quote:Op zondag 2 februari 2014 01:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
vieze bruine vieze bruine aap, moet je nog een nootje
quote:
In het zelfde straatje:quote:
Maar dat zijn geen Sassemse Neonazi's.quote:
Zijn er Sassemers die geen neonazi's zijn?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen Sassemse Neonazi's.
love will tear us apartquote:Op zondag 2 februari 2014 01:36 schreef Purplesparks2 het volgende:
Maar Joy Division beste band gewoon nog nu first last en always
Alleen mijn hond. Maar dat is dan ook zo'n vieze zwarte.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zijn er Sassemers die geen neonazi's zijn?
Als ik heel eerlijk moet zijn staat Pink Floyd bij mij op de eerste plek. Ooit.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:36 schreef Purplesparks2 het volgende:
Maar Joy Division beste band gewoon nog nu first last en always
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen mijn hond. Maar dat is dan ook zo'n vieze zwarte.
Heb Bush tot 2 keer toe gemist toen ze in Nederland waren vorig jaarquote:Op zondag 2 februari 2014 01:35 schreef Purplesparks2 het volgende:
gavin rossdale van Bush na Eddie Vedder mijn favo zanger
Ik ken wel plekken waar je bush kan krijgenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:38 schreef Drakire het volgende:
[..]
Heb Bush tot 2 keer toe gemist toen ze in Nederland waren vorig jaar.
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken wel plekken waar je bush kan krijgen
ik dacht dat er maar 2 bushes waren naast de band, en de bosjes. Hooch is crazy!quote:Op zondag 2 februari 2014 01:41 schreef Drakire het volgende:
[..]zolang je maar niet deze bedoeld
[ afbeelding ]
Zal er ongetwijfeld mensen boos mee maken maar ik vind het niet te zuipen.
Neuh neuh ik dacht meer aan dit, zat bush daar.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:41 schreef Drakire het volgende:
[..]zolang je maar niet deze bedoeld
[ afbeelding ]
Zal er ongetwijfeld mensen boos mee maken maar ik vind het niet te zuipen.
Aqueminiquote:Op zondag 2 februari 2014 01:43 schreef FL_Freak het volgende:
even the sun goes down heroes eventually die
Goede band is goed. Wilde er graag naartoe maar broer kon niet dit datquote:
zonde, heb je het duet van haar samen sharon den adel al gehoord van within temptation. echt super gped Maar anneke is ook nog gewoon leuk, Heather Nova erbij en je krijgt een perfect stormquote:Op zondag 2 februari 2014 01:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Goede band is goed. Wilde er graag naartoe maar broer kon niet dit dat
Nee dat niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:48 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
zonde, heb je het duet van haar samen sharon den adel al gehoord van within temptation. echt super gped Maar anneke is ook nog gewoon leuk, Heather Nova erbij en je krijgt een perfect storm
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:51 schreef FL_Freak het volgende:
Het is maar goed dat rez nooit op de radio draait.
Deze is beter dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:55 schreef Drakire het volgende:
Soms voel ik me een piraat, ik download dan films van de pirate bay terwijl ik een slok rum neem en lekker naar
luister.
Goede muzieksmaak.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |