Fischer, de nieuwe Grabovacquote:Op zondag 2 februari 2014 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Er zit geen potentie in Fischer, hij kan gewoon niet voetballen. Tot zover.
Staat Boukhari nog onder contract bij ons?quote:
#18 LACHEN OM HOME VIDEOS 667.000quote:Op zondag 2 februari 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat gefaal van mensen in de eind jaren 90 blijft me vermaken
siggy.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wie zou er dan nog kunnen spelen in plaats van Visser?
Dit moet wel het best bekeken SBS programma van de maand zijn geweest.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
#18 LACHEN OM HOME VIDEOS 667.000
Hansie in HD bij SBS6.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef hafcfan het volgende:
Al die Ajax fans zijn zo kritische ipv het team te steunen branden ze iedereen af.
Ik zag laatst in de supermarkt ook iemand met roze haar.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker wijf hoor, die met dat roze haar.
Ik denk niet dat de spelers van Ajax hier meelezen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef hafcfan het volgende:
Al die Ajax fans zijn zo kritische ipv het team te steunen branden ze iedereen af.
Utopia..quote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit moet wel het best bekeken SBS programma van de maand zijn geweest.
Ja, maar die staat er nu al in.quote:
supermarkt is ook binnen hequote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag laatst in de supermarkt ook iemand met roze haar.
Ja jongens, als je wel eens buiten komt maak je nog eens wat mee.
Ze wachten de bus op. Zijn ze toch even van hun pc af.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de spelers van Ajax hier meelezen.
Dit was een openluchtsupermarkt.quote:
Weet je wat je ook hebt bij de supermarkt?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag laatst in de supermarkt ook iemand met roze haar.
Ja jongens, als je wel eens buiten komt maak je nog eens wat mee.
kom je mee?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze wachten de bus op. Zijn ze toch even van hun pc af.
Ik zag ze liggen ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je wat je ook hebt bij de supermarkt?
[ afbeelding ]
Ook een last. Ik ben zo druk aan het posten dat ik heel de wedstrijd mis :Squote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef hafcfan het volgende:
Echt schandalig slechtquote:Op zondag 2 februari 2014 13:58 schreef Saekerhett het volgende:
Geef nou eens geel, jezus wat veel overtredingen van Utrecht.
Calimero.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:58 schreef Saekerhett het volgende:
Gekocht of toch laten liggen?quote:
Pics van je zusjequote:Op zondag 2 februari 2014 13:58 schreef Saekerhett het volgende:
HvNL doet het beter. Maar iedereen wacht natuurlijk op PietGod zijn weerpraatje.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit moet wel het best bekeken SBS programma van de maand zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |