Ook goed te pruimen ja.quote:
Dat wil ik ook maar gaat niet meer gebeuren helaas.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:24 schreef LompeHork het volgende:
Weet je wat ik mis? Echt mis? Die oude nachtbaggers dat gewoon iedereen uit elk subforum gewoon lekker in ONZ kwam baggeren, dat moet terug, vind ik.
En dat vind ik.
De eckte weten wel, POST IT AND THEY WILL COME!quote:Op zondag 2 februari 2014 01:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat wil ik ook maar gaat niet meer gebeuren helaas.
Vele bazen verlieten ons broederschapquote:Op zondag 2 februari 2014 01:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De eckte weten wel, POST IT AND THEY WILL COME!
ofzo.
Dat zal immer één baas blijven.quote:
Echter zullen nieuwe bazen aantredenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vele bazen verlieten ons broederschap
Dat was geen berooide neger, dat was ik met een kaplaars over mijn hoofd.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:26 schreef FrankElst het volgende:
OMFG IK WORD STRAKS MISSCHIEN GEKIDNAPT DOOR N STEL BEROOIDE NEGERS UIT N ANDER UNIVERSUM
OMFG
improbability drivequote:Op zondag 2 februari 2014 01:26 schreef FrankElst het volgende:
OMFG IK WORD STRAKS MISSCHIEN GEKIDNAPT DOOR N STEL BEROOIDE NEGERS UIT N ANDER UNIVERSUM
OMFG
Oooooh yes!quote:
Dit, de muziek de je post is subliemquote:Op zondag 2 februari 2014 01:28 schreef FL_Freak het volgende:
ik zou eens een keer een chill uurtje moeten draaien op radio 49.
Verander ONZ in "FOK!"quote:Op zondag 2 februari 2014 01:28 schreef Rezania het volgende:
Waarom is het nu al zo rustig in ONZ? Waarom is het überhaupt rustig in ONZ? Waar is de tijd gebleven, de tijd van vroegâh?
Mja mja moet ik wel een keertje een redelijke microfoo aanschaffen en die virtuele shit instellen. Dus als je daarmee een keer wilt helpenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit, de muziek de je post is subliemzit nu Prefuse 73 te luisteren en dat is echt supernice!
Nee, dat valt nog mee geloof ik. Waar is Arcee als je hem nodig hebt?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verander ONZ in "FOK!"wat is dezen?
Uiteraard. Wat fijn dat ik altijd op je kan calculeren Hork.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immer, mits het geen drol betreft.
Deal, knappe mic is niet zo'n probleem, camdingetje voldoet hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 01:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja mja moet ik wel een keertje een redelijke microfoo aanschaffen en die virtuele shit instellen. Dus als je daarmee een keer wilt helpen [ afbeelding ]
Mwah, in de nachturenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat valt nog mee geloof ik. Waar is Arcee als je hem nodig hebt?
/care, echte FOK!kers zijn nachtbrakers.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deal, knappe mic is niet zo'n probleem, camdingetje voldoet hoor
[..]
Mwah, in de nachturen
retweetquote:Op zondag 2 februari 2014 01:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
/care, echte FOK!kers zijn nachtbrakers.
Mwah, buiten het weekend om niet, omdat werkquote:Op zondag 2 februari 2014 01:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
/care, echte FOK!kers zijn nachtbrakers.
Verbaast me uberhaupt dat iemand het kentquote:Op zondag 2 februari 2014 01:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oooooh yes!
Dat was laat jaren 80 toch? Die crossover van grunge naar punk/rock deed het goed, leuk voor de thrashliefhebbers ook
Ha, pussy!quote:Op zondag 2 februari 2014 01:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, buiten het weekend om niet, omdat werk
Ik ben van oorsprong een thrash-liefhebber/80's metalfan. Dus zo vreemd is het nietquote:Op zondag 2 februari 2014 01:33 schreef Drakire het volgende:
[..]
Verbaast me uberhaupt dat iemand het kentFokkers! hebben best een goede muziesmaak TBH net ook al Bush in dit topic.
Dit is pas kwalitiet.quote:
vieze bruine vieze bruine aap, moet je nog een nootjequote:
De eckte is natuurlijk Vandale:quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
vieze bruine vieze bruine aap, moet je nog een nootje
quote:
In het zelfde straatje:quote:
Maar dat zijn geen Sassemse Neonazi's.quote:
Zijn er Sassemers die geen neonazi's zijn?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen Sassemse Neonazi's.
love will tear us apartquote:Op zondag 2 februari 2014 01:36 schreef Purplesparks2 het volgende:
Maar Joy Division beste band gewoon nog nu first last en always
Alleen mijn hond. Maar dat is dan ook zo'n vieze zwarte.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zijn er Sassemers die geen neonazi's zijn?
Als ik heel eerlijk moet zijn staat Pink Floyd bij mij op de eerste plek. Ooit.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:36 schreef Purplesparks2 het volgende:
Maar Joy Division beste band gewoon nog nu first last en always
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen mijn hond. Maar dat is dan ook zo'n vieze zwarte.
Heb Bush tot 2 keer toe gemist toen ze in Nederland waren vorig jaarquote:Op zondag 2 februari 2014 01:35 schreef Purplesparks2 het volgende:
gavin rossdale van Bush na Eddie Vedder mijn favo zanger
Ik ken wel plekken waar je bush kan krijgenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:38 schreef Drakire het volgende:
[..]
Heb Bush tot 2 keer toe gemist toen ze in Nederland waren vorig jaar.
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken wel plekken waar je bush kan krijgen
ik dacht dat er maar 2 bushes waren naast de band, en de bosjes. Hooch is crazy!quote:Op zondag 2 februari 2014 01:41 schreef Drakire het volgende:
[..]zolang je maar niet deze bedoeld
[ afbeelding ]
Zal er ongetwijfeld mensen boos mee maken maar ik vind het niet te zuipen.
Neuh neuh ik dacht meer aan dit, zat bush daar.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:41 schreef Drakire het volgende:
[..]zolang je maar niet deze bedoeld
[ afbeelding ]
Zal er ongetwijfeld mensen boos mee maken maar ik vind het niet te zuipen.
Aqueminiquote:Op zondag 2 februari 2014 01:43 schreef FL_Freak het volgende:
even the sun goes down heroes eventually die
Goede band is goed. Wilde er graag naartoe maar broer kon niet dit datquote:
zonde, heb je het duet van haar samen sharon den adel al gehoord van within temptation. echt super gped Maar anneke is ook nog gewoon leuk, Heather Nova erbij en je krijgt een perfect stormquote:Op zondag 2 februari 2014 01:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Goede band is goed. Wilde er graag naartoe maar broer kon niet dit dat
Nee dat niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:48 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
zonde, heb je het duet van haar samen sharon den adel al gehoord van within temptation. echt super gped Maar anneke is ook nog gewoon leuk, Heather Nova erbij en je krijgt een perfect storm
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:51 schreef FL_Freak het volgende:
Het is maar goed dat rez nooit op de radio draait.
Deze is beter dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:55 schreef Drakire het volgende:
Soms voel ik me een piraat, ik download dan films van de pirate bay terwijl ik een slok rum neem en lekker naar
luister.
Goede muzieksmaak.quote:
Er bestond toch al zo'n topic in FHF?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:57 schreef LompeHork het volgende:
FHF / Computer probleem? - PM me!
Ik ben een eikel.
Awesomequote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:57 schreef LompeHork het volgende:
FHF / Computer probleem? - PM me!
Ik ben een eikel.
Net alsof hij je kan helpen, hij kan de weg naar DIG niet eens vinden.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat? Wel een probleem dat ik serieus heb op een werkstation
Jongen, hij kan alles met PC's.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof hij je kan helpen, hij kan de weg naar DIG niet eens vinden.
Is wennen, in mijn geval dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:05 schreef Drakire het volgende:
Ik heb elektronische muziek helaas nooit begrepen.
Heequote:Op zondag 2 februari 2014 02:05 schreef FL_Freak het volgende:
hoi emm16
lullig want had je nog niet begroet
UKF is een promotor van een paar labels toch? Niet zelf een label?quote:
Top 40quote:Op zondag 2 februari 2014 02:07 schreef FL_Freak het volgende:
Vroeger luisterde ik naar top40en andere shit en heb ook nog die jumpstyle hype meegedaan en toen ontdekte ik Boards of Canada. Dat heeft mijn hele muziek wereldje omgeslagen
quote:Op zondag 2 februari 2014 02:05 schreef Drakire het volgende:
Ik heb Nederlands talige muziek helaas nooit helemaal begrepen.
Mja, soort van, van origine is het gewoon een promo-ding van AEI Media dacht ikquote:Op zondag 2 februari 2014 02:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
UKF is een promotor van een paar labels toch? Niet zelf een label?
Gelukkig kwam ik daar op tijd acherquote:Op zondag 2 februari 2014 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Top 40Echt de helft is bagger en de andere helft is gekopieerd.
zelfs niet kraftwerk?quote:Op zondag 2 februari 2014 02:05 schreef Drakire het volgende:
Ik heb elektronische muziek helaas nooit helemaal begrepen.
Bitch pulease. pas tweede jaarquote:Op zondag 2 februari 2014 02:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oja jij bent 20 voor derde jaar op een rij toch
Haten op Flipsquote:Op zondag 2 februari 2014 02:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oja jij bent 20 voor derde jaar op een rij toch
overduidelijk veel geexeperimenteer van hun niet even mooi altijd maar toch pioniers.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:11 schreef Drakire het volgende:
[..]
Sommige progressieve dingen kan ik wel waarderen, maar heeft niet de voorkeur.
Ik zou nooit op haar durven haten though.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haten op Flips
Flips is gewoon een lekker wijf.
Dit is zo fucking sig. waardig dat ik mijn sig. ga aanpassen.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haten op Flips
Sowieso promotorsquote:Op zondag 2 februari 2014 02:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mja, soort van, van origine is het gewoon een promo-ding van AEI Media dacht ikmaar dan toch een goede promotor.
Blijft oud. Gewoon één been in het graf al.quote:
Zoals? Ben benieuwd.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:11 schreef Emm16 het volgende:
Ik luister nogsteeds naar nummers uit de top40. Zitten veel leuke tussen!
You better not!quote:Op zondag 2 februari 2014 02:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou nooit op haar durven haten though.
quote:Op zondag 2 februari 2014 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is zo fucking sig. waardig dat ik mijn sig. ga aanpassen.
Ik zou Flips raken.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haten op Flips
Blijkbaar zit er niet zoveel verschil tussen een vrouwenreet en de reet van sommige homo's als ik KPD mag geloven, dus ja.quote:
Dan zou ik huilen.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:14 schreef Rezania het volgende:
Van achteren wel, met mijn genotsknots.
aanpassen, hm vreemd woord. bedenk je dat nu ter plekke?quote:Op zondag 2 februari 2014 02:15 schreef Flippiee het volgende:
Ik zie alleen dat ik wel gefaald heb met mijn "hier" even aanpassen
Dayum die is lekkerquote:Op zondag 2 februari 2014 02:15 schreef Purplesparks2 het volgende:
dit luisterde ik toen ik 5 was door mn broer en toen was die band al oud.
?quote:Op zondag 2 februari 2014 02:16 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
aanpassen, hm vreemd woord. bedenk je dat nu ter plekke?
http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.Uu2c3_l5Ono ?quote:Op zondag 2 februari 2014 02:18 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
aan.... pass ... en.... ? waterpas
ahhh ja die rok aanpassenquote:Op zondag 2 februari 2014 02:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.Uu2c3_l5Ono ?
http://www.encyclo.nl/begrip/aanpassen ?
Mijn tel tript.quote:
One Republicquote:Op zondag 2 februari 2014 02:24 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Mijn tel tript.
Oke even kijken. John legend all of me. One republic counting stars.
Ik hou van harde dingen.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet breiwerk? Dat is toch veel piemelvriendelijker?
Bach cello suitesquote:
Die eerste vind ik niet zo, maar ik hou sowieso niet van dat soort liedjes. One Republic is altijd wel goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:24 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Mijn tel tript.
Oke even kijken. John legend all of me. One republic counting stars. Ed sheeran i see fire. Beyonce xo.
Oh ja, die zijn wel leuk.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:29 schreef Drakire het volgende:
[..]
Bach cello suites![]()
Ben zelf ook groot van fan ouvertures.
Word er helemaal blij van..
nauwelijks animoquote:Op zondag 2 februari 2014 02:53 schreef poesjes het volgende:
Nachtbagger was in de goede oude tijd wel tof, waarom is het er niet meer?
Tot 6 uur 's morgens beetje kletsen over niets. Wel een fijne tijd jaquote:Op zondag 2 februari 2014 03:12 schreef poesjes het volgende:
[..]
FOK! was jaren geleden inderdaad wat drukker, goeie oude tijd.
ik vond dit gespreks onderwerp toch wat intresanter dan opa muziek :-Pquote:Op zondag 2 februari 2014 02:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hou van harde dingen in me komt rammen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |