SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga met je mee.quote:
Komt je vader alweer over?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar nu wel in de grote stationshal aan het wachten op mijn vader. Wat is het toch mooi hier
Skiën lijkt me best leuk, nog nooit gedaanquote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef Etcetera het volgende:
Zo, eerste skiuurtjes zitten er op en het gaat lekker. Gelukkig (ja echt!) is hier niet te veel sneeuw gevallen dus kunnen we de pistes op
Als ik nu zou gaan moet ik een plekje in de gipsvlucht reserveren denk ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Skiën lijkt me best leuk, nog nooit gedaan
Ghehe, zo'n gipsvlucht is stiekem best een duur grapje las ik pas nog ergensquote:Op zondag 2 februari 2014 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik nu zou gaan moet ik een plekje in de gipsvlucht reserveren denk ik.
10 ruggen las ik ergens.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe, zo'n gipsvlucht is stiekem best een duur grapje las ik pas nog ergens
Met gemak ja. Erg wel. Ik las het bij een bericht over off-piste skiën en verzekeringsmaatschappijen die dan de onkosten niet vergoeden.quote:
Logisch welquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met gemak ja. Erg wel. Ik las het bij een bericht over off-piste skiën en verzekeringsmaatschappijen die dan de onkosten niet vergoeden.
quote:
Mijn oprechte deelneming...quote:Op zondag 2 februari 2014 20:25 schreef iamredleader het volgende:
Pfoe, geslooptheel gezellig, zo'n verjaardag, maar behoorlijk intensief. 11 krijsende/spelende kinderen 3 uur lang... 1x per jaar is meer dan genoeg
quote:
Ik mis wat rondingen hier en daar...quote:Op zondag 2 februari 2014 20:54 schreef Tinuviel het volgende:
Menig mannenhart zal sneller gaan slaan van deze foto's ;P :
Bedoel je Philip Seymour Hoffman?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Acteurs die hun eigen dood in scene zetten, zijn nooit grappig...
Hij is tof inderdaad. Zag hier laatst bij het Kruidvat bijpassende powertools.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar nu wel in de grote stationshal aan het wachten op mijn vader. Wat is het toch mooi hier
Veel plezier!quote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef Etcetera het volgende:
Zo, eerste skiuurtjes zitten er op en het gaat lekker. Gelukkig (ja echt!) is hier niet te veel sneeuw gevallen dus kunnen we de pistes op
Hoe lang duurt zo'n wintersport?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Etcetera het volgende:
Fuuuu spierpijnen moe ook wel. Maar het is wel gaaf
wij gaan zaterdag weer naaf huis, onze skipassen zijn 6 dagen geldig.quote:
Hef fun!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Etcetera het volgende:
Fuuuu spierpijnen moe ook wel. Maar het is wel gaaf
Als het goed is, slijt de spierpijn gaandeweg de dagen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef wyccie het volgende:
Damn, nog vijf dagen met spierpijn doorskieën.
Ik heb ooit een keer 1 dag gelanglaufd, erg vermoeiend, maar wel leuk. Oh, ook een dagje snowboarden, maar dat vinden mijn scheenbenen niet zo leuk.
Yep.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef wyccie het volgende:
Och ja, Medicine Woman. Mooie vrouw. Heeft ook Nederlands bloed, geloof ik.
Nou snap ik waarom ik dacht haar niet te kennen, ik dacht aan een Jane Hoffman.![]()
vorig jaar was het volgens mij nog iets erger en ik heb nu wel zo'n beetje door wat ik fout doequote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef wyccie het volgende:
Damn, nog vijf dagen met spierpijn doorskieën.
Ik heb ooit een keer 1 dag gelanglaufd, erg vermoeiend, maar wel leuk. Oh, ook een dagje snowboarden, maar dat vinden mijn scheenbenen niet zo leuk.
Misschien mag je hem een keer lenen als je moet klussenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:54 schreef Tinuviel het volgende:
Etcie, fijn, dat het skieën leuk is. Op welke pistes ben je aan het skieën?
+1 van de post van Red.
Jair is wel goed verwend. Menig mannenhart zal sneller gaan slaan van deze foto's ;P :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik snap niet wat je hiermee bedoelt, is hij niet dood dan?!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Acteurs die hun eigen dood in scene zetten, zijn nooit grappig...
Volgens de berichten van vandaag is hij wel degelijk dood, maar een bericht gisteren over zijn dood werd als hoax afgedaan:quote:Op zondag 2 februari 2014 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik snap niet wat je hiermee bedoelt, is hij niet dood dan?!
ah op die manier, snapte de opmerking al niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:06 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Volgens de berichten van vandaag is hij wel degelijk dood, maar een bericht gisteren over zijn dood werd als hoax afgedaan:
http://nos.nl/artikel/605(...)ffman-overleden.html
Morsdood, als ik de berichten van mijn vrienden op Facebook mag geloven.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Misschien mag je hem een keer lenen als je moet klussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |