SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Klokov op 02-02-2014 20:32:10 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
lijkt net of ie en vagina heeft hahahahashit man
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:27 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom ben ik nu die reeks aan het doorspitten
dima jij zou daar nog een hunk zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
krijg bijna goesting om daar picca te droppen kan toch niet zo verder
helemaal geen mannelijk schoon daar vriendjes so sad for die foksters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Je woont in Nieuwe Pekela?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
450 kilometer rijden voor poes? No thanks Jeff.
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:34 schreef Klokov het volgende:
Gewoon doen, wie weet heb je mazzel en zit er een schone FOK!ster te kijkenklinkt verleidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je word daar gewoon aangerand door de chicks man zo ranzigquote:
Ik heb ook eens in KPD gepost, beste beslissing die ik ooit in mijn leven heb gemaakt. Heb nooit meer zonder pussy gezeten. Er zijn erg veel vrouwen die lurken maar niet posten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou er niet dood gevonden willen worden.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je word daar gewoon aangerand door de chicks man zo ranzig
beter je pistoletje ff legenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:44 schreef Awesome_ het volgende:
ik ga aanstaande vrijdag daten met fanta jonges, hebben jullie nog tips?
Zorg dat je doet alsof je dominant bent. Anders ruikt ze je angst en verkracht ze je met haar clit.quote:
Dat wijf op 4:30 (die in de thumbnail), wat zou ik haar graag in het gezciht stompen.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat wijf op 4:30 (die in de thumbnail), wat zou ik haar graag in het gezciht stompen.
Geen struggles hier.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zorg dat je doet alsof je dominant bent.
Ben jij afgelopen week nou al eens naar buiten gegaan?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:47 schreef Dimachaerus het volgende:
draag een connie voor geval vroegtijdige lozing
Is het familie van je? In Pekela is iedereen neef/nicht van elkaar toch?quote:
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben jij afgelopen week nou al eens naar buiten gegaan?
Nee, maar die filmpjes zijn goed leedvermaak. Pekela heeft ook een plaatselijke reporter; Otto Pekel. Dat is helemaal een mooie kerel. Die heeft een keer een krokodil in de sloot gevonden.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is het familie van je? In Pekela is iedereen neef/nicht van elkaar toch?
Ik woon vlakbij de stad, maar Oost-Groningen is wel echt het afvoerputje van de provincie. Dat volk is echt ongelofelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
Lol wat?dat stuk met die grijper
en dat accent.
Wel blij dat ik niet in Groningen woon tho. De provincie dan.. Groningen stad is prima.
Ben er inmiddels ook achter wat 050 is. Was er laatst nog bij een vriend op bezoek, die woont ook vrijwel in het centrum.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:56 schreef Klokov het volgende:
Zolang je niet te ver van de binnenstad af zit is het prima vertoeven
Er is een 24/7 (Santana) helemaal kort en klein gemept door een knokpartij tussen 2 bikergangsquote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
Wel jammer dat we ergens wilden poolen en er alleen een of andere poverty poolhal open was. De rest was blijkbaar gesloten ofzo.
Ja daar wilden we inderdaad naartoe maar die was dicht. Zijn uiteindelijk naar een of andere zaak geweest die helaas al vol zat. Geen idee welke maar je kon van twee kanten naar binnen zeg maar.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Er is een 24/7 (Santana) helemaal kort en klein gemept door een knokpartij tussen 2 bikergangs
kerel, Grunninger land is prachtig!!quote:Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
Lol wat?dat stuk met die grijper
en dat accent.
Wel blij dat ik niet in Groningen woon tho. De provincie dan.. Groningen stad is prima.
Snookercafé zeker? Daar werden we een keer weggestuurd omdat we geen drankjes kochten voor bij het poolen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja daar wilden we inderdaad naartoe maar die was dicht. Zijn uiteindelijk naar een of andere zaak geweest die helaas al vol zat. Geen idee welke maar je kon van twee kanten naar binnen zeg maar.
Haha nee dan liever Salland/Twente.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kerel, Grunninger land is prachtig!!
Appingedam... Delfzijl ...
Pé daalemmer en Rooie Rinus, Ede staal
srs
Zou goed kunnen. Kreeg er wel gratis biertje want zo'n kerel bestelde 3 bier voor hem en zn matties maar de barman verstond 4 en gaf die andere aan mij omdat ik hem al bijna op had.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Snookercafé zeker? Daar werden we een keer weggestuurd omdat we geen drankjes kochten voor bij het poolen.
ik poep op die kut twentenarenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nee dan liever Salland/Twente.
[..]
Satudarah is wel hard man. Wil me er ook bij aansluiten als ik m'n motorrijbewijs heb.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Satudarah is wel hard man. Wil me er ook bij aansluiten als ik m'n motorrijbewijs heb.
semi srs
fagquote:Op zondag 2 februari 2014 21:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Satudarah is wel hard man. Wil me er ook bij aansluiten als ik m'n motorrijbewijs heb.
semi srs
Whahahahquote:Op zondag 2 februari 2014 21:17 schreef dreamerbulk het volgende:
Ok dus daarom wil je ook bij die club!
Ik ken ook wel aardige homoseksuelen met gave kleding en auto's, maar ik hoef niet bij hun in de club te komen persee
Haha ja is helemaal waar.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:19 schreef dreamerbulk het volgende:
motor rijden kan ik ook wel zonder dat kuddegedrag met mijn eigen kleding aan
Haha ja of wat zei Hans Teeuwen ook alweer? "een groep leernichten die elkaar aftrekken in een blokhut" oid.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:19 schreef dreamerbulk het volgende:
motor rijden kan ik ook wel zonder dat kuddegedrag met mijn eigen kleding aan
maar het is perfect voor als je opzoek bent naar identiteit of "jezelf probeert te vinden" kuch kuch
meestal ook mannen van 40+ in dikke midlife crisis in zo'n cluppie lmao
doordeweeks orders picken, weekend clubhuis
ga dan bij vrijmetselaars of church of satan lmaoquote:
Goede. Ben laatst nog bij de loge in Apeldoorn geweest.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ga dan bij vrijmetselaars of church of satan lmao
haha ja mooi optreden van hem , volgens mij van "Dat dan weer wel" tour toch ?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja of wat zei Hans Teeuwen ook alweer? "een groep leernichten die elkaar aftrekken in een blokhut" oid.
Haha ja kloptquote:Op zondag 2 februari 2014 21:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja mooi optreden van hem , volgens mij van "Dat dan weer wel" tour toch ?
was openhuis ofniet?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede. Ben laatst nog bij de loge in Apeldoorn geweest.
Klopt, daar was m'n vader naartoe geweest. Wilde ook wel gaan maar kon toen niet.quote:
nice, vroeger waren ze wat meer gesloten naar buitenwereldquote:Op zondag 2 februari 2014 21:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar was m'n vader naartoe geweest idd. Kwam er zelf omdat ik bij iemand op bezoek ging die daar boven woont. Bovenste verdiepingen worden verhuurd als studentenkamers.
Idd ja, tijdens die open dag hebben ze best veel dingen verteld volgens m'n pa. Maar wat ik ervan meekreeg is het een soort van societeit idee. Beetje een herenclub ofzo (nohomo).quote:Op zondag 2 februari 2014 21:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice, vroeger waren ze wat meer gesloten naar buitenwereld
ja pcies gentlemansclubquote:Op zondag 2 februari 2014 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd ja, tijdens die open dag hebben ze best veel dingen verteld volgens m'n pa. Maar wat ik ervan meekreeg is het een soort van societeit idee. Beetje een herenclub ofzo (nohomo).
iLLERMUNIATI ALLESquote:Op zondag 2 februari 2014 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij kun je nog aardig profiteren als je daarbij zit, alleen wel als er andere grote piefen zitten ofc.
Oh nice. Van Werven is sowieso wel een baas.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja pcies gentlemansclub
van werven rookt er volgens mij ook wel eens sigaren met de elite van apeldoorn(burgermeester etc)
Fuck dat.quote:
jupquote:Op zondag 2 februari 2014 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fuck dat.
Bijna alle mega succesvolle mensen waren vrijmetselaars. Ze zijn doelgericht like-minded etc. en samen help je elkaar je doelen te bereiken.
haha ja iddquote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, als je die satanic sins leest of de satanic rules of the earth snap ik wel waarom succesvolle mensen hier aanhanger van zijn.
Alleen al hierom:quote:
Zou ik willen dat meer mensen er lid van waren. Al die oude vrouwtjes altijd die maar blijven zeuren over hun problemen.quote:2. Do not tell your troubles to others unless you are sure they want to hear them.
Ja, zou geen seconde twijfelen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stel dat er nou echt iets als de illuminati zou bestaan in de vorm van hoe de maatschappij erover denkt, zou je het joinen? Dus iemand komt naar jou toe en zegt "Je krijgt rijkdom... etc.", zou je het doen?
het is gewoon geromantiseerd door de plebsquote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stel dat er nou echt iets als de illuminati zou bestaan in de vorm van hoe de maatschappij erover denkt, zou je het joinen? Dus iemand komt naar jou toe en zegt "Je krijgt rijkdom... etc.", zou je het doen?
I know, maar ik heb het dan ook over de illuminati in de vorm zoals die door de maatschappij gecreëerd is. 'Verkoop je ziel en je krijgt rijkdom.' Dat bedoel ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het is gewoon geromantiseerd door de plebs
je hebt een elite, deze elite doen wat ze willen.
Jij kan onderdeel van die elite worden door ziek veel geld en macht te vergaren.
pff de ziel bestaat nietquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
I know, maar ik heb het dan ook over de illuminati in de vorm zoals die door de maatschappij gecreëerd is. 'Verkoop je ziel en je krijgt rijkdom.' Dat bedoel ik.
Doet me denken aan die film Bedazzled, vond die chick vroeger altijd moeilijk lekkerquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
I know, maar ik heb het dan ook over de illuminati in de vorm zoals die door de maatschappij gecreëerd is. 'Verkoop je ziel en je krijgt rijkdom.' Dat bedoel ik.
Ga nou niet zo bijdehand doen lol.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
pff de ziel bestaat niet
Ultra elite zijn atheisten, who was soul?
Deze manquote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef dreamerbulk het volgende:
Ultra elite zijn atheisten, who was soul?
mirinquote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doet me denken aan die film Bedazzled, vond die chick vroeger altijd moeilijk lekker
[ afbeelding ]
ja ik geloof niet in die poehaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga nou niet zo bijdehand doen lol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:44 schreef seto het volgende:
illuminati bestaat wel
onder de naamDat is gewoon ultra elite.. oude bloedlijnen, oude rijkdomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zal altijd elite zijn, plebs willen het helemaal romantiseren haha
Tuurlijk heeft de church of satan ook wel aparte rituelen(rothschilds behoren ook tot die kerk), maar dat is gewoon een ritueel.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
Ik geloof ook niet omdat ik het moeilijk te geloven vind.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef dreamerbulk het volgende:
Geloof is eeuwen terug bedacht door de elite om macht uit te kunnen oefenen op het volk. Al die zogenaamde boeken en geschriften zijn gefabriceerd door hele slimme mensen.
Je wordt uiteraard eerst door heer Rotschild in je poepertje genomen en je moet hem meester noemen voordat je ook maar een cent krijgt.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja ik geloof niet in die poeha
dus ik neem het geld direct haha
kleed me uit, leg me naakt op een altaar terwijl Baphomet over me heen spuit met geitenbloed uit zijn/haar hangende tieten .. als ik daarna die zak geld maar krijg
Perfecte gif.quote:
Deze chick is intellectisch alles.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:48 schreef G.R.S. het volgende:
De ziel weegt 21 gram. Hebben jullie nooit The Lost Symbol gelezen gvd??!!
Ik denk dat die ouwe knar Lord Jacob Rothschild hem niet meer omhoog krijgtquote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je wordt uiteraard eerst door heer Rotschild in je poepertje genomen en je moet hem meester noemen voordat je ook maar een cent krijgt.
lol, zag die docu laatst nog op Discovery. Maffe shit.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:48 schreef G.R.S. het volgende:
De ziel weegt 21 gram. Hebben jullie nooit The Lost Symbol gelezen gvd??!!
Neem van mij maar aan van wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik denk dat die ouwe knar Lord Jacob Rothschild hem niet meer omhoog krijgt
David de Rothschil daarentegen ... our new upcoming Christquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Neem van mij maar aan van wel.
CEO/infite k a day hiero.
Ik vind hem zo een harde baas hè. Dat life ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
David de Rothschil daarentegen ... our new upcoming Christ
[ afbeelding ]
quote:Wanneer het geschatte vermogen $490.000.000.000.000.000,- (vierhonderdnegentigduizend triljoen dollar) van de bankiersfamilie “De Rothschild” onder de wereldbevolking verdeeld zou worden dan zou iedere wereldburger 70 miljoen dollar ontvangen.
http://www.gewoon-nieuws.(...)-deelt/#.Uu6wbfl5P9s
volgens mij is ze singlequote:Op zondag 2 februari 2014 21:57 schreef Awesome_ het volgende:
brb ff een vrouwelijke rothschild fixe
Als ik ook maar 1% van hun geld krijg druk ik elke dag m'n gezicht in haar vagina.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
volgens mij is ze single
[ afbeelding ]
mainstream media valt ze ook niet lastigquote:Op zondag 2 februari 2014 22:01 schreef Awesome_ het volgende:
ik had echt nog nooit gehoord van die familie.
Waarom niet? Zij zijn toch fucking interessant.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
mainstream media valt ze ook niet lastig
Ja zo werd ik aware van die familie. Zag dat veel dieren Rothschild in de latijnse naam hadden en dacht "waarom?".quote:Op zondag 2 februari 2014 22:05 schreef dreamerbulk het volgende:
153 soorten insecten, 17 zoogdieren, 58 vogels, drie vissen, drie spinnen, twee reptielen en een worm dragen een naam waarin Rothschild zit verwerkt.
Omdat hun aan de top van de keten staan. Vele nazaten van Rothschild zitten aan de top bij de grote media.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Zij zijn toch fucking interessant.
Één van de zonen had allerlei hobbies, waaronder de wereld rondreizen en nieuwe diersoorten ontdekken.. zo heb je ook de Rothschildgiraffe.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zo werd ik aware van die familie. Zag dat veel dieren Rothschild in de latijnse naam hadden en dacht "waarom?".
illuminati dus. Enge shit man. Waar hangen de camera's?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Omdat hun aan de top van de keten staan. Vele nazaten van Rothschild zitten aan de top bij de grote media.
Dat ze onder de radar zijn gebleven voor het gewone volk, is het magie van de Rothschilds.
Ultra elitequote:Op zondag 2 februari 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
illuminati dus. Enge shit man. Waar hangen de camera's?
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Hij was zeer goed in de Bourne Supremacy .. maar kijk hoeveel hij achteruit is gegaan de laatste jaren..
links toen hij jong was, rechts recenter
[ afbeelding ]
True, true.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:11 schreef seto het volgende:
hij was tenminste wel een goede acteur
in tegenstelling tot paul walker
Ik denk dat je vrijwel letterlijk alles kan doen ..quote:Op zondag 2 februari 2014 22:14 schreef seto het volgende:
ik kan me ook echt niet bevatten hoe het is om een rothschild te zijn
je kan gewoon doen wat je wil volgens mij
haha die gekke Russenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
Fucking hard gelachen om deze shit
http://www.sadanduseless.(...)an-wedding-pictures/
zeer interessante stuff..quote:Op zondag 2 februari 2014 22:18 schreef Awesome_ het volgende:
Echt mindblown door die rotschild shit hier
lolwutquote:Op zondag 2 februari 2014 22:20 schreef Weissman het volgende:
Maar jonges ik heb een vraagje
hoe snijden jullie je kip en je broccoli?
waarom?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:19 schreef dreamerbulk het volgende:
Ze financierden ook vaak beide partijen in een oorlog
Echt een lafaarduitspraak. brb selfmade ultraelite wordenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zoiets zou nu heel lastig zijn though. Rotschilds gaan way back.
Meer geld te verdienen, die financieringen waren leningen.quote:
Okay, nouja zou nog steeds niet geven.quote:
haha goed trollen jijquote:Op zondag 2 februari 2014 22:28 schreef Weissman het volgende:
US / Hoe oud schat jij je de mede fokkers? (foto's)
Streefje deze
Duidelijk. Thanks.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Meer geld te verdienen, die financieringen waren leningen.
Als 1 partij snel wint is de oorlog snel afgelopen, als beide partijen genoeg financiele middelen hebben kan de oorlog heel lang duren. Oorlog is perfect voor banken.
Maar dit is toch eigenlijk gewoon illuminati? Deze familie is in staat om landen te kopen, ze hebben het begrip 'staatsschuld' uitgevonden.quote:spokerige illuminati crap.
quote:“Geef me de macht over het geld van een natie
en het is me om het even wie haar wetten maakt.”
~ Mayer Amschel Rothschild
quote:Het recht over het gecreëerde geld rente in rekening te brengen aan de staatxxviii
De rentevergoeding bedraagt 8% waarmee het fenomeen staatsschuld is geboren. Onmiddellijk wordt betaling ingevoerd op een groot aantal goederen. De staatsschuld wordt vervolgens verhaald op de burger in de vorm van belastingen. Door deze constructie lopen de bankiers geen risico en zijn zij verzekerd van een ‘eeuwigdurend’ inkomen.xxix
true!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Duidelijk. Thanks.
[..]
Maar dit is toch eigenlijk gewoon illuminati? Deze familie is in staat om landen te kopen, ze hebben het begrip 'staatsschuld' uitgevonden.
[..]
[..]
Je kan wel ultra-elite worden, maar niet op Rothschild niveau lol.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt een lafaarduitspraak. brb selfmade ultraelite worden
Ik krijg ook een beetje gekke speurtocht/national treasure feels bij het woord, maar dit is wel echt de top, van de top.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
true!
ik krijg beetje kippenvel van dat woord illuminati omdat het zoveel misbruikt wordt voor belachelijke dingen ja![]()
Maar je hebt gelijk!
Aight, ga 'em checken.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:28 schreef dreamerbulk het volgende:
deze vond ik altijd wel behoorlijk goed, staat ook wel goed aangeschreven.
Maar ik kom daar nooitquote:Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef G.R.S. het volgende:
Ach man, als je de aarde uiteindelijk vergelijkt met de rest van het universum stelt de familie Rothschild niets voor.
altijd zelfde met die vrouwen he. Can't live with them, can't live with them.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef seto het volgende:
lekkere dooddoener weer dit is gewoon serieuze shit GRS
ben je stiekem ook lid en probeer je het in de doofpot te stoppen?
Ja toch meissie.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef G.R.S. het volgende:
Ach man, als je de aarde uiteindelijk vergelijkt met de rest van het universum stelt de familie Rothschild niets voor.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef G.R.S. het volgende:
Daar kan je niet ademen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef G.R.S. het volgende:
Maybe. Maybe not.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef seto het volgende:
lekkere dooddoener weer dit is gewoon serieuze shit GRS
ben je stiekem ook lid en probeer je het in de doofpot te stoppen?
Idd,quote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet weten dat Rotschilds reptillians zijn en heersen over het universum.
Oh dat lol. Vond het wel vet op zich.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Idd,
denken dat wat wij zien van het Universum geen fake projectie is.
project blue beam jwz
wel rituele orgies hoop ik ?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Awesome_ het volgende:
wie wil er in mijn ultraelite 'familie'? Zoek nog mensen met inzet en geen negen-tot-vijf mentaliteit.
Het staat nog in de kinderschoenen dus als je nu joint zit je meteen in de board of directorsquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het staat nog in de kinderschoenen dus als je nu joint zit je meteen in de board of directors
nohomoquote:Op zondag 2 februari 2014 22:48 schreef seto het volgende:
ik hoop niet dat je ook vrouwen toe gaat laten
zo niet dan ben ik in
Vieze backstabber dat je bent. Ik hoop dat je keihard wordt gesalad tossed door seto.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
she mad lol
succes met fanta, ircute en jb
er zijn ergere dingen die je iemand toe kan wensenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vieze backstabber dat je bent. Ik hoop dat je keihard wordt gesalad tossed door seto.
Zo hard jelly op die gast.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef dreamerbulk het volgende:
face of occult sex rituals
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://imageshack.us/a/img15/3249/h2ln.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
inclusief pedo-hardloopschoenen
GTFO m8. En tevens: geil, zal mijn tarrels speciaal voor hem laten groeien.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vieze backstabber dat je bent. Ik hoop dat je keihard wordt gesalad tossed door seto.
Volgens mij was het Richard Branson die vorige week zei dat je met een four-hour workweek geen miljardair kan worden.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef Awesome_ het volgende:
Ben het ook wel eens met de weigering van vrouwen. Als CEO is mijn eerste besluit dus ook dat deze geweigerd worden. Leuk om naar te kijken, maar de oorlog winnen we er niet mee.
Oke, hoe gaan we geld verdienen? Jullie eerste opdracht is ook om allemaal ff de fourhourworkweek te lezen mocht je dit nog niet gedaan hebben. Ff allemaal op dezelfde golflengte want ik wil mijn tijd en inkomen zo snel mogelijk scheiden.
Wat weet hij nu van geld verdienen? Hij is slechts een spin in ons web straks.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij was het Richard Branson die vorige week zei dat je met een four-hour workweek geen miljardair kan worden.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kan me zo'n thread herinneren op Misc van lang geleden. Dat er idd zo'n hele pedo cult in Hollywood aanwezig is, ook met allerlei incest en seks en shit.
Die gozer hierboven heeft het toch gedaan met Victoria Justice ofzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kan me zo'n thread herinneren op Misc van lang geleden. Dat er idd zo'n hele pedo cult in Hollywood aanwezig is, ook met allerlei incest en seks en shit.
Yuri? Mocht 'ie willen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die gozer hierboven heeft het toch gedaan met Victoria Justice ofzo.
Ja o.a. en Ariana Grandequote:Op zondag 2 februari 2014 22:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die gozer hierboven heeft het toch gedaan met Victoria Justice ofzo.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef hem eens ongelijk. Daar zou ik de frikandel ook wel ff door de gang heen gooien.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja o.a. en Ariana Grande
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:02 schreef Jahr00n het volgende:
de frikandel ook wel ff door de gang heen gooien.
quote:
Ze is zo mooiquote:Op zondag 2 februari 2014 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja o.a. en Ariana Grande
[ afbeelding ]
Klopt schijnt dat de Deventer moordzaak er ook mee te maken heeft en die daarom ook nog niet is opgelost. En van Traa die ineens omkwam bij een auto ongeluk.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zeggen sowieso dat pedofilie een veelvoorkomend iets bij de elite is. Zoals ook bij de Joris Demmink zaak. Dit is ook bizarre shit: http://www.sott.net/artic(...)ruled-by-psychopaths
jup wereld van snuffquote:Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zeggen sowieso dat pedofilie een veelvoorkomend iets bij de elite is. Zoals ook bij de Joris Demmink zaak. Dit is ook bizarre shit: http://www.sott.net/artic(...)ruled-by-psychopaths
Zelfs de naam van prins Claus wordt genoemd btw in die pedofilie netwerken rondom Demmink.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom staat op die site een foto van een chick die een paard pijpt?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, dunno man. Heb het artikel dan ook niet gelezen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom staat op die site een foto van een chick die een paard pijpt?
Maar interessante link man, straks lezen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is ook bizarre shit: http://www.sott.net/artic(...)ruled-by-psychopaths
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, dunno man. Heb het artikel dan ook niet gelezen.
Ik keur het niet goed, maar;quote:Op zondag 2 februari 2014 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ach, er is sowieso geen enkele hetero man op deze aardbol die niet zijn pener in een rijp minderjarig meisje zou steken. Ze zeggen dat ze het niet zouden doen, maar dat is ook alleen maar door het maatschappelijk gecreëerde beeld. Geef me ongelijk.
je kan toch lezen ??quote:Op zondag 2 februari 2014 23:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom staat op die site een foto van een chick die een paard pijpt?
Maar interessante link man, straks lezen.
Wtf... zieke lui daar, slangen in een vaginaquote:Op zondag 2 februari 2014 23:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je kan toch lezen ??
Regina Louf (X1) described how she and others were sometimes raped by German shepherds or even how snakes were inserted into the vaginas of the girls. It sounds bizarre, but take a look at the pictures above. These have been confiscated from a child abuse network and appeared in the Dutroux dossier, DVD 3, 47073774-1 to 4.pdf. There are hundreds of children on these (low quality) pictures, making you wonder where all of them are today and how they are doing (or if they're alive in the first place). Judging from these pictures (and there are many more), sex with dogs and other animals is very common in child abuse networks.
en dat is btw geen man die een paard pijpt, maar een jong meisjequote:Op zondag 2 februari 2014 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wtf... zieke lui daar, slangen in een vagina
smerigquote:Op zondag 2 februari 2014 23:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
en dat is btw geen man die een paard pijpt, maar een jong meisje
niet waarquote:Op zondag 2 februari 2014 23:09 schreef seto het volgende:
zag laatst een foto van een vrouw die door een aap werd geneukt
dat was wel weer even een internet momentje
terryquote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef dreamerbulk het volgende:
Onze aarde wordt gedragen door enorme olifanten die zijn gevestigd op de rug van een enorme schildpad.
[ afbeelding ]
heerlijk hoe die slang erbij kijktquote:
moet toegeven dat je de werkelijke penetratie niet zag maar de aap stond er wel achterquote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
niet waar
er is geen filmpje van een aap die een vrouw penetreert online.
wel andere seksuele handelingen, maar niet echte penetratie.
Heb namelijk 2 maanden terug 1.5 uur lang lopen zoeken naar zoiets.. omdat mij dat gevraagd werd om te vinden.
Tenzij jij een linkje hebt.
sure broquote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
niet waar
er is geen filmpje van een aap die een vrouw penetreert online.
wel andere seksuele handelingen, maar niet echte penetratie.
Heb namelijk 2 maanden terug 1.5 uur lang lopen zoeken naar zoiets.. omdat mij dat gevraagd werd om te vinden.
Tenzij jij een linkje hebt.
XD ah fuck van wie is hij kloon??quote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef VMSDKR het volgende:
US / Hoe oud schat jij je de mede fokkers? (foto's)
Weet ik veel.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:28 schreef Libertarisch het volgende:
Maar ik ben van nature vrij breed en zwaar gebouwd dus dat tikt dan wel aan.
hahahahaquote:
als het gras rond de vijver groeit, kan de paling er in.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ach, er is sowieso geen enkele hetero man op deze aardbol die niet zijn pener in een rijp minderjarig meisje zou steken. Ze zeggen dat ze het niet zouden doen, maar dat is ook alleen maar door het maatschappelijk gecreëerde beeld. Geef me ongelijk.
we won't judge broquote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahahaha
ja serieus, op MISC
ik ga de uitdaging altijd graag aan
vorige maand raising steam voor verjaardag gekregen. Ben de laatste ontbrekende delen aan het verzamelen. In originele cover art uitgavequote:
Dat klopt zeer zeker. Mensen denken ook dat wij o zo geciviliseerd zijn, maar als het puntje bij paaltje komt dan zijn wij tot de gekste shit in staat. Dan komen de dierlijke instincten weer naar boven.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
Uiteindelijk is er maar één eindconclusie: Deze wereld is een zieke plek.
Ben benieuwd hoe jouw browserhistory eruit zietquote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef dreamerbulk het volgende:
dankzij seto zit ik gvd alweer in de verkeerde uithoeken van het internet,
nu zal ik het vinden ook!!
super vet!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
vorige maand raising steam voor verjaardag gekregen. Ben de laatste ontbrekende delen aan het verzamelen. In originele cover art uitgave
Welkom in DE GYM, we hebben ook een BB-topic he. Wat is je schema?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Wat doet een quote van mij in dit topic?
BTW ik ben van niemand een kloon
Eens in de tijd verander ik van ISP omdat ik gewoon een vers "niet bevuilt" IP adres wil hebbenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jouw browserhistory eruit ziet
HOU IK GEHEIMquote:Op zondag 2 februari 2014 23:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Welkom in DE GYM, we hebben ook een BB-topic he. Wat is je schema?
Ja of je google zoekhistorie. Lol wat zullen ze een gaar profiel van mij hebbenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jouw browserhistory eruit ziet
holy shit, die wis ik mettertijd toen ik erachter kwam dat t opgeslagen werd.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of je google zoekhistorie. Lol wat zullen ze een gaar profiel van mij hebben
Jij wist die, maar Google niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
holy shit, die wis ik mettertijd toen ik erachter kwam dat t opgeslagen werd.
jup, meeste heb ik ook inharecover. Paar in het Nederlands, rest Engels. Goud toen ik in de UK werkte, daar kwamen ze eerder uit. Pre Amazon en bol.com tijdperkquote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
super vet!
Die hele collectie is echt bazig, alles is bazig van terry
Maar wis je het dan echt, of heb je zelf alleen het idee dat het is gewist? Google heeft het vast nog ergens op de servers staanquote:Op zondag 2 februari 2014 23:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
holy shit, die wis ik mettertijd toen ik erachter kwam dat t opgeslagen werd.
Gewoon Bing gebruiken voor vreemde shitquote:Op zondag 2 februari 2014 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of je google zoekhistorie. Lol wat zullen ze een gaar profiel van mij hebben
Ik heb drie weken geleden schoenen gezocht op de website van Frontrunner. Krijg nu nog steeds de ads ervan hier tussen de topics door. Fucking irritant man.quote:
weet je wat leuk isquote:Op zondag 2 februari 2014 23:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar wis je het dan echt, of heb je zelf alleen het idee dat het is gewist? Google heeft het vast nog ergens op de servers staan
Klopt, zat laatst op de wifi van een vriend en toen kreeg ik allerlei aidstest ads. Zou hij dan op homosites zitten?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
weet je wat leuk is
als je bij iemand anders op de pc gaat .. dan zie je soms rare advertenties wanneer je op hun pc gaat internetten, die bij hun zoekhistorie en cookies horengoogle ads hebben geen pron .. maar je ziet wel dingen zoals lexa , plastische chirurgie etc.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, zat laatst op de wifi van een vriend en toen kreeg ik allerlei aidstest ads. Zou hij dan op homosites zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |