Hmmm, typisch zo'n clichliedje wat de jury geweldig zou vinden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:44 schreef TheVulture het volgende:
De Finse liedjes zijn bekend en te luisteren via: http://yle.fi/aihe/musiikki/umk-2015
De waarschijnlijke winnaar: http://yle.fi/aihe/umk2015/satin-circus
Ik kan me best wel heel erg vinden in je top 6! Finland heeft een prima selectie dit jaar.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:32 schreef grazz het volgende:
Wat een geweldige nummers hebben de Finnen, ijzersterke nummers waarmee ze kunnen winnen. Ik ben onder de indruk! En dan de Finse taal![]()
Na 1 luisterbeurt zijn dit mijn favorieten:
1.Siru – Mustelmat:10/10
2.Solju – “Hold Your Colours: Wat een mooi lied. Doet me aan een nummer van Enigma denken. 9.5/10
3.Satin Circus – Crossroads: Rete commercieel, maar zit gewoon goed in elkaar. Klinkt als een hit en als een mogelijke winnaar van het songfestival.9/10
4.Jouni Aslak – Lions and Lambs: Tof nummer, anthemic-refrein 9/10
5.Ida Bois – Kumbaya: Wat een heerlijk nummer 9/10
6.Opera Skaala – Heart of Light: Normaal houd ik hier niet zo van, maar dit is toch wel erg goed gezongen. 8/10
Bedankt Finland
Ramptoeristquote:Op maandag 26 januari 2015 01:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan me best wel heel erg vinden in je top 6! Finland heeft een prima selectie dit jaar.
En wat Opera Skaala betreft: ik heb nog nooit zoiets verontrustends gezien en gehoord. Toch heb ik het al 5x teruggekeken.
Ben nu al benieuwd naar hoe het live klinktquote:Op maandag 26 januari 2015 13:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als dat de vooronde wint.
Laten we het niet over Cezar gaan hebben.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Ben nu al benieuwd naar hoe het live klinkt. Maar kan dan beide kanten op gaan. Zweden 2009 en Roemenie 2013 komen in me op. Zweden deed het niet heel goed en Roemenie begrijp ik eerlijk gezegd nog steeds niet
Okquote:Op maandag 26 januari 2015 14:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Laten we het niet over Cezar gaan hebben.
Wat een poepuitslag. Satin Circus, wel terecht door, lekker nummer maar PKN? Ik weet niet hoor, maar dit zag er niet uit en het nummer is ook totaal niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
Eerste voorronde in Finland is vanavond ook geweest
Satin Circus – Crossroads
Pertti Kurikan Nimipaivat – Aina Mun Pit
Norlan ‘El Misionario’ – No Voy A Llorar Por Ti
zijn door naar de finaleronde.
Sympathiestemmen. Ze zouden wel eens kunnen winnen.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:41 schreef grazz het volgende:
[..]
Wat een poepuitslag. Satin Circus, wel terecht door, lekker nummer maar PKN? Ik weet niet hoor, maar dit zag er niet uit en het nummer is ook totaal niet mijn smaak.![]()
quote:Verstandelijk gehandicapten voor Finland naar Songfestival?
De groep Pertti Kurikan Nimipivt, bestaande uit vier verstandelijk gehandicapten, maakt een grote kans om de Finse inzending van het Eurovisie Songfestival te worden.
De vier rockers hopen met hun lied Aina mun pit (Always I Have To), dat gaat over het moeten voldoen aan allerlei verplichtingen zoals eten en het doen van de afwas, meer begrip te kweken voor gehandicapten "en fucking veel plezier te hebben".
De kans dat dat ze hun boodschap voor een miljoenenpubliek mogen verkondigen, is volgens Finse media groot, schrijft de Britse krant The Guardian. Uit polls en social media blijkt dat de heren megapopulair zijn. Of het rockende viertal Finland zal vertegenwoordigen blijkt zaterdag tijdens de laatste nationale voorronde.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Songfestival___.html
Een vrouw(man) met baard vind ik ook niet mooi hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:29 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk niet dat dit echt zou scoren eigenlijk. Mensen stemmen (buiten het liedje zelf) toch nog vooral op mooie mensen of een heel speciale gimmick, en dit is toch niet zo heel speciaal.
Maar wel heel speciaal toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Een vrouw(man) met baard vind ik ook niet mooi hoor
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:01 schreef Arth_NL het volgende:
Pertti Kurikan Nimipivt heeft gewonnen!
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:01 schreef Arth_NL het volgende:
Pertti Kurikan Nimipivt heeft gewonnen!
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:26 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is best wel triest.
Laatste plek iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |