Ze zal niet alles zelf hebben gedaan. Ik denk nog altijd dat zij en haar vriend erachter zitten.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:13 schreef Lievewij het volgende:
Hoe kan zij de dader zijn, eigenlijk? Haar vader was aan 't chatten en ze zat ernaast. Ze kreeg smsjes binnen en opende ze ze zelf terwijl ze op de bank zat! Kun je smsjes automatisch instellen?
Aan de andere kant: HOE is het mogelijk dat ze het wachtwoord van haar eigen stalker heeft gekregen?Ze had toch geen Facebook oid meer en zij kreeg toch geen berichten meer van hem? Alleen haar vader?
Ze moet er sowieso wel meer van weten, denk ik, hoewel: waarom haal je Alberto er dan bij en alles? Aan de andere kant: alles komt vanuit haar huis, ze heeft op het account van de stalker gezeten en ontkende het eerst en daarna kreeg ze 't wachtwoord zogenaamd.
Bijzonder ook dat zodra de webcams in de tuin werden opgehangen, de stalker precies wist waar de camera's niet waren.
Relatief makkelijk. En als je als toegang hebt/had (vriendlief) tot de setup kinderlijk eenvoudig.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:36 schreef Lievewij het volgende:
Ik vind het een raar verhaal. Is het überhaupt mogelijk om via andermans IP adres allerlei dingen uit te voeren op afstand?
Vooral bij deze punten kreeg ik ook mijn vragen. Ik denk dat die dochter een ernstige persoonlijkheidsstoornis heeft. Ze zal het idd niet alleen hebben gedaan, maar wat een ziekelijke streken. Ik heb het begin van het programma gemist. Is er iets voorgevallen tussen de ouders en de ex of iets dergelijks waardoor ze "wraak" wil nemen op haar ouders. Wil dat kind wellicht der ex vals laten beschuldigen door samen met iemand anders (of huidige vriendje) dit te doen?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef RicDan het volgende:
Inderdaad, ze heeft er echt wel iets mee te maken.
- Er is gebeld met haar telefoon
- Ze heeft zelf de lokmail geopend (ontkent eerst en draait later bij door te zeggen dat ze nieuwsgierig was geworden en het wachtwoord van de ''dader'' heeft ontvangen)
- Zij vindt papier in de tuin als ze daar de hond uitlaat (had ze zelf kunnen neerleggen)
- De dader(s) lijken niet erg voorzichtig en komen zelfs stalken bij het huis, zodra er camera's hangen weten ze toch nog 1x bij het huis te komen via de enige toegangsweg waar nog geen camera hangt en dat terwijl het donker is!!
En nog veel meer.. dat ken echt niet zonder medeweten van dochterlief.
Alleen is dit bericht van begin 2012 en volgens mij was de conclusie van Stegeman dat dochterlief het moest zijn, pas later getrokken.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Conclusie: Ze is dus wel schuldig, en pa is het er niet mee eens. Pa gaat nu triest doen bij Alberto.
Munchhausen heeft als primaire voorwaarde het voorwenden van een ziekte of de verschijnselen daarvan. Daar is hier geen sprake van, het betreft zogenaamde stalking.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:19 schreef clavier het volgende:
Lijkt me een vorm van Munchausen by Internet:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchausen_by_Internet
Dat was dus hetzelfde IP adres van hun huis, toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 08:45 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Munchhausen heeft als primaire voorwaarde het voorwenden van een ziekte of de verschijnselen daarvan. Daar is hier geen sprake van, het betreft zogenaamde stalking.
Ik heb de rol van het meisje niet duidelijk. Enerzijds zal ze er wel e.e.a. in doen, maar ze kan het niet alleen hebben gedaan. Je ziet de stalker 'doorpraten' op het moment dat zij weer binnen is.
En die Jari is ook een rare knakker. Eén keer in beeld geweest, 'ik ben het niet', en dat was het. Vreemd allemaal.
Als het echt zo erg is, hadden ze dan geen gegevens bij FB kunnen opvragen? IP-adres vanwaar al die chatberichten zijn verstuurd. Dan ben je zo binnen, toch?
Ze doet inderdaad niet alsof ze ziek is, maar het effect van doen alsof je ziek bent en doen alsof je door een ander gestalkt wordt is hetzelfde: je krijgt aandacht en wordt zielig gevonden.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:45 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Munchhausen heeft als primaire voorwaarde het voorwenden van een ziekte of de verschijnselen daarvan. Daar is hier geen sprake van, het betreft zogenaamde stalking.
Dus die vader is zelf ook iemand die via internet gaat zitten schelden.quote:
Een bedrijf dat werkt voor de NSA en voor de AIVD zit er niet zo snel naast hoor. En zeker niet met 'kleinere' gevallen zoals dit.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:32 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik vind het zo raar dat je als ouders zijn dit laat uitzenden, terwijl het nog niet is opgelost. Op twitter word ze voor alles en nog wat uitgemaakt, terwijl er een kans bestaat dat ze er niks mee te maken heeft. Ze wordt hierdoor nog meer kapot gemaakt. Al geloof ik niet dat ze er helemaal niks van af weet, maar toch.
Oh dat zeg ik ook niet, zit zelf in de it en weet ook dat het tegenwoordig vrij gemakkelijk is om iemands computer over te nemen. Ik verplaatste me alleen even in de rol van haar ouders, je wil je dochter beschermen, alleen werkt het allemaal averechts zo.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Een bedrijf dat werkt voor de NSA en voor de AIVD zit er niet zo snel naast hoor. En zeker niet met 'kleinere' gevallen zoals dit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |