SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@albertostegeman in Shownieuws
En een keurmerk van Rob!
Hoever wonen de vaste slowchatters vanaf camping de Berckt.
Palomar 294 Km
Van_Poppel 254 Km
WcPot 204 Km
Starm 192 Km
donald_dick 187 Km
Karina 180 Km
Spaghettivreter 152 Km
TigerXtrm 151 Km
Studiotje 137 Km
sinterklaaskapoentje 137 Km
AF_ 83 Km
appelen 72.1 Km
adnapekkid 48 Km
MrBanaan1 81,9 Km
Poll: Waar gaan we meeten?
• De Berckt
• Vakantiepark de Berckt
• Camping de Berckt
• Huisjespark de Berckt (Baarlo)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
en nu weer verder:
En hier houd zij de wacht als Karina er niet is:
Grootste Albertnoes powner ooit:
De belgische eindbaas
Potverdikkeme!
Alberto op de WC:
Onze held in een interview op RTL4
SBS spreken we aan op het veelvuldig gebruik van uggeltjes
Agent u bent aangehouden. En trek mij niet aan mijn kop. Dat doe ik zeluff wel.
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
Klinkt interessantquote:
In dat dorp wonen geen negers.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de neger gaat als eerste dooood
ja dan gaan je facebookberichten weg hequote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Met alle respect maar waarom koop je geen nieuwe pc en stap je over van provider/vraag je nieuw ip
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef StephanL het volgende:
Goh laptop is gehackt, je verwacht het niet
Snap ik nu wel, misschien zegt hij iets waaruit je op kunt maken wie het isquote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
ze blijven chatten met de stalker? LOL
grapjas, extern opslaanquote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
ja dan gaan je facebookberichten weg he
Toch best knap om een stand alone PC te 'hacken'quote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef StephanL het volgende:
Goh laptop is gehackt, je verwacht het niet
echt wel en rokenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
volgens mij is die pa ook een tokkie of niet
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef Mansjester het volgende:
Ik verwacht een dikke anti climax trouwens
Kwestie van verpakken een digitaal plaatje. Éen keer openen en computer is besmet.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch best knap om een stand alone PC te 'hacken'
Dat werkt niet, formatteren deed eigenlijk precies hetzelfde als het opnieuw kopen van pc, namelijk data verwijderen. Ip is zo te achter halen door het inbreken op het draadloos netwerkquote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Met alle respect maar waarom koop je geen nieuwe pc en stap je over van provider/vraag je nieuw ip
Erg boeiend dit ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik moet zeggen, hij is echt goed.....
Tja ik weetniet...quote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef Starm het volgende:
[..]
Dat werkt niet, formatteren deed eigenlijk precies hetzelfde als het opnieuw kopen van pc, namelijk data verwijderen. Ip is zo te achter halen door het inbreken op het draadloos netwerk
Ik wou zeggen, dit doe je niet zomaar bij een standalone PC.. het is geen 1995 meer waar je op MSN een trojan stuurt en je alles kan doen..quote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ja precies!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, dit doe je niet zomaar bij een standalone PC.. het is geen 1995 meer waar je op MSN een trojan stuurt en je alles kan doen..
mwa, dit is nog kinderwerkquote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Rot op met je spoiler, tis net zo spannund!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:59 schreef n00b13 het volgende:
Dit is em:
http://nos.nl/artikel/586083-rotterdamse-hacker-aangehouden.html
Mag aannemen dat als je die laptop weet te hacken dat je ook wel wat proxy's gebruiktquote:Op zondag 2 februari 2014 21:59 schreef Starm het volgende:
Ja en als je dan je netwerk verkeer doorkijkt zou je misschien een bron van herkomst kunnen zien, doe dat nou eens
Moet haast wel. Alles klopt. Vooral de timing.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Rot op met je spoiler, tis net zo spannund!
Die man is overleden trouwens!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
I BACKTRACED YOU
CYBERPOLICE
Kan wel maar het eventjes doen is altijd handigquote:Op zondag 2 februari 2014 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag aannemen dat als je die laptop weet te hacken dat je ook wel wat proxy's gebruikt
Echt hequote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef Saekerhett het volgende:
Windows taakbeheer laten zien alsof het de fucking Matrix is
Lijkt wel dat slechte programma op net 5quote:
Het is net een Agatha Cristie nuquote:Op zondag 2 februari 2014 22:01 schreef Travel. het volgende:
Ze moeten met zijn drieen in de kamer zitten, anders is het een van hen.
Iets in die richting jaquote:Op zondag 2 februari 2014 22:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat bedoelde ie nou? Doet ze t zelf?
Ze is er bij betrokken.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat bedoelde ie nou? Doet ze t zelf?
en niet meer naar de kerkquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:02 schreef pablo1989 het volgende:
Ze wilde gewoon niet werken en naar school, kuthoer.
Sinjin van Cleef weet meer.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
Maar dan kan ze het toch niet alleen zijnje kan geen facebook chats/smsjes inplannen lijkt me
Vriendjequote:Op zondag 2 februari 2014 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
Maar dan kan ze het toch niet alleen zijnje kan geen facebook chats/smsjes inplannen lijkt me
Dit dus. Zij was ook de gene die de papiertjes vond in de tuin met de hond. En kan natuurlijk alles zien en horen wat haar pa zegtquote:Op zondag 2 februari 2014 22:02 schreef pablo1989 het volgende:
grefo'squote:Op zondag 2 februari 2014 22:02 schreef pablo1989 het volgende:
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
pubers gaan steeds verder om te spijbelen
22:30quote:Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef Keukendrol het volgende:
Top Hoelaat duurt dit volksvermaak? En komt er nog een confrontatie?
die is nu al, met emelyquote:Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef Keukendrol het volgende:
Top Hoelaat duurt dit volksvermaak? En komt er nog een confrontatie?
Hoort ze boven op zolder misschienquote:Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef StephanL het volgende:
Hoe kan zij nou chatten met wat haar vader over de telefoon zegt.
Confrontatie is leuker voor ons als kijkersquote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef Travel. het volgende:
Dat bespreek je toch eerst met die ouders ff dan Alberto
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef AF_ het volgende:
PLOTTWIST: Alberto zegt dit is een preview van mijn nieuwe show
Ja echt hequote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Gelukkig maar dat ik toch Alberto heb gekekenanders had ik dit moeten missen
Dit.. hele opzet is geniaalquote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef donald_dick het volgende:
jezus, dit is misschien wel de beste aflevering
Als dat het is kijken we niet naar gestalkedquote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef AF_ het volgende:
PLOTTWIST: Alberto zegt dit is een preview van mijn nieuwe show
Geen dankquote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ditquote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef donald_dick het volgende:
jezus, dit is misschien wel de beste aflevering
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef darkshadow16 het volgende:
Een van de beste afleveringen ooit van Alberto!
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo, PC geformateerd maar Emmelie stalkte haarzelf nog steeds hoor
ze hoorde m terwijl ze op dr kamer zat?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef StephanL het volgende:
Hoe kan zij nou chatten met wat haar vader over de telefoon zegt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Als dat het is kijken we niet naar gestalked
Ze heeft dus gebeld terwijl ze in de kerk was !!!11!!!11quote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als je ziet wat die stalker allemaal deed is het wel logisch eigenlijk
Mag dat Koosquote:Op zondag 2 februari 2014 22:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ze heeft dus gebeld terwijl ze in de kerk was !!!11!!!11
Dat dit kan in Nederland
Zij kan toch ook meekijken dan, als ze die software installeert?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze hoorde m terwijl ze op dr kamer zat?
EM IS HETquote:Op zondag 2 februari 2014 22:05 schreef Peunage het volgende:
Ik verstond even niet wat Alberto zei.
Uit de conclusies blijkt....?
GODSLASTERING, ze gaat branden in de helquote:Op zondag 2 februari 2014 22:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ze heeft dus gebeld terwijl ze in de kerk was !!!11!!!11
Dat dit kan in Nederland
11/10quote:
Komt Alberto straks met de tekst "Dit is allemaal opgezet om u te waarschuwen voor cybercriminaliteit."quote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoop wel dat het echt is, en dat het niet gescript is
Een of andere it-nerd.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:05 schreef Travel. het volgende:
Maar he, die stem aan de telefoon? Die vriend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |