Ook goed te pruimen ja.quote:
Dat wil ik ook maar gaat niet meer gebeuren helaas.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:24 schreef LompeHork het volgende:
Weet je wat ik mis? Echt mis? Die oude nachtbaggers dat gewoon iedereen uit elk subforum gewoon lekker in ONZ kwam baggeren, dat moet terug, vind ik.
En dat vind ik.
De eckte weten wel, POST IT AND THEY WILL COME!quote:Op zondag 2 februari 2014 01:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat wil ik ook maar gaat niet meer gebeuren helaas.
Vele bazen verlieten ons broederschapquote:Op zondag 2 februari 2014 01:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De eckte weten wel, POST IT AND THEY WILL COME!
ofzo.
Dat zal immer één baas blijven.quote:
Echter zullen nieuwe bazen aantredenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vele bazen verlieten ons broederschap
Dat was geen berooide neger, dat was ik met een kaplaars over mijn hoofd.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:26 schreef FrankElst het volgende:
OMFG IK WORD STRAKS MISSCHIEN GEKIDNAPT DOOR N STEL BEROOIDE NEGERS UIT N ANDER UNIVERSUM
OMFG
improbability drivequote:Op zondag 2 februari 2014 01:26 schreef FrankElst het volgende:
OMFG IK WORD STRAKS MISSCHIEN GEKIDNAPT DOOR N STEL BEROOIDE NEGERS UIT N ANDER UNIVERSUM
OMFG
Oooooh yes!quote:
Dit, de muziek de je post is subliemquote:Op zondag 2 februari 2014 01:28 schreef FL_Freak het volgende:
ik zou eens een keer een chill uurtje moeten draaien op radio 49.
Verander ONZ in "FOK!"quote:Op zondag 2 februari 2014 01:28 schreef Rezania het volgende:
Waarom is het nu al zo rustig in ONZ? Waarom is het überhaupt rustig in ONZ? Waar is de tijd gebleven, de tijd van vroegâh?
Mja mja moet ik wel een keertje een redelijke microfoo aanschaffen en die virtuele shit instellen. Dus als je daarmee een keer wilt helpenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit, de muziek de je post is subliemzit nu Prefuse 73 te luisteren en dat is echt supernice!
Nee, dat valt nog mee geloof ik. Waar is Arcee als je hem nodig hebt?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verander ONZ in "FOK!"wat is dezen?
Uiteraard. Wat fijn dat ik altijd op je kan calculeren Hork.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immer, mits het geen drol betreft.
Deal, knappe mic is niet zo'n probleem, camdingetje voldoet hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 01:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja mja moet ik wel een keertje een redelijke microfoo aanschaffen en die virtuele shit instellen. Dus als je daarmee een keer wilt helpen [ afbeelding ]
Mwah, in de nachturenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat valt nog mee geloof ik. Waar is Arcee als je hem nodig hebt?
/care, echte FOK!kers zijn nachtbrakers.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deal, knappe mic is niet zo'n probleem, camdingetje voldoet hoor
[..]
Mwah, in de nachturen
retweetquote:Op zondag 2 februari 2014 01:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
/care, echte FOK!kers zijn nachtbrakers.
Mwah, buiten het weekend om niet, omdat werkquote:Op zondag 2 februari 2014 01:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
/care, echte FOK!kers zijn nachtbrakers.
Verbaast me uberhaupt dat iemand het kentquote:Op zondag 2 februari 2014 01:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oooooh yes!
Dat was laat jaren 80 toch? Die crossover van grunge naar punk/rock deed het goed, leuk voor de thrashliefhebbers ook
Ha, pussy!quote:Op zondag 2 februari 2014 01:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, buiten het weekend om niet, omdat werk
Ik ben van oorsprong een thrash-liefhebber/80's metalfan. Dus zo vreemd is het nietquote:Op zondag 2 februari 2014 01:33 schreef Drakire het volgende:
[..]
Verbaast me uberhaupt dat iemand het kentFokkers! hebben best een goede muziesmaak TBH net ook al Bush in dit topic.
Dit is pas kwalitiet.quote:
vieze bruine vieze bruine aap, moet je nog een nootjequote:
De eckte is natuurlijk Vandale:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |