SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:51 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een sneu elftal heeft dit Ajax toch.
Moet je nagaan hoe sneu de rest van de Eredivisie isquote:Op zondag 2 februari 2014 13:51 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een sneu elftal heeft dit Ajax toch.
nou ja, afspelen kon hij al niet meer, zaten 3 man tussenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij krijgt mij aan het lachen in een verder deprimerende wedstrijd. Dat is ook wat waard
Siggiquote:Op zondag 2 februari 2014 13:52 schreef Shreyas het volgende:
De slechtste man aan de kant van Ajax is eruit, mooi zo
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:53 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Een elftal wat eerste staat een sneu elftal noemen
Ajax zal in Italië rond plek 10 eindigen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Krik iets
[..]
Moet je nagaan hoe sneu de rest van de Eredivisie is
Gister weer gekeken natuurlijk als trouwe Hans-watcherquote:Op zondag 2 februari 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bojan deed een wanhopige poging om in een flits in Hansie Hansie 'Funny Videos' terecht te komen.
Omdat hij zelf naar de buitenkant trok ja. Hij wist al niet te willen gaan afspelen voordat hij zijn dribbel begon/quote:Op zondag 2 februari 2014 13:52 schreef Adames het volgende:
[..]
nou ja, afspelen kon hij al niet meer, zaten 3 man tussen
Ja, dat gefaal van mensen in de eind jaren 90 blijft me vermakenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gister weer gekeken natuurlijk als trouwe Hans-watcher
Noem drie spelers die redelijk kunnen voetballen. Ik zal je er één voorkauwen: Blind.quote:
Klopt, geweldige trainer.quote:
Zo dat zal 'm leren.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:54 schreef Scorpie het volgende:
Fack jou kutfischerwat ben jij een drama.
Dat is niet echt een liedje.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is rood het is wit ja Utreg speelt met veel pit sjalalala lalala lalaaaaaaaaa
Fischer, de nieuwe Grabovacquote:Op zondag 2 februari 2014 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Er zit geen potentie in Fischer, hij kan gewoon niet voetballen. Tot zover.
Staat Boukhari nog onder contract bij ons?quote:
#18 LACHEN OM HOME VIDEOS 667.000quote:Op zondag 2 februari 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat gefaal van mensen in de eind jaren 90 blijft me vermaken
siggy.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wie zou er dan nog kunnen spelen in plaats van Visser?
Dit moet wel het best bekeken SBS programma van de maand zijn geweest.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
#18 LACHEN OM HOME VIDEOS 667.000
Hansie in HD bij SBS6.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef hafcfan het volgende:
Al die Ajax fans zijn zo kritische ipv het team te steunen branden ze iedereen af.
Ik zag laatst in de supermarkt ook iemand met roze haar.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker wijf hoor, die met dat roze haar.
Ik denk niet dat de spelers van Ajax hier meelezen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef hafcfan het volgende:
Al die Ajax fans zijn zo kritische ipv het team te steunen branden ze iedereen af.
Utopia..quote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit moet wel het best bekeken SBS programma van de maand zijn geweest.
Ja, maar die staat er nu al in.quote:
supermarkt is ook binnen hequote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag laatst in de supermarkt ook iemand met roze haar.
Ja jongens, als je wel eens buiten komt maak je nog eens wat mee.
Ze wachten de bus op. Zijn ze toch even van hun pc af.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de spelers van Ajax hier meelezen.
Weet je wat je ook hebt bij de supermarkt?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag laatst in de supermarkt ook iemand met roze haar.
Ja jongens, als je wel eens buiten komt maak je nog eens wat mee.
kom je mee?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze wachten de bus op. Zijn ze toch even van hun pc af.
Ik zag ze liggen ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je wat je ook hebt bij de supermarkt?
[ afbeelding ]
Ook een last. Ik ben zo druk aan het posten dat ik heel de wedstrijd mis :Squote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef hafcfan het volgende:
Echt schandalig slechtquote:Op zondag 2 februari 2014 13:58 schreef Saekerhett het volgende:
Geef nou eens geel, jezus wat veel overtredingen van Utrecht.
Calimero.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:58 schreef Saekerhett het volgende:
Gekocht of toch laten liggen?quote:
Pics van je zusjequote:Op zondag 2 februari 2014 13:58 schreef Saekerhett het volgende:
HvNL doet het beter. Maar iedereen wacht natuurlijk op PietGod zijn weerpraatje.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit moet wel het best bekeken SBS programma van de maand zijn geweest.
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De Jong nu al beter dan Bojan en Sightorsson samen.
Ajax.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:02 schreef HulkHeld het volgende:
Middag, wie is er beter en wie heeft de meeste/beste kansen gehad? Schakel pas net in.
Feyenoordquote:Op zondag 2 februari 2014 14:02 schreef HulkHeld het volgende:
Middag, wie is er beter en wie heeft de meeste/beste kansen gehad? Schakel pas net in.
PSVquote:Op zondag 2 februari 2014 14:02 schreef HulkHeld het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Commentator mag wel even normaal doen.
Meer dan verdiendquote:Op zondag 2 februari 2014 14:05 schreef HulkHeld het volgende:
Ajax kennende zullen ze wel 1-2 maken in de 88e minuut.
90+3quote:Op zondag 2 februari 2014 14:05 schreef HulkHeld het volgende:
Deal.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:05 schreef HulkHeld het volgende:
was ook helemaal niks.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is wit het is rood je moeder is een jood jalalalalalalalaaaaaa
Hij deed alles goed, maar dan moet je net ff dat beetje geluk hebben.quote:
Een FC Twente trucje, yes please.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:05 schreef HulkHeld het volgende:
Ik weet dat mijn moeder geen verstand van voetbal heeft, maar om dan maar meteen te zeggen dat ze voor Ajax is gaat me toch echt wel net iets té ver hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is wit het is rood je moeder is een jood jalalalalalalalaaaaaa
Met het verschil dat het bij Twente wel altijd terecht was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |