Dus. Wat is nou het probleem? Je mist een camera-functie?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:00 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Ik verkeerde in de veronderstelling een superieure telefoon gekocht te hebben, niet dus
Kan m wel begrijpen, de camera app is vrij beperkt. Is wel meer niet in iOS wat Apple niet doet, best jammer eigenlijk. Voorbeeld is controlcenter, dat ze pas jaren later hebben toegevoegdquote:Op zondag 2 februari 2014 18:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dus. Wat is nou het probleem? Je mist een camera-functie?
Ik heb het nooit gemist. Sowieso gebruik ik de camera echt alleen voor de snelle, onverwachte snapshot. Telefoon-camera's zijn steeds beter aan het worden, maar nog lang niet op het niveau van een degelijke camera.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan m wel begrijpen, de camera app is vrij beperkt. Is wel meer niet in iOS wat Apple niet doet, best jammer eigenlijk. Voorbeeld is controlcenter, dat ze pas jaren later hebben toegevoegd
Heb het zelf ook nooit gemist moet ik zeggen. Maar het is een kleine makkelijke toevoegingquote:Op zondag 2 februari 2014 18:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gemist. Sowieso gebruik ik de camera echt alleen voor de snelle, onverwachte snapshot. Telefoon-camera's zijn steeds beter aan het worden, maar nog lang niet op het niveau van een degelijke camera.
't Is maar net wat je verwacht van een telefoon natuurlijk.
Ja dat weet ik. Ik zou alleen niet willen dat apple mijn vingerafdruk heeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gaat dan ook op vingerafdruk voor als je het nog niet wist
Nee, dat is een minder prettig gevolg ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik zou alleen niet willen dat apple mijn vingerafdruk heeft.
Ik dacht ook aan zoiets, maar ik zal het nog een keer vertellen, het is namelijk niet voor mezelf. Thanks!quote:Op zondag 2 februari 2014 17:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is het volgende optie:
Agenda delen met de ander, elke keer als er boodschappen moeten worden gedaan een agendapunt aanmaken en in de notities de boodschappen bijwerken?
Als ik zoek op 'shared grocery list app' krijg ik best wat suggesties hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:35 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan zoiets, maar ik zal het nog een keer vertellen, het is namelijk niet voor mezelf. Thanks!
Wel dus. Je moet alleen wat verder kijken dan je neus lang is. De AppStore staat niet voor niets op je toestel. Zoek camera+ eens op.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:00 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Ik verkeerde in de veronderstelling een superieure telefoon gekocht te hebben, niet dus
Ze beweren dat vingerafdruk-data nooit buiten de telefoon komt en dat Apple die data dus niet heeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik zou alleen niet willen dat apple mijn vingerafdruk heeft.
Het is 2014. Die praatjes geloof ik niet meerquote:Op zondag 2 februari 2014 20:08 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ze beweren dat vingerafdruk-data nooit buiten de telefoon komt en dat Apple die data dus niet heeft.
Volgens mij zijn er mogen hackers geweest die het tegendeel hebben bewezen?
Dat kan best, ik heb er niet opgezocht. Het is namelijk niet voor mij, maar enkele aanbevelingen gebruikerservaringen hier waren prettig geweest.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als ik zoek op 'shared grocery list app' krijg ik best wat suggesties hoor.
Alleen de rand van dat knopje registreert je vingerafdruk toch? Niet de hele knop en dus is er nauwelijks sprake van een opgeslagen vingerafdruk?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is 2014. Die praatjes geloof ik niet meerIk weet echt wel dat al je data zo ongeveer publiekelijk is, en dat t misschien naief oid is. Zou alleen die optie op een 5s nooit gebruiken.
Wat het probleem is? Dat Apple al jaren achterloopt op de concurrentie. Iets wat op vrijwel alle telefoons zit zit niet op een iPhone. Nog een voorbeeldje: wat ik zelf ook mis is dat er geen afleverrapport voor SMS ondersteund wordt op een iPhone 5. OMG. Zoiets heeft zelfs de allergoedkoopste prepaid telefoon nog.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dus. Wat is nou het probleem? Je mist een camera-functie?
wat is er stuk? Hoor het niet vaakquote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ben ik de enige waarbij de oplader zo snel kapot gaat?
Niet? Heb net even gegoogled, blijkbaar komt het heel vaak op. De originele laadt niet meer, ging stuk na ong. 5 maanden. Daarna een andere gekocht. Die is nu ook kapot. Hij laadt alleen nog op in een bepaalde hoek. En nee, ik heb hem niet te strak opgerold o.i.d.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat is er stuk? Hoor het niet vaak
zichtbare schade? zo niet garantie claimenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ben ik de enige waarbij de oplader zo snel kapot gaat?
Ik zal eens even kijken bij de originele. Ik heb er nu allemaal tape omheen zitten, maar dat werkt ook niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
zichtbare schade? zo niet garantie claimen
ja duh, er zijn tientallen miljoenen iphones verkocht, maar ik lees er nooit wat over op fora. Is je kabel stuk of wat? Is de connector (vd kabel of telefoon) niet gewoon vies?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Niet? Heb net even gegoogled, blijkbaar komt het heel vaak op. De originele laadt niet meer, ging stuk na ong. 5 maanden. Daarna een andere gekocht. Die is nu ook kapot. Hij laadt alleen nog op in een bepaalde hoek. En nee, ik heb hem niet te strak opgerold o.i.d.
Nee, ligt aan de kabel(s). Andere kabels doen het wel naar behoren.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja duh, er zijn tientallen miljoenen iphones verkocht, maar ik lees er nooit wat over op fora. Is je kabel stuk of wat? Is de connector (vd kabel of telefoon) niet gewoon vies?
klopt mits er geen accidentele schade aan is.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik zal eens even kijken bij de originele. Ik heb er nu allemaal tape omheen zitten, maar dat werkt ook niet.
De gene die nu kapot is is een namaak. Maar daarmee duurt het opladen 3 keer zo lang en raakt mijn telefoon 5 keer zo snel leeg. Om nou steeds nieuwe te kopen...
Binnen 12 maanden heb je garantie op hardware, toch? Morgen maar even langs de winkel.
Ik dacht ergens te lezen dat dat pas is na 12 maanden?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt mits er geen accidentele schade aan is.
Heb je je connector ook al eens van stof ontdaan?
nope, na 12 maanden kun je consumenten recht claimen. Maar als er schade aan de kabel of connector is door onjuist gebruik valt hij niet meer onder de garantiequote:Op zondag 2 februari 2014 22:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik dacht ergens te lezen dat dat pas is na 12 maanden?
Yup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |