Oh, bij mij zijn het geen verhalen van hier, maar juist specifiek van mijn ziekenhuis van bekenden. Maar ze hebben per 1 januari heel veel veranderd en volgens de vk was het wel een verbetering. Ik ga morgen ook even kijken, dat helpt vast ookquote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef laziness het volgende:
Ik deel Soesa's verhaal over het ziekenhuis. Niet elk verhaal over het ziekenhuis is slechtZo zie je dat men elkaar ook wat bang kan maken hier.
Het was allemaal vrij ontspannen en er werd netjes verteld wat ze allemaal gingen doen.
Mijn vent was van tevoren goed geinstrueerd door mij en wist op het juiste moment iets te zeggen als het nodig was.
Ik ben niet in de steek gelaten door de vpk omdat er een wissel was oid.
Qua begeleiding echt niks dan lof.
En ondanks dat ik medisch werd door de ruggenprik, ik was het na 14uur thuis zat, heb ik geen gyn gezien tijdens de bevalling.
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:55 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Zal kijken hoe ver ik kom
Eerste wee in de timer. 40sec
Dat komt een stuk dichterbij wat je je wel aantrekt inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:56 schreef Dot. het volgende:
Go Momo!
[..]
Oh, bij mij zijn het geen verhalen van hier, maar juist specifiek van mijn ziekenhuis van bekenden. Maar ze hebben per 1 januari heel veel veranderd en volgens de vk was het wel een verbetering. Ik ga morgen ook even kijken, dat helpt vast ook
Ja dames en heren, we zijn er live bij!quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:38 schreef Alixia het volgende:
Verder hier een meld. Lief dat ik werd gemist ! Ben gisteren vergeten me te melden. Mijn positieve verhaal komt later vanavond wel, want ik wil graag wat met jullie delen.
Dat was ook mijn gedachte!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zijn ze er???
Momo, succes!!!![]()
![]()
![]()
Cygne, sterkte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |