SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 03-02-2014 11:23:17 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Voordat ik álle Ramses afleveringen vanaf mijn luie stoel ga consumeren (ben halverwege en het idee is heel aantrekkelijk), trek ik mijn schoentjes aan![]()
De oude mannen van de te snelle duurloop. Herkenbaar Hats. En bij 18+ eens wat drinken meenemen, nee joh. MrQ zit ook tussen zo'n clubje. Lekker gelopen jij![]()
![]()
Awh, wat balen Angel! Hoop dat je snel herstelt!
Wij zouden vandaag foto's maken bij een fell race en daarna zelf even daar in de buurt een rondje rennen. Helaas kreeg ik net voor vertrek echt een gigantische hoofdpijnaanval gevolgd door plotsen stijve nek + schouders. AUW... Dus maar thuis gebleven, alwaar m'n laptop ook nog eens definitief overleden bleek. Altijd fijn. Anderhalf uur stilstaan in de kou leek me geen goed idee icm stijve nek/hoofdpijn..
Nu gaat Wolve zo nog even rennen hier in de buurt, en zit ik te denken om voorzichtig mee te hobbelen om te zien of het lukt en hopelijk wat losser gaat zitten weer. Het is zulk heerlijk weer, wil echt even naar buiten... en m'n fellraisers staan te trappelen!![]()
Ja doei.![]()
Wat een fantastisch weer!! Gelukhebbers die vandaag een wedstrijd lopenWij zijn met z'n vieren gaan gewoon rennen
Selfie:
Otheries:
En ze hebben ook een filmpje gemaakt waarop echt wel te zien is dat mijn techniek een stuk minder debiel is dan vorig jaar.
http://www.endomondo.com/workouts/292568604/8778461![]()
Jaloersmakende foto's! Ik weet even niet meer waarom ik nou per se gisteren moest gaan rennen, in de regen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lekker getraind vanochtend!
Het was ook wel weer erg mooi weer. De armen doen het nog, branden nu nog een klein beetje na. Lekker. Heb sinds ik meer ben gaan lopen nu trouwens wel telkens pijn in mijn rechterknie als ik de trap afloop. Tijdens het lopen zelf merk ik daar niks van. Vaag...
En ik kwam nog een leuk plaatje van Westerbork van 2 weken terug tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik vind het opvallend dat je nu sneller loopt dan voor je blessure. Meestal kost het aardig wat tijd om weer op niveau te komen na een blessure. Het kan ook zijn dat je misschien efficiënter bent gaan lopen met een iets andere houding.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Absoluut waar. Hierin zit m'n perfectionisme/prestatiedrang me soms in de weg. Iedere training sneller/verder/beter willen. Zo werkt het gewoon niet
Gemiddeld zat ik deze training boven de 6:00/km; dat "voelt" nu als langzaam omdat ik weet dat ik 5:40-5:45/km of zelfs nog sneller aan kan. Maar laat ik niet vergeten dat ik tot voor kort überhaupt niet dit soort afstanden kon lopen, laat staan op een dergelijk tempo. Vóór m'n blessure liep ik bovendien nooit onder de 6:00/km, vaak zelfs stukken langzamer.
Ik heb 6,55 km gelopen, aan één stuk... boeiend hoe snel of langzaam dat ging. Het was lekker. Punt.
Wat betreft presteren heb ik wel een beetje hetzelfde toen ik met hardlopen begon een paar jaar geleden. Trainingen boven de 6:00 min/km waren voor mijn gevoel te langzaam.
Helaas ben ik alleen maar langzamer geworden in de trainingen en loop ik nu noch maar zelden boven de 10 km/u gemiddeld.
Zometeen nog even omkleden en dan op de fiets naar de start van de Acht van Apeldoorn![]()
![]()
Ah, nu snap ik het!quote:Op zondag 2 februari 2014 13:40 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat je nu sneller loopt dan voor je blessure. Meestal kost het aardig wat tijd om weer op niveau te komen na een blessure. Het kan ook zijn dat je misschien efficiënter bent gaan lopen met een iets andere houding.
Wat betreft presteren heb ik wel een beetje hetzelfde toen ik met hardlopen begon een paar jaar geleden. Trainingen boven de 6:00 min/km waren voor mijn gevoel te langzaam.
Helaas ben ik alleen maar langzamer geworden in de trainingen en loop ik maar zelden boven de 10 km/u gemiddeld.
Zometeen nog even omkleden en dan op de fiets naar de start van de Acht van Apeldoorn![]()
Ik ben nog niet zo heel handig met EndomondoIt has to mean something
Hebben jullie ook weleens dat je echt heerlijk hebt gelopen: stukje sneller dan normaal, gaat allemaal prima tijdens het lopen, maar dat je na het lopen buikpijn krijgt?
Ik heb dit nu al een paar keer gehad. Ik heb helemaal niet het idee dat ik te snel heb gelopen vandaag. Het ging gewoon lekker en tijdens het lopen voelde ik me super, maar dan toch krijg ik buikpijn nadat ik gelopen en gedouched heb.![]()
Ik heb dat soms, echt van die felle, kortstondige steken. Tijdens het lopen en de rest van de dag nergens last van, alleen kort nadat ik thuis ben. Gelukkig nog niet heel vaak gebeurd.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:00 schreef OngeschiktX het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je echt heerlijk hebt gelopen: stukje sneller dan normaal, gaat allemaal prima tijdens het lopen, maar dat je na het lopen buikpijn krijgt?
Ik heb dit nu al een paar keer gehad. Ik heb helemaal niet het idee dat ik te snel heb gelopen vandaag. Het ging gewoon lekker en tijdens het lopen voelde ik me super, maar dan toch krijg ik buikpijn nadat ik gelopen en gedouched heb.
Gisteren ben ik met de loopgroep gegaan, was weer erg leuk en effectief, ik moet echt blijven letten op de afwikkeling van mijn voeten. De trainer gaf nog een aantal andere handige tips. Het weer viel mee, een paar spatjes regen in het begin en daarna was het heerlijk toeven tussen het verregende landschap.9km op de teller gezet. En tsja, vandaag is het zo'n prachtig weer. Ik moest net toch nog even een rondje anders zou ik het mezelf niet vergeven. Vanochtend heb ik in de sportschool nog een aerobe-test gedaan en in 't afgelopen jaar is m'n conditie van onder 't gemiddeld naar bovengemiddeld gegaan. Allemaal dankzij 't lopen.
Omdat ik amper (zeg maar, nooit) intervallen doe, heb ik er eentje in m'n horloge geprogrammeerd en die gedaan. Geen idee wat voor interval ik moet doen dus wat gegoogled en 3x 300 meter met steeds 100 meter rust erna. Dat vond ik vermoeiend genoeg. 6km gelopen en toen de timer uitgezet en nog een kilometer doorgelopen en echt geprobeerd te concentreren op die kromme poten van me. Wat blijft dat lastig zeg, dat afwikkelen, het is zo vermoeiend. Hopelijk went het snel.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:38 schreef Cynic het volgende:
Lekker getraind vanochtend!
Het was ook wel weer erg mooi weer. De armen doen het nog, branden nu nog een klein beetje na. Lekker. Heb sinds ik meer ben gaan lopen nu trouwens wel telkens pijn in mijn rechterknie als ik de trap afloop. Tijdens het lopen zelf merk ik daar niks van. Vaag...
En ik kwam nog een leuk plaatje van Westerbork van 2 weken terug tegen.Je vraagt je af waar dat pijntje vandaan komt en post zo'n onnatuurlijke pose.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Thanks, ook erg blij mee! wat een verschil met vorig jaar om deze tijd.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Jij had ook lekker gelopen, kluizenaar!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zo, ik heb iedereen zien finishen in Apeldoorn; ik laat ze zelf verslag doen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:22 schreef E.T. het volgende:
Zo, ik heb iedereen zien finishen in Apeldoorn; ik laat ze zelf verslag doeniedereen is weer terug! Nu wachten op alle verslagen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben al even thuis maar man en kinderen wilden ook aandacht.Ik gooi mijn verslagje even in een spoiler wegens toch wel lang geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie dat er diverse mensen van het mooie weer gebruik hebben gemaakt om zelf even lekker een stuk te lopen. Ik kan niet anders dan jullie gelijk geven. Balen alleen van de afloop Angel-a, fijn dat iemand je even thuis kon brengen."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik zie prachtige tijden op fb. Hoop dat je meneer zijn supertijd nog even persoonlijk komt delen ET
Mensen: een wisselduurloop is ZWAAR! Ik ben kapotIk bakte weinig van constant tempo houden, maar heb grofweg 4 km 6:30 2 km 5:50 en 4 km 6:30 gelopen. Na de 6 km compleet stuk. Hersteld voor een comfortabel laatste stukje (wind mee, scheelt ook).
Leuk die comfortabele duurlopen, maar dit was weer even flink afzien![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:35 schreef Nanook24 het volgende:
Ik ben al even thuis maar man en kinderen wilden ook aandacht.Ik gooi mijn verslagje even in een spoiler wegens toch wel lang geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie dat er diverse mensen van het mooie weer gebruik hebben gemaakt om zelf even lekker een stuk te lopen. Ik kan niet anders dan jullie gelijk geven. Balen alleen van de afloop Angel-a, fijn dat iemand je even thuis kon brengen.èn drie bekertjes
Dit moet de mooiste hardloopdag van 2014 geweest zijn
Jammer genoeg liep ik zo'n 9 seconden per kilometer langzamer dan mijn PRmaar dat komt wel weer goed met een paar wedstrijden in de benen.
![]()
2:19:32![]()
Ontzettend veel fokkers gemeet!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Oh ja mijn HM PR is eraan!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Holy guacamolequote:
quote:Netjes!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Terug van de Groenhovenloop in Gouda. Na de geslaagde 10EM van vorige week wilde ik wel eens een halve marathon proberen. Helaas waren de voorbereidingen niet veelbelovend: vanwege de kou had ik de afgelopen week geen zin om te lopen, en ik had vannacht niet echt goed geslapen. Maar ik was wel heel erg in vorm; als ik net zo liep als vorige week, dan zou ik dicht in de buurt gaan komen van mijn PR (1:49:10).
Het was Zwabberts idee om deze loop te proberen; hij ging de 10km doen. Nadat ik me had ingeschreven, kwam ik 'm tegen, en hebben we even bijgepraat. Hij had ook wel zin om een PR te gaan lopen. Het weer was in ieder geval goed. Er waren wel koude windvlagen, dus had ik een jack aangedaan.
De eerste helft ging voorspoedig; continu kilometers van 5:05 (net als vorige week, en onder mijn PR-schema). Alleen werd het best warm, want van de wind voelde ik niks.
Op 10,5km gingen we rechtsaf, en liepen we ineens vol tegen de wind in. Vanaf dat moment werd het werken om het tempo vol te houden. Er kwam een groepje voorbij, waar ik me bij aangesloten heb. Alleen vond de voorste loper het te langzaam gaan, dus hij ging wat versnellen, tot onder de 5:00/km, en dat kon ik maar eventjes volhouden. De laatste 3km ben ik helemaal stuk gegaan, gingen de kilometertijden fors omhoog, en daardoor raakte ik achter op het recor-schema. Met een eindversnelling nog net wel onder de 1:50 gelopen: 1:49:48 (zelf geklokt).
Maar! De afstand op mijn horloge was precies 21 km, dus 100 meter te kort. Dus een PR had sowieso niet geteld, tenzij mijn horloge verkeerd gemeten heeft. Ik wacht in spanning andere metingen af...
Zwabbert was niet blijven wachten na afloop van de wedstrijd; hij gaf wel door dat hij op de eerste helft heel goed gelopen had, en het laatste stuk had afgezien. De rest vertelt hij zelf wel, maar dat verslag zal dus waarschijnlijk precies hetzelfde vertellen als mijn verhaal hierboven.
http://www.endomondo.com/workouts/292703292/1318271![]()
Jero is wel degelijk een keniaan!quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik kan me goed voorstellen dat dat afzien was tegen de wind in. Dat stuk is hartstikke open. Evengoed een nette tijd gelopen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:07 schreef pijll het volgende:
Terug van de Groenhovenloop in Gouda. Na de geslaagde 10EM van vorige week wilde ik wel eens een halve marathon proberen. Helaas waren de voorbereidingen niet veelbelovend: vanwege de kou had ik de afgelopen week geen zin om te lopen, en ik had vannacht niet echt goed geslapen. Maar ik was wel heel erg in vorm; als ik net zo liep als vorige week, dan zou ik dicht in de buurt gaan komen van mijn PR (1:49:10).
Het was Zwabberts idee om deze loop te proberen; hij ging de 10km doen. Nadat ik me had ingeschreven, kwam ik 'm tegen, en hebben we even bijgepraat. Hij had ook wel zin om een PR te gaan lopen. Het weer was in ieder geval goed. Er waren wel koude windvlagen, dus had ik een jack aangedaan.
De eerste helft ging voorspoedig; continu kilometers van 5:05 (net als vorige week, en onder mijn PR-schema). Alleen werd het best warm, want van de wind voelde ik niks.
Op 10,5km gingen we rechtsaf, en liepen we ineens vol tegen de wind in. Vanaf dat moment werd het werken om het tempo vol te houden. Er kwam een groepje voorbij, waar ik me bij aangesloten heb. Alleen vond de voorste loper het te langzaam gaan, dus hij ging wat versnellen, tot onder de 5:00/km, en dat kon ik maar eventjes volhouden. De laatste 3km ben ik helemaal stuk gegaan, gingen de kilometertijden fors omhoog, en daardoor raakte ik achter op het recor-schema. Met een eindversnelling nog net wel onder de 1:50 gelopen: 1:49:48 (zelf geklokt).
Maar! De afstand op mijn horloge was precies 21 km, dus 100 meter te kort. Dus een PR had sowieso niet geteld, tenzij mijn horloge verkeerd gemeten heeft. Ik wacht in spanning andere metingen af...
Zwabbert was niet blijven wachten na afloop van de wedstrijd; hij gaf wel door dat hij op de eerste helft heel goed gelopen had, en het laatste stuk had afgezien. De rest vertelt hij zelf wel, maar dat verslag zal dus waarschijnlijk precies hetzelfde vertellen als mijn verhaal hierboven.
http://www.endomondo.com/workouts/292703292/1318271
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dank je! Jij ook goed gelopen, zie ik. Gefeliciteerd met je eerste wedstrijd!quote:Op zondag 2 februari 2014 16:13 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat dat afzien was tegen de wind in. Dat stuk is hartstikke open. Evengoed een nette tijd gelopen.
En o ja, voor ik het vergeet:
Mijn doel voor 2014 is om in alle provincies een (nieuwe) wedstrijd te lopen. De teller staat nu op 2: Noord-Holland (26 januari, Uithoorn); Zuid-Holland (2 februari, Groenhovenloop).![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:35 schreef Nanook24 het volgende:
Super! Twee keer bekertjes deze week. Je gaat lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie dat er diverse mensen van het mooie weer gebruik hebben gemaakt om zelf even lekker een stuk te lopen. Ik kan niet anders dan jullie gelijk geven. Balen alleen van de afloop Angel-a, fijn dat iemand je even thuis kon brengen.Soms mag je best even afzien.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:35 schreef Quoi het volgende:
Ik zie prachtige tijden op fb. Hoop dat je meneer zijn supertijd nog even persoonlijk komt delen ET
Mensen: een wisselduurloop is ZWAAR! Ik ben kapotIk bakte weinig van constant tempo houden, maar heb grofweg 4 km 6:30 2 km 5:50 en 4 km 6:30 gelopen. Na de 6 km compleet stuk. Hersteld voor een comfortabel laatste stukje (wind mee, scheelt ook).
Leuk die comfortabele duurlopen, maar dit was weer even flink afzienAls je verder lekker hebt gelopen is dat niet erg. Het hoeft niet altijd een PR te zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:40 schreef knnth het volgende:
Dit moet de mooiste hardloopdag van 2014 geweest zijn
Jammer genoeg liep ik zo'n 9 seconden per kilometer langzamer dan mijn PRmaar dat komt wel weer goed met een paar wedstrijden in de benen.
Ja, zeg, stop eens met dat sneller worden...quote:
Toch een mooi resultaat zou ik zeggen!quote:Op zondag 2 februari 2014 16:07 schreef pijll het volgende:
En de GPS niet altijd even nauwkeurig, dus ik zou 'm gewoon aanpassen naar 21,1.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Het zou inderdaad best kunnen dat we wat meer blessuregevoelig zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 15:16 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Je vraagt je af waar dat pijntje vandaan komt en post zo'n onnatuurlijke pose.
It has to mean something
Zelf net nog even een rondje gedaan met Mo. Geen lange loop dit weekend, want volgende week de HM. Maar omdat we gisteren nieuwe trail/fell schoenen hebben gehaald, moesten die vandaag maar voor een testrondje.
Ik denk niet dat ze nog terug kunnen...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef Wolve000 het volgende:
Zelf net nog even een rondje gedaan met Mo. Geen lange loop dit weekend, want volgende week de HM. Maar omdat we gisteren nieuwe trail/fell schoenen hebben gehaald, moesten die vandaag maar voor een testrondje.
[ afbeelding ]![]()
Ik wilde op Endomondo al roepen dat zo'n opmerking waardeloos was zonder pic's. Maar dat had je dus zelf ook al bedacht.
Ik kreeg vandaag ook nog commentaar dat de route zo zonde was van mijn mooie nieuwe schoenen, waarop ik dacht; Je en...het zijn maar schoenen! Maar ze zien er nu na afloop niet echt veel anders uit dan voordat ik vertrok, het was her en der wel drassig maar niet drassig genoeg om echt vies van te worden."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Echt...die tijden!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik had een foto van je schoenen verwachtquote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Wat is er beter dan op de bank zitten met een stijve nek?
Rennen met een stijve nek. Want pijn doet 't toch al![]()
Kon het niet over mijn hart verkrijgen niet te gaan rennen, met het heerlijke weer buitendus rustig met Wolve meegehobbeld, want ik moest en zou natuurlijk ook de nieuwe schoenen proberen.
En wat een slofjes! Merk wel dat ze wat stugger zijn dan ik gewend ben, en dat leverde in het begin een soort van, ja, pijn is het niet echt, maar wat 'druk' op? Ook omdat er wat minder support in zit en ik de laatste tijd vooral op support gerend heb, maar na een eindje was hier niets meer van te merken.. we hadden het ook veeeeeel te druk met plezier hebben in de modder!Echt, grote lol gehad.
8.8km op een slakkentempo door de blubber. Het was geweldig. En m'n schoenen zijn dat ook!
http://www.endomondo.com/workouts/292700701/881511Ja doei.![]()
Dit zijn nou typisch van die berichten waar ik het like knopje mis. Heerlijk om met dit weer te kunnen spelen in de modder. Mocht je pijn er niet van weg gegaan zijn dan is het in elk geval vast wél goed voor je humeur geweest.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het niet over mijn hart verkrijgen niet te gaan rennen, met het heerlijke weer buitendus rustig met Wolve meegehobbeld, want ik moest en zou natuurlijk ook de nieuwe schoenen proberen.
En wat een slofjes! Merk wel dat ze wat stugger zijn dan ik gewend ben, en dat leverde in het begin een soort van, ja, pijn is het niet echt, maar wat 'druk' op? Ook omdat er wat minder support in zit en ik de laatste tijd vooral op support gerend heb, maar na een eindje was hier niets meer van te merken.. we hadden het ook veeeeeel te druk met plezier hebben in de modder!Echt, grote lol gehad.
8.8km op een slakkentempo door de blubber. Het was geweldig. En m'n schoenen zijn dat ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.endomondo.com/workouts/292700701/881511
Pijn is helaas niet weg nee, maar tijdens het rennen viel het wel mee, was te druk bezig met andere dingenmaar ach... het was het waard!
Haha! Ja! Je kunt toch moeilijk alleen maar op glimmende schoenen blijven lopen?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:32 schreef Nanook24 het volgende:
[..]![]()
Ik wilde op Endomondo al roepen dat zo'n opmerking waardeloos was zonder pic's. Maar dat had je dus zelf ook al bedacht.
Ik kreeg vandaag ook nog commentaar dat de route zo zonde was van mijn mooie nieuwe schoenen, waarop ik dacht; Je en...het zijn maar schoenen! Maar ze zien er nu na afloop niet echt veel anders uit dan voordat ik vertrok, het was her en der wel drassig maar niet drassig genoeg om echt vies van te worden.of alleen met heel mooi weer dan, en dan alleen op schoon net aangelegd asfalt ofzo?
Ja doei.![]()
Ik zie het al, ik voel me opeens opgejaagdquote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En jij was zenuwachtig ?![]()
Wat voor wereldtijd heb je nu op de HM staan?Je zit nog 5 seconden boven mijn HM PR, maar dan als tussentijd dus je zou nog een stukje rapper moeten kunnen.
* ..-._---_-.- schoenen aantrekt voor een extra intervaltraining.![]()
Maar Mo en Wolve, ik zie wel degelijk 'schonere' opties op de foto's. Volgens mij zijn jullie gewoon per-ongeluk-express de diepste modder ingegaan![]()
Nou laat die foto's en verslagen uit Apeldoorn maar komen! Ik zit helemaal genesteld op de bank en kom daar niet meer vanaf (hoogste weektotaal ooit = 36 km)![]()
![]()
Wat heerlijk om te doen!quote:Op zondag 2 februari 2014 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.endomondo.com/workouts/292700701/881511Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Aanvankelijk zigzag je nog om de plassen heen. Maar uiteindelijk pak je toch wel wat stukjes mee. En op een gegeven moment interesseert het je gewoon niet meer en stamp je overal gewoon doorheen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:54 schreef Quoi het volgende:
Maar Mo en Wolve, ik zie wel degelijk 'schonere' opties op de foto's. Volgens mij zijn jullie gewoon per-ongeluk-express de diepste modder ingegaan![]()
Nou laat die foto's en verslagen uit Apeldoorn maar komen! Ik zit helemaal genesteld op de bank en kom daar niet meer vanaf (hoogste weektotaal ooit = 36 km)
Sowieso was dat stuk wel echt heel erg. De stukken boven water waren of erg glibberig, of soms waren er zelfs stukken die er als zand uitzagen, maar als je er overheen liep, bleek je ineens tot over je enkels in de blubber te staan.
Zo, eerst ff douchen. Heb het zó koud...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
1:45:50quote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En jij was zenuwachtig ?![]()
Wat voor wereldtijd heb je nu op de HM staan?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Stream zou rond de 6:00/km gaan lopen, moest van zijn trainer. Samen met hem vertrokken voor de Helicon. Bleek al snel te langzaam te zijn en uiteindelijk op 5:29 gemiddeld uitgekomen al ouwehoerend en werd het ongeveer 2:31 in totaal. Het was gezellig.![]()
![]()
Super!quote:Op zondag 2 februari 2014 17:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Stream zou rond de 6:00/km gaan lopen, moest van zijn trainer. Samen met hem vertrokken voor de Helicon. Bleek al snel te langzaam te zijn en uiteindelijk op 5:29 gemiddeld uitgekomen al ouwehoerend en werd het ongeveer 2:31 in totaal. Het was gezellig.
Ja doei.![]()
Zo, dat was een heerlijk, maar loodzware Asselronde. Wat een t$%^ringeind, die 27,5km, maar toch: het was genieten.
In het startvak even gemeet met SEMTEX, Jero_nimo en YUR. Die laatste heb ik de eerste kilometers ook nog gevolgd, omdat onze plannen wel aardig overeen kwamen. Maar na 3km heb ik hem toch maar laten gaan. Zijn rustige tempo was toch net te snel voor mij![]()
Het continu op en neer gaan vond ik best heftig. Vooral omdat het steeds van die lange stukken vals plat zijn.
De laatste 3,5km was ik echt helemaal naar de vaantjes, maar gelukkig besloten mijn benen om in de automatische stand gewoon door te bewegen. Met als gevolg een prachtige 2:27:11![]()
Na de finish nog even gebabbeld met YUR, SEMTEX, Streamnl en WhiteCowboy en met Acheron, die toen nog van start moest voor de 8km.
Kortom: De Asselronde was voor mij zeer geslaagd![]()
http://www.endomondo.com/workouts/292732022/2436456![]()
Ik ook, toch wel een kuiten- en hamstringbijtertje, en soort mini-Zevenheuvelen.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:16 schreef GlenHighland het volgende:
Het continu op en neer gaan vond ik best heftig. Vooral omdat het steeds van die lange stukken vals plat zijn.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Sta je naast SEMTEX bij de start nog je (rustige) plannen aan elkaar te vertellen....gaat het startschot: *POEF*! Een meeega stofwolk...SEMTEX deed haar nick eer aan en stoof er vandoor.
Nadat de stofwolk was opgetrokken, konden GlenHighland en ik er eindelijk, nog hoestend van het stof, ook vandoor.
De eerste kilometers hebben we lekker samen kunnen optrekken, maar uiteindelijk verloren we elkaar uit het oog.
Van de plannen kwam trouwens helemaal nix terecht. In plaats van vertrekken op 5m30, liep ik 5 minuten. En die rekening kreeg ik driedubbel terug....
Uiteindelijk 2uur25 gelopen. Das 5 minuten sneller dan vorig jaar, toen ik me wél aan mijn plan hield. Alleen nu ging ik echt kapooooot
Maarja...eigen schuld!F means you're fucked![]()
Ik lees eigenlijk stilletjes mee, maar ik moet toch even het volgende gezegd hebben: wauw Semtex!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Thanksquote:Op zondag 2 februari 2014 17:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik lees eigenlijk stilletjes mee, maar ik moet toch even het volgende gezegd hebben: wauw Semtex!![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Thanks. Jammer dat ik jou niet gezien hebquote:Op zondag 2 februari 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Asselronde lopers, fantastisch gelopen allemaal! Met nog even extra
voor Sem-"Stofwolk"-tex!
Zelfde geldt voor ET.
Dat je dan ooit, als je 80+ bent en nog maar weinig aanspraak hebt, tegen willekeurige medepassagiers in de bus kunt vertellen dat je eens de 27,5 km in die tijd liep. Je kunt de rest van je leven nog teren op deze geweldige prestatie. (Het is tevens een aardig gespreksonderwerp om aan te halen als je lastig gevallen wordt met bevallingsverhalen. Weet je wat pas echt afzien is...?)
En natuurlijk ook eenvoor de anderen. Jaloersmakende tijden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Zat nog thuis in Den Haagquote:Op zondag 2 februari 2014 17:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Thanks. Jammer dat ik jou niet gezien hebZelfde geldt voor ET.
. Ander keertje!
![]()
Dan vertel ik liever over die marathon van oktober 2014quote:Op zondag 2 februari 2014 17:26 schreef Claudia_x het volgende:
Dat je dan ooit, als je 80+ bent en nog maar weinig aanspraak hebt, tegen willekeurige medepassagiers in de bus kunt vertellen dat je eens de 27,5 km in die tijd liep. Je kunt de rest van je leven nog teren op deze geweldige prestatie. (Het is tevens een aardig gespreksonderwerp om aan te halen als je lastig gevallen wordt met bevallingsverhalen. Weet je wat pas echt afzien is...?)
En natuurlijk ook eenvoor de anderen. Jaloersmakende tijden.
quote:Als je tijdens een 27.5km je PR verbreekt heb je iig de zekerheid dat er nog meer in het vat zitquote:
Aan ieders reactie te zien is er prima gelopen door iedereen![]()
![]()
Doeltijd bijgesteld inmiddels?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan vertel ik liever over die marathon van oktober 2014
Hoe train je eigenlijk?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Bij het inschrijven heb ik hem gezet op 3:30, ben benieuwd.quote:Een beetje freewheelend eigenlijk, zoals ik altijd doe. Langzaam de afstand opbouwen, dit soort wedstrijdjes geven vertrouwen. Wil me dit jaar nog eens voor een 30 of 35km inschrijven.quote:Hoe train je eigenlijk?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik ben ruim 6 kilo lichter dan voor m'n blessure, ik rook niet meer, ik heb nu wél spierkracht en ik sport naast het hardlopen ook op andere manieren. Ik denk dat al die factoren meewegen in m'n tempo nuquote:Op zondag 2 februari 2014 13:40 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat je nu sneller loopt dan voor je blessure. Meestal kost het aardig wat tijd om weer op niveau te komen na een blessure. Het kan ook zijn dat je misschien efficiënter bent gaan lopen met een iets andere houding.
Helaas ben ik alleen maar langzamer geworden in de trainingen en loop ik nu noch maar zelden boven de 10 km/u gemiddeld.
Zometeen nog even omkleden en dan op de fiets naar de start van de Acht van Apeldoorn
Ik moet m'n prestatiedrang wel temperen, want daarmee is het vragen om een nieuwe blessure...
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
gewaagd!:Pquote:Op zondag 2 februari 2014 17:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bij het inschrijven heb ik hem gezet op 3:30, ben benieuwd.
[..]
Een beetje freewheelend eigenlijk, zoals ik altijd doe. Langzaam de afstand afbouwen, dit soort wedstrijdjes geven vertrouwen. Wil me dit jaar nog eens voor een 30 of 35km inschrijven.Ja doei.![]()
Holy punaniquote:![]()
![]()
Damn, gefeliciteerd zeg! Supertijd gelopen!
Mijn papa liep ook en heeft 't ook weer overleefd; tijd vergelijkbaar met die van YUR.
Alle Asselronde-lopers: gefeliciteerd!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Prins Pieter Christiaan liep hem schijnbaar ookquote:Op zondag 2 februari 2014 17:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Holy punani![]()
![]()
Damn, gefeliciteerd zeg! Supertijd gelopen!
Mijn papa liep ook en heeft 't ook weer overleefd; tijd vergelijkbaar met die van YUR.
Alle Asselronde-lopers: gefeliciteerd!
3:30 op een hele, terwijl je pr op de halve nu 1:45:50 is. Dat is toch redelijk ambitieus te noemen.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bij het inschrijven heb ik hem gezet op 3:30, ben benieuwd.
[..]
Een beetje freewheelend eigenlijk, zoals ik altijd doe. Langzaam de afstand opbouwen, dit soort wedstrijdjes geven vertrouwen. Wil me dit jaar nog eens voor een 30 of 35km inschrijven.![]()
heel snel even FB en dit topic door gescrolled....prachtige tijden gelopen allemaal!
en nu... aan het werk!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Mooi gelopen allemaal!
Het was inderdaad een prachtige dag, ik vond het jammer dat ik zo vroeg terug was.....![]()
Ja die ellendige Deutsche heuvels he...quote:Op zondag 2 februari 2014 17:17 schreef YUR het volgende:
Sta je naast SEMTEX bij de start nog je (rustige) plannen aan elkaar te vertellen....gaat het startschot: *POEF*! Een meeega stofwolk...SEMTEX deed haar nick eer aan en stoof er vandoor.
Nadat de stofwolk was opgetrokken, konden GlenHighland en ik er eindelijk, nog hoestend van het stof, ook vandoor.
De eerste kilometers hebben we lekker samen kunnen optrekken, maar uiteindelijk verloren we elkaar uit het oog.
Van de plannen kwam trouwens helemaal nix terecht. In plaats van vertrekken op 5m30, liep ik 5 minuten. En die rekening kreeg ik driedubbel terug....
Uiteindelijk 2uur25 gelopen. Das 5 minuten sneller dan vorig jaar, toen ik me wél aan mijn plan hield. Alleen nu ging ik echt kapooooot
Maarja...eigen schuld!![]()
Hey, je bent sneller dan vorig jaar en je leeft nog![]()
SEMx21353461
JeroKeniaantje
Rest![]()
![]()
Bij mij was het: Veni, vidi, 'tgingnie.
Ik wou voor een km of 15/16 de bossen in maar na 2km ofzo al zeiden mijn benen, mijn verkoudheid en mijn hoofd van "Nee vandaag niet". Ik heb het tevergeefs nog heel vaak geprobeerd tussen het wandelen door maar het ging echt niet. Spierpijn van de squats nog, weinig slaap vannacht, verkouden... van alles.. Maar toch wel lekker buiten geweest en genoten van de rust. Dinsdag weer een nieuwe poging
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat mag he, ik heb nog een half jaar (251 dagen, zegt Runkeeper). Stel dat ik 3:40 of 3:50 loop, is dat ook niet erg. Het zal hoe dan ook mijn eerste M zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:46 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
3:30 op een hele, terwijl je pr op de halve nu 1:45:50 is. Dat is toch redelijk ambitieus te noemen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat mag he, ik heb nog een half jaar (251 dagen, zegt Runkeeper). Stel dat ik 3:40 of 3:50 loop, is dat ook niet erg. Het zal hoe dan ook mijn eerste M zijn.![]()
Als je zo lekker gaat als de laatste tijd dan flik je dat zeker welJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Leuk om te lezen allemaalBizar eigenlijk, ik moest echt nooit wat van die "loopjongens" hebben en na 2x een stukkie gerend/gewandeld te hebben is dit al mijn favoriete topic geworden (vooral om te lurken) en zie ik mezelf al bijna als hardloper
Ook leuk om die Endomondoschemaatjes te zien en vooral de kaartjes vind ik leuk, om te zien waar mensen gelopen hebben. Morgen doen mijn vrouw en ik weer het standaard rondje, maar als het over een week of wat allemaal wat vloeiender gaat wil ik wel eens wat meer in de omgeving gaan doen. Alleen zo vervelend dat er aan beide kanten van ons huis direct een flinke heuvel is
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Lastig he kiezen?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef flipsen het volgende:
Leuk om te lezen allemaalBizar eigenlijk, ik moest echt nooit wat van die "loopjongens" hebben en na 2x een stukkie gerend/gewandeld te hebben is dit al mijn favoriete topic geworden (vooral om te lurken) en zie ik mezelf al bijna als hardloper
Ook leuk om die Endomondoschemaatjes te zien en vooral de kaartjes vind ik leuk, om te zien waar mensen gelopen hebben. Morgen doen mijn vrouw en ik weer het standaard rondje, maar als het over een week of wat allemaal wat vloeiender gaat wil ik wel eens wat meer in de omgeving gaan doen. Alleen zo vervelend dat er aan beide kanten van ons huis direct een flinke heuvel isGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Die tijden van sommigen hier zijn wel een beetje demotiverend, hoor.
ik was al zo blij met mijn 10km binnen het uur......![]()
![]()
Luxeproblemen, ik heb gezien in wat voor omgeving je woont, lijkt me prachtig om daar te lopen.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef flipsen het volgende:
Ook leuk om die Endomondoschemaatjes te zien en vooral de kaartjes vind ik leuk, om te zien waar mensen gelopen hebben. Morgen doen mijn vrouw en ik weer het standaard rondje, maar als het over een week of wat allemaal wat vloeiender gaat wil ik wel eens wat meer in de omgeving gaan doen. Alleen zo vervelend dat er aan beide kanten van ons huis direct een flinke heuvel is![]()
Prima toch, iedereen is begonnen met een stuk langzamere tijden dan deze. Bovendien loop je voor jezelf, niet voor een ander.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:33 schreef cafca het volgende:
Die tijden van sommigen hier zijn wel een beetje demotiverend, hoor.
ik was al zo blij met mijn 10km binnen het uur......![]()
![]()
Tuurlijk, is ook zo. Ik ben maar een beginner en sommigen hier lopen echt op een behoorlijk niveau als ik het zo zie.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:42 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Prima toch, iedereen is begonnen met een stuk langzamere tijden dan deze. Bovendien loop je voor jezelf, niet voor een ander.![]()
Wat een ontzettend mooie dingen komen langs vandaag!![]()
![]()
![]()
PR's verbroken, heerlijke trainingen, modderbaden, dit, dat, alles!![]()
Ik kan helaas niet op iedereen reageren, maar weet dat ik trots op jullie ben.
Zelf ook lekker gelopen bij de Asselronde, geen moment problemen gehad eigenlijk. Maar na 20km voelde ik mijn knie wel een beetje protesteren. Maakte de keuze om de marathon niet te gaan lopen een stuk makkelijker. Had aan het eind nog wel wat over voor wat snelle kilometers, ook makkelijk dat die een beetje afliepen.
http://www.endomondo.com/workouts/292735879/2368823![]()
Je moet wedstrijden en trainingen ook niet met elkaar vergelijken. Denk dat ik mijn 10km trainingen op hetzelfde tempo als jij loopquote:Op zondag 2 februari 2014 18:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk, is ook zo. Ik ben maar een beginner en sommigen hier lopen echt op een behoorlijk niveau als ik het zo zie.Bij wedstrijden wordt je opgezweept door de mensenmassa.
Kwestie van aanleg (en dat vroeg genoeg ontdekken), doorzetten, heel blijven, enzovoort. Het enige wat je zelf in de hand hebt is doorzettenquote:Op zondag 2 februari 2014 18:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk, is ook zo. Ik ben maar een beginner en sommigen hier lopen echt op een behoorlijk niveau als ik het zo zie.Vergeleken met Michel Butter zijn we allemaal prutsers!
![]()
Ik zou tekenen voor een 10 km überhaupt, laat staan onder het uurquote:Op zondag 2 februari 2014 18:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk, is ook zo. Ik ben maar een beginner en sommigen hier lopen echt op een behoorlijk niveau als ik het zo zie..
Geen zorgen, goed blijven trainen en naar je lichaam luisteren. Je zal jezelf nog verbazen wb prestaties!![]()
Dit dus.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:42 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Prima toch, iedereen is begonnen met een stuk langzamere tijden dan deze. Bovendien loop je voor jezelf, niet voor een ander.Ik zal veel van die tijden hier ook niet redden, maar loop toch echt voor mijn eigen plezier, niet die voor 'n ander
![]()
Ja doei.![]()
Jero of (andere?) 'quick lacers': ik merkte met m'n nieuwe sloffen dat ik 'm (de 'veters' dus) niet zo goed los kreeg met al die modder, maar wilde er niet al te veel kracht op zetten. Hoeveel kunnen die dingen eigenlijk hebben?Ja doei.![]()
Veel, gewoon trekkenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
Jero of (andere?) 'quick lacers': ik merkte met m'n nieuwe sloffen dat ik 'm (de 'veters' dus) niet zo goed los kreeg met al die modder, maar wilde er niet al te veel kracht op zetten. Hoeveel kunnen die dingen eigenlijk hebben?
Veters zijn van kevlar dacht ik dus die trek je niet zomaar kapot...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je zou voor de grap deze reeks van twee jaar geleden er bij moeten pakken.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk, is ook zo. Ik ben maar een beginner en sommigen hier lopen echt op een behoorlijk niveau als ik het zo zie.![]()
Bijna? Als je hardloopt, dan ben je een hardloper.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef flipsen het volgende:
Dat is het leuke van in een grote stad wonen: je hebt zoveel straten en paadjes waar je kan lopen, gewoon teveel keus. Daarom ben ik ook niet jaloers op jullie. Helemaal niet.quote:Ook leuk om die Endomondoschemaatjes te zien en vooral de kaartjes vind ik leuk, om te zien waar mensen gelopen hebben. Morgen doen mijn vrouw en ik weer het standaard rondje, maar als het over een week of wat allemaal wat vloeiender gaat wil ik wel eens wat meer in de omgeving gaan doen. Alleen zo vervelend dat er aan beide kanten van ons huis direct een flinke heuvel is![]()
Als jij je veters kapot trekt (terwijl je veters nog niet versleten zijn), dan zou ik even langs de winkel gaanquote:Op zondag 2 februari 2014 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
Jero of (andere?) 'quick lacers': ik merkte met m'n nieuwe sloffen dat ik 'm (de 'veters' dus) niet zo goed los kreeg met al die modder, maar wilde er niet al te veel kracht op zetten. Hoeveel kunnen die dingen eigenlijk hebben?![]()
![]()
Vanochtend ook weer gelopen, eindelijk weer eens een duurloopje en direct met wat 'bruggen' en viaducten erbij. Weer ruim 20km en fijn gevoel dat het weer probleemloos ging.
http://www.endomondo.com/workouts/292780093/9146147![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Veel, gewoon trekken
Veters zijn van kevlar dacht ik dus die trek je niet zomaar kapot...Nou ja, dat die veters nog wel sterk zijn geloof ik wel, maar dat ik ze niet 'door de lussen' heen trek ofzo. Ze waren echt alles behalve soepel bij thuiskomstquote:Op zondag 2 februari 2014 19:10 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Als jij je veters kapot trekt (terwijl je veters nog niet versleten zijn), dan zou ik even langs de winkel gaan![]()
dus moet echt goed trekken indien weer zo'n mudfest, en al helemaal als je langer onderweg bent en de modder de kans krijgt een beetje op te drogen
Ja doei.![]()
Ik heb jou wel gezienquote:Op zondag 2 februari 2014 17:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Thanks. Jammer dat ik jou niet gezien hebZelfde geldt voor ET.
Vlak voor je de finish over ging
![]()
Heb nog naar je geroepen, maar je hoorde me niet (zoals velen me niet hoorden die ik toeschreeuwde)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dat stuk tussen 14km en 16km pak ik ook wel eens mee in een duurloopquote:Op zondag 2 februari 2014 19:11 schreef Lastpost het volgende:
Vanochtend ook weer gelopen, eindelijk weer eens een duurloopje en direct met wat 'bruggen' en viaducten erbij. Weer ruim 20km en fijn gevoel dat het weer probleemloos ging.
http://www.endomondo.com/workouts/292780093/9146147![]()
![]()
Ik heb daar geen last van gehad, en ik heb ze toch al wel wat modderbaden gegeven, heb eigenlijk de meeste problemen met ze losmaken door koude handen...quote:Op zondag 2 februari 2014 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, dat die veters nog wel sterk zijn geloof ik wel, maar dat ik ze niet 'door de lussen' heen trek ofzo. Ze waren echt alles behalve soepel bij thuiskomst![]()
dus moet echt goed trekken indien weer zo'n mudfest, en al helemaal als je langer onderweg bent en de modder de kans krijgt een beetje op te drogen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat een toffe verhalen allemaal, Britse modderbaden, snelheidsduivels op de asselronde! Top allemaal!
Ik kwam nog een foto tegen van de Rammekensloop van gisteren, Ik heb heel die fotograaf niet zien staan, maar dat is ook wel weer te zien op de foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Ik heb toch al sorry gezegd...quote:Op zondag 2 februari 2014 19:31 schreef E.T. het volgende:
(zoals velen me niet hoorden die ik toeschreeuwde)
![]()
Ik zit trouwens de foto's verder te bekijken van de Rammekensloop. En gezien de onderstaande foto heb ik gisteren niks overdreven met mijn opmerking dat het drassig en soms glibberig was.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
* ..-._---_-.- kan het niet laten
Ik ga een stukje rennen!![]()
![]()
Nawww! Dat het gebeurt is één ding, maar ook nog eens midden voor de cameraquote:Op zondag 2 februari 2014 20:00 schreef Mascleta het volgende:
Ik zit trouwens de foto's verder te bekijken van de Rammekensloop. En gezien de onderstaande foto heb ik gisteren niks overdreven met mijn opmerking dat het drassig en soms glibberig was.
[ afbeelding ]
Is inderdaad een behoorlijk slechte timing ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawww! Dat het gebeurt is één ding, maar ook nog eens midden voor de camera
Of een goeie van die fotograaf![]()
![]()
Leuke foto voor in de verzameling dunkt mequote:Op zondag 2 februari 2014 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawww! Dat het gebeurt is één ding, maar ook nog eens midden voor de camera
Als ik eens een keer om val dan heb ik hopelijk ook zo'n mooie actiefoto
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Yesquote:Op zondag 2 februari 2014 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor al die mannen die Semmie vandaag niet bij konden houden...
[ afbeelding ]
Zweeffotootje gemaakt door mijn vaderDie kwamen ook voor de eerste keer eens kijken
![]()
[ Bericht 20% gewijzigd door Jero_nimo op 02-02-2014 20:56:48 ]![]()
Jero ziet er behoorlijk blank uit voor een Keniaan
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Wat een afgrijselijk eind lopen lijkt me dat trouwens, hoe meer ik er over nadenk.
It has to mean something
Iemand had m net laten schrikken...quote:Op zondag 2 februari 2014 20:59 schreef flipsen het volgende:
Jero ziet er behoorlijk blank uit voor een KeniaanF means you're fucked![]()
Eerste keer!quote:Op zondag 2 februari 2014 20:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Yes
Zweeffotootje gemaakt door mijn vaderDie kwamen ook voor de eerste keer eens kijken
![]()
[ afbeelding ]![]()
Hij mag zo trots zijn als een aap met 3 lullen![]()
om met mijn vader's woorden te spreken![]()
Lol, nou ja, van mij hoeft het ook niet. Maar als ze het leuk vinden mag het altijd. Ze zijn sowieso wel altijd trots op mij, met lopen danquote:Op zondag 2 februari 2014 21:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Eerste keer!![]()
Hij mag zo trots zijn als een aap met 3 lullen![]()
om met mijn vader's woorden te spreken. Mijn schoonmoeder komt vaker kijken, samen met mijn vriendin mee.
![]()
En keniaan zal ik wel nooit worden, als ik in de zomer een minibeetje bruin wordt is dat 3 weken in de herfst er al weer af...![]()
![]()
Schoensmeer!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:09 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lol, nou ja, van mij hoeft het ook niet. Maar als ze het leuk vinden mag het altijd. Ze zijn sowieso wel altijd trots op mij, met lopen dan. Mijn schoonmoeder komt vaker kijken, samen met mijn vriendin mee.
![]()
En keniaan zal ik wel nooit worden, als ik in de zomer een minibeetje bruin wordt is dat 3 weken in de herfst er al weer af...![]()
![]()
Ik wilde ook nog wel ergens langs het parcours gaan staan, maar onderweg naar Apeldoorn werd al snel duidelijk dat alle wegen afgesloten waren en het qua tijdsduur errug krap zou worden om na de start een plek (en route daarnaartoe) te zoeken en dan weer op tijd terug voor de finish..
Ik ben dus maar bij de finish blijven hangen.. heb alle 18,5km lopers binnen zien komen en ook alle fokkers voorbij zien komen bij de 27,5
De kinderen waren verbaasd dat ik langskwamquote:Op zondag 2 februari 2014 21:21 schreef E.T. het volgende:
Ik wilde ook nog wel ergens langs het parcours gaan staan, maar onderweg naar Apeldoorn werd al snel duidelijk dat alle wegen afgesloten waren en het qua tijdsduur errug krap zou worden om na de start een plek (en route daarnaartoe) te zoeken en dan weer op tijd terug voor de finish..
Ik ben dus maar bij de finish blijven hangen.. heb alle 18,5km lopers binnen zien komen en ook alle fokkers voorbij zien komen bij de 27,5
F means you're fucked![]()
Op het moment dat jij langskwam stond een bekende van ons net achter ons en daar stonden de kinderen ook bij dus. (vader van vriendinnetjes van school.. die had ook gelopen en meldde dat hij meteen naar huis ging)quote:Op zondag 2 februari 2014 21:22 schreef YUR het volgende:
[..]
De kinderen waren verbaasd dat ik langskwam
Vandaar dat het wat rommelig was toen jij voorbij liepWel opvallend trouwens dat jij ons zowel bij de start als bij de finish zelf zag staan
Jero_nimo moet nog wel ruim een minuutje per kilometer sneller hoor, om voor Keniaan door te mogen.
SEMTEX is ook lekker bezig. En ach, gechinkend worden: Jero_nimo is zelfs gechickend. (En het overkomt mij ook regelmatig, zowel op de fiets, als lopend)
Sowieso idd weer een heleboel leuke hardloopverhalen gelezen.
@cafca: Geen panniek, het oppakken van hardlopen als wielrenner kan gewoon wat tijd kosten. Komt vanzelf. Zo is het bij mij ook gegaan.
Het was mooi lopen vandaag. Dus na wat twijfel toch zelf ook maar even nog een rondje gedaan. Veel D1, en 1,5 kilometer volle bak. Ging best goed, ondanks een zware week training.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Het wordt nog erger: Ik liep na mijn finish rustig aan terug richting de school waar mijn spullen lagen. Op een gegeven moment keek ik heel even naar de lopers die gingen finishen, en wie zie ik meteen: Papa Swets!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
Op het moment dat jij langskwam stond een bekende van ons net achter ons en daar stonden de kinderen ook bij dus. (vader van vriendinnetjes van school.. die had ook gelopen en meldde dat hij meteen naar huis ging)
Vandaar dat het wat rommelig was toen jij voorbij liepWel opvallend trouwens dat jij ons zowel bij de start als bij de finish zelf zag staan
Toen heb ik jou dus weer gemist bij de finish..quote:Op zondag 2 februari 2014 21:21 schreef E.T. het volgende:
Ik ben dus maar bij de finish blijven hangen.. heb alle 18,5km lopers binnen zien komen en ook alle fokkers voorbij zien komen bij de 27,5![]()
Was iets te druk bezig denk ik...![]()
Ja. Met de wedstrijd ownen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Toen heb ik jou dus weer gemist bij de finish..![]()
Was iets te druk bezig denk ik...Ja doei.![]()
Inderdaad hoe verging het jou, je zag er nog redelijk fris uit na de finish.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey, hoe heb jij het gehad? Vertel es wat.. Afzien? Leuk? Mooi? Dood?![]()
Ik had helemaal niet door dat jij remco wasquote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Inderdaad hoe verging het jou, je zag er nog redelijk fris uit na de finish.![]()
![]()
Daar zat ik pas later aan te denken... sorry man!![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet door dat jij remco was![]()
![]()
Daar zat ik pas later aan te denken... sorry man!
Echte namen zijn overrated. Sowieso.Ja doei.![]()
Had hij geen sporen aan de hardloopschoenen dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
![]()
Daar zat ik pas later aan te denken... sorry man!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
jij was al helemaal in de race mood, net een jonge hond die op het punt staat om losgelaten te worden.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
![]()
Daar zat ik pas later aan te denken... sorry man!![]()
Die zaten nog op mijn schoenen die ik bij egmond aan hadquote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Had hij geen sporen aan de hardloopschoenen dan?![]()
Ah. Ik heb daar nog rondgekeken naar een gunslinger maar helaas.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Die zaten nog op mijn schoenen die ik bij egmond aan hadJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wanneer is die foto genomen? Rond het 10km punt? Je ziet er iig nog lekker fris uit!quote:Op zondag 2 februari 2014 20:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Yes
![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het eigenlijk nooit fijn als m`n ouders (altijd!) meegingen naar het voetbal. Andere ouders deden dat ook niet, dus waarom moesten mijn ouders dat wel doen? Ondanks dat ik het vervelend vond heb ik er nooit over heb geklaagd richting hen. Nu gaan ze met hardloopwedstrijden zo goed als overal mee naartoe en ik vind dat geweldig eigenlijkIk zet echt niet de beste prestaties neer, ik heb de laatste tijd wat moeite met heel blijven (
), maar dat gevoel dat ze trots zijn op wat je hebt volbracht, ik vind dat altijd wel leuk om te merken.
En natuurlijk het babbelen achteraf, is een stuk beter dan alleen in een trein zitten, helemaal kapot na je eerste halve marathon in Sydney, bijvoorbeeld.Ja want dit is véél te langzaam Jero!! Schaam je!!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:26 schreef Corniel het volgende:
Jero_nimo moet nog wel ruim een minuutje per kilometer sneller hoor, om voor Keniaan door te mogen.
Alle andere lopers, en Semtex in het bijzonder, weer geweldig gelopen! Ik ben trots op jullie, voor wat het waard isKrijg er gewoon zin van om weer te lopen.
Morgen naar de podotherapeut voor het ophalen / uitleg van de zooltjes, dinsdag naar de fysio en hopelijk dinsdagavond weer wat lopen! Heb er zin in!![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja want dit is véél te langzaam Jero!! Schaam je!!
Alle andere lopers, en Semtex in het bijzonder, weer geweldig gelopen! Ik ben trots op jullie, voor wat het waard isKrijg er gewoon zin van om weer te lopen.
Morgen naar de podotherapeut voor het ophalen / uitleg van de zooltjes, dinsdag naar de fysio en hopelijk dinsdagavond weer wat lopen! Heb er zin in!Hopen dat je daarmee wel gewoon lekker door kan lopen inderdaad! Ik gun het je echt zo erg om gewoon lekker te kunnen lopen! Maar het zal wel even wennen zijn met zooltjes denk ik.
Foto was trouwens bij km 18/19 ofzo![]()
![]()
Lekker bezig gasten! Goeie verhalen!
En ik heb lekker decadent in de sauna gelegen vandaag.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hij loopt de kantjes er een beetje vanaf ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan had je dus gewoon nóg sneller kunnen rennenzo fris als je er daar uitziet
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik denk als Jero af en toe de grond zou raken, dat ie dan nog een stukje sneller kan zijn. Al dat gezweef ziet er leuk uit, maar dat heeft met lopen niet zo veel te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2014 22:07:17 ]![]()
Why drink and drive if you can smoke and fly?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik denk als Jero af en toe de grond zou raken, dat ie dan nog een stukje sneller kan zijn. Al dat gezweef ziet er leuk uit, maar dat heeft met lopen niet zo veel te maken.Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker is dat, nadenken tijdens 't rennen
Ja doei.![]()
Waarom in spoiler?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Stip heeft net lekker gedurende een bescheiden 16,2km anderhalf uur na kunnen denken. Niet verkeerd voor een spontane extra loop. Weektotaal is hiermee op 53km gekomen.Klinkt erg goed en zeer mooi weektotaal!
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:09 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Waarom in spoiler?Klinkt erg goed en zeer mooi weektotaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Viel tegen en toch heb ik prima gelopenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey, hoe heb jij het gehad? Vertel es wat.. Afzien? Leuk? Mooi? Dood?
Al snel had ik door dat ik 6 min/km niet vol kon houden. Had een verstopte neus door een verkoudheid die vanaf woensdag op kwam zetten. Hartslag en ademhaling veel te hoog. Begon eigenlijk beetje op herhaling van de bruggenloop te lijken. Dus me wat af laten zakken tot een tempo dat ik wel goed kon lopen. Garmin omgedraaid op mn pols en ik ben gewoon gaan genieten van de hele mooie omgeving. Iedere drankpost ff bak thee meegepakt en rustig opgedronken.
M'n tijd slaat dan ook echt nergens op, maar ben wel tevreden over het algemeen over vandaag.
Verste dat ik hiervoor had gelopen was 22,5. en de laatste kilometer vielen dan ook echt wel zwaar moet ik zeggen.
Schade aan m'n voeten valt gelukkig mee; 4 gewone blaren en 1 bloedblaar maar niet heel pijnlijk nu.
Verder net voor de start Jero, Stream, TWC en Semtex nog gezien, was ff leuk.
Anderen helaas gemist.
Wat een bizar gave oorbellen heb je trouwens Semtex![]()
![]()
[..]Oww, das kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!
![]()
Ja, wrijf het er nog even lekker inquote:Op zondag 2 februari 2014 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor al die mannen die Semmie vandaag niet bij konden houden...
[ afbeelding ]![]()
Ik zie waarschijnlijk in mijn dromen vannacht steeds zo'n snel verdwijnende oranje stip...
Semmie was gewoon supersnel.![]()
![]()
Fixed!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:23 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog even lekker in![]()
Ik zie waarschijnlijk in mijn dromen vannacht steeds zo'n snel verdwijnende oranje stip...
Semmie was is gewoon supersnel.
[..]Oh dat is inderdaad erg klote...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sterkte ermee, hoop dat ze je iets anders kunnen bieden?![]()
Heb trouwens nog fotos (arquero, glenhighland, yur, streamnl, jero, the white c), nog iemand bezwaar als ik ze morgen bij een verslagje zet?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik niet, al is die niet echt charmant van mijquote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef SEMTEX het volgende:
Heb trouwens nog fotos (arquero, glenhighland, yur, streamnl, jero, the white c), nog iemand bezwaar als ik ze morgen bij een verslagje zet?![]()
![]()
[..]Shit, balen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!![]()
Nee, leukquote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef SEMTEX het volgende:
Heb trouwens nog fotos (arquero, glenhighland, yur, streamnl, jero, the white c), nog iemand bezwaar als ik ze morgen bij een verslagje zet?![]()
![]()
No problem. Maar sta ik op een foto dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een goede prestaties weer vandaag! Vooral Semtex en Jero![]()
En stip streep.. Dat is geen fijne situatie, ik hoop dat het meevalt.. Weet je snel meer?![]()
Ga je gangquote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef SEMTEX het volgende:
Heb trouwens nog fotos (arquero, glenhighland, yur, streamnl, jero, the white c), nog iemand bezwaar als ik ze morgen bij een verslagje zet?
Het is ook niet niks, die afstand. Ik vind die knop omzetten en mentaal jezelf hervinden tijdens zo'n wedstrijd een evengoede prestatie. Word je een goeie lopert van!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:21 schreef Arquero het volgende:
[..]
Viel tegen en toch heb ik prima gelopen
Al snel had ik door dat ik 6 min/km niet vol kon houden. Had een verstopte neus door een verkoudheid die vanaf woensdag op kwam zetten. Hartslag en ademhaling veel te hoog. Begon eigenlijk beetje op herhaling van de bruggenloop te lijken. Dus me wat af laten zakken tot een tempo dat ik wel goed kon lopen. Garmin omgedraaid op mn pols en ik ben gewoon gaan genieten van de hele mooie omgeving. Iedere drankpost ff bak thee meegepakt en rustig opgedronken.
M'n tijd slaat dan ook echt nergens op, maar ben wel tevreden over het algemeen over vandaag.
Verste dat ik hiervoor had gelopen was 22,5. en de laatste kilometer vielen dan ook echt wel zwaar moet ik zeggen.
Schade aan m'n voeten valt gelukkig mee; 4 gewone blaren en 1 bloedblaar maar niet heel pijnlijk nu.
Verder net voor de start Jero, Stream, TWC en Semtex nog gezien, was ff leuk.
Anderen helaas gemist.
Wat een bizar gave oorbellen heb je trouwens Semtex
Ja ik. Liever nu!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef SEMTEX het volgende:
nee hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
Moet alweer gaan slapen eigenlijk, morgen eerste dag op nieuwe baan.quote:
Midwinter mensen: zoek en vind uzelf:
http://oypo.nl/pixxer.asp?id=823D431406085C72
http://oypo.nl/pixxer.asp?id=9889ED24061D3A5E
http://oypo.nl/pixxer.asp?id=86875DB406FF336EKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gevonden! Maar alleen ver op de achtergrond of superoverbelicht helemaal op de voorgrondquote:Op maandag 3 februari 2014 00:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Moet alweer gaan slapen eigenlijk, morgen eerste dag op nieuwe baan.
Midwinter mensen: zoek en vind uzelf:
http://oypo.nl/pixxer.asp?id=823D431406085C72
http://oypo.nl/pixxer.asp?id=9889ED24061D3A5E
http://oypo.nl/pixxer.asp?id=86875DB406FF336EF means you're fucked![]()
Net even bijgelezen! Iedereen heeft bijzonder goed gelopen zie ik. Dat kan ik zelf helaas niet zeggen, later meer hierover (ben pas net thuis en ga zo pitten).![]()
Plichtverzuim.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef Zwabberhark het volgende:
Net even bijgelezen! Iedereen heeft bijzonder goed gelopen zie ik. Dat kan ik zelf helaas niet zeggen, later meer hierover (ben pas net thuis en ga zo pitten).![]()
Zo goedemorgen. In de trein met flink stijve benen
Da's mooi, dan ben je diep genoeg gegaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:04 schreef SEMTEX het volgende:
Zo goedemorgen. In de trein met flink stijve benenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Vandaag is volgens mij de Nurbergrinlauf.. ik heb voorzichtig het doel om die volgend jaar te lopen
Tof! Hebben ze meerdere afstanden daar?
Iemands hier nog een gouden tip om zo snel mogelijk van nek- en schouderpijn af te komen?Ja doei.![]()
Je laten masseren door mij.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
Tof! Hebben ze meerdere afstanden daar?
Iemands hier nog een gouden tip om zo snel mogelijk van nek- en schouderpijn af te komen?![]()
Een paracetamol wil wel eens helpen,dan is de pijn wat minder en dan beweeg je ook beter. En masseren al zal dat niet heel fijn zijn.![]()
Alleen maar, dan neem ik mijn massagestoel mee.quote:
Jij zit nogal uit mijn richting hè?
Maar serieus, masseren dus, zacht beginnen, net zo lang wrijven met olie tot het flink warm is. Dan kun je dieper op de spieren werken. Eindigen met wrijven en evt insmeren met zo'n verwarmend smeerseltje. Duurt een half uurtje. Vraag het aan een huisgenoot als je geen masseur in de omgeving hebt.![]()
Dus, in welke richting zit jij? Mijn nek en schouders zitten nogal vastquote:Op maandag 3 februari 2014 09:11 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Alleen maar, dan neem ik mijn massagestoel mee.
Jij zit nogal uit mijn richting hè?
Maar serieus, masseren dus, zacht beginnen, net zo lang wrijven met olie tot het flink warm is. Dan kun je dieper op de spieren werken. Eindigen met wrijven en evt insmeren met zo'n verwarmend smeerseltje. Duurt een half uurtje. Vraag het aan een huisgenoot als je geen masseur in de omgeving hebt.![]()
![]()
De kinderen en ik staan vaker op de foto dan bekende lopers![]()
Amstelveenquote:Op maandag 3 februari 2014 09:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dus, in welke richting zit jij? Mijn nek en schouders zitten nogal vast![]()
Ja, da's een beetje uit de richting![]()
Paracetamol maar even op 't boodschappenlijstje gezet voor vanavond, sowieso. En zoveel mogelijk bewegen, maar dat is met een computer- en leesbaan niet zo makkelijk. Lezen is nu ook in geen enkele houding comfortabel![]()
![]()
Gelukkig hoeven we niet te rennen vandaag, maar hoop wel dat 't zondag weg is
Ja doei.![]()
Toevallig is dat dicht in de buurtquote:
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 09:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ah. Net nu ik met mn stage ben begonnen en helemaal zo goed als nooit meer op de VU ben![]()
![]()
Verslag Groenhovenloop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stomste vind ik nog wel dat 't echt helemaal uit 't niets is ontstaan. Als je nou nog iets verkeerd tilt of er mee wakker wordt omdat je raar hebt gelegen ofzo, maar ik stond gisteren in de eetkamer, stil, gewoon, te praten, en ineens schoot het er in![]()
Had vandaag ook wel gewoon willen rennen met de club, maar denk dat ik 't nu maar even laat rusten..Ja doei.![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 09:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Verslag Groenhovenloop:Wel of niet gefeliciteerd met wel of geen PRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verslag Groenhovenloop:Je hebt wel eens van die loopjes. Maar toch gefinished in een (voor mij iig) prachtige tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
Wel of niet bedanktquote:Op maandag 3 februari 2014 10:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Wel of niet gefeliciteerd met wel of geen PR
BTW, die wijsteen van mij blijft wat zeurderig. Nu al 3 maanden. Ik hoop dat het een stressfractuur is, dat maakt de CPC straks heroïscher: "ik liep 'm met een gebroken teen!!" (zwijmelende dames).![]()
Ik zweer je dat ik de meeste kleine blessures opgelopen heb door autorijden. Vooral files zijn funest: koppelen, remmen, koppelen gas, koppelen, remmen, et cetera et cetera.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
Stomste vind ik nog wel dat 't echt helemaal uit 't niets is ontstaan.
Een klassieke uitglijder over een bananenschil is tenminste duidelijk. Sterkte moblo.![]()
Zwabber, dat zwabberen tussen "hardlopen is de bom" en "hardlopen is stom", herkenbaar![]()
Mooie tijd!
Ik had gister last van alleen trainen (ben verder alleen in een groep bezig). Ik zat mezelf in de weg met zulke zwabberingen. Toen kwam Mr Q langs (liep ook zijn training daar ergens) en samen laatste kms gelopen, en dat ging geweldig! Aandachtsdingetje..
9 maart moet wél alleen![]()
![]()
Ja, gewoon keiharde duidelijke pijnlijke oorzaken willen we!quote:Op maandag 3 februari 2014 10:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik zweer je dat ik de meeste kleine blessures opgelopen heb door autorijden. Vooral files zijn funest: koppelen, remmen, koppelen gas, koppelen, remmen, et cetera et cetera.
Een klassieke uitglijder over een bananenschil is tenminste duidelijk. Sterkte moblo.
WAnneer willen we het?
NU!
Ja doei.![]()
Samen lopen scheelt inderdaad een hoop met dat soort 'dwalingen'. Maar je loopt dan niet 'alleen'! MIsschien loop je wel samen met een tof iemand op die ook jouw tempo loopt, een vreemdeling, aan wie je je op kunt trekken?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:10 schreef Quoi het volgende:
Zwabber, dat zwabberen tussen "hardlopen is de bom" en "hardlopen is stom", herkenbaar![]()
Mooie tijd!
Ik had gister last van alleen trainen (ben verder alleen in een groep bezig). Ik zat mezelf in de weg met zulke zwabberingen. Toen kwam Mr Q langs (liep ook zijn training daar ergens) en samen laatste kms gelopen, en dat ging geweldig!
9 maart moet wél alleen
Ja doei.![]()
Verslag Groenhovenloop:Toch een nette tijd gelopen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat. Ik denk dat ik aan mijn loopgroepje ga hangen tot aan de boulevard. En aangezien ze iets trager lopen, ga ik ze daar verlaten voor een laatste zegetocht naar het Malieveld.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Samen lopen scheelt inderdaad een hoop met dat soort 'dwalingen'. Maar je loopt dan niet 'alleen'! MIsschien loop je wel samen met een tof iemand op die ook jouw tempo loopt, een vreemdeling, aan wie je je op kunt trekken?![]()
Die continue start-stop files zijn inderdaad altijd fijn voor de benen...quote:Op maandag 3 februari 2014 10:10 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik zweer je dat ik de meeste kleine blessures opgelopen heb door autorijden. Vooral files zijn funest: koppelen, remmen, koppelen gas, koppelen, remmen, et cetera et cetera.Ik gok dat je niet erg alleen zal lopen hoor.quote:
'tot aan de boulevard', dat klinkt zó ver hè?
Ben 'opgegroeid' met de CPC, als 't ware. dat was echt voor de 'atleten' die bovenmenselijke prestaties neerzetten. Een halve marathon, en dan helemaal van het centrum naar het strand en terug. I-di-oot gewoon. Aan de ene kant jammer dat 't Salland in hetzelfde weekend valt als de CPC (dit jaar), wil iig de halve nog een keer doen op de CPC, gewoon, om me ook 'bovenmenselijk' te voelen. Al was de 5K daar een paar jaar geleden ook al een enorme persoonlijke overwinning.Ja doei.![]()
K denk dat je me wel snaptquote:Op maandag 3 februari 2014 10:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die continue start-stop files zijn inderdaad altijd fijn voor de benen...
[..]
Ik gok dat je niet erg alleen zal lopen hoor.![]()
![]()
Ik denk van wel ja.quote:
Maar misschien helpt het onderweg iemand te vinden die een beetje hetzelfde loopt en dan (tijdelijk) vriendjes worden.
Ik HOOP dat ik nu iedereen heb...Kijk, dit is het belangrijkste...quote:![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:48 schreef Jero_nimo het volgende:
Zelf ook lekker gelopen bij de Asselronde.
http://www.endomondo.com/workouts/292735879/2368823Heb jij wel tijd om te genieten onderweg?
Gisteren al een paar keer gezegd maar nog 1 keer...quote:
Een nette tijdquote:Op zondag 2 februari 2014 16:07 schreef pijll het volgende:
Terug van de Groenhovenloop in Gouda.
http://www.endomondo.com/workouts/292703292/1318271![]()
( je kan als je wat meters mist, dat aanpassen in je .gpx bestand. Tenminste, er zijn er een paar hier die je dat haarfijn kunnen uitleggen)
Maar je hebt een nette tijd gelopen!Vond ik ook!quote:Je zag er stiekem nog best wel fris uit bij de finischquote:Op zondag 2 februari 2014 17:16 schreef GlenHighland het volgende:
Zo, dat was een heerlijk, maar loodzware Asselronde.
http://www.endomondo.com/workouts/292732022/2436456
/jaloers
Toch is dit een mooi verbetering van je PR op deze loop. Wat voor weer was het vorig jaar eigenlijk?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:17 schreef YUR het volgende:
Uiteindelijk 2uur25 gelopen. Das 5 minuten sneller dan vorig jaar, toen ik me wél aan mijn plan hield. Alleen nu ging ik echt kapooooot![]()
Vorig jaar was het ook prima loopweer. Het ging stortregenen, maar dat gebeurde precies toen ik net over de finish was
Edit - op mn finishfoto van vorig jaar kan ik zien dat het onderweg ook wel wat geregend heeftF means you're fucked![]()
Dan is dat niet erg. Dan ben je zelfs blij dat je doorgelopen hebt.
Ik vond het gisteren best warm. Ik had spijt van mijn bovenkledingstuk.
edit: ik ben zelfs een heel klein beetje verbrand...![]()
![]()
Ik heb geen moment spijt gehad van hoe ik was gekleed...had je je ski-jas aan ofzo?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:34 schreef streamnl het volgende:
Dan is dat niet erg. Dan ben je zelfs blij dat je doorgelopen hebt.
Ik vond het gisteren best warm. Ik had spijt van mijn bovenkledingstuk.F means you're fucked![]()
Je bent Zwabber vergeten? Maar dat is wel eens goed voor hem, hij krijgt al genoeg aandacht.quote:I know. Maar dat doe ik alleen als het overduidelijk een fout van het horloge is. In dit geval heeft iedereen een te korte afstand gelopen, dus was het gewoonweg geen volledige halve marathon.quote:Een nette tijd![]()
( je kan als je wat meters mist, dat aanpassen in je .gpx bestand. Tenminste, er zijn er een paar hier die je dat haarfijn kunnen uitleggen)Dat ben ik met je eens.quote:Maar je hebt een nette tijd gelopen!![]()
![]()
Nee, ik zie het al, die had je als eerste gefeliciteerd. Hmpf.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:35 schreef pijll het volgende:
[..]
Je bent Zwabber vergeten? Maar dat is wel eens goed voor hem, hij krijgt al genoeg aandacht.![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:37 schreef pijll het volgende:
Nee, ik zie het al, die had je als eerste gefeliciteerd. Hmpf.
ik had een lang dikke shirt aan. Ik vond dat te warm.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:35 schreef YUR het volgende:
Ik heb geen moment spijt gehad van hoe ik was gekleed...had je je ski-jas aan ofzo?![]()
Dat had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen...quote:Op maandag 3 februari 2014 10:38 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
ik had een lang dikke shirt aan. Ik vond dat te warm.F means you're fucked![]()
mijn verslag over het loopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik blijf dit lastige temperaturen vinden om te kleden.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:39 schreef YUR het volgende:
Dat had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen...![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:37 schreef pijll het volgende:
[..]
Nee, ik zie het al, die had je als eerste gefeliciteerd. Hmpf.![]()
![]()
Goed gedaan stream! Moeten eten tijdens het lopen is inderdaad lastig voor de ademhalingcontrole. Gels zijn makkelijker, maar ook dan heb je dat probleem.![]()
Mijn probleem gisteren was de wind. Met wind mee was warm genoeg voor kort-kort, maar met wind tegen was dat niet te doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik blijf dit lastige temperaturen vinden om te kleden.
Maar daar hadden wij in de polder waarschijnlijk meer last van dan de lopers op de Veluwe.![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:40 schreef streamnl het volgende:
mijn verslag over het loopjeJe weet dat je mietjesbenen krijgt van alleen door de blubber hollen hè? Je moet ook verhard lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker gelopen toch!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
I knowquote:Op maandag 3 februari 2014 10:51 schreef mosselmossel het volgende:
Je weet dat je mietjesbenen krijgt van alleen door de blubber hollen hè?![]()
![]()
Leuke verslagen weer!
Zwabber toch erg goed doorgezet! Een beetje afzien is best lekker op zn tijd. Stream, je gaat veel te hard, mag niet he. Netjes gelopen!
Ben benieuwd naar het verslag van SEM!![]()
Alle mietjes gefeliciteerd met de mooie tijden en al dan niet PRs. Het was dan ook een prachtige dag om te lopen gisteren.
Zelf een trainingsrondje gemaakt van 2 uur. Stukje asfalt, stukje bos, stukje klinkerweg, stukje bos, stukje asfalt, stukje klinkerweg. Voor de afwisseling, zeg maar. Onderweg kreeg ik van Guppy nog een aanmoeding via Endomondo: Just keep running! Dat heb ik dan maar gedaan.
Wilde per se de 2 uur volmaken, dus toen ik bijna thuis was heb ik nog een paar slingers door de buurt gemaakt. http://www.endomondo.com/workouts/292695518/4684399
Echt heel grappig om te zien dat de GPS-gegevens in het bos echt op en neer stuiteren, en op de weg in het open mooi vlak zijn.
Volgende week 2u15mGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
En zo gaat Frsh langzaam maar zeker richting afstanden die niet zouden misstaan in een trainingsschema voor een marathon. Lekker bezig man
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:25 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik denk van wel ja.
Maar misschien helpt het onderweg iemand te vinden die een beetje hetzelfde loopt en dan (tijdelijk) vriendjes worden.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat. Ik denk dat ik aan mijn loopgroepje ga hangen tot aan de boulevard. En aangezien ze iets trager lopen, ga ik ze daar verlaten voor een laatste zegetocht naar het Malieveld.
Nee joh! Over een maandje al!quote:Op maandag 3 februari 2014 10:23 schreef YUR het volgende:
De CPC...die is voor mn gevoel echt pas over een eeuwigheid![]()
Ik wou dat het morgen al was![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 11:14 schreef YUR het volgende:
En zo gaat Frsh langzaam maar zeker richting afstanden die niet zouden misstaan in een trainingsschema voor een marathon. Lekker bezig manDat is een beetje de bedoeling ja... Misschien als er nog een nummer uitvalt op 13 april, maar denk dat dat te snel komt. Plan is 10 mei te kunnen meedoen met de 42 km.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Lekker bezig man!quote:Op maandag 3 februari 2014 11:11 schreef Frsh het volgende:
Alle mietjes gefeliciteerd met de mooie tijden en al dan niet PRs. Het was dan ook een prachtige dag om te lopen gisteren.
Zelf een trainingsrondje gemaakt van 2 uur. Stukje asfalt, stukje bos, stukje klinkerweg, stukje bos, stukje asfalt, stukje klinkerweg. Voor de afwisseling, zeg maar. Onderweg kreeg ik van Guppy nog een aanmoeding via Endomondo: Just keep running! Dat heb ik dan maar gedaan.
Wilde per se de 2 uur volmaken, dus toen ik bijna thuis was heb ik nog een paar slingers door de buurt gemaakt. http://www.endomondo.com/workouts/292695518/4684399
Echt heel grappig om te zien dat de GPS-gegevens in het bos echt op en neer stuiteren, en op de weg in het open mooi vlak zijn.
Volgende week 2u15m
Ik moet de routes voortaan eens bekijken ja. Ik heb nog geen idee hoe we moeten lopen bij CPC. Behalve dan dat het van Malieveld naar Scheveningen naar Malieveld gaat weet ik niks.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee joh! Over een maandje al!![]()
Ik wou dat het morgen al was
En 5 weken, ja, ik vind dat ook al best snel!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ah, da's een week voor (hopelijk) de mijne! Toftoftof!quote:Op maandag 3 februari 2014 11:19 schreef Frsh het volgende:
[..]Dat is een beetje de bedoeling ja... Misschien als er nog een nummer uitvalt op 13 april, maar denk dat dat te snel komt. Plan is 10 mei te kunnen meedoen met de 42 km.
Ja doei.![]()
Lekker laten verrassenquote:Op maandag 3 februari 2014 11:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Lekker bezig man!
[..]
Ik moet de routes voortaan eens bekijken ja. Ik heb nog geen idee hoe we moeten lopen bij CPC. Behalve dan dat het van Malieveld naar Scheveningen naar Malieveld gaat weet ik niks.
En 5 weken, ja, ik vind dat ook al best snel!![]()
Ik ga voor de 3e keer de 5km bij de CPC lopen![]()
![]()
Aan de tijden van kilometers 7 en 8 kun je duidelijk zien dat ik een sneue opgever ben. Maar toch bedankt.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:02 schreef Jero_nimo het volgende:
Zwabber toch erg goed doorgezet! Een beetje afzien is best lekker op zn tijd.![]()
Net toch gekeken en gezien dat we na 14km geen verzorgingspost meer krijgen. Dat is nog best een stuk, dus misschien toch waterbelt mee.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker laten verrassen![]()
Ik ga voor de 3e keer de 5km bij de CPC lopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Best een aparte 'verdeling' van waterposten idd.. En als je je er goed bij voelt, idd waterbelt meequote:Op maandag 3 februari 2014 11:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Net toch gekeken en gezien dat we na 14km geen verzorgingspost meer krijgen. Dat is nog best een stuk, dus misschien toch waterbelt mee.![]()
![]()
Ik loop tegenwoordig mijn LDL ook met een waterbelt, als ik anderhalf uur op pad ben. Dus ermee lopen ben ik wel gewend, da's geen probleem.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Best een aparte 'verdeling' van waterposten idd.. En als je je er goed bij voelt, idd waterbelt meeZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je houdt niet van AA drank uit een plastic bekertje te drinken over je gezicht te gooien?quote:Op maandag 3 februari 2014 11:47 schreef Quoi het volgende:
Waterbelt present hier... Veel te fijn om te kunnen drinken wanneer je wil en uit een fijn flesje.![]()
![]()
Hebben ze niet eens papieren bekers? Papieren bekers zijn zo de bom. Haat aan plastic bekers. Uit papieren bekers kan ik tenminste nog fatsoenlijk drinken, als je er een tuitje van maakt.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Je houdt niet van AA drank uit een plastic bekertje te drinken over je gezicht te gooien?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik had dat spul een keer in m'n ogen gekregenquote:Op maandag 3 februari 2014 11:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Je houdt niet van AA drank uit een plastic bekertje te drinken over je gezicht te gooien?
Papieren bekertjes gaan inderdaad nog wel.![]()
En dat je het zo lekker over je handen krijgt en dat dan de rest van de rit je handen kleven
Ja doei.![]()
Daar heb je toch je mond en je shirt voor?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
En dat je het zo lekker over je handen krijgt en dat dan de rest van de rit je handen klevenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Op tweederde ook hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 12:06 schreef Quoi het volgende:
Vrijdag heb ik 1 flesje met AA gevuld. Wat is dát lekker aan het eind van je duurloopjeIk doe altijd één flesje met water en één met Isostar (ik heb zo'n grote bus met Isostar-poeder)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, tijdens de 7^^ heb ik ook lekker mijn vingers af lopen likken. Charmant, moet dat geweest zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 12:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Daar heb je toch je mond en je shirt voor?
Ja doei.![]()
Yups, tweederde bedoel ik ook. Mjamquote:Op maandag 3 februari 2014 12:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Op tweederde ook hoorIk doe altijd één flesje met water en één met Isostar (ik heb zo'n grote bus met Isostar-poeder)
![]()
Isostar poeder. Ik ga eens kijken...![]()
Gewoon bij de DA of de Etos.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yups, tweederde bedoel ik ook. Mjam![]()
Isostar poeder. Ik ga eens kijken...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat was briljant tijdens de M van Eindhoven: elke 5km een post met o.a. stukken banaan, en dan 2,5 km daar achteraan een post met o.a. natte sponzen waarmee je de banaanplak van je handen kon poetsen.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
En dat je het zo lekker over je handen krijgt en dat dan de rest van de rit je handen kleven![]()
Geen idee, geen drankpost bij de 5quote:Op maandag 3 februari 2014 11:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hebben ze niet eens papieren bekers? Papieren bekers zijn zo de bom. Haat aan plastic bekers. Uit papieren bekers kan ik tenminste nog fatsoenlijk drinken, als je er een tuitje van maakt.!
En kartonnen bekertjes zijn top! Net zoals een AA of cola na het lopen![]()
![]()
Ghehequote:Op maandag 3 februari 2014 12:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat was briljant tijdens de M van Eindhoven: elke 5km een post met o.a. stukken banaan, en dan 2,5 km daar achteraan een post met o.a. natte sponzen waarmee je de banaanplak van je handen kon poetsen.
Ja doei.![]()
Heerlijk was dat, toen ik mijn halve in Australië liep idd. Om en om water/ AA bij de drinkposten. Geloof dat ik iets van 5 of 6 keer heb gedronken. Gelukkig scheen de zon en was het halve bekertje wat over m`n shirt ging zo opgedroogd en/of vermengd met zweetquote:Op maandag 3 februari 2014 12:40 schreef GotC het volgende:
Net zoals een AA of cola na tijdens het lopen
Net m`n steunzooltjes opgehaald. Wát een verschil zeg! Toen de podotherapeut me vertelde dat het verstandig is om eerste 3-4 dagen te lopen met steunzolen in normale schoenen (en niet hardlopen), baalde ik toch wel even. Tot ik ze daadwerkelijk ging passen.. M`n voeten en benen gaan hier echt wel even de tijd voor nodig hebben om te wennen.
Dus sowieso nog een weekje niet hardlopen. Niet leuk, maar wel het verstandigst.
Om even aan te geven hoeveel de zooltjes corrigeren. Als ik m`n hardloopschoenen normaal aan had, rechtop stond en dan naar m`n voeten keek, zag ik de demping van de schoen aan de binnenkanten niet, omdat de binnenkanten dus helemaal uitzakten door mijn voeten. Nu, met zooltjes, zie ik dat dus wél![]()
![]()
Ik vraag me af hoe de hardloopwinkel(s) dat niet gezien hebben...
Ik vraag me dus idd ook af of ze gezien hebben dat het zó erg was. Ze hebben me immers wel anti-pronatie schoenen gegeven. Tevens heb ik ook wel het gevoel dat de pronatie érger is geworden in het afgelopen jaar, maar ik kan me niet voorstellen dat het verschil tussen toen en nu zo extreem groot is.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:03 schreef Wolve000 het volgende:
Anyway, m`n eerste indruk met deze zooltjes is heel goed. Ik merk duidelijk dat het iets doet, dus ik ben heel erg benieuwd wat dit nu gaat betekenen. I.c.m verstandig(er) hardlopen lijkt het me een wereld van verschil.![]()
Verslag Groenhovenloop:Hey! Damn! Ik had naar je kunnen zwaaien! Ik was er met mijn bloedjes voor de kidsruns!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***![]()
Volgens mij kijken veel hardloopwinkels alleen naar of je wel of niet proneert en geven je daarbij een algemene schoen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:03 schreef Wolve000 het volgende:
Ik heb laatst bij hardloopaanbiedingen ook antipronatie zooltjes besteld voor in mijn dagelijkse schoenen en merk dat ik daar ook heel veel baat bij heb (en dat de antipronatie in mijn loopschoenen eigenlijk niet voldoende is)
Hier staat dus ook een afspraak met een (sport)podoloog binnenkort."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Je lijkt Quoi wel!quote:Op maandag 3 februari 2014 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey! Damn! Ik had naar je kunnen zwaaien! Ik was er met mijn bloedjes voor de kidsruns!
Maar goed, ik zou je niet herkend hebben vrees ik.
Deed je zelf niet mee?![]()
Nee, ik wist eig niet eens dat er een volwassenenloop was.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:12 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je lijkt Quoi wel!
Maar goed, ik zou je niet herkend hebben vrees ik.
Deed je zelf niet mee?![]()
Ik had evt. de 5 kunnen proberen, maar ik heb het idee dat er nog steeds iets niet klopt bij mijn longen.
Vandaag longfoto herhaald, over 2 dagen de uitslag.***![]()
Wat klote stipstreep.
Leuke verslagen en mooie tijden komen er langs van gisteren zeg! Was zo mooi weer dat ik ook nog maar rondje gemaakt heb.![]()
Wat een kort rondje moest worden (wederom) werd door een wegomleiding 17,4 KM in 1h23.
Klote nieuws Stipstreep. Sterkte ermee!
Ik zal het noteren Angel
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
pics?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, tijdens de 7^^ heb ik ook lekker mijn vingers af lopen likken. Charmant, moet dat geweest zijn
Leuke verslagen, supertijden en volgens mij was het allemaal erg gezellig
Vandaag "moeten" we onze 3e dag van het schema lopen (12x 1 om 1 rennen/wandelen). Het probleem is dat ik gisteren een spier/pees (?) verrekt heb in mijn lies, dus eerst maar eens kijken of het uberhaubt lukt![]()
Note to self: geen vreemde standjes zonder warming up en voortaat 3 rondjes om het huis rennen als voorspel
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:43 schreef flipsen het volgende:
Note to self: geen vreemde standjes zonder warming up en voortaat 3 rondjes om het huis rennen als voorspel![]()
![]()
![]()
Lang leve een uur treinen, tijd genomen om wat topics bij te lezen![]()
Kudos voor alle lopers dit weekend en een specialevoor semtex en twinky!!
En over prestaties: ik ben even openlijk trots op het feit dat ik halverwege mijn 15km-schema ben!
Zin in de 10 km bij de CPC
Ik las ook iets over de ekiden, count me in!
Oh en stipstreep, klote![]()
![]()
De inschrijving begint vandaag, de loop zelf is 26-07-2014. Leuk doel ik heb hem al 2 keer gelopen.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:20 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vandaag is volgens mij de Nurbergrinlauf.. ik heb voorzichtig het doel om die volgend jaar te lopen![]()
![]()
voorgaande jaren altijd papieren bekers (al dan niet met spons-met-beschuit-inham erin)quote:Op maandag 3 februari 2014 11:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hebben ze niet eens papieren bekers? Papieren bekers zijn zo de bom. Haat aan plastic bekers. Uit papieren bekers kan ik tenminste nog fatsoenlijk drinken, als je er een tuitje van maakt.
Leuke verslagen allemaal
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Die sponsjes vond ik wel heel relaxed in die bekertjes.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
voorgaande jaren altijd papieren bekers (al dan niet met spons-met-beschuit-inham erin)
Leuke verslagen allemaal![]()
Je mag ook een paint makenquote:
Idd! Dan hou je nog wat van de inhoud over. De eerste keer dat ik wilde drinken tijdens het rennen zat het water overal behalve in mn mondquote:Op maandag 3 februari 2014 17:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Die sponsjes vond ik wel heel relaxed in die bekertjes.
Wat een weekend, ik heb vele top prestaties voorbij zien komen, super!!!
Vandaag was t weer loopdag. en wat voor een. t zonnetje scheen, leuke omgeving en voor ik het wist 20 km ipv 19 en omdat ik t niet laten kon heb ik er maar een HM van gemaakt![]()
![]()
Vanavond een km of 9 gok ik, ik wil deze week op 70km uitkomen.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 18:22:13 ]![]()
Op de een of andere manier is dat voor mij steeds het doel geweest. Die run doen. Loodzwaar voor HM volgens mij.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
De inschrijving begint vandaag, de loop zelf is 26-07-2014. Leuk doel ik heb hem al 2 keer gelopen.
En nu voelen mijn kuiten like hellquote:Op maandag 3 februari 2014 08:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Da's mooi, dan ben je diep genoeg gegaan.Ik blijf vanavond lekker binnen
Ohquote:Op maandag 3 februari 2014 16:10 schreef Serinde het volgende:
Lang leve een uur treinen, tijd genomen om wat topics bij te lezen![]()
Kudos voor alle lopers dit weekend en een specialevoor semtex en twinky!!
![]()
Loodzwaar voor een HM, onder andere omdat het geen HM is. 24 km, als ik het me goed herinner. En heuvelachtig, met een helling met 200 meter hoogteverschil erin.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:48 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is dat voor mij steeds het doel geweest. Die run doen. Loodzwaar voor HM volgens mij.
Nee, ik heb 'm nog nooit gelopen, maar hij staat op m'n shortlist. (Die overigens niet echt short is...)![]()
Ach 21 of 24. De ervaring lijkt mij super!quote:Op maandag 3 februari 2014 19:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Loodzwaar voor een HM, onder andere omdat het geen HM is. 24 km, als ik het me goed herinner. En heuvelachtig, met een helling met 200 meter hoogteverschil erin.
Nee, ik heb 'm nog nooit gelopen, maar hij staat op m'n shortlist. (Die overigens niet echt short is...)Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik zie op Endomondo een hele scherpe tijd: goed bezig!quote:Op maandag 3 februari 2014 18:15 schreef runninglinda het volgende:
Wat een weekend, ik heb vele top prestaties voorbij zien komen, super!!!
Vandaag was t weer loopdag. en wat voor een. t zonnetje scheen, leuke omgeving en voor ik het wist 20 km ipv 19 en omdat ik t niet laten kon heb ik er maar een HM van gemaaktKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zo, dat was stagedag 1. Voor morgen is de hardlooptas alvast ingepakt, zodat ik meteen vanaf het station door kan naar de baan. Hopelijk kan ik dan gewoon alles blijven combineren, want 4 uur reistijd per dag maakt het er niet echt makkelijker op![]()
![]()
Kwestie van goed combineren met de dingen die je leuk vindtquote:Op maandag 3 februari 2014 20:04 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, dat was stagedag 1. Voor morgen is de hardlooptas alvast ingepakt, zodat ik meteen vanaf het station door kan naar de baan. Hopelijk kan ik dan gewoon alles blijven combineren, want 4 uur reistijd per dag maakt het er niet echt makkelijker opWas't leuk?
Over eerste dagen gesproken. Voor jou ook SEMTEX. Hoe was dat? Ik zit klaar voor je verslagje + foto's hoor![]()
![]()
Ik kreeg vandaag een mailtje met de info dat mijn werkgever blijkbaar al een aantal jaren mee helpt met de Roparun. Heb meteen een mailtje terug gestuurd dat ik wel wat meer info wil qua opzet teams enzo.
Morgen heb ik een gesprek met haar![]()
![]()
Je bent op zoek naar een startnummer voor de marathon Rotterdam? Ik weet misschien wel iemand die 'm verkoopt..quote:Op maandag 3 februari 2014 11:19 schreef Frsh het volgende:
[..]Dat is een beetje de bedoeling ja... Misschien als er nog een nummer uitvalt op 13 april, maar denk dat dat te snel komt. Plan is 10 mei te kunnen meedoen met de 42 km.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Jahoor. Iedereen is erg aardig, ik heb een eigen bureau en pc (dus geen flexwerkplek) en het wordt hoe dan ook beter dan een half jaar in m'n eentje scriptieschrijven. Maar die lange dagen gaat wel even wennen worden.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kwestie van goed combineren met de dingen die je leuk vindtWas't leuk?
Over eerste dagen gesproken. Voor jou ook SEMTEX. Hoe was dat? Ik zit klaar voor je verslagje + foto's hoor
En hup Sem, kom op met je verslag. Of je moe bent van je eerste werkdag doet er niet toe![]()
![]()
24,4 km is hij. Het eerste stuk is vrij makkelijk en gaat geleidelijk bergaf. Totdat je bij bij ex-mule aan bent gekomen en daar begint de hel. Alleen maar bergop voor de komende kilometers , het gedeelte steilstrecke doet zijn naam eer aan. Met als slotstuk het steilste klimmetje naar de hohe acht. Hier stappen zeker de helft van fietsers af die na de lauf aan de beurt om hun rondjes over het circuit te maken. Echt makkelijk wordt het daarna niet, wel wat makkelijker. Het irritantste is het lange rechte stuk wat lijkt af te lopen maar stiekem om hoog loopt. Na nog twee leuke klimmetjes kom je dan uiteindelijk weer op het circuit en bij de finish terecht.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Loodzwaar voor een HM, onder andere omdat het geen HM is. 24 km, als ik het me goed herinner. En heuvelachtig, met een helling met 200 meter hoogteverschil erin.
Nee, ik heb 'm nog nooit gelopen, maar hij staat op m'n shortlist. (Die overigens niet echt short is...)
Van vorig jaar, toen heb ik het relatief rustig aangedaan. Dit jaar ga ik waarschijnlijk niet helaas.
http://connect.garmin.com/activity/371941829![]()
Het is wel op asfalt hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:16 schreef streamnl het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje met de info dat mijn werkgever blijkbaar al een aantal jaren mee helpt met de Roparun. Heb meteen een mailtje terug gestuurd dat ik wel wat meer info wil qua opzet teams enzo.
Morgen heb ik een gesprek met haar![]()
![]()
Hier maar ik een uitzondering voorquote:
Mare ik zit nu onze loopjes te vergelijken en ik weet nu niet welke nauwkeuriger is.
Heb jij hem op 1 sec staan?![]()
Hardlopen is kut. Lichtste schema dat ik kon vinden en dag 3 al niet gehaald... Klaar, opgelost, slotje gewoon weer bankhangen en chips eten
Naja, uiteindelijk maar 2x gesmokkeld door 2 minuten rust te pakken ipv 1 minuut. Maar was wel dood. Geen last van de pijnlijke lies overigens, gewoon algeheel gebrek aan conditie. Woensdag nog maar eens hetzelfde schema overdoen.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Wat is er aan de hand met het leaderboard? Ik zie maar 9 mensen, en ik sta 4de?! Klopt geen drol van
Ik sta 3e, ik vind het wel leukquote:Op maandag 3 februari 2014 20:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat is er aan de hand met het leaderboard? Ik zie maar 9 mensen, en ik sta 4de?! Klopt geen drol van!
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Hij doet niet meer Last 7 days, maar This week. En die zal wel op maandag gestart zijn...quote:Op maandag 3 februari 2014 20:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat is er aan de hand met het leaderboard? Ik zie maar 9 mensen, en ik sta 4de?! Klopt geen drol vanF means you're fucked![]()
Dat klinkt geweldig... Helaas heb ik geen eigen vervoer, dat is de belangrijkste reden dat ik 'm nog nooit gelopen heb.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
24,4 km is hij. Het eerste stuk is vrij makkelijk en gaat geleidelijk bergaf. Totdat je bij bij ex-mule aan bent gekomen en daar begint de hel. Alleen maar bergop voor de komende kilometers , het gedeelte steilstrecke doet zijn naam eer aan. Met als slotstuk het steilste klimmetje naar de hohe acht. Hier stappen zeker de helft van fietsers af die na de lauf aan de beurt om hun rondjes over het circuit te maken. Echt makkelijk wordt het daarna niet, wel wat makkelijker. Het irritantste is het lange rechte stuk wat lijkt af te lopen maar stiekem om hoog loopt. Na nog twee leuke klimmetjes kom je dan uiteindelijk weer op het circuit en bij de finish terecht.
Van vorig jaar, toen heb ik het relatief rustig aangedaan. Dit jaar ga ik waarschijnlijk niet helaas.
http://connect.garmin.com/activity/371941829
Ik heb een paar jaar geleden wel Zwabber proberen over te halen me naar de Nurburgring te rijden. Hij fietste toen veel, en in hetzelfde weekend kan je ook op het parcours fietsen.
Maar nu fietst 'ie niet meer, en 24 km vind 'ie nog te ver lopen, geloof ik.![]()
Misschien net iets rustiger gaan lopen. Tempo boeit geen fuck, het uitlopen vd lessen is je nr 1 prioriteitquote:Op maandag 3 februari 2014 20:25 schreef flipsen het volgende:
Hardlopen is kut. Lichtste schema dat ik kon vinden en dag 3 al niet gehaald... Klaar, opgelost, slotje gewoon weer bankhangen en chips eten
Naja, uiteindelijk maar 2x gesmokkeld door 2 minuten rust te pakken ipv 1 minuut. Maar was wel dood. Geen last van de pijnlijke lies overigens, gewoon algeheel gebrek aan conditie. Woensdag nog maar eens hetzelfde schema overdoen.Je kan het wel, dat weet ik zeker!
![]()
Damn, had ik nou maar een paar meter meer gerend dan! Had ík derde gestaanquote:Op maandag 3 februari 2014 20:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Hij doet niet meer Last 7 days, maar This week. En die zal wel op maandag gestart zijn...
Haha tof! Hebben we nog een Ropa-held!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:16 schreef streamnl het volgende:
Morgen heb ik een gesprek met haarWat GotC zegt, gewoon iets rustiger aan gaan lopen. Snelheid is nog totaal niet belangrijk. Te hoge hartslag is niet goed voor conditie op te bouwen. En dat gaat dan snel genoeg! Komt helemaal goed!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:25 schreef flipsen het volgende:
Naja, uiteindelijk maar 2x gesmokkeld door 2 minuten rust te pakken ipv 1 minuut. Maar was wel dood. Geen last van de pijnlijke lies overigens, gewoon algeheel gebrek aan conditie. Woensdag nog maar eens hetzelfde schema overdoen.![]()
![]()
Zo is het wel overzichtelijker en krijg je weekwinnaarsquote:Op maandag 3 februari 2014 20:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Damn, had ik nou maar een paar meter meer gerend dan! Had ík derde gestaan
Als het goed blijft werken, vind ik het wel leuk zoquote:Op maandag 3 februari 2014 20:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo is het wel overzichtelijker en krijg je weekwinnaars
Doet 'ie dat nou altijd dan? Dat zou wel beter zijn inderdaad!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo is het wel overzichtelijker en krijg je weekwinnaars![]()
![]()
Overigens...hoe diep ik gisteren ook heb moeten gaan, ik voel me prima vandaag
Geen idee...laten we er maar van uit gaanquote:Op maandag 3 februari 2014 20:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Doet 'ie dat nou altijd dan? Dat zou wel beter zijn inderdaad!F means you're fucked![]()
Overigens bestaat de top 4 nu uit vrouwen! Fok!king Girlpower!
Dan ben je niet diep genoeg gegaanquote:Op maandag 3 februari 2014 20:36 schreef YUR het volgende:
Overigens...hoe diep ik gisteren ook heb moeten gaan, ik voel me prima vandaag![]()
![]()
Foto's en video's van de Midwintermarathon zijn online trouwens!![]()
Ik heb trouwens ook alleen maar een beetje spierpijn in mijn bovenbenen. Verder totaal ook nergens last van. Knieën zijn zelfs soepeler dan voor het lopen.
![]()
Zeg flips.. Je loopt gewoon te hard waarschijnlijk. Die schema's zijn bedoeld om rustig te dribbelen/joggen. Dat tempo komt later wel, eerst eens volhoudenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:25 schreef flipsen het volgende:
Naja, uiteindelijk maar 2x gesmokkeld door 2 minuten rust te pakken ipv 1 minuut. Maar was wel dood. Geen last van de pijnlijke lies overigens, gewoon algeheel gebrek aan conditie. Woensdag nog maar eens hetzelfde schema overdoen.![]()
En ook jij kunt dat! Tjakaaaa!![]()
Dus kom maar op met die foto's!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:38 schreef Jero_nimo het volgende:
Foto's en video's van de Midwintermarathon zijn online trouwens!![]()
Ik heb trouwens ook alleen maar een beetje spierpijn in mijn bovenbenen. Verder totaal ook nergens last van. Knieën zijn zelfs soepeler dan voor het lopen.
Nice pic jero, je draagt je armen wel hoog, doe je dat altijd?![]()
Ja, dat is echt een punt waar ik meer op moet letten. Heb ze in wedstrijden altijd erg hoog. Met trainingen veel minder, als ik wat rustiger loop.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dus kom maar op met die foto's!
Nice pic jero, je draagt je armen wel hoog, doe je dat altijd?![]()
![]()
12 x1 minuut is voor een derde keer vrij pittig vind ik hoor! Gewoon doorzetten en evt de loopstukjes iets langzamer, niet te hard zijn voor jezelf.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:25 schreef flipsen het volgende:
Naja, uiteindelijk maar 2x gesmokkeld door 2 minuten rust te pakken ipv 1 minuut. Maar was wel dood. Geen last van de pijnlijke lies overigens, gewoon algeheel gebrek aan conditie. Woensdag nog maar eens hetzelfde schema overdoen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: