Bron: Moskeebezoekers pesten kledingzaakquote:In de Haagse Schilderswijk heeft zich weer een fraai staaltje islamfascisme voorgedaan. Reclame-uitingen van een doodnormale kledingzaak werden –waarschijnlijk- door bezoekers van de tegenoverliggende moskee gezien als onzedelijk en dus moest de spuitbus er maar aan te pas komen om de eigenaar van de zaak enig fatsoen bij te brengen.
Het feit dat de kledingwinkel Manzaram tegenover het gebedshuis ligt, heeft de eigenaar er helaas niet toe gebracht om wat meer zedelijke posters te tonen, die wat beter bij de moslimenclave passen. De winkel staat in een buurt waar islam en intolerantie hoogtij viert en afbeeldingen van vrouwen die niet geheeld gehuld zijn in een niqaab, dat kan natuurlijk niet. Vrouwelijk schoon en vroom islamisme gaan namelijk niet samen. Gelukkig heeft de buurt terecht ingegrepen bij deze vorm van verpaupering.
"Het volk heeft gesproken en de meerderheid wil dit niet zien in de Schilderswijk," aldus een buurtbewoner. "En al helemaal niet voor de deur van een moskee. Dit is gewoon beledigend voor de gelovigen en het gebedshuis."
Dit ook trouwens, maar heel soms hebben ze wel gelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:28 schreef arjan1112 het volgende:
De bron is de ware religie, daar klopt vrijwel nooit wat van
Dus dan moet je het maar bekladden. Of corrigeren. Het is maar hoe je het noemt. Dat heb ik ook met hangjongeren voor mijn deur. De een noemt het aanrijden, ik noem het opvoeden.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef n00b13 het volgende:
Tsja. Zij noemen naakte vrouwen verloedering. Wij het feit dat ze die posters bekladden.
Het is maar hoe je het bekijkt.
Welke volgden er precies eerder?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:27 schreef sonnyspek het volgende:
Dit is weer een stap in de toenemende islamisering van Den Haag.
Er zijn gewoon foto's?quote:
Komst van moslims überhaupt naar Nederland?quote:
Nog voordat ze voet aan wal hebben gezet is Nederland al geïslamiseerd? Dat gaat ze dan wel verdomd makkelijk af.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:35 schreef sonnyspek het volgende:
Komst van moslims überhaupt naar Nederland?
Nee daar begon het mee, jij vraagt naar de stappen die ervoor zorgde dat Den Haag islamiseerde. (Wat gewoon een feit is trouwens)quote:Op zondag 2 februari 2014 18:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nog voordat ze voet aan wal hebben gezet is Nederland al geïslamiseerd?
Oké dan geloof ik het bij deze wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:35 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Er zijn gewoon foto's?
http://www.spitsnieuws.nl(...)eclameborden-bewerkt
Het is meer dat ik één of andere extremistische moslimsite nogal een kuitbron vind.quote:
Oooh, daar begon het al mee. Toen is die islamisering al in gang gezet. Door moslims hier te laten werken en dat - tegen beter weten in toe te laten - hebben we al een deel van onze principes laten varen. Ofzo. Jaja.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:39 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee daar begon het mee, jij vraagt naar de stappen die ervoor zorgde dat Den Haag islamiseerde. (Wat gewoon een feit is trouwens)
^^ dit.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een slecht geschreven kut artikel. Had verwcht dat het van GeenStijl zou komen, maar blijkbaar is de frontpage hetzelfde.
Daarmee bewijzen we dat er één persoon is die er aanstoot aan gegeven heeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:35 schreef sonnyspek het volgende:
Er zijn gewoon foto's?
http://www.spitsnieuws.nl(...)eclameborden-bewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
Inderdaad zegquote:Op zondag 2 februari 2014 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een slecht geschreven kut artikel. Had verwcht dat het van GeenStijl zou komen, maar blijkbaar is de frontpage hetzelfde.
Bovendien heeft FOK! mazzel dat de Ware Religie een bullshitsite is. Andere media klagen je aan voor dergelijk plagiaat.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Inderdaad zeg
Hier moeten ze gewoon mee ophouden, dat geenstijlachtige is zwaar irritant om te lezen.
Geenstijl is een bazensitequote:Op zondag 2 februari 2014 18:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Inderdaad zeg
Hier moeten ze gewoon mee ophouden, dat geenstijlachtige is zwaar irritant om te lezen.
Hun manier van verslaggeving is onprofessioneel en ronduit vervelend. Je weet nooit of wat je leest waar is of dat het hun eigen 'grappige' toevoeging is. Berichten zijn altijd gekleurd naar hun mening.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:58 schreef budvar het volgende:
[..]
Geenstijl is een bazensite
En moslims die problemen met posters hebben(al staat godver een naakt wijf op) moeten gewoon optyfen naar de zandbak waar ze vandaan komen.
uh, ok.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oooh, daar begon het al mee. Toen is die islamisering al in gang gezet. Door moslims hier te laten werken en dat - tegen beter weten in toe te laten - hebben we al een deel van onze principes laten varen. Ofzo. Jaja.
Hoi, ben je al bang voor me?quote:
Het maakt het 1 en ander wel makkelijker, als ze bang voor je zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef expans het volgende:
[..]
Hoi, ben je al bang voor me?
Nee, maar semi serieus, word jij nou een beetje boos als je moslims en de 'islamisering' van Nederland ziet?
Alle nieuwssites en journalisten zijn gekleurd, en ze hebben 99% van de tijd een link naar de bron waar het minder gekleurd op staat.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hun manier van verslaggeving is onprofessioneel en ronduit vervelend. Je weet nooit of wat je leest waar is of dat het hun eigen 'grappige' toevoeging is. Berichten zijn altijd gekleurd naar hun mening.
Nee.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:08 schreef budvar het volgende:
[..]
Alle nieuwssites en journalisten zijn gekleurd, en ze 99% van de tijd een link naar de bron waar het minder gekleurd op staat.
Neen. Je kunt niet lezen of je begrijpt me niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus dan moet je het maar bekladden. Of corrigeren. Het is maar hoe je het noemt. Dat heb ik ook met hangjongeren voor mijn deur. De een noemt het aanrijden, ik noem het opvoeden.
Ja maar hoe dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:39 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee daar begon het mee, jij vraagt naar de stappen die ervoor zorgde dat Den Haag islamiseerde. (Wat gewoon een feit is trouwens)
Haha, ik laat sindskort een baard staan en ik kijk altijd boos. Brb intimiderend brb potentiele terroristquote:Op zondag 2 februari 2014 19:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het maakt het 1 en ander wel makkelijker, als ze bang voor je zijn.
Zo komen er bijna nooit mensen naast mij zitten in de trein, hoe druk het ook is
En als ze het proberen kijk ik ze alleen een beetje boos aan, lopen ze meteen door
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:27 schreef sonnyspek het volgende:
Dit is weer een stap in de toenemende islamisering van Den Haag.
Tsja. Niet iedereen is bereid zijn leven in de waagschaal te stellen als het op het uiten van je mening aankomt.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:04 schreef KoosVogels het volgende:
Geenstijl is laf. Het gros van de redacteurs schrijft onder een pseudoniem.
Wat nee? Niet alle journalisten zijn gekleurd of geeft geenstijl geen bron?quote:
Dat een journalist gekleurd is, hoeft niet in de weg te staan van objectieve verslaggeving. En meestal doet dat het ook niet. Enkel GS en Joop hebben daar moeite mee.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:14 schreef budvar het volgende:
[..]
Wat nee? Niet alle journalisten zijn gekleurd of geeft geenstijl geen bron?
De ware religie( ) niet dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat een journalist gekleurd is, hoeft niet in de weg te staan van objectieve verslaggeving. En meestal doet dat het ook niet. Enkel GS en Joop hebben daar moeite mee.
Jouw bijdragen spelen geen rol in het maatschappelijk debat. Een nieuwssite heeft natuurlijk een andere statuur. Meer macht, meer verantwoordelijkheid. Dat idee.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Tsja. Niet iedereen is bereid zijn leven in de waagschaal te stellen als het op het uiten van je mening aankomt.
Ik snap het wel.
Bovendien uit ik mijn mening hier ook anoniem/onder een pseudoniem, ben ik nu laf?
De Ware Religie bevindt zich niet eens op mijn nieuwsradar. Zelfde niveau als Xandernieuws.quote:
Bang? Natuurlijk niet . Ik zit hier wel lekker. Het enige wat ik wel zie en waar ik niet 'boos' om wordt maar wel oprecht erg triest vindt is dat je steeds meer vrijheden ingeperkt ziet worden door dit geloof en dat ook aan andere probeert op te leggen. Mensen die niet meer zichzelf kunnen zijn, wijken die verpauperen en de onveiligheid die toeneemt (Jihadisten naar Syrië bijvoorbeeld). De islam is gewoon geen meerwaarde voor Nederland.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef expans het volgende:
[..]
Hoi, ben je al bang voor me?
Nee, maar semi serieus, word jij nou een beetje boos als je moslims en de 'islamisering' van Nederland ziet?
Wat mij betreft zitten die op hetzelfde niveau als geenstijl. Ze brengen nieuws nooit als nieuws, ze maken er iets heel persoonlijks van met een hele sterke mening.quote:
Weet niet echt of dat door de islam komt, maar als je de vrijheden van vandaag vergelijkt met 1987 dan is het flink verslechtertquote:Op zondag 2 februari 2014 19:20 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Bang? Natuurlijk niet . Ik zit hier wel lekker. Het enige wat ik wel zie en waar ik niet 'boos' om wordt maar wel oprecht erg triest vindt is dat je steeds meer vrijheden ingeperkt ziet worden door dit geloof en dat ook aan andere probeert op te leggen. Mensen die niet meer zichzelf kunnen zijn, wijken die verpauperen en de onveiligheid die toeneemt (Jihadisten naar Syrië bijvoorbeeld). De islam is gewoon geen meerwaarde voor Nederland.
Gelukkig zien veel mensen dat zo.
En toch hebben we het nu over een item van die site.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Ware Religie bevindt zich niet eens op mijn nieuwsradar. Zelfde niveau als Xandernieuws.
Dat ligt aan onze overheid.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:21 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Weet niet echt of dat door de islam komt, maar als je de vrijheden van vandaag vergelijkt met 1987 dan is het flink verslechtert
Ik ageer dan ook niet tegen het 'artikel' zelf.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:22 schreef budvar het volgende:
[..]
En toch hebben we het nu over een item van die site.
WAT!!!!quote:Op zondag 2 februari 2014 19:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw bijdragen spelen geen rol in het maatschappelijk debat.
Nou welke kant vindt jij dat het opgaat?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:25 schreef aijumu het volgende:
FOK! frontpage gaat een bepaalde kant op, of we daar nu zo blij mee moeten zijn? Mweh.
Een groot verschil is natuurlijk wel dat geenstijl vrijheid hoog in het vaandel heeft staan en moslims(en dus de ware religie) het liefst heel de wereld tot de islam wil bekeren.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat mij betreft zitten die op hetzelfde niveau als geenstijl. Ze brengen nieuws nooit als nieuws, ze maken er iets heel persoonlijks van met een hele sterke mening.
Dat heeft echter helemaal niks te maken met de journalistieke waarde van hun artikelen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:27 schreef budvar het volgende:
[..]
Een groot verschil is natuurlijk wel dat geenstijl vrijheid hoog in het vaandel heeft staan en moslims(en dus de ware religie) het liefst heel de wereld tot de islam wil bekeren.
De domme kant.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou welke kant vindt jij dat het opgaat?
Nou, ik mis alle obscene berichtjes. Over staafmixers enzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou welke kant vindt jij dat het opgaat?
edit: Tip: klagen over de FP kan ook hierquote:Op zondag 2 februari 2014 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
Post hij überhaupt nog wel?quote:
Zijn berichten zijn voor mij de reden dat ik de fp vaak bezoek.quote:
Een varkenskop gespijkerd aan de deur van zo'n moskee is tenslotte ook een normale manier van communiceren!quote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef n00b13 het volgende:
Tsja. Zij noemen naakte vrouwen verloedering. Wij het feit dat ze die posters bekladden.
Het is maar hoe je het bekijkt.
Dat is méér vandalisme dan dit soort graffiti? Die trek je er zo af. Met die verf ben je minder snel klaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Een varkenskop gespijkerd aan de deur van zo'n moskee is tenslotte ook een normale manier van communiceren!
Ik heb nog wat witte fosfor in aanbieding.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:52 schreef Ferdo het volgende:
Dat zal de shariadriehoek weer eens zijn? Waar die idioten zitten die bepalen dat je niet eens een broodje op straat mag eten als zíj dat Ramadan-gedoe hebben?
Ik neem aan dat de vandalen in kwestie gewoon worden aangepakt voor deze kolder.
Vanzelfsprekend, het volk is het zat.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:01 schreef Reya het volgende:
Ik zie een duidelijke link met het Zwarte Piet-dossier, trouwens.
Man man man, het is maar goed dat een jaar of 60 geleden nog niet van die goedgelovige figuren als jij bestonden. Dan spraken we nu namelijk Duits. Was dit nu een verkapte Godwin?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:52 schreef Ferdo het volgende:
Dat zal de shariadriehoek weer eens zijn?
Wel een terechte godwin.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Man man man, het is maar goed dat een jaar of 60 geleden nog niet van die goedgelovige figuren als jij bestonden. Dan spraken we nu namelijk Duits. Was dit nu een verkapte Godwin?
Handig dat ik er even aan herinnerd wordt gelovig te zijn. Zal ik even mee helpen met het zoeken naar een link met de overheid zodat je weer met je stokpaardjes op kan komen draven?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Onze zelfverklaarde kindermishandelaar doet ook weer een duit in het zakje
Wat heeft de overheid er nou weer mee te maken? Die loopt altijd een jaar of 10-20 achter sociale verbeteringen aan.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Handig dat ik er even aan herinnerd wordt gelovig te zijn. Zal ik even mee helpen met het zoeken naar een link met de overheid zodat je weer met je stokpaardjes op kan komen draven?
Nog niks, maar het moet vast niet al te moeilijk zijn die er alsnog in te betrekken.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:13 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Wat heeft de overheid er nou weer mee te maken? Die loopt altijd een jaar of 10-20 achter sociale verbeteringen aan.
In welke zin?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nog niks, maar het moet vast niet al te moeilijk zijn die er alsnog in te betrekken.
Volgens mij kunnen jullie niet (begrijpend) lezen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Een varkenskop gespijkerd aan de deur van zo'n moskee is tenslotte ook een normale manier van communiceren!
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Neen. Je kunt niet lezen of je begrijpt me niet.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat hunnie die dingen in een ander perspectief zien blijkbaar. En dat ik dat best 'grappig' vind.
Een jaar of zestig geleden was het 1954. Waar zou die Godwin hem in moeten zitten?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Man man man, het is maar goed dat een jaar of 60 geleden nog niet van die goedgelovige figuren als jij bestonden. Dan spraken we nu namelijk Duits. Was dit nu een verkapte Godwin?
70 dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een jaar of zestig geleden was het 1954. Waar zou die Godwin hem in moeten zitten?
Elders zag ik een user uit dat hoekje alweer een post van mij nogal (erg zwaar) uit zijn verband rukken. Dus dat kan wel kloppen.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen jullie niet (begrijpend) lezen.
[..]
Dat hoekje waar je, opvallend genoeg, niet meer reageert. Goh.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Elders zag ik een user uit dat hoekje alweer een post van mij nogal (erg zwaar) uit zijn verband rukken. Dus dat kan wel kloppen.
Grappig dat dit van jou af komtquote:Op zondag 2 februari 2014 20:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat hoekje waar je, opvallend genoeg, niet meer reageert. Goh.
Welk hoekje doel je dan op? Of bepaal jij dat welk hoekje dat zou moeten zijn geweest?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat hoekje waar je, opvallend genoeg, niet meer reageert. Goh.
Oooh ja, ik zie het. Het was een andere hoek. Sorry man.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welk hoekje doel je dan op? Of bepaal jij dat welk hoekje dat zou moeten zijn geweest?
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:22 schreef LogiteX het volgende:
Arabieren krijgen natuurlijk een zwaar minderwaardigsheidscomplex van al die mooie modellen. Het is zelf tenslotte nou niet het knapste volkje wat hier op aarde rond kachelt
Turken Marokkanen whatever.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind Arabieren vaak wel mooi, maar Perzen zijn mooier.
Jij had het stukje natuurlijk zo geschreven kunnen hebben.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welk hoekje doel je dan op? Of bepaal jij dat welk hoekje dat zou moeten zijn geweest?
Turken zijn niet eens Arabieren.quote:
Want? Je hebt voorbeelden van eerdere artikelen die ik zo schreef? Dan wil ik ook linkjes zien. Dus ga maar zoeken (wordt heel lang zoeken) of hou je aantijgingen gewoon voor je.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij had het stukje natuurlijk zo geschreven kunnen hebben.
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:32 schreef Disana het volgende:
Bron: de ware religie.
Die kennelijk op zondag is gesloten.
Je hoeft het niet interessant te vinden, maar dan moet je eigenlijk ook geen uitspraak doen over het uiterlijk van die groepen, want je weet er blijkbaar niks vanaf.quote:
Uiteraard weet ik er wel wat vanaf, maar dan mag ik ze desondanks dat nog wel op de grote hoop gooien.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Je hoeft het niet interessant te vinden, maar dan moet je eigenlijk ook geen uitspraak doen over het uiterlijk van die groepen, want je weet er blijkbaar niks vanaf.
En jij krijgt weer een minderwaardigheidscomplex van Arabieren.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:22 schreef LogiteX het volgende:
Arabieren krijgen natuurlijk een zwaar minderwaardigsheidscomplex van al die mooie modellen. Het is zelf tenslotte nou niet het knapste volkje wat hier op aarde rond kachelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |