SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Q. Domme falerHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Een goeie single player poker app? Anyone? Een beetje zoals de poker app die op mijn Blackberry bolt zat.![]()
?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik word toch een beetje bang van al die berichtjes over de 4sHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Ik wil volgende maand 1 nemen maar lees (ineens) allemaal slechte dingen over de 4s op dit momentquote:Your beauty never ever scared me.![]()
zoals?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil volgende maand 1 nemen maar lees (ineens) allemaal slechte dingen over de 4s op dit moment
Ik zou nu trouwens een 5 halen als je nog even kan doorsparenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Is het mogelijk om mijn agenda automatisch op Gmail te zetten, dus niet dat ik elke keer gmail aan moet klikken zodat de taken daarin komen?
edit:
Ik heb gewoon de agenda verwijderd, nu is er dus geen andere keuze meer dan de gmailDit werkt!
Ajax Amsterdam![]()
In Instellingen zijn deze dingen ook te fixen. Ik heb de normale agenda's al weggeflikkerd en iCloud is nu niet meer de standaard, dat is de algemene Gmail Agenda (******.*********@gmail.com)quote:Op zondag 2 februari 2014 11:03 schreef Kuhly het volgende:
Is het mogelijk om mijn agenda automatisch op Gmail te zetten, dus niet dat ik elke keer gmail aan moet klikken zodat de taken daarin komen?
edit:
Ik heb gewoon de agenda verwijderd, nu is er dus geen andere keuze meer dan de gmailDit werkt!
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Volgens mij heb ik dat juist gedaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
In Instellingen zijn deze dingen ook te fixen. Ik heb de normale agenda's al weggeflikkerd en iCloud is nu niet meer de standaard, dat is de algemene Gmail Agenda (******.*********@gmail.com)Ajax Amsterdam![]()
OK. Vervelend blijft altijd dat de geīmporteerde kleuren van GMail altijd wat aangepast worden naar de keuzekleuren van iOS wat soms rare combinaties opleverd..quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
toch wel de goude he?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:01 schreef Godtje het volgende:
KPN![]()
Vrijdag om 17.00 besteld een iphone 5s
Zaterdag om 12.00 in mijn handen.
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.![]()
Waarom kan je met de ene applicatie (instatube) wel YouTube filmpjes draaien en bij de ander( o.a. Protuber) niet?
Dat uploaders poen willen vangen en zo mobile platforms uitzetten ivm het niet binnenkrijgen van commercials via mobiel gebruik is duidelijk, maar waarom de ene app wel en de ander geen problemen?Mai pben rai~!![]()
iPhone 5S.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:01 schreef Godtje het volgende:
KPN![]()
Vrijdag om 17.00 besteld een iphone 5s
Zaterdag om 12.00 in mijn handen.![]()
Bevalt ie?For great justice!![]()
Tja prima. Gewoon een iphone. Hij kan nou niet echt opeens meer.quote:
Wat ik had verwacht dus. Niks speciaals gewoon weer ff een nieuwe.![]()
Touch ID is toch wel fijn? Als je iPhone ontgrendeld staat gewoon op de homebutton klikken en je vinger erop laten liggen. Ontgrendeld binnen halve seconde.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja prima. Gewoon een iphone. Hij kan nou niet echt opeens meer.
Wat ik had verwacht dus. Niks speciaals gewoon weer ff een nieuwe.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Ja ik weet wel wat het is. Denk je dat ik debiel ben?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Touch ID is toch wel fijn? Als je iPhone ontgrendeld staat gewoon op de homebutton klikken en je vinger erop laten liggen. Ontgrendeld binnen halve seconde.![]()
En ja het is prima. Storend dat er geen optie is dat ik niet eerst hoef te klikken.![]()
Ja precies, ben je toch al aan t klikkenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wat het is. Denk je dat ik debiel ben?![]()
En ja het is prima. Storend dat er geen optie is dat ik niet eerst hoef te klikken.
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.![]()
Zo bedoelde ik het nietquote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wat het is. Denk je dat ik debiel ben?![]()
Daarom: hoesje eromheenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:29 schreef Godtje het volgende:
Oh ja, die achterkant is natuurlijk wel uber lelijk bij allemaal.![]()
Ook al lelijk en stom. En beetje dom iets lelijks maken en dan moeten verbergen.quote:
Op design wint deze generatie het niet. Het is dat iOs nog het prettigste is.![]()
Ben zelf erg blij met mijn hoesje. Ziet er erg netjes uit. Daarbij blijft hij hierdoor netjes wat t makkelijk maakt om m later weer te verkopen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook al lelijk en stom. En beetje dom iets lelijks maken en dan moeten verbergen.
Op design wint deze generatie het niet. Het is dat iOs nog het prettigste is.![]()
AH App onder 1 account.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:59 schreef ShinobizWinter het volgende:
Bestaat er een boodschappenlijst app, aanpasbaar door 2 personen? Iemand misschien een idee?![]()
Niet mijn doel. Het is een gebruiksvoorwerp.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:02 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ben zelf erg blij met mijn hoesje. Ziet er erg netjes uit. Daarbij blijft hij hierdoor netjes wat t makkelijk maakt om m later weer te verkopen.![]()
Die optie zou ik dus nooit gebruiken.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Touch ID is toch wel fijn? Als je iPhone ontgrendeld staat gewoon op de homebutton klikken en je vinger erop laten liggen. Ontgrendeld binnen halve seconde.![]()
okquote:Op zondag 2 februari 2014 16:22 schreef LogiteX het volgende:
foto app die foto's maakt met een timer / zelfontspanner er op?
zelfs mijn nokia had dat![]()
Dan haal je een Nokia.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:22 schreef LogiteX het volgende:
foto app die foto's maakt met een timer / zelfontspanner er op?
zelfs mijn nokia had dat![]()
Je kan ook een simpel cameraatje kopen met zelfontspanner, hoppa, ook het argument duur de wereld uit geholpen.quote:![]()
Terwijl ik een iphone (met camera) hebquote:Op zondag 2 februari 2014 16:52 schreef DW457 het volgende:
[..]
Je kan ook een simpel cameraatje kopen met zelfontspanner, hoppa, ook het argument duur de wereld uit geholpen.![]()
![]()
Niet tevreden? Verkopen en Nokia kopen. Probleem opgelost.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:53 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Terwijl ik een iphone (met camera) heb![]()
Ik verkeerde in de veronderstelling een superieure telefoon gekocht te hebben, niet dusquote:Op zondag 2 februari 2014 16:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Niet tevreden? Verkopen en Nokia kopen. Probleem opgelost.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:00 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Ik verkeerde in de veronderstelling een superieure telefoon gekocht te hebben, niet dusquote:Op zondag 2 februari 2014 16:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Niet tevreden? Verkopen en Nokia kopen. Probleem opgelost.![]()
![]()
Gaat dan ook op vingerafdruk voor als je het nog niet wistquote:Op zondag 2 februari 2014 16:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die optie zou ik dus nooit gebruiken.
Geen idee, misschien is het volgende optie:quote:Op zondag 2 februari 2014 13:59 schreef ShinobizWinter het volgende:
Bestaat er een boodschappenlijst app, aanpasbaar door 2 personen? Iemand misschien een idee?
Agenda delen met de ander, elke keer als er boodschappen moeten worden gedaan een agendapunt aanmaken en in de notities de boodschappen bijwerken?[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Beter zo. iPhone is puur een gadget ding. Echte telefoon is al teveel eer. Groeten van onderstaand merkgebruiker.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:00 schreef LogiteX het volgende:
Ik verkeerde in de veronderstelling een superieure gehypte telefoon gekocht te hebben, niet dus
![]()
je bent echt een trieste mongool.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Beter zo. iPhone is puur een gadget ding. Echte telefoon is al teveel eer. Groeten van onderstaand merkgebruiker.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Samsung staat ook wel bekend om de kwaliteit jaquote:Op zondag 2 februari 2014 17:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Beter zo. iPhone is puur een gadget ding. Echte telefoon is al teveel eer. Groeten van onderstaand merkgebruiker.![]()
![]()
Het zal hier wel vloeken in de kerk zijn. Maar ik vind het best een indrukwekkend apparaat.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Beter zo. iPhone is puur een gadget ding. Echte telefoon is al teveel eer. Groeten van onderstaand merkgebruiker.
Heb zelf trouwens een iPhone 5S hoor.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Ik vind de Samsung ook prima. Het ziet er netjes uit. Zelf vind ik echter het scherm te groot en de kleuren niet mooi (soort blauwe waas over t scherm) en ik heb niets met Android. De iPhone 5S vind ik zelf veel mooier en iOS is werkt erg prettig.![]()
Dus. Wat is nou het probleem? Je mist een camera-functie?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:00 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Ik verkeerde in de veronderstelling een superieure telefoon gekocht te hebben, niet dus![]()
Kan m wel begrijpen, de camera app is vrij beperkt. Is wel meer niet in iOS wat Apple niet doet, best jammer eigenlijk. Voorbeeld is controlcenter, dat ze pas jaren later hebben toegevoegdquote:Op zondag 2 februari 2014 18:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dus. Wat is nou het probleem? Je mist een camera-functie?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ik heb het nooit gemist. Sowieso gebruik ik de camera echt alleen voor de snelle, onverwachte snapshot. Telefoon-camera's zijn steeds beter aan het worden, maar nog lang niet op het niveau van een degelijke camera.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan m wel begrijpen, de camera app is vrij beperkt. Is wel meer niet in iOS wat Apple niet doet, best jammer eigenlijk. Voorbeeld is controlcenter, dat ze pas jaren later hebben toegevoegd
't Is maar net wat je verwacht van een telefoon natuurlijk.![]()
Heb het zelf ook nooit gemist moet ik zeggen. Maar het is een kleine makkelijke toevoegingquote:Op zondag 2 februari 2014 18:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gemist. Sowieso gebruik ik de camera echt alleen voor de snelle, onverwachte snapshot. Telefoon-camera's zijn steeds beter aan het worden, maar nog lang niet op het niveau van een degelijke camera.
't Is maar net wat je verwacht van een telefoon natuurlijk.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ja dat weet ik. Ik zou alleen niet willen dat apple mijn vingerafdruk heeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gaat dan ook op vingerafdruk voor als je het nog niet wist![]()
Nee, dat is een minder prettig gevolg ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik zou alleen niet willen dat apple mijn vingerafdruk heeft.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Ik dacht ook aan zoiets, maar ik zal het nog een keer vertellen, het is namelijk niet voor mezelf. Thanks!quote:Op zondag 2 februari 2014 17:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is het volgende optie:
Agenda delen met de ander, elke keer als er boodschappen moeten worden gedaan een agendapunt aanmaken en in de notities de boodschappen bijwerken?![]()
Als ik zoek op 'shared grocery list app' krijg ik best wat suggesties hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:35 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan zoiets, maar ik zal het nog een keer vertellen, het is namelijk niet voor mezelf. Thanks!![]()
Wel dus. Je moet alleen wat verder kijken dan je neus lang is. De AppStore staat niet voor niets op je toestel. Zoek camera+ eens op.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:00 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Ik verkeerde in de veronderstelling een superieure telefoon gekocht te hebben, niet dus![]()
Ze beweren dat vingerafdruk-data nooit buiten de telefoon komt en dat Apple die data dus niet heeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik zou alleen niet willen dat apple mijn vingerafdruk heeft.
Volgens mij zijn er mogen hackers geweest die het tegendeel hebben bewezen?![]()
Het is 2014. Die praatjes geloof ik niet meerquote:Op zondag 2 februari 2014 20:08 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ze beweren dat vingerafdruk-data nooit buiten de telefoon komt en dat Apple die data dus niet heeft.
Volgens mij zijn er mogen hackers geweest die het tegendeel hebben bewezen?Ik weet echt wel dat al je data zo ongeveer publiekelijk is, en dat t misschien naief oid is. Zou alleen die optie op een 5s nooit gebruiken.
![]()
Dat kan best, ik heb er niet opgezocht. Het is namelijk niet voor mij, maar enkele aanbevelingen gebruikerservaringen hier waren prettig geweest.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als ik zoek op 'shared grocery list app' krijg ik best wat suggesties hoor.![]()
Alleen de rand van dat knopje registreert je vingerafdruk toch? Niet de hele knop en dus is er nauwelijks sprake van een opgeslagen vingerafdruk?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is 2014. Die praatjes geloof ik niet meerIk weet echt wel dat al je data zo ongeveer publiekelijk is, en dat t misschien naief oid is. Zou alleen die optie op een 5s nooit gebruiken.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Wat het probleem is? Dat Apple al jaren achterloopt op de concurrentie. Iets wat op vrijwel alle telefoons zit zit niet op een iPhone. Nog een voorbeeldje: wat ik zelf ook mis is dat er geen afleverrapport voor SMS ondersteund wordt op een iPhone 5. OMG. Zoiets heeft zelfs de allergoedkoopste prepaid telefoon nog.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dus. Wat is nou het probleem? Je mist een camera-functie?Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
wat is er stuk? Hoor het niet vaakquote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ben ik de enige waarbij de oplader zo snel kapot gaat?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Niet? Heb net even gegoogled, blijkbaar komt het heel vaak op. De originele laadt niet meer, ging stuk na ong. 5 maanden. Daarna een andere gekocht. Die is nu ook kapot. Hij laadt alleen nog op in een bepaalde hoek. En nee, ik heb hem niet te strak opgerold o.i.d.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat is er stuk? Hoor het niet vaak![]()
zichtbare schade? zo niet garantie claimenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ben ik de enige waarbij de oplader zo snel kapot gaat?Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ik zal eens even kijken bij de originele. Ik heb er nu allemaal tape omheen zitten, maar dat werkt ook niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
zichtbare schade? zo niet garantie claimen
De gene die nu kapot is is een namaak. Maar daarmee duurt het opladen 3 keer zo lang en raakt mijn telefoon 5 keer zo snel leeg. Om nou steeds nieuwe te kopen...
Binnen 12 maanden heb je garantie op hardware, toch? Morgen maar even langs de winkel.![]()
ja duh, er zijn tientallen miljoenen iphones verkocht, maar ik lees er nooit wat over op fora. Is je kabel stuk of wat? Is de connector (vd kabel of telefoon) niet gewoon vies?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Niet? Heb net even gegoogled, blijkbaar komt het heel vaak op. De originele laadt niet meer, ging stuk na ong. 5 maanden. Daarna een andere gekocht. Die is nu ook kapot. Hij laadt alleen nog op in een bepaalde hoek. En nee, ik heb hem niet te strak opgerold o.i.d.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Nee, ligt aan de kabel(s). Andere kabels doen het wel naar behoren.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja duh, er zijn tientallen miljoenen iphones verkocht, maar ik lees er nooit wat over op fora. Is je kabel stuk of wat? Is de connector (vd kabel of telefoon) niet gewoon vies?
En ik zei dat er net best wel veel topics waren.![]()
klopt mits er geen accidentele schade aan is.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik zal eens even kijken bij de originele. Ik heb er nu allemaal tape omheen zitten, maar dat werkt ook niet.
De gene die nu kapot is is een namaak. Maar daarmee duurt het opladen 3 keer zo lang en raakt mijn telefoon 5 keer zo snel leeg. Om nou steeds nieuwe te kopen...
Binnen 12 maanden heb je garantie op hardware, toch? Morgen maar even langs de winkel.
Heb je je connector ook al eens van stof ontdaan?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik dacht ergens te lezen dat dat pas is na 12 maanden?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt mits er geen accidentele schade aan is.
Heb je je connector ook al eens van stof ontdaan?
Yup.![]()
nope, na 12 maanden kun je consumenten recht claimen. Maar als er schade aan de kabel of connector is door onjuist gebruik valt hij niet meer onder de garantiequote:Op zondag 2 februari 2014 22:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik dacht ergens te lezen dat dat pas is na 12 maanden?
Yup.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dan koop je toch een andere telefoon? Dit zijn 2 dingen die ik zelf niet mis en waar ik nog niemand in mijn omgeving over heb gehoord. Als jij dat soort dingen wel zoekt in een telefoon moet je geen iPhone kopen, simpel zat. Ik snap niet dat je iets koopt wat duidelijk jaren achterloopt op de concurrentie.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat het probleem is? Dat Apple al jaren achterloopt op de concurrentie. Iets wat op vrijwel alle telefoons zit zit niet op een iPhone. Nog een voorbeeldje: wat ik zelf ook mis is dat er geen afleverrapport voor SMS ondersteund wordt op een iPhone 5. OMG. Zoiets heeft zelfs de allergoedkoopste prepaid telefoon nog.
Trouwens, ik zit even te kijken bij Instellingen en zie toch echt 'Stuur leesbewijzen' staan bij berichten![]()
![]()
Dat heb ik ook gehad, met de originele kabel, maar dat was opgelost na wat opgehoopt stof verwijderd te hebben uit de connector. Slecht ontwerp wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Niet? Heb net even gegoogled, blijkbaar komt het heel vaak op. De originele laadt niet meer, ging stuk na ong. 5 maanden. Daarna een andere gekocht. Die is nu ook kapot. Hij laadt alleen nog op in een bepaalde hoek. En nee, ik heb hem niet te strak opgerold o.i.d.
Als jouw lader zo snel kapot ging had je hem toch ook in de garantie kunnen omruilen lijkt me?
Hoe dan ook zou ik ver weg blijven bij goedkope laders. Die dingen zijn vaak echt slecht ontworpen, waardoor het opladen erg lang kan duren, of zelfs je telefoon kan beschadigen door slechte componenten en ronduit gevaarlijk PCB-ontwerp. De pongel die je direct uit China kan bestellen voor een appel en een ei voldoen vaak niet eens aan internationale design-standaarden en hebben de 240v-lijn een halve millimeter van de 5v-lijn af zitten, onafgeschermd en met debiel dunne traces![]()
Daar wil je geen apparaat van een paar honderd euro bij in de buurt hebben.![]()
Dit kan alleen wanneer je iMessage hebt ingeschakeld...quote:Op maandag 3 februari 2014 00:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan koop je toch een andere telefoon? Dit zijn 2 dingen die ik zelf niet mis en waar ik nog niemand in mijn omgeving over heb gehoord. Als jij dat soort dingen wel zoekt in een telefoon moet je geen iPhone kopen, simpel zat. Ik snap niet dat je iets koopt wat duidelijk jaren achterloopt op de concurrentie.
Trouwens, ik zit even te kijken bij Instellingen en zie toch echt 'Stuur leesbewijzen' staan bij berichtenI may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Ah ik zie het ja. Dan zal het ook alleen werken voor iMessage lijkt me?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:27 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dit kan alleen wanneer je iMessage hebt ingeschakeld...![]()
"Stuur leesbewijzen" is alleen voor iMessage zelf. Niet voor SMS.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan koop je toch een andere telefoon? Dit zijn 2 dingen die ik zelf niet mis en waar ik nog niemand in mijn omgeving over heb gehoord. Als jij dat soort dingen wel zoekt in een telefoon moet je geen iPhone kopen, simpel zat. Ik snap niet dat je iets koopt wat duidelijk jaren achterloopt op de concurrentie.
Trouwens, ik zit even te kijken bij Instellingen en zie toch echt 'Stuur leesbewijzen' staan bij berichten
Op de rest van je post ga ik niet eens in, te dom voor woorden gewoon.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Klopt ja, maar heel veel mensen hebben deze functie uit staan....quote:Op maandag 3 februari 2014 00:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ah ik zie het ja. Dan zal het ook alleen werken voor iMessage lijkt me?
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Ok.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
"Stuur leesbewijzen" is alleen voor iMessage zelf. Niet voor SMS.
Op de rest van je post ga ik niet eens in, te dom voor woorden gewoon.![]()
Ik ookquote:Op maandag 3 februari 2014 00:33 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Klopt ja, maar heel veel mensen hebben deze functie uit staan....Ik wist niet eens dat het er op zat, maar ging voor de zekerheid toch even kijken
![]()
![]()
Haha, altijd een tijdje hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ookIk wist niet eens dat het er op zat, maar ging voor de zekerheid toch even kijken
Sinds iOS 6.0 al dacht ik, of een latere versie daarvan.....
Btw, had jij een nieuwe originele lader gehaald?I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Niet per sé een originele van Apple, want Apple is duur, maar wel een goede. Er zijn zat tear-downs van laders op internet om een degelijk ding te vinden voor een mooi prijsje.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:36 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha, altijd een tijdje hoor.
Sinds iOS 6.0 al dacht ik, of een latere versie daarvan.....
Btw, had jij een nieuwe originele lader gehaald?![]()
Haha ok thx..quote:Op maandag 3 februari 2014 00:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet per sé een originele van Apple, want Apple is duur, maar wel een goede. Er zijn zat tear-downs van laders op internet om een degelijk ding te vinden voor een mooi prijsje.
Die van mij ligt helemaal uit elkaar, maar laadt nog wel gelukkig.
Dus zover hij nog mee gaat, koop ik geen ander....
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Ach, een goede klodder hot-glue doet wonderenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:45 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha ok thx..
Die van mij ligt helemaal uit elkaar, maar laadt nog wel gelukkig.
Dus zover hij nog mee gaat, koop ik geen ander....
Een hoop tekst, maar wel een verhelderend artikel over laders, mocht het je interesseren:
http://www.righto.com/201(...)in-lab-apple-is.html![]()
![]()
Ik ben onder de indruk door het feit dat ze louter iPhone's hebben gebruikt voor het filmen van deze reclame. Wauw.
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 04-02-2014 12:22:27 ]![]()
iPhone 5S 16GB hebben voor 461 euro bij the PhoneHouse?
Het kan, zie hier hoe het moet: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1579656/last![]()
Rond deze maanden lekken vaak de definitieve specs van de nieuwe iPhone uit en vaak kloppen deze dan ook en komt dit overeen met de producten die aangekondigd worden op de Apple event.
Er komen dit jaar twee nieuwe iPhone's uit. Mocht dit waar zijn dan neem ik dit jaar weer een iPhone.Bron: http://www.phonearena.com(...)axy-S5-specs_id52145quote:Apple iPhone 6 will be available in two sizes, one with a 4.7 inch to 4.8 inch screen, and the other with a 5.5 inch glass. The resolution on the displays will be 1080 x 1920 and 1280 x 2272 respectively. The glass will be made of indium gallium zinc oxide (IGZO) instead of the low-temperature polysilicon (LTPS) employed on current iPhone models.
Other changes include the inclusion of a new 64 bit A8 processor and a hike to 2GB of RAM. While the rear snapper will remain at 8MP, the front-facing camera will be 3.2MP, according to the report. Apple will also finally add the oft-rumored 128GB model of the iPhone to its line-up.The report also claims that iOS 7.2 will be driving the iPhone 6. That would be unusual considering that iOS 8 is expected to be unveiled at this summer's WWDC, and that each new iPhone introduction is usually accompanied by a full update to the OS. The Apple iPhone 6 could launch in the second or third quarter, according to the report. Apple has recently launched its new iPhone models late in the third quarter.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
OurGroceries gebruik ik samen met een huisgenoot (die Android heeft).quote:Op zondag 2 februari 2014 19:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als ik zoek op 'shared grocery list app' krijg ik best wat suggesties hoor.![]()
![]()
Reageer dan gewoon niet. Moeilijk? Niet moeilijk.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Iemand die weet waar ik een goedkope iPhone 5/5s lightning kabel kan kopen in een fysieke winkel die savonds open zijn? Huidige chinese kabels doen het niet meer, en originele kabel heb ik pas dit weekend weer. Media markt is iig te duur, zat te denken aan een kabel van rond de 10-15¤It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
De officiele zijn overal even ongeveer even duurHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ja ik bedoelde ook niet-officiele. Maar ben al voorzien via MP.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:48 schreef Catch22- het volgende:
De officiele zijn overal even ongeveer even duur
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
Vooral chill dat je hem met je pc verbonden hebt terwijl hij laadtHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Geniaal en zo simpel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:55 schreef kikoooooo het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)your-li?ref=category
[ afbeelding ]
Toffe kickstarter (via Catch22-)Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Tof, al is 30% wel redelijk weinig imoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:55 schreef kikoooooo het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)your-li?ref=category
[ afbeelding ]
Toffe kickstarter (via Catch22-)It is our light, not our darkness that frightens us the most.
doe je wel een paar uur mee. En daardoor is hij nog in je broekzak te stekenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:19 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Tof, al is 30% wel redelijk weinig imoHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: