SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gravenbeek nu erin... Hopelijk kan hij wel de wedstrijd uitspelenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Werff ging eraf voor Lachman
Lachman nu geblesseerd eraf.
Lache manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Werff ging eraf voor Lachman
Lachman nu geblesseerd eraf.
Nou ja... Verdiend...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 2-1 voor PEC.
twitter:Fleddie twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 21:19:26Mag ik aub weer een uitleg waarom wij weer een penalty tegen krijgen!!! #zworod #foxsportcentraal #rodajc #Eredivisie reageer retweet
Karma, bitchquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Fleddie twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 21:19:26Mag ik aub weer een uitleg waarom wij weer een penalty tegen krijgen!!! #zworod #foxsportcentraal #rodajc #Eredivisie reageer retweet
FLEDDIEquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi, kunnen ze eindelijk oprotten naar de JL.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:21 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat roda wordt wel weer flink genaaid het hele seizoen
Moeten ze maar in hun eigen land meespelenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:21 schreef Tallie1982 het volgende:
Zolang we maar winnen tochquote:
84e minuut, over een paar secondenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zolang we maar winnen toch, welke minuut zitten we nu? Ik kan t niet zien op mn stream
83:00quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zolang we maar winnen toch, welke minuut zitten we nu? Ik kan t niet zien op mn stream
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
84e minuut, over een paar seconden
Nog ff 3-1 voor de zekerheid danquote:
en 4-1, omdat het kanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
Nog ff 3-1 voor de zekerheid dan
Wat een voorspelbare en kinderachtige opmerking :-)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moeten ze maar in hun eigen land meespelen
Een limbabwaanse competitie opzetten vind ik wel een strak plan... Hoeven de rest van de clubs niet meer naar het buitenland af te reizenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:25 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat een voorspelbare en kinderachtige opmerking :-)
Precies, en dan maken ze daar misschien ook eens kans wat te winnenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een limbabwaanse competitie opzetten vind ik wel een strak plan... Hoeven de rest van de clubs niet meer naar het buitenland af te reizen
Straks in de nacompetitie zit alles toch weer meequote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:21 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben benieuwd of Roda wel van MVV kan winnenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Precies, en dan maken ze daar misschien ook eens kans wat te winnen
Groningenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC de nieuwe nummer 8
oh toch niet
nee. Thomas loopt tegen zijn rug aan en valt gewoon.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
PECWas de penalty terecht?
Onmogelijk te zien vanaf waar ik zat.
Er werd vooral geschreeuwd van niet, dus ik denk het wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
PECWas de penalty terecht?
Onmogelijk te zien vanaf waar ik zat.
Kapiteintje vindt dit leuk xD.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was even boodschappen doen xD
Waar woon je dat je op zaterdagavond om tien uur boodschappen kunt doen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was even boodschappen doen xD
Groningenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar woon je dat je op zaterdagavond om tien uur boodschappen kunt doen?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar woon je dat je op zaterdagavond om tien uur boodschappen kunt doen?
Ik weet niet hoor maar alle supermarkten bij mij in de buurt zijn om negen uur dicht in het weekend. Alleen de nachtwinkels zijn later open maar bier en chips noem ik geen 'boodschappen'quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar alle supermarkten bij mij in de buurt zijn om negen uur dicht in het weekend. Alleen de nachtwinkels zijn later open maar bier en chips noem ik geen 'boodschappen'
Mijn FOK! Star Trek prijzenpakket is anders keurig bij mijn adres bezorgd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar bezorgen ze geen eens, laat staan dat ze om 10 uur nog open zijn.
Houd je mond dichtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leg hem dan uit ipv deze constante schijtlollige opmerkingen.
Door de Albert Heijn? :Squote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn FOK! Star Trek prijzenpakket is anders keurig bij mijn adres bezorgd.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leg hem dan uit ipv deze constante schijtlollige opmerkingen.
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, Paul was erg storend in het Ajaxtopic.
Nee door DHL.quote:
Nee, levende.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een opslag dode wasberen
Joh, het leven zou een tranendal zijn!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Heel Groningen huilt om deze kansloze wedstrijd van de FC.
We missen Nick.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Groningen mist ritme na hun afgelastte wedstrijd afgelopen week. Het zit Nick en zijn mannen niet mee.
Er was eens een user (nee echt waarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. En je uitleg is goed als het spel van Groningen nu.
hou je bek manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er was eens een user (nee echt waar), heette Kapiteintje (wat een debiele naam trouwens). Hij keek zoals het stereotype fokker naar een stream van zijn favoriete club (waarom zou het je favoriet zijn) Feyenoord. De club kwam zoals gewoonlijk op een achterstand. Geheel toevallig als Feyenoord achterkwam (dit was bij meerdere wedstrijden het geval), ging Kapiteintje boodschappen doen.
Daarom zeggen wij voor de grap bij de achterstand van onze favoriete club dat we 'boodschappen doen'.
Einde verhaal.
Zal wel voor mijn FOK! tijd zijn. Deze user komt mij niet bekend voor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er was eens een user (nee echt waar), heette Kapiteintje (wat een debiele naam trouwens). Hij keek zoals het stereotype fokker naar een stream van zijn favoriete club (waarom zou het je favoriet zijn) Feyenoord. De club kwam zoals gewoonlijk op een achterstand. Geheel toevallig als Feyenoord achterkwam (dit was bij meerdere wedstrijden het geval), ging Kapiteintje boodschappen doen.
Daarom zeggen wij voor de grap bij de achterstand van onze favoriete club dat we 'boodschappen doen'.
Einde verhaal.
Dat kan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal wel voor mijn FOK! tijd zijn. Deze user komt mij niet bekend voor.
Dank voor de uitleg.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Einde verhaal.
Ik vergeet het meest essentiële deel van mijn verhaalquote:
De eerste helft zeker, tweede helft was slechts zwak.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen heeft een lijdensweg ondergaan.
Als Evert Nejbosa zegt dan is het vanaf nu Nejbosa.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Evert, het is Nemanja, niet Nejbosa.
Voor mij was dit ook nieuw.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Einde verhaal.
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 02-02-2014 om 11:38:16OPSTELLING #FCUtrecht: Ruiter; Van der Winden, Delpierre, Markiet, Van der Maarel; Ayoub, Toornstra, Sarota; De Ridder, Agudelo, Oar #UtrAja reageer retweet
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 02-02-2014 om 11:17:13OPSTELLING #Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, Bojan, Fischer. #utraja 12.30u LIVE reageer retweet
quote:Op zondag 2 februari 2014 11:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jouw Ajax UI, nooit van gehoord.
Ooooooohquote:Op zondag 2 februari 2014 11:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het geluid net uitgezet, dat gelul van die dorpsidioot werd me teveel.quote:
[..]
[..]
[..]
Keiharde dis voor tompsv18, lekker voor hemquote:Op zondag 2 februari 2014 11:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel ergens op gebaseerd. Ajax heeft er sinds 2009 niet meer gewonnen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:29 schreef Saind het volgende:
Het blijft toch wat zieligs hebben, die utrechters die dit dé wedstrijd vinden
Vooral die kneuzenboel van de Bunnikside.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:29 schreef Saind het volgende:
En dan in het Ajax topic doen alsof dat andersom ook zo isquote:Op zondag 2 februari 2014 12:29 schreef Saind het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel ergens op gebaseerd. Ajax heeft er sinds 2009 niet meer gewonnen.
en hoeveel thuis?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft wel veel uitwedstrijden gehad de laatste eredivisie potjes
Afgelopen tijd vanaf december
ADO Den Haag v Ajax
Cambuur v Ajax
Roda JC v Ajax
GAE v Ajax
FC Utrecht v Ajax
En dan straks PEC v Ajax
Het is toch normaal dat je uitkijkt naar de wedstrijd tegen de kampioen? Als je die wint heeft het een extra leuk tintjequote:Op zondag 2 februari 2014 12:29 schreef Saind het volgende:
psv stond al 0-1 voor...quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
Je volgt de transfers een keer niet en meteen ken je 1/4 van het utrecht team niet.
Jij hoort utrechtenaar te zeggenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:29 schreef Saind het volgende:
Het geeft goede moed waardoor Utrecht beter en beter wordt.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan moet je juist niet blij zijn toch?
Geen club houdt het 90 minuten vol tegen Ajax. Ajax slaat de tweede helft wel toe.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voordeel voor Ajax is dat Utrecht dit geen 90 minuten vol gaat houden.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:42 schreef Adames het volgende:
en dan krijg je achteraf weer de opmerking: als utrecht nou de hele wedstrijd had gespeeld zoals de eerste tien minuten, dan hadden ze een kans
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:42 schreef AFCNiels het volgende:
De wedstrijd is wel gespeeld, geef Ajax 3 punten en fluit maar af.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:42 schreef Adames het volgende:
en dan krijg je achteraf weer de opmerking: als utrecht nou de hele wedstrijd had gespeeld zoals de eerste twintig minuten, dan hadden ze een kans
tja waar zou die haat tegen arrogante ajacieden nou vandaan komen....quote:Op zondag 2 februari 2014 12:42 schreef AFCNiels het volgende:
De wedstrijd is wel gespeeld, geef Ajax 3 punten en fluit maar af.
Dat mag je niet zeggen want zij zijn ajax en zij zijn de beste.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
tja waar zou die haat tegen arrogante ajacieden nou vandaan komen....
oh ja sorryquote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen want zij zijn ajax en zij zijn de beste.
0-1 bedoel je?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef davyleiden het volgende:
Tering dat Utrecht is ook maar een armzalig ploegje. Ff die 1-0 erin prikken.
de waarheid kan soms pijnlijk zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen want zij zijn ajax en zij zijn de beste.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:46 schreef Tassendief het volgende:
Oke Fc Utrecht is sterker affluiten 3 punten naar Utrecht.
maar de grote vraag is... waarom kijk jij naar de tweets van jamai...quote:Op zondag 2 februari 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor, die Jamai op Twitter.
Wat een treurwilg is dat zeg. Plaatst eerst een tweet met ''33 odes en 33 bla bla over IJsberen'' omdat Beatrix gisteren veel bont aan had. Ik noem hem treurwilg en meerdere mensen hebben ook commentaar op hem, verwijdert hij laf zijn tweet.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
maar de grote vraag is... waarom kijk jij naar de tweets van jamai...
Daar heb je gelijk in, ik vraag het mezelf ook af. Tijd om hem te ontvolgen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
maar de grote vraag is... waarom kijk jij naar de tweets van jamai...
Doe normaal man. Ik vind het niet eens een overtreding, het is namelijk buiten het gebied waar de keeper beschermd wordt.quote:
markie markquote:Op zondag 2 februari 2014 12:48 schreef davyleiden het volgende:
'Bottenbrekerbal'. Welke oelewapper zit er nu weer als commentator?
De man die niet overweg kan met een iPad en is weggepest bij Studio Voetbalquote:Op zondag 2 februari 2014 12:48 schreef davyleiden het volgende:
'Bottenbrekerbal'. Welke oelewapper zit er nu weer als commentator?
De man die overal als technisch directeur mislukt is?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De man die niet overweg kan met een iPad en is weggepest bij Studio Voetbal
dan was het alsnog geelquote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Doe normaal man. Ik vind het niet eens een overtreding, het is namelijk buiten het gebied waar de keeper beschermd wordt.
Dat jij blind bent wisten we al.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Doe normaal man. Ik vind het niet eens een overtreding, het is namelijk buiten het gebied waar de keeper beschermd wordt.
Dat was een gele kaart.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Bij Willem II was 'ie ook niet geschikt, dan weet je dat je verloren bent.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef davyleiden het volgende:
[..]
De man die overal als technisch directeur mislukt is?
je bent zelf lelijkquote:Op zondag 2 februari 2014 12:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die open hoeken blijven echt lelijk.
Leuk dat je er met argumenten op ingaat, joodje.quote:
Ik kan er ook niks aan doen dat je lasogen hebt, kakkerlakje.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Leuk dat je er met argumenten op ingaat, joodje.
staat niet echt iemand achter, ze kunnen nu alleen ligeon inbrengen of veltman rechtsback en vd hoorn centraal. ook niet ideaalquote:Op zondag 2 februari 2014 12:50 schreef TheArt het volgende:
Hoe lang gaat Van Rhijn dat krediet nog krijgen.....
Die krijg je nog wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb ik geen open hoeken.
De Sigthórsson in de verdedigingquote:Op zondag 2 februari 2014 12:50 schreef TheArt het volgende:
Hoe lang gaat Van Rhijn dat krediet nog hebben.....
uh okquote:Op zondag 2 februari 2014 12:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ajax speelt, dus half FOK is weer wakker en komt hier op Ajax haten, best vermakelijk
Lekker laten gaan, 70e minuut de 0-1 erin prikken en iedereen weer over de zeik zien gaanquote:Op zondag 2 februari 2014 12:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ajax speelt, dus half FOK is weer wakker en komt hier op Ajax haten, best vermakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |