jawel joh, van deze enorme zak wiet gaan ze allemaal zo hard naar de kloten, let op over 2 uur staan de dealers in rij bij de poort, ik voorspel 1 overdosis nog voor 24uur en dat allemaal door die duivel genaamd wietquote:
BB3, toen Schiffmacher langs kwam, die had wiet bij zichquote:Op zondag 2 februari 2014 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
Unicum volgens mij in een RLS dat een joint wordt opgestoken.. Of vergeet ik iets..?
JdM heeft zijn belofte gestand doen komen.. wel streams maar onder voorwaarden.. dus mag je alleen nog naar futiliteiten kijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef Baconbus het volgende:
Gingen ze net topoverleg doen, zetten ze die twee mutsen op.
Zou je spapaars moeten vragen, die kijkt volgens mij naar alle RLS- in de hele wereld.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
Unicum volgens mij in een RLS dat een joint wordt opgestoken.. Of vergeet ik iets..?
In BB 5 werd er wel veel over gezeurd, maar de productie durfde het toentertijd nog niet aan denk ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef RVer het volgende:
[..]
BB3, toen Schiffmacher langs kwam, die had wiet bij zich
En in DGK hebben ze wiet gerookt
Je kan geen overdosis krijgen van wiet.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel joh, van deze enorme zak wiet gaan ze allemaal zo hard naar de kloten, let op over 2 uur staan de dealers in rij bij de poort, ik voorspel 1 overdosis nog voor 24uur en dat allemaal door die duivel genaamd wiet
Klopt, we krijgen de ditjes en datjes te zien, maar niet de je van het's.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
JdM heeft zijn belofte gestand doen komen.. wel streams maar onder voorwaarden.. dus mag je alleen nog naar futiliteiten kijken
Voortaan pak ik 'm zelfquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat duurt het iedere keer lang voor er een nieuw topic is.
Ja, das waar ook... BB3..In DGK toch niet openlijk ?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef RVer het volgende:
[..]
BB3, toen Schiffmacher langs kwam, die had wiet bij zich
En in DGK hebben ze wiet gerookt
En het papier en het karton verbranden ze.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij gaat het alle gesorteerde vuil in de dezelfde container.
Valt wel mee volgens mij het is allemaal voedselquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij gaat het alle gesorteerde vuil in de dezelfde container.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |