Post hij überhaupt nog wel?quote:
Zijn berichten zijn voor mij de reden dat ik de fp vaak bezoek.quote:
Een varkenskop gespijkerd aan de deur van zo'n moskee is tenslotte ook een normale manier van communiceren!quote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef n00b13 het volgende:
Tsja. Zij noemen naakte vrouwen verloedering. Wij het feit dat ze die posters bekladden.
Het is maar hoe je het bekijkt.
Dat is méér vandalisme dan dit soort graffiti? Die trek je er zo af. Met die verf ben je minder snel klaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Een varkenskop gespijkerd aan de deur van zo'n moskee is tenslotte ook een normale manier van communiceren!
Ik heb nog wat witte fosfor in aanbieding.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:52 schreef Ferdo het volgende:
Dat zal de shariadriehoek weer eens zijn? Waar die idioten zitten die bepalen dat je niet eens een broodje op straat mag eten als zíj dat Ramadan-gedoe hebben?
Ik neem aan dat de vandalen in kwestie gewoon worden aangepakt voor deze kolder.
Vanzelfsprekend, het volk is het zat.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:01 schreef Reya het volgende:
Ik zie een duidelijke link met het Zwarte Piet-dossier, trouwens.
Man man man, het is maar goed dat een jaar of 60 geleden nog niet van die goedgelovige figuren als jij bestonden. Dan spraken we nu namelijk Duits. Was dit nu een verkapte Godwin?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:52 schreef Ferdo het volgende:
Dat zal de shariadriehoek weer eens zijn?
Wel een terechte godwin.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Man man man, het is maar goed dat een jaar of 60 geleden nog niet van die goedgelovige figuren als jij bestonden. Dan spraken we nu namelijk Duits. Was dit nu een verkapte Godwin?
Handig dat ik er even aan herinnerd wordt gelovig te zijn. Zal ik even mee helpen met het zoeken naar een link met de overheid zodat je weer met je stokpaardjes op kan komen draven?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Onze zelfverklaarde kindermishandelaar doet ook weer een duit in het zakje
Wat heeft de overheid er nou weer mee te maken? Die loopt altijd een jaar of 10-20 achter sociale verbeteringen aan.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Handig dat ik er even aan herinnerd wordt gelovig te zijn. Zal ik even mee helpen met het zoeken naar een link met de overheid zodat je weer met je stokpaardjes op kan komen draven?
Nog niks, maar het moet vast niet al te moeilijk zijn die er alsnog in te betrekken.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:13 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Wat heeft de overheid er nou weer mee te maken? Die loopt altijd een jaar of 10-20 achter sociale verbeteringen aan.
In welke zin?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nog niks, maar het moet vast niet al te moeilijk zijn die er alsnog in te betrekken.
Volgens mij kunnen jullie niet (begrijpend) lezen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Een varkenskop gespijkerd aan de deur van zo'n moskee is tenslotte ook een normale manier van communiceren!
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Neen. Je kunt niet lezen of je begrijpt me niet.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat hunnie die dingen in een ander perspectief zien blijkbaar. En dat ik dat best 'grappig' vind.
Een jaar of zestig geleden was het 1954. Waar zou die Godwin hem in moeten zitten?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Man man man, het is maar goed dat een jaar of 60 geleden nog niet van die goedgelovige figuren als jij bestonden. Dan spraken we nu namelijk Duits. Was dit nu een verkapte Godwin?
70 dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een jaar of zestig geleden was het 1954. Waar zou die Godwin hem in moeten zitten?
Elders zag ik een user uit dat hoekje alweer een post van mij nogal (erg zwaar) uit zijn verband rukken. Dus dat kan wel kloppen.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen jullie niet (begrijpend) lezen.
[..]
Dat hoekje waar je, opvallend genoeg, niet meer reageert. Goh.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Elders zag ik een user uit dat hoekje alweer een post van mij nogal (erg zwaar) uit zijn verband rukken. Dus dat kan wel kloppen.
Grappig dat dit van jou af komtquote:Op zondag 2 februari 2014 20:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat hoekje waar je, opvallend genoeg, niet meer reageert. Goh.
Welk hoekje doel je dan op? Of bepaal jij dat welk hoekje dat zou moeten zijn geweest?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat hoekje waar je, opvallend genoeg, niet meer reageert. Goh.
Oooh ja, ik zie het. Het was een andere hoek. Sorry man.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welk hoekje doel je dan op? Of bepaal jij dat welk hoekje dat zou moeten zijn geweest?
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:22 schreef LogiteX het volgende:
Arabieren krijgen natuurlijk een zwaar minderwaardigsheidscomplex van al die mooie modellen. Het is zelf tenslotte nou niet het knapste volkje wat hier op aarde rond kachelt
Turken Marokkanen whatever.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind Arabieren vaak wel mooi, maar Perzen zijn mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |