SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Klokov op 02-02-2014 20:32:10 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
lijkt net of ie en vagina heeft hahahahashit man
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:27 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom ben ik nu die reeks aan het doorspitten
dima jij zou daar nog een hunk zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
krijg bijna goesting om daar picca te droppen kan toch niet zo verder
helemaal geen mannelijk schoon daar vriendjes so sad for die foksters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Je woont in Nieuwe Pekela?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
450 kilometer rijden voor poes? No thanks Jeff.
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:34 schreef Klokov het volgende:
Gewoon doen, wie weet heb je mazzel en zit er een schone FOK!ster te kijkenklinkt verleidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je word daar gewoon aangerand door de chicks man zo ranzigquote:
Ik heb ook eens in KPD gepost, beste beslissing die ik ooit in mijn leven heb gemaakt. Heb nooit meer zonder pussy gezeten. Er zijn erg veel vrouwen die lurken maar niet posten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou er niet dood gevonden willen worden.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je word daar gewoon aangerand door de chicks man zo ranzig
beter je pistoletje ff legenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:44 schreef Awesome_ het volgende:
ik ga aanstaande vrijdag daten met fanta jonges, hebben jullie nog tips?
Zorg dat je doet alsof je dominant bent. Anders ruikt ze je angst en verkracht ze je met haar clit.quote:
Dat wijf op 4:30 (die in de thumbnail), wat zou ik haar graag in het gezciht stompen.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat wijf op 4:30 (die in de thumbnail), wat zou ik haar graag in het gezciht stompen.
Geen struggles hier.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zorg dat je doet alsof je dominant bent.
Ben jij afgelopen week nou al eens naar buiten gegaan?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:47 schreef Dimachaerus het volgende:
draag een connie voor geval vroegtijdige lozing
Is het familie van je? In Pekela is iedereen neef/nicht van elkaar toch?quote:
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben jij afgelopen week nou al eens naar buiten gegaan?
Nee, maar die filmpjes zijn goed leedvermaak. Pekela heeft ook een plaatselijke reporter; Otto Pekel. Dat is helemaal een mooie kerel. Die heeft een keer een krokodil in de sloot gevonden.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is het familie van je? In Pekela is iedereen neef/nicht van elkaar toch?
Ik woon vlakbij de stad, maar Oost-Groningen is wel echt het afvoerputje van de provincie. Dat volk is echt ongelofelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
Lol wat?dat stuk met die grijper
en dat accent.
Wel blij dat ik niet in Groningen woon tho. De provincie dan.. Groningen stad is prima.
Ben er inmiddels ook achter wat 050 is. Was er laatst nog bij een vriend op bezoek, die woont ook vrijwel in het centrum.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:56 schreef Klokov het volgende:
Zolang je niet te ver van de binnenstad af zit is het prima vertoeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |