SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga met je mee.quote:
Komt je vader alweer over?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar nu wel in de grote stationshal aan het wachten op mijn vader. Wat is het toch mooi hier
Skiën lijkt me best leuk, nog nooit gedaanquote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef Etcetera het volgende:
Zo, eerste skiuurtjes zitten er op en het gaat lekker. Gelukkig (ja echt!) is hier niet te veel sneeuw gevallen dus kunnen we de pistes op
Als ik nu zou gaan moet ik een plekje in de gipsvlucht reserveren denk ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Skiën lijkt me best leuk, nog nooit gedaan
Ghehe, zo'n gipsvlucht is stiekem best een duur grapje las ik pas nog ergensquote:Op zondag 2 februari 2014 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik nu zou gaan moet ik een plekje in de gipsvlucht reserveren denk ik.
10 ruggen las ik ergens.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe, zo'n gipsvlucht is stiekem best een duur grapje las ik pas nog ergens
Met gemak ja. Erg wel. Ik las het bij een bericht over off-piste skiën en verzekeringsmaatschappijen die dan de onkosten niet vergoeden.quote:
Logisch welquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met gemak ja. Erg wel. Ik las het bij een bericht over off-piste skiën en verzekeringsmaatschappijen die dan de onkosten niet vergoeden.
quote:
Mijn oprechte deelneming...quote:Op zondag 2 februari 2014 20:25 schreef iamredleader het volgende:
Pfoe, geslooptheel gezellig, zo'n verjaardag, maar behoorlijk intensief. 11 krijsende/spelende kinderen 3 uur lang... 1x per jaar is meer dan genoeg
quote:
Ik mis wat rondingen hier en daar...quote:Op zondag 2 februari 2014 20:54 schreef Tinuviel het volgende:
Menig mannenhart zal sneller gaan slaan van deze foto's ;P :
Bedoel je Philip Seymour Hoffman?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Acteurs die hun eigen dood in scene zetten, zijn nooit grappig...
Hij is tof inderdaad. Zag hier laatst bij het Kruidvat bijpassende powertools.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar nu wel in de grote stationshal aan het wachten op mijn vader. Wat is het toch mooi hier
Veel plezier!quote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef Etcetera het volgende:
Zo, eerste skiuurtjes zitten er op en het gaat lekker. Gelukkig (ja echt!) is hier niet te veel sneeuw gevallen dus kunnen we de pistes op
Hoe lang duurt zo'n wintersport?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Etcetera het volgende:
Fuuuu spierpijnen moe ook wel. Maar het is wel gaaf
wij gaan zaterdag weer naaf huis, onze skipassen zijn 6 dagen geldig.quote:
Hef fun!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Etcetera het volgende:
Fuuuu spierpijnen moe ook wel. Maar het is wel gaaf
Als het goed is, slijt de spierpijn gaandeweg de dagen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef wyccie het volgende:
Damn, nog vijf dagen met spierpijn doorskieën.
Ik heb ooit een keer 1 dag gelanglaufd, erg vermoeiend, maar wel leuk. Oh, ook een dagje snowboarden, maar dat vinden mijn scheenbenen niet zo leuk.
Yep.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef wyccie het volgende:
Och ja, Medicine Woman. Mooie vrouw. Heeft ook Nederlands bloed, geloof ik.
Nou snap ik waarom ik dacht haar niet te kennen, ik dacht aan een Jane Hoffman.![]()
vorig jaar was het volgens mij nog iets erger en ik heb nu wel zo'n beetje door wat ik fout doequote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef wyccie het volgende:
Damn, nog vijf dagen met spierpijn doorskieën.
Ik heb ooit een keer 1 dag gelanglaufd, erg vermoeiend, maar wel leuk. Oh, ook een dagje snowboarden, maar dat vinden mijn scheenbenen niet zo leuk.
Misschien mag je hem een keer lenen als je moet klussenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:54 schreef Tinuviel het volgende:
Etcie, fijn, dat het skieën leuk is. Op welke pistes ben je aan het skieën?
+1 van de post van Red.
Jair is wel goed verwend. Menig mannenhart zal sneller gaan slaan van deze foto's ;P :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik snap niet wat je hiermee bedoelt, is hij niet dood dan?!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Acteurs die hun eigen dood in scene zetten, zijn nooit grappig...
Volgens de berichten van vandaag is hij wel degelijk dood, maar een bericht gisteren over zijn dood werd als hoax afgedaan:quote:Op zondag 2 februari 2014 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik snap niet wat je hiermee bedoelt, is hij niet dood dan?!
ah op die manier, snapte de opmerking al niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:06 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Volgens de berichten van vandaag is hij wel degelijk dood, maar een bericht gisteren over zijn dood werd als hoax afgedaan:
http://nos.nl/artikel/605(...)ffman-overleden.html
Morsdood, als ik de berichten van mijn vrienden op Facebook mag geloven.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Misschien mag je hem een keer lenen als je moet klussen
Doe je dat nog steeds? Manning komt er nog heel niet aan te pas. Had ik niet verwacht...quote:Op maandag 3 februari 2014 00:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik kijk nu live via Fox en zet mijn geld op de Broncos.
Het gaat zo wel lastig worden, ik had ook een andere wedstrijd verwacht.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:21 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Doe je dat nog steeds? Manning komt er nog heel niet aan te pas. Had ik niet verwacht...
Alles kan in dit spel, maar het is dramatisch.quote:
Zit hier met 10 man in een kroeg van een collega te kijken. Voor het 10de jaar op rij ongeveer. We maken het wel gezellig. De halftime show kan iig niet slechter als van de Black Eyed Peas van een paar terug. Wat was dat slecht.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles kan in dit spel, maar het is dramatisch.
Kijk het nog even aan en anders geloof ik het wel...
Die halftime shit kan me gestolen worden.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:43 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zit hier met 10 man in een kroeg van een collega te kijken. Voor het 10de jaar op rij ongeveer. We maken het wel gezellig. De halftime show kan iig niet slechter als van de Black Eyed Peas van een paar terug. Wat was dat slecht.
Heb daar niks mee, de peppers gaan best wmbquote:Op maandag 3 februari 2014 01:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die halftime shit kan me gestolen worden.
Bruno Mars...
Ja, maar voor die paar songs blijf ik niet wakker.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb daar niks mee, de peppers gaan best wmb
Dat zie ik niet meer goed komen. Jammer iddquote:Op maandag 3 februari 2014 01:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar voor die paar songs blijf ik niet wakker.
Ik wil een spannende pot football zien...
Seattle was zeker niet slecht. Teleurstellend is het wel. Niks spannends aan zo.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:55 schreef MadMaster het volgende:
Zelden zo'n slechte Super Bowl gezien...
Dan kun je even met je marshmallows naar de haven. Daar is nu een zeer grote brand.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:55 schreef MadMaster het volgende:
Zelden zo'n slechte Super Bowl gezien...
Waaro? Hoor geen sirenes of zo...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je even met je marshmallows naar de haven. Daar is nu een zeer grote brand.
Op de tt.Melissaweg. Vlak naast de NDSM-pier.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waaro? Hoor geen sirenes of zo...
O, Noord dus. Dat mag affikken...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op de tt.Melissaweg. Vlak naast de NDSM-pier.
quote:Op maandag 3 februari 2014 02:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, Noord dus. Dat mag affikken...
Ik moet alleen over 4 uur weer opstaan en ik lig nog niet in bed.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:35 schreef lubje25 het volgende:
Een historische oorwassing is ook de moeite waard om te blijven kijken mm haha
quote:Op maandag 3 februari 2014 02:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet alleen over 4 uur weer opstaan en ik lig nog niet in bed.
Ik geloof het wel, prettige voortzetting.
Welterusten!quote:Op maandag 3 februari 2014 02:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet alleen over 4 uur weer opstaan en ik lig nog niet in bed.
Ik geloof het wel, prettige voortzetting.
geloof me, ik ga niet off piste, iets met verzekeringen en ongedekte grappenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef wyccie het volgende:
Wel netjes op de piste blijven, en ongebroken terugkomen, hè.
quote:Op maandag 3 februari 2014 07:06 schreef Etcetera het volgende:
Blijkbaar is het hier de gewoonte om dagelijks de kerkklokken te luiden. Om 6 uur 's ochtendsstelletje mafketels.
Heb wel al Oosterrijkse specialiteiten genuttigdgrötl, een maaltje met aardappels, ui, vlees, uit 1 pan ( zou het thuis zo een keer maken, goed te eten) en almstrudel ( soort limonade met prik) en jaga thee, thee met jagermeister of iets soortgelijks en dat is niet lekker
quote:Op maandag 3 februari 2014 08:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat heeft ze waarschijnlijk getypt na teveel van de laatste in het rijtje....
kijk je geen films dan? Anders lijkt het me vrij onmogelijk dat je hem niet kent. Hij zat onder andere in boogie nights, The big lebowski en Capote. Als je deze nog niet gezien hebt geef ik ze alle drie mee als filmtipquote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morsdood, als ik de berichten van mijn vrienden op Facebook mag geloven.
Ik ken 'm totaal niet, maar als die berichten waar zijn dan is zijn dood waarschijnlijk te wijten aan een overdosis van het één of ander, dus dat doe je jezelf volgens mij dan aan...
Verder is mijn opmerking gerelateerd aan de 'Nooit grappig' reeks van Rob Stenders...
The Big Lebowskiquote:Op maandag 3 februari 2014 08:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
kijk je geen films dan? Anders lijkt het me vrij onmogelijk dat je hem niet kent. Hij zat onder andere in boogie nights, The big lebowski en Capote. Als je deze nog niet gezien hebt geef ik ze alle drie mee als filmtip
en ik denk jagerthee, klopt dan weer aardig als een combi van jagermeister een theequote:
Die wil ik ook nog wel zienquote:Op maandag 3 februari 2014 09:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Gister naar the wolf of wallstreet geweest, goeie film wel
En daarna ff simpel maar lekker uit eten geweest, lekkere luie zondag gehad dus en dat beviel prima.
Ik denk dat veel mensen zijn naam niet kennen maar hem wel herkennen als ze weten in welke films hij zat. Vandaar ook mijn opmerking naar MMquote:Op maandag 3 februari 2014 09:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
The Big Lebowski![]()
Maar ik moest ook googlen wie hij was hoor.
Hoffman?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:51 schreef MaJo het volgende:
http://nos.nl/artikel/605(...)-gelaten-worden.html
Die jongen in het artikel is een kennis van mij
Nee was het maar zoquote:
Ik moet zeggen dat ik ook prima zonder de film had gekund. Sowieso veel te lang (B, ik was van half 4 tot 7 in Lux, incl. 15 min pauze). Verder wel goed acteerwerk.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Gister naar the wolf of wallstreet geweest, goeie film wel
Mwa, beter van niet. Anders was je nu aan het reizen om bij de uitvaart te zijn...quote:
Whoa, dat is wel heel lang jaquote:Op maandag 3 februari 2014 10:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook prima zonder de film had gekund. Sowieso veel te lang (B, ik was van half 4 tot 7 in Lux, incl. 15 min pauze). Verder wel goed acteerwerk.
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 3 februari 2014 10:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, beter van niet. Anders was je nu aan het reizen om bij de uitvaart te zijn...
Wat doet hij dan? Buiten de "eeuwige student" uithangen?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar
Wel jaloers op die jongen trouwens. Destijds samen met hem naar de VS geweest (en nog een aantal anderen) om de verkiezingen te volgen en hij is daar toen blijven hangen. Wel goed gedaan!
Dat snap ik ook niet helemaal. Hij heeft stage gelopen bij RTL en nu studeert hij dus blijkbaar weer. Maar ondertussen zie ik allemaal foto's van hem langskomen met celebs als Lady Gaga en kan hij blijkbaar een appartement betalen in hetzelfde complex als waar Seymour Hoffman woonde. Dus hoe hij het doet weet ik ook nietquote:Op maandag 3 februari 2014 11:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat doet hij dan? Buiten de "eeuwige student" uithangen?
Oh, oud hollands beroep dan.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet helemaal. Hij heeft stage gelopen bij RTL en nu studeert hij dus blijkbaar weer. Maar ondertussen zie ik allemaal foto's van hem langskomen met celebs als Lady Gaga en kan hij blijkbaar een appartement betalen in hetzelfde complex als waar Seymour Hoffman woonde. Dus hoe hij het doet weet ik ook niet
de film is idd wel wat aan de lange kant, maar tijdens het kijken heb ik niet een moment gedacht dat het langdradig werd of te lang duurde of verveelde. En wij zaten ook van half 4 tot 7, konden we daarna meteen door naar het restaurant, ideaalquote:Op maandag 3 februari 2014 10:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook prima zonder de film had gekund. Sowieso veel te lang (B, ik was van half 4 tot 7 in Lux, incl. 15 min pauze). Verder wel goed acteerwerk.
quote:
Jezus was even niet beschikbaar?quote:De partij 'Jezus Leeft' van evangelist Joop van Ooijen doet in vijf regionale gemeenten mee aan de komende verkiezingen. In de Drechtsteden faalde Van Ooijen jammerlijk in de zoektocht naar lijsttrekkers. Zelfs deelname in Papendrecht is nog uiterst onzeker.
Ja, de 23u regeling geldt (mits aangegeven bij het artikel) ook op zondag.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:52 schreef Soempie het volgende:
Als je op bol iets besteld op zondag, wordt het dan eigenlijk ook de volgende dag bezorgd? Of ligt dat ook aan de post (bezorgen vaak niet op maandag, hoorde ik? Was me nog nooit opgevallen.).
Wiebel heeft boeken voor me besteld en ik ben ongeduldig.![]()
Nee, Wiebel heeft besteld en die zit nu op z'n werk. En het heeft ook eigenlijk echt geen haast. Ik ben nog bezig in een boek (Norwegian Woodquote:
Die zijn toch gewoon geopend? Hebben alleen geen toelevering dacht ik.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:16 schreef Soempie het volgende:
Ja, dat is waar, maar volgens mij zijn de winkels van Polare voorlopig nog gesloten, of niet?
Ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:16 schreef Soempie het volgende:
Ja, dat is waar, maar volgens mij zijn de winkels van Polare voorlopig nog gesloten, of niet?
Ik heb Norwegian Wood van Murakami gelezen, vond het eigenlijk maar tegenvallen. Sindsdien niet meer de behoefte om een van zijn boeken te lezen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:20 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een goudvis nooit zien rennen, of kotsen.
Nog nooit Murakami gelezen, terwijl ik wel telkens wil. Ik wacht steeds tot die boeken goedkoper worden. Vroeger had je Ten zuiden van de grens in een paperbackversie, jammer dat ik die toen niet heb gekocht.
De laatste keer dat ik boeken had gekocht had ik weer zijn boeken in mijn handen en heb uiteindelijk toch andere gekocht (allemaal een tientje).
Een van de redenen is dat er steeds meer op Bol.com wordt besteld, een vicieuze cirkel dus eigenlijkquote:Op maandag 3 februari 2014 13:16 schreef Soempie het volgende:
Ohquote:Op maandag 3 februari 2014 13:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja.![]()
Heb jij je cadeaukaart nog wel gebruikt!?
B. de winkel is tijdelijk dicht. Zo sneu.
Gisteren was Broese in Utrecht in elk geval nog dicht.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:21 schreef Soempie het volgende:
http://www.nrc.nl/boeken/(...)en-van-polare-dicht/
Ik heb ontzettend veel boeken gekocht door "even" bij Broese naar binnen te lopen om een beetje rond te neuzen. Kom ik vervolgens buiten met een boek (of meer) waarvan ik nog nooit gehoord had maar dat me interessant leek. Bol.com is leuk voor als je weet wat je wilt hebben.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een van de redenen is dat er steeds meer op Bol.com wordt besteld, een vicieuze cirkel dus eigenlijk
Dat.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:02 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend veel boeken gekocht door "even" bij Broese naar binnen te lopen om een beetje rond te neuzen. Kom ik vervolgens buiten met een boek (of meer) waarvan ik nog nooit gehoord had maar dat me interessant leek. Bol.com is leuk voor als je weet wat je wilt hebben.
Niet of nauwelijks.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
kijk je geen films dan? Anders lijkt het me vrij onmogelijk dat je hem niet kent. Hij zat onder andere in boogie nights, The big lebowski en Capote. Als je deze nog niet gezien hebt geef ik ze alle drie mee als filmtip
Of zoals ze liefkozend werden genoemd: de boekwinkels met sterretje haakje.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:00 schreef Nico_S. het volgende:
Gisteren was Broese in Utrecht in elk geval nog dicht.
Waarom overigens die volstrekt idiote naam Polare? Ze hadden volgens mij veel beter de oude namen aan kunnen houden: Broese, Donner, Scheltema: dat zijn instituten.
Polare doet me op één of andere manier aan Primark denken.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of zoals ze liefkozend werden genoemd: de boekwinkels met sterretje haakje.![]()
Het waren allemaal boekwinkels die bij elkaar horen, maar door hun eigen namen niet als zodanig te herkennen. Vandaar de naam selexyz.
Overigens vind ik Polare niet slecht, heeft wel iets moois, iets sjieks. Wat ik niet van selexyz kan zeggen. Het is dus wel een verbetering.
dat is toch de broer van Jennifer?quote:Op maandag 3 februari 2014 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gelooft wel dat Thom z'n broer was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |