Dit jaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:16 schreef Studiotje het volgende:
je mag dit niet je mag dat niet je mag zus niet maar met je bolide over de boulevard is geen probleem
Is er ook, heet Utopiaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:16 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al, waarom een serie over een willekeurige burger.
Terechte klaht jaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik snap het punt van een alcohol verbod niet zo als het direct NAAST een zone is waar je wel gewoon mag zuipen. Je mag je dus helemaal de tering in zuipen op het stand en dan overlast veroorzaken op de boulevard, maar zuipen OP de boulevard mag niet
Regels zijn regelsquote:Op zondag 2 februari 2014 21:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik snap het punt van een alcohol verbod niet zo als het direct NAAST een zone is waar je wel gewoon mag zuipen. Je mag je dus helemaal de tering in zuipen op het stand en dan overlast veroorzaken op de boulevard, maar zuipen OP de boulevard mag niet
Makkelijk geld innen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Toen was het camerateam van overtreders ook niet aanwezigquote:Op zondag 2 februari 2014 21:18 schreef n00b13 het volgende:
Nogmaals. Zo zero tolerance was het niet toen ik er een biertje opentrok.
Het was vuurwerkfestival en het was een lieve blonde agente die het me vroeg. Dat zal het zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen was het camerateam van overtreders ook niet aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |