Top 40quote:Op zondag 2 februari 2014 02:07 schreef FL_Freak het volgende:
Vroeger luisterde ik naar top40en andere shit en heb ook nog die jumpstyle hype meegedaan en toen ontdekte ik Boards of Canada. Dat heeft mijn hele muziek wereldje omgeslagen
quote:Op zondag 2 februari 2014 02:05 schreef Drakire het volgende:
Ik heb Nederlands talige muziek helaas nooit helemaal begrepen.
Mja, soort van, van origine is het gewoon een promo-ding van AEI Media dacht ikquote:Op zondag 2 februari 2014 02:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
UKF is een promotor van een paar labels toch? Niet zelf een label?
Gelukkig kwam ik daar op tijd acherquote:Op zondag 2 februari 2014 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Top 40Echt de helft is bagger en de andere helft is gekopieerd.
zelfs niet kraftwerk?quote:Op zondag 2 februari 2014 02:05 schreef Drakire het volgende:
Ik heb elektronische muziek helaas nooit helemaal begrepen.
Bitch pulease. pas tweede jaarquote:Op zondag 2 februari 2014 02:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oja jij bent 20 voor derde jaar op een rij toch
Haten op Flipsquote:Op zondag 2 februari 2014 02:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oja jij bent 20 voor derde jaar op een rij toch
overduidelijk veel geexeperimenteer van hun niet even mooi altijd maar toch pioniers.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:11 schreef Drakire het volgende:
[..]
Sommige progressieve dingen kan ik wel waarderen, maar heeft niet de voorkeur.
Ik zou nooit op haar durven haten though.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haten op Flips
Flips is gewoon een lekker wijf.
Dit is zo fucking sig. waardig dat ik mijn sig. ga aanpassen.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haten op Flips
Flips is gewoon een lekker wijf.
Sowieso promotorsquote:Op zondag 2 februari 2014 02:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mja, soort van, van origine is het gewoon een promo-ding van AEI Media dacht ikmaar dan toch een goede promotor.
Blijft oud. Gewoon één been in het graf al.quote:
Zoals? Ben benieuwd.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:11 schreef Emm16 het volgende:
Ik luister nogsteeds naar nummers uit de top40. Zitten veel leuke tussen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |