WAT!!!!quote:Op zondag 2 februari 2014 19:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw bijdragen spelen geen rol in het maatschappelijk debat.
Nou welke kant vindt jij dat het opgaat?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:25 schreef aijumu het volgende:
FOK! frontpage gaat een bepaalde kant op, of we daar nu zo blij mee moeten zijn? Mweh.
Een groot verschil is natuurlijk wel dat geenstijl vrijheid hoog in het vaandel heeft staan en moslims(en dus de ware religie) het liefst heel de wereld tot de islam wil bekeren.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat mij betreft zitten die op hetzelfde niveau als geenstijl. Ze brengen nieuws nooit als nieuws, ze maken er iets heel persoonlijks van met een hele sterke mening.
Dat heeft echter helemaal niks te maken met de journalistieke waarde van hun artikelen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:27 schreef budvar het volgende:
[..]
Een groot verschil is natuurlijk wel dat geenstijl vrijheid hoog in het vaandel heeft staan en moslims(en dus de ware religie) het liefst heel de wereld tot de islam wil bekeren.
De domme kant.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou welke kant vindt jij dat het opgaat?
Nou, ik mis alle obscene berichtjes. Over staafmixers enzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou welke kant vindt jij dat het opgaat?
edit: Tip: klagen over de FP kan ook hierquote:Op zondag 2 februari 2014 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een slecht geschreven kut artikel. Had verwcht dat het van GeenStijl zou komen, maar blijkbaar is de frontpage hetzelfde.
Post hij überhaupt nog wel?quote:
Zijn berichten zijn voor mij de reden dat ik de fp vaak bezoek.quote:
Een varkenskop gespijkerd aan de deur van zo'n moskee is tenslotte ook een normale manier van communiceren!quote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef n00b13 het volgende:
Tsja. Zij noemen naakte vrouwen verloedering. Wij het feit dat ze die posters bekladden.
Het is maar hoe je het bekijkt.
Dat is méér vandalisme dan dit soort graffiti? Die trek je er zo af. Met die verf ben je minder snel klaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Een varkenskop gespijkerd aan de deur van zo'n moskee is tenslotte ook een normale manier van communiceren!
Ik heb nog wat witte fosfor in aanbieding.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:52 schreef Ferdo het volgende:
Dat zal de shariadriehoek weer eens zijn? Waar die idioten zitten die bepalen dat je niet eens een broodje op straat mag eten als zíj dat Ramadan-gedoe hebben?
Ik neem aan dat de vandalen in kwestie gewoon worden aangepakt voor deze kolder.
Vanzelfsprekend, het volk is het zat.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:01 schreef Reya het volgende:
Ik zie een duidelijke link met het Zwarte Piet-dossier, trouwens.
Man man man, het is maar goed dat een jaar of 60 geleden nog niet van die goedgelovige figuren als jij bestonden. Dan spraken we nu namelijk Duits. Was dit nu een verkapte Godwin?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:52 schreef Ferdo het volgende:
Dat zal de shariadriehoek weer eens zijn?
Wel een terechte godwin.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Man man man, het is maar goed dat een jaar of 60 geleden nog niet van die goedgelovige figuren als jij bestonden. Dan spraken we nu namelijk Duits. Was dit nu een verkapte Godwin?
Handig dat ik er even aan herinnerd wordt gelovig te zijn. Zal ik even mee helpen met het zoeken naar een link met de overheid zodat je weer met je stokpaardjes op kan komen draven?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Onze zelfverklaarde kindermishandelaar doet ook weer een duit in het zakje
Wat heeft de overheid er nou weer mee te maken? Die loopt altijd een jaar of 10-20 achter sociale verbeteringen aan.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Handig dat ik er even aan herinnerd wordt gelovig te zijn. Zal ik even mee helpen met het zoeken naar een link met de overheid zodat je weer met je stokpaardjes op kan komen draven?
Nog niks, maar het moet vast niet al te moeilijk zijn die er alsnog in te betrekken.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:13 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Wat heeft de overheid er nou weer mee te maken? Die loopt altijd een jaar of 10-20 achter sociale verbeteringen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |