jawel joh, van deze enorme zak wiet gaan ze allemaal zo hard naar de kloten, let op over 2 uur staan de dealers in rij bij de poort, ik voorspel 1 overdosis nog voor 24uur en dat allemaal door die duivel genaamd wietquote:
BB3, toen Schiffmacher langs kwam, die had wiet bij zichquote:Op zondag 2 februari 2014 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
Unicum volgens mij in een RLS dat een joint wordt opgestoken.. Of vergeet ik iets..?
JdM heeft zijn belofte gestand doen komen.. wel streams maar onder voorwaarden.. dus mag je alleen nog naar futiliteiten kijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef Baconbus het volgende:
Gingen ze net topoverleg doen, zetten ze die twee mutsen op.
Zou je spapaars moeten vragen, die kijkt volgens mij naar alle RLS- in de hele wereld.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
Unicum volgens mij in een RLS dat een joint wordt opgestoken.. Of vergeet ik iets..?
In BB 5 werd er wel veel over gezeurd, maar de productie durfde het toentertijd nog niet aan denk ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef RVer het volgende:
[..]
BB3, toen Schiffmacher langs kwam, die had wiet bij zich
En in DGK hebben ze wiet gerookt
Je kan geen overdosis krijgen van wiet.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel joh, van deze enorme zak wiet gaan ze allemaal zo hard naar de kloten, let op over 2 uur staan de dealers in rij bij de poort, ik voorspel 1 overdosis nog voor 24uur en dat allemaal door die duivel genaamd wiet
Klopt, we krijgen de ditjes en datjes te zien, maar niet de je van het's.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
JdM heeft zijn belofte gestand doen komen.. wel streams maar onder voorwaarden.. dus mag je alleen nog naar futiliteiten kijken
Voortaan pak ik 'm zelfquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat duurt het iedere keer lang voor er een nieuw topic is.
Ja, das waar ook... BB3..In DGK toch niet openlijk ?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef RVer het volgende:
[..]
En het papier en het karton verbranden ze.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij gaat het alle gesorteerde vuil in de dezelfde container.
Valt wel mee volgens mij het is allemaal voedselquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij gaat het alle gesorteerde vuil in de dezelfde container.
Sarcasm. Do you know it?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Je kan geen overdosis krijgen van wiet.
Een glas rode wijn voor het eten is zelfs een vorm van gezond. Let wel met mate. Wiet is niet gezond. Je kan het medicinaal gebruiken maar dan is het ook evengoed niet gezond. Je wordt er niet beter van je hebt alleen minder last van... Daarbij is alles wat je rookt ongezond voor je lijf en je omgeving. Als ik een glas wijn drink heeft mijn buurman daar geen nadeel van. Als ik rook dan heeft mijn buurman door het inademen van de rook er wel meteen last van. Dat men wiet ineens helemaal ok vind stoort mij. Het is niet ok. Ik sta dagelijks bij mensen die al hun centen oproken aan wiet. Daarbij zal een alcoholist niet snel overstappen naar een andere vorm van drugs terwijl wel bekend is dat mensen die wiet roken makkelijker de overstap maken naar andere drugs. Maar ok nu weer ontopic.quote:
De TV-waardige scenes weg van de streams houden, dat had JdM toch beloofd?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Stream weggedraaid van de blowende heren?
johquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Ik doe meequote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef R0T29 het volgende:
Komt er nog een nieuwe poll? Ga mijn stem vandaag aan Andrea geven. Ben haar zo zat. Na vandaag is zij mijn nieuwe target.
Droom jij nu ook al snachts van haar LSquote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat vette varken zit al meer dan een half uur te vreten. En maar klagen dat ze te dik wordt.
Lol.. Roel ja..quote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In BB 5 werd er wel veel over gezeurd, maar de productie durfde het toentertijd nog niet aan denk ik.
pffff moet ze nodig zeggen met haar wortels in pindakaas dopen elke keer nadat ze er al een stuk van af gebeten heeftquote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef Soury het volgende:
Aike klaagt over het vieze eten, trek je bek dan open of ga helpen ofzo
En vannacht zweten, hartkloppingen en morgenochten mekkeren over pukkelsquote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat vette varken zit al meer dan een half uur te vreten. En maar klagen dat ze te dik wordt.
Ha, dat doe ik al een paar dagen, na steeds Aike gestemd te hebben.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb Rienk gestemd, voor het eerst niet Hakim
18+ inmiddelsquote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef -sabine- het volgende:
Nena rookte om het hoekje in het hokje.
Nena![]()
Bierdrinken met je kinderen (neem eens 16+) kan wel, maar blowen niet?
Inderdaad. Toen ik voor het eerst een jointje rookte was dat in de ochtend. In de middag zat ik aan de coke en 's avonds eindigde ik met crystal meth. Want zo gaat dat nou eenmaal. En drank is okay, laten we dat vooral niet vergeten. Drank is de shit. Behalve vroeger, toen het dat niet was.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef marky het volgende:
[..]
Een glas rode wijn voor het eten is zelfs een vorm van gezond. Let wel met mate. Wiet is niet gezond. Je kan het medicinaal gebruiken maar dan is het ook evengoed niet gezond. Je wordt er niet beter van je hebt alleen minder last van... Daarbij is alles wat je rookt ongezond voor je lijf en je omgeving. Als ik een glas wijn drink heeft mijn buurman daar geen nadeel van. Als ik rook dan heeft mijn buurman door het inademen van de rook er wel meteen last van. Dat men wiet ineens helemaal ook vind stoort mij. Het is niet ok. Ik sta dagelijks bij mensen die al hun centen oproken aan wiet. Daarbij zal een alcoholist niet snel overstappen naar een andere vorm van drugs terwijl wel bekend is dat mensen die wiet roken makkelijker de overstap maken naar andere drugs. Maar ok nu weer ontopic.
Alleen omdat Rienk tegen wiet is en Hakim zit te blowen?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb Rienk gestemd, voor het eerst niet Hakim
Dat zou pas gezond zijn bij mensen boven de 50 én zelfs dat is niet bewezen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef marky het volgende:
[..]
Een glas rode wijn voor het eten is zelfs een vorm van gezond. Let wel met mate. Wiet is niet gezond. Je kan het medicinaal gebruiken maar dan is het ook evengoed niet gezond. Je wordt er niet beter van je hebt alleen minder last van... Daarbij is alles wat je rookt ongezond voor je lijf en je omgeving. Als ik een glas wijn drink heeft mijn buurman daar geen nadeel van. Als ik rook dan heeft mijn buurman door het inademen van de rook er wel meteen last van. Dat men wiet ineens helemaal ok vind stoort mij. Het is niet ok. Ik sta dagelijks bij mensen die al hun centen oproken aan wiet. Daarbij zal een alcoholist niet snel overstappen naar een andere vorm van drugs terwijl wel bekend is dat mensen die wiet roken makkelijker de overstap maken naar andere drugs. Maar ok nu weer ontopic.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
De heren zijn verdwenen ... Die mogen straks hun kistje inpakken ;-)
Woont de buurman bij jou in huis?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef marky het volgende:
[..]
Een glas rode wijn voor het eten is zelfs een vorm van gezond. Let wel met mate. Wiet is niet gezond. Je kan het medicinaal gebruiken maar dan is het ook evengoed niet gezond. Je wordt er niet beter van je hebt alleen minder last van... Daarbij is alles wat je rookt ongezond voor je lijf en je omgeving. Als ik een glas wijn drink heeft mijn buurman daar geen nadeel van. Als ik rook dan heeft mijn buurman door het inademen van de rook er wel meteen last van. Dat men wiet ineens helemaal ok vind stoort mij. Het is niet ok. Ik sta dagelijks bij mensen die al hun centen oproken aan wiet. Daarbij zal een alcoholist niet snel overstappen naar een andere vorm van drugs terwijl wel bekend is dat mensen die wiet roken makkelijker de overstap maken naar andere drugs. Maar ok nu weer ontopic.
Zo iets zijn Charlotte ook, ik schaam me voor me opa en oma die kijken ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef Ransjih het volgende:
maar billy doet geen joint waar haar moeder bij is, uit respect
Ik snap niet dat ze nog lachenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Punkman het volgende:
Vraag me af wat ze met het overgebleven eten gaan doen ...
Omdat Hakim gewoon doet wat ie wil en omdat Rienk een klootzak is om sigaretten te verbrandenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Alleen omdat Rienk tegen wiet is en Hakim zit te blowen?
Weggooien, want ze hebben geen koelkast.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Punkman het volgende:
Vraag me af wat ze met het overgebleven eten gaan doen ...
Ik hoop o ik hoop het echt, dat zou lachen zijn.quote:
Dat is waar ook! Maar dat was leuk, dit niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef RVer het volgende:
[..]
Buiten is het koud genoeg hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Weggooien, want ze hebben geen koelkast.
met dit weer kun je het buiten zetten zonder problemenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Roel is nu echt een heertje. Nog steeds samen met Dido. Leuk stel.quote:
Kan theoretisch wel, ook van sigaretten: nicotine vergiftiging, zelfs van waterquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
zegt gelijk iets over het respect wat billy voor haar medebewoners heeftquote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo iets zijn Charlotte ook, ik schaam me voor me opa en oma die kijken ook.
Nou dan moeten ze nu maar even niet kijken, zei ze gelijk daar achteraan
Het is buiten 4 graden, in de koelkast 7quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
en mensen die drinken en niet blowen doen nooit andere draugs, wat mooi dat het leven zo simpel isquote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen ik voor het eerst een jointje rookte was dat in de ochtend. In de middag zat ik aan de coke en 's avonds eindigde ik met crystal meth. Want zo gaat dat nou eenmaal. En drank is okay, laten we dat vooral niet vergeten. Drank is de shit. Behalve vroeger, toen het dat niet was.
Niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja buiten de deur wel.quote:
morgen gewoon opeten hoop ik?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja trek het vooral uit zijn verband om vooral de waarheid onder ogen te zien. Tuurlijk rook lekker door echt is echt veel gezonder dan alcohol echt waar echt geloof jezelf nu maar.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen ik voor het eerst een jointje rookte was dat in de ochtend. In de middag zat ik aan de coke en 's avonds eindigde ik met crystal meth. Want zo gaat dat nou eenmaal. En drank is okay, laten we dat vooral niet vergeten. Drank is de shit. Behalve vroeger, toen het dat niet was.
Voor breaking bad kunnen we een nieuw topic starten.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
nena deed alles in hoekjesquote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef -sabine- het volgende:
Nena rookte om het hoekje in het hokje.
Nena![]()
Bierdrinken met je kinderen (neem eens 16+) kan wel, maar blowen niet?
Jawel, Huub Erik Sylvia en Amanda volgens mijquote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, das waar ook... BB3..In DGK toch niet openlijk ?
Dat weten wij, maar dat gaan zij niet bedenken met zijn allenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is buiten 4 graden, in de koelkast 7
Alcohol is juist de meest schadelijke drug, zowel voor de gebruiker als voor de omgeving, maar ontopicquote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef marky het volgende:
[..]
want thc kun je alleen.maar nuttigen door verbrandingquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef marky het volgende:
[..]
Ja trek het vooral uit zijn verband om vooral de waarheid onder ogen te zien. Tuurlijk rook lekker door echt is echt veel gezonder dan alcohol echt waar echt geloof jezelf nu maar.
Nenaquote:
quote:
Neeee gewoon zo, zonder kist. Dan morgen de teleurgestelde koppies als ze er achter komen dat er muizen, ratten en Rienk-a-likes aan hebben lopen vreten.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
morgen gewoon opeten hoop ik?stop het in een kist en zet het buiten
lichamelijk ook veel verslavenderquote:Op zondag 2 februari 2014 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Alcohol is juist de meest schadelijke drug, zowel voor de gebruiker als voor de omgeving, maar ontopic
Die kon verhalen vertellen, dat soort zit hier niet inquote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Roel is nu echt een heertje. Nog steeds samen met Dido. Leuk stel.
Ik rook nooit wiet, ik maak er wel eens thee vanquote:Op zondag 2 februari 2014 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
want thc kun je alleen.maar nuttigen door verbranding_!
Ze heeft mee gegeten hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind het wel laf van rookster Aike om zo af te geven op het Chinese eten.. als ze geen rookster was geweest had ze even hard meegevreten
Henkie is doorgeschoven naar Rene Frogerquote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Even een vraag tussendoor. Is henkie al uit de kist bevrijd?
Die ligt nu in de vuilnisbak van Rene Frogerquote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
henkie is uit het paradijs verdrevenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom niet allebei? Mij gaat het erom dat ieder mens voor zichzelf mag beslissen zolang je niemand anders beschadigt. Je weet wel, wat ze vroegen vrijheid noemde.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef marky het volgende:
[..]
Ja trek het vooral uit zijn verband om vooral de waarheid onder ogen te zien. Tuurlijk rook lekker door echt is echt veel gezonder dan alcohol echt waar echt geloof jezelf nu maar.
die is wegquote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Roel is nu echt een heertje. Nog steeds samen met Dido. Leuk stel.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die ligt nu in de vuilnisbak van Rene Froger
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die ligt nu in de vuilnisbak van Rene Froger
Tuurlijk als ik een glas wijn drink bij mijn eten dan zit mijn buurman een tafel verder ook meteen mijn alcohol wazem in te ademen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Alcohol is juist de meest schadelijke drug, zowel voor de gebruiker als voor de omgeving, maar ontopic
Ja, wanneer heeft die nu geen sjaggo kop?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Muizehapjes met een sjaggo kop erbij
lijkt me een mooie openingszin voor centraal morgenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef Voxs het volgende:
Jimmmy: we kunnen er zo iets moois van maken
Aike: ja we verneuken het zelf
quote:
Ik zou zeggen, zoek de cijfers eens rustig op.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk als ik een glas wijn drink bij mijn eten dan zit mijn buurman een tafel verder ook meteen mijn alcohol wazem in te ademen.
Alcohol bij normaal gebruik is niets mis mee en normaal is echt met mate. Roken is altijd slecht.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef Ransjih het volgende:
[..]
lijkt me een mooie openingszin voor centraal morgen
en dan doe je thc oplossen in melk en die erdoor anders heeft het geen nut, thc wordt in de maag alleen opgenomen als het verbonden is dierlijke eiwitten/vetquote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik rook nooit wiet, ik maak er wel eens thee van
is er niet een discussietopic op fok waar jullie verder kunnen praten?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zoek de cijfers eens rustig op.
Stonede Billy, nog affa wachtenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:44 schreef ericahysterica het volgende:
volgens mij las ik ergens vanmiddag, dat er vanavond een nieuwe inwoner kwam...
In NWS is altijd wel een roken, niet-roken topic te vinden, enjoy, zou ik zeggenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
is er niet een discussietopic op fok waar jullie verder kunnen praten?
Dat was wel de bedoeling. Maar misschien was het die zak wiet.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:44 schreef ericahysterica het volgende:
Andrea schijnt dat vandaag gezegd te hebben, maar goed zei ze van de week ook al een keer.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:44 schreef ericahysterica het volgende:
Was dat niet de aankondiging van de komst van René Froger vanmiddag?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:44 schreef ericahysterica het volgende:
Zal de mysteryguest wel geweest zijn. Dat was Froger. Komt nu niks meer.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:44 schreef ericahysterica het volgende:
Ieder mag doen wat hij zelf wil maar waar ik tegen ben is dat we tegenwoordig maar heel normaal doen over een joint roken en eigenlijk is het ook al redelijk normaal om over snuiven en pilletjes te praten en het ook nog te gebruiken terwijl het in mijn optiek niet zou moeten zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom niet allebei? Mij gaat het erom dat ieder mens voor zichzelf mag beslissen zolang je niemand anders beschadigt. Je weet wel, wat ze vroegen vrijheid noemde.
ON:
[ afbeelding ]
Billy: Ieder heeft zijn eigen mening.
Dat dacht Andrea maar die knuffelt ook bomen dus tsja...........quote:Op zondag 2 februari 2014 21:44 schreef ericahysterica het volgende:
Jammer dat alcohol nooit met mate genomen wordt.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk als ik een glas wijn drink bij mijn eten dan zit mijn buurman een tafel verder ook meteen mijn alcohol wazem in te ademen.
Alcohol bij normaal gebruik is niets mis mee en normaal is echt met mate. Roken is altijd slecht.
Blowen buitenquote:
Precies, een halve liter water en een halve liter volle melk in een pannetje aan de kook brengen, wiet erbij en eventueel een beetje gewone thee. Beetje honing erbij en je hebt heerlijke wietthee. In de koelkast kun je het nog 3 dagen bewaren voor gebruik.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan doe je thc oplossen in melk en die erdoor anders heeft het geen nut, thc wordt in de maag alleen opgenomen als het verbonden is dierlijke eiwitten/vet
Als ze met succes andere voor haar karretje heeft gespannen.. ze is niets anders dan andere al het op voldoening zoeken aankomt.. macht, roken.. een ander eten, weer een ander infantiele grappen makenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wanneer heeft die nu geen sjaggo kop?
Zeur niet, het zijn twee posts van me vanavond ( nu drie) en het is redelijk ontopic op dit momentquote:Op zondag 2 februari 2014 21:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
is er niet een discussietopic op fok waar jullie verder kunnen praten?
Die liggen stoned tussen de kippen.quote:
Buiten in de wei op een hek aan het knuffelen, roddelen en blowen.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef blanket het volgende:
[..]
Die liggen stoned tussen de kippen.
Ja , een medewerker van de jellinekquote:Op zondag 2 februari 2014 21:44 schreef ericahysterica het volgende:
Wietstampotquote:Op zondag 2 februari 2014 21:45 schreef Tayu het volgende:
[..]
Precies, een halve liter water en een halve liter volle melk in een pannetje aan de kook brengen, wiet erbij en eventueel een beetje gewone thee. Beetje honing erbij en je hebt heerlijke wietthee. In de koelkast kun je het nog 3 dagen bewaren voor gebruik.
ik verdamp, dat bevalt ook goed, veel effectiefer/zuinger en geen verbrandingquote:Op zondag 2 februari 2014 21:45 schreef Tayu het volgende:
[..]
Precies, een halve liter water en een halve liter volle melk in een pannetje aan de kook brengen, wiet erbij en eventueel een beetje gewone thee. Beetje honing erbij en je hebt heerlijke wietthee. In de koelkast kun je het nog 3 dagen bewaren voor gebruik.
Alcohol verslaafde zijn er meer. Komt ook omdat dit makkelijker te verkrijgen is dan wiet. Maar dat gaat niet lang meer duren. Wiet en andere drugs worden steeds normaler dan zal alcohol worden ingehaald. Maar nog steeds is een glas wijn bij het eten niet ongezond en roken met wat voor toevoeging ook altijd slecht.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zoek de cijfers eens rustig op.
Echt?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef KaoloJoeka het volgende:
Laura heeft de bijbel van Rienk verbrand.
echt een argument van iemand die alcohol lust. Elke eenheid alcohol bechadigt wat hersecellen, ieder eerste psychose maakt iemand door die met wiet of drugs heeft geexperimenteerd, roken enz............ Alles wat lekker is is slecht, hahaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef marky het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef KaoloJoeka het volgende:
Omgekeerd denkt Rienk ook dat hij Billy iets kan leren (ik hoorde het hem vanavond nog zeggen). Dat is misschien een nog wel naïevere gedachte.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef -sabine- het volgende:
Billy gelooft nog echt dat zij Rienk iets kan leren.
Hoe naïef.
Aha, stoned & Co hebben de eerste uitvinding al bedacht. Ik wist het.
Had ze gedroomdquote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef Toverheks het volgende:
Andrea riep dat er een nieuwe zou komen vanavond, Andrea roept wel vaker wat
rellen rellenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef KaoloJoeka het volgende:
Van mij mag ze er uit, maar ik denk dat ze er niet uit gestemd gaat worden.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze met succes andere voor haar karretje heeft gespannen.. ze is niets anders dan andere al het op voldoening zoeken aankomt.. macht, roken.. een ander eten, weer een ander infantiele grappen maken
Dat jij ergens op tegen bent is je goed recht, denk dat jouw beleving van 'dat het normaal is' aangeeft dat je afwijkt van wat de meeste mensen (of de mensen in jouw omgeving) als norm zien. Daar is helemaal niets mis mee, vind het juist mooi als mensen een eigen mening vormen. Zolang je anderen maar niet ergens in beperkt.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:45 schreef marky het volgende:
[..]
Ieder mag doen wat hij zelf wil maar waar ik tegen ben is dat we tegenwoordig maar heel normaal doen over een joint roken en eigenlijk is het ook al redelijk normaal om over snuiven en pilletjes te praten en het ook nog te gebruiken terwijl het in mijn optiek niet zou moeten zijn.
Rienk gelooft echt dat hij Billy wat kan leren............quote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef -sabine- het volgende:
Billy gelooft nog echt dat zij Rienk iets kan leren.
Hoe naïef.
Aha, stoned & Co hebben de eerste uitvinding al bedacht. Ik wist het.
Dat lijkt me nu weer helemaal niet lekker. Wietchocolade daarentegenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wietstampot
aardappeltjes pureren Wiet er door..eten maar!
Dat kan ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik verdamp, dat bevalt ook goed, veel effectiefer/zuinger en geen verbranding
Onzin, vervelend soms die "grappige" commentsquote:
Ik zit ook te wachten, potverquote:Op zondag 2 februari 2014 21:48 schreef Toverheks het volgende:
Goffer de Goffer moet Ramses van gisteren nog kijken maar ben bang dat ik straks wat mis als de bom gaat barsten herrie in de tent en Rienk over het hek
Je hebt gelijkquote:Op zondag 2 februari 2014 21:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Omgekeerd denkt Rienk ook dat hij Billy iets kan leren (ik hoorde het hem vanavond nog zeggen). Dat is misschien een nog wel naïevere gedachte.
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef Baconbus het volgende:
Liegen ze nu tegen Lotte dat Rienk de wiet verbrand heeft?
Misschien was het niet alles?quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef Baconbus het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef ericahysterica het volgende:
PP hij heeft de wiet ook in de kachel gegooid
jaaaaaaaa maar die heeft hakim gejat zoals zo veelquote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef Baconbus het volgende:
volgens mij ook nietquote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef Tayu het volgende:
Paul zegt tegen Lotte en Billy dat Rienk ook de wiet in de kachel heeft gegooid.
Dat is toch niet zo?
Elke teug van een sigaret sloopt je longenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
echt een argument van iemand die alcohol lust. Elke eenheid alcohol bechadigt wat hersecellen, ieder eerste psychose maakt iemand door die met wiet of drugs heeft geexperimenteerd, roken enz............ Alles wat lekker is is slecht, haha
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Paul en Hakim houden de wiet voor henzelf.
3x radenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Mallika het volgende:
Is de wiet ook in de kachel verdwenen of zit dat nog steeds in Hakim zijn zak?
rat rat uberrat.............quote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
en het is geen geintje... Hij wil die wiet achteroverdrukken
Ze hebben net een jointje gerookt de heren!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Mallika het volgende:
Met een pakje paturain/boursin er in is alles te eten ;-) Maar ik zou het nu niet meer hoeven.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu weer helemaal niet lekker. Wietchocolade daarentegen
DOEN!quote:
In de zak van Hakim natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Mallika het volgende:
Die hebbeb net een pure gerold.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Toverheks het volgende:
echt de boefjes Paul en Hakim ze houden de Wiet voor zich zelf geweldige streams dit
hakim heeft de wietquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Mallika het volgende:
En dan was het een geintjequote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef RVer het volgende:
Ze gaan Rienk zo wel confronteren met de wiet en de kachel
en op de volgende bio-markt weer zeggen dat alleen dat ene negatieve dingetje blijft hangenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Paul en Hakim houden de wiet voor henzelf.
de waarheid zal vast wel boven water komen en dan knalt er een bom die 10 zakken popcorn voor de streamers waard zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Toverheks het volgende:
echt de boefjes Paul en Hakim ze houden de Wiet voor zich zelf geweldige streams dit
Ja, treurige vent.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef psclgrn het volgende:
Paul vervalt in zijn thuisgedrag :p Drugs en zuipen "omdat ie door de week hard heeft gewerkt"
Paul is een verslaafde..
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef Tourniquet het volgende:
Vieze Leuke ratten die Paul en Hakim.
Wanneer bestellen ze ghb?!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef psclgrn het volgende:
Paul vervalt in zijn thuisgedrag :p Drugs en zuipen "omdat ie door de week hard heeft gewerkt"
Paul is een verslaafde..
thuis jat die ook drugs uit het keukenkastje van zn vriendenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef psclgrn het volgende:
Paul is een verslaafde..
en een biertje en een blowtjequote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
de waarheid zal vast wel boven water komen en dan knalt er een bom die 10 zakken popcorn voor de streamers waard zijn
Lol de hele zak pleite, dat geloof ik niet maar ik hoop hetquote:
Jep, ff voor iedereen voor de laatste keer. Hakim heeft ALLE wiet nog en der zijn alleen 2 pakjes peuken weggegooid.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Heeft rienk het zakje wiet in de haard gegooid? Dat zegt Paul. Het zakje was toch in de handen van hakim?
Ik zie Paul niet zo 1,2,3 liegenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Heeft rienk het zakje wiet in de haard gegooid? Dat zegt Paul. Het zakje was toch in de handen van hakim?
Het is soms net een kleuterklasquote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef Rhosyn het volgende:
Laura heeft dus niet de bijbel in de haard gegooid..van die trollen hier word ik soms ook schijtziek...Lotte wel iets van gereedschap van Rienk buiten in het vuur...En zo kunnen ze nog wel ff door gaan..Rienk gooit dan weer iets van Lotte en Billy weer iets van Rienk en dan gaan anderen zich er mee bemoeien en dan staat de hele loods in de fik...Mooi..kunnen ze naar huis
volgens een aantal hier niet, alleen 3 pakjes sigarettenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Het zijn net journalisten, eerst publiceren, dan pas onderzoek doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef Parlay het volgende:
Waarom lopen ze niet gewoon ff naar Rienk met al deze uitspraken
Dat doen ze ook nog welquote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef Parlay het volgende:
helemaal mee eens, KAN NIET net als een vlagquote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef Delenlill het volgende:
Ik ben zelf niet gelovig, maar het verbranden van bijbels of korans keur ik af. Dus ik hoop dat ze dat niet doen. En waarschijnlijk draait Rienk dan door.
Nee, Hakim heeft dat zakje.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
dit wordt nog een lange avondquote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef Toverheks het volgende:
geweldige streams geweldige COS Hakim en paul, heerlijk geen geleuter lekker de boel op stelten zetten Wiedewiederwiet ze roken het wel maar de rest ziet het niet
Die luisterd nietquote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef Parlay het volgende:
Ach welnee, die liggen dadelijk lekker te ronken.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef Baconbus het volgende:
Ik vind het supermooi, Paul en Hakim die weer een rattenstreek uithalen. Mooie formule.
fypquote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij zitten er echt wel een paar verslaafde daar in Utopia ha ha ha, jemig wat een stel kleine kinderen dat ze andere geen jointje laten roken
en schilderijtjes van Billy...o wacht..quote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef schizolientje het volgende:
[..]
helemaal mee eens, KAN NIET net als een vlag
klopt hakim heeft het in zijn zakquote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef Ransjih het volgende:
[..]
volgens een aantal hier niet, alleen 3 pakjes sigaretten
Hij lag een uur geleden al binnen in de openhaard. Daar heeft Emil hem er toen uitgevist.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef Voxs het volgende:
Zag ik nou buiten de bijl in het vuur liggen?
denk ik elke keer en dan gaan ze weer slapenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dit wordt nog een lange avond
emil en rienk hadden het er wel over maar wisten niet waar billy het verstopt had, ik heb ze niet zien zoekenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:55 schreef Sanshine het volgende:
Rienk heeft toch niet de kans gekregen om die wiet weg te gooien? Of hebben we dat gemist tijdens de accuwissel? Hij stond er net een te draaien in de stal.
Jij meent dat er 4 miljoen zijn? Ben jij alwetend?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:55 schreef marky het volgende:
Vraag me overigens af of er meer alcoholisten zijn dan rokers. Ik meen dat er iets van 4 miljoen rokers zijn (dus verslaafde) en kan me niet voorstellen dat er zoveel alcoholisten zijn.
Als die doucht is het gewoon een gewassen varken :pquote:Op zondag 2 februari 2014 21:55 schreef Sanshine het volgende:
Hakim gaat niet meer douchen, lekker als een varken in bed.
De leugenaars liegen dus Billy de leugenares voor. Rienk zo de dupe. Viezeriken.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Jep, ff voor iedereen voor de laatste keer. Hakim heeft ALLE wiet nog en der zijn alleen 2 pakjes peuken weggegooid.
Over een half uur slapen ze allemaalquote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dit wordt nog een lange avond
Wij allemaal. Jij niet dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Jij meent dat er 4 miljoen zijn? Ben jij alwetend?
Ik denk Palma Lotquote:
Tsja, het is weer komkommertijd, de markt is over en de nominaties zijn pas over 3 weken dus ze moeten hier nog een tijd op teren.. misschien ½Feb nog een nieuwe om de sleur te breken ..quote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef Toverheks het volgende:
geweldige streams geweldige COS Hakim en paul, heerlijk geen geleuter lekker de boel op stelten zetten Wiedewiederwiet ze roken het wel maar de rest ziet het niet
mooi relevant vergelijk ook mbt tot wietquote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Jij meent dat er 4 miljoen zijn? Ben jij alwetend?
neuh alleen als ik pauperpaultje zie.......wat een heerlijke primitieve man..quote:Op zondag 2 februari 2014 21:55 schreef -sabine- het volgende:
Iemand wel een heel veel zin in seks gekregen na een blow?
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Als die doucht is het gewoon een gewassen varken :p
Nee, zin om te overgeven, dat wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:55 schreef -sabine- het volgende:
Relax man, neem een jointje en geniet van de streamsquote:Op zondag 2 februari 2014 21:55 schreef marky het volgende:
Vraag me overigens af of er meer alcoholisten zijn dan rokers. Ik meen dat er iets van 4 miljoen rokers zijn (dus verslaafde) en kan me niet voorstellen dat er zoveel alcoholisten zijn.
kan rienk die bedden niet in het vuur flikkerenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Over een half uur slapen ze allemaal
Jazeker!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:55 schreef -sabine- het volgende:
Jaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:55 schreef -sabine- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |