik denk dat het meisje slim maar ook ziek is.
Iemand die niet kan verwerken dat haar relatie definitief over is, en een reden nodig had waardoor ze nooit meer bij elkaar kunnen komen.
pi_136275032
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 08:19 schreef clavier het volgende:
Lijkt me een vorm van Munchausen by Internet:

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchausen_by_Internet
Munchhausen heeft als primaire voorwaarde het voorwenden van een ziekte of de verschijnselen daarvan. Daar is hier geen sprake van, het betreft zogenaamde stalking.

Ik heb de rol van het meisje niet duidelijk. Enerzijds zal ze er wel e.e.a. in doen, maar ze kan het niet alleen hebben gedaan. Je ziet de stalker 'doorpraten' op het moment dat zij weer binnen is.
En die Jari is ook een rare knakker. Eén keer in beeld geweest, 'ik ben het niet', en dat was het. Vreemd allemaal.

Als het echt zo erg is, hadden ze dan geen gegevens bij FB kunnen opvragen? IP-adres vanwaar al die chatberichten zijn verstuurd. Dan ben je zo binnen, toch?
Schip ahoy!
  PR en moderator maandag 3 februari 2014 @ 08:47:06 #92
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136275046
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 08:45 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Munchhausen heeft als primaire voorwaarde het voorwenden van een ziekte of de verschijnselen daarvan. Daar is hier geen sprake van, het betreft zogenaamde stalking.

Ik heb de rol van het meisje niet duidelijk. Enerzijds zal ze er wel e.e.a. in doen, maar ze kan het niet alleen hebben gedaan. Je ziet de stalker 'doorpraten' op het moment dat zij weer binnen is.
En die Jari is ook een rare knakker. Eén keer in beeld geweest, 'ik ben het niet', en dat was het. Vreemd allemaal.

Als het echt zo erg is, hadden ze dan geen gegevens bij FB kunnen opvragen? IP-adres vanwaar al die chatberichten zijn verstuurd. Dan ben je zo binnen, toch?
Dat was dus hetzelfde IP adres van hun huis, toch?
Die chick is het gewoon zelf en is een pathologische leugenaar.
Fuck the EBU.
pi_136275185
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 08:45 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Ze doet inderdaad niet alsof ze ziek is, maar het effect van doen alsof je ziek bent en doen alsof je door een ander gestalkt wordt is hetzelfde: je krijgt aandacht en wordt zielig gevonden.
Hallo
pi_136275654
Ik vind het zo raar dat je als ouders zijn dit laat uitzenden, terwijl het nog niet is opgelost. Op twitter word ze voor alles en nog wat uitgemaakt, terwijl er een kans bestaat dat ze er niks mee te maken heeft. Ze wordt hierdoor nog meer kapot gemaakt. Al geloof ik niet dat ze er helemaal niks van af weet, maar toch.
pi_136275764
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 07:00 schreef Kw4Kje het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Dus die vader is zelf ook iemand die via internet gaat zitten schelden. :?
En dan nog wel tegen degene die tie later nodig denkt te hebben.
https://www.facebook.com/peter.verhey/timeline/2012/1

Zou die vader ook niet in het complot zitten, samen met z'n dochter ofzo. Om iemand anders er in te luizen ofzo?
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  maandag 3 februari 2014 @ 09:41:37 #96
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_136275810
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 09:32 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik vind het zo raar dat je als ouders zijn dit laat uitzenden, terwijl het nog niet is opgelost. Op twitter word ze voor alles en nog wat uitgemaakt, terwijl er een kans bestaat dat ze er niks mee te maken heeft. Ze wordt hierdoor nog meer kapot gemaakt. Al geloof ik niet dat ze er helemaal niks van af weet, maar toch.
Een bedrijf dat werkt voor de NSA en voor de AIVD zit er niet zo snel naast hoor. En zeker niet met 'kleinere' gevallen zoals dit.
Dit is gewoon raar :l
  maandag 3 februari 2014 @ 09:52:12 #97
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_136275981
Wat mij vooral opviel was dat de dochter er nogal lacherig mee omging. Zo'n kind hoort doodsbang te zijn en dat zag je er niet aan af.

Blijft televisie natuurlijk..
pi_136276132
Toen het verhaal van dat mailtje kwam viel ze door de mand. En daar heeft ze later nog een slecht excuus voor verzonnen.
pi_136276174
Een aantal zaken die behoorlijk vreemd zijn:
- Jari is in het begin in beeld en wordt na zijn ontkenning gebombardeerd tot hulpje van Alberto. Maar vervolgens horen of zien we hem niet meer.
- Jari heeft het uitgemaakt, dan lijkt stalking vanuit hem een stuk minder voor de hand liggend.
- Vader Peter die bijna genoegdoening lijkt te halen uit het gechat en gerommel met de 'stalker'. Bijna triomfantelijk staat hij zijn middelvingers op te steken naar de camera.
- De kennelijke gelatenheid waarin Emmelie het allemaal ondergaat.
- Een stalker die eerst aangeeft ze nooit met rust te laten, maar op het moment dat de opsporingstechnieken worden geïntensiveerd, zelf aangeeft maar te stoppen.
- De toevalligheid van het juist door Emmelie vinden van de 'brieven' in de tuin.
- De technische conclusies liegen er niet om, maar laten toch ook wel wat losse eindjes bestaan.
- De tegenstrijdige verklaringen omtrent de lokmail. Het relaas van de nieuwsgierigheid en de stalker die ineens het wachtwoord gaf is bijzonder ongeloofwaardig.
- Las op GoT dat ze bijna digibeet is, maar vervolgens weet ze wel wat TeamViewer is. Software waar je computers op afstand mee over kan nemen en niet erg gebruikelijk onder meisjes van 16, me dunkt.
- Er wordt gesproken over een mannenstem aan de telefoon. Echter in een artikel van 'De Gelderlander' wordt gesproken over een hoge stem die heel laag probeert te doen. Toch een meisje?
- Dan hebben we ook nog de reacties op de social media, die heel uitgesproken maar toch ook weer vaag zijn....

Nog genoeg om op te lossen....
pi_136276185
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 09:41 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Een bedrijf dat werkt voor de NSA en voor de AIVD zit er niet zo snel naast hoor. En zeker niet met 'kleinere' gevallen zoals dit.
[ afbeelding ]
Oh dat zeg ik ook niet, zit zelf in de it en weet ook dat het tegenwoordig vrij gemakkelijk is om iemands computer over te nemen. Ik verplaatste me alleen even in de rol van haar ouders, je wil je dochter beschermen, alleen werkt het allemaal averechts zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')