quote:Op zondag 2 februari 2014 12:46 schreef Tassendief het volgende:
Oke Fc Utrecht is sterker affluiten 3 punten naar Utrecht.
maar de grote vraag is... waarom kijk jij naar de tweets van jamai...quote:Op zondag 2 februari 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor, die Jamai op Twitter.
Wat een treurwilg is dat zeg. Plaatst eerst een tweet met ''33 odes en 33 bla bla over IJsberen'' omdat Beatrix gisteren veel bont aan had. Ik noem hem treurwilg en meerdere mensen hebben ook commentaar op hem, verwijdert hij laf zijn tweet.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
maar de grote vraag is... waarom kijk jij naar de tweets van jamai...
Daar heb je gelijk in, ik vraag het mezelf ook af. Tijd om hem te ontvolgen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
maar de grote vraag is... waarom kijk jij naar de tweets van jamai...
Doe normaal man. Ik vind het niet eens een overtreding, het is namelijk buiten het gebied waar de keeper beschermd wordt.quote:
markie markquote:Op zondag 2 februari 2014 12:48 schreef davyleiden het volgende:
'Bottenbrekerbal'. Welke oelewapper zit er nu weer als commentator?
De man die niet overweg kan met een iPad en is weggepest bij Studio Voetbalquote:Op zondag 2 februari 2014 12:48 schreef davyleiden het volgende:
'Bottenbrekerbal'. Welke oelewapper zit er nu weer als commentator?
De man die overal als technisch directeur mislukt is?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De man die niet overweg kan met een iPad en is weggepest bij Studio Voetbal
dan was het alsnog geelquote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Doe normaal man. Ik vind het niet eens een overtreding, het is namelijk buiten het gebied waar de keeper beschermd wordt.
Dat jij blind bent wisten we al.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Doe normaal man. Ik vind het niet eens een overtreding, het is namelijk buiten het gebied waar de keeper beschermd wordt.
Dat was een gele kaart.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Bij Willem II was 'ie ook niet geschikt, dan weet je dat je verloren bent.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef davyleiden het volgende:
[..]
De man die overal als technisch directeur mislukt is?
je bent zelf lelijkquote:Op zondag 2 februari 2014 12:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die open hoeken blijven echt lelijk.
Leuk dat je er met argumenten op ingaat, joodje.quote:
Ik kan er ook niks aan doen dat je lasogen hebt, kakkerlakje.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Leuk dat je er met argumenten op ingaat, joodje.
staat niet echt iemand achter, ze kunnen nu alleen ligeon inbrengen of veltman rechtsback en vd hoorn centraal. ook niet ideaalquote:Op zondag 2 februari 2014 12:50 schreef TheArt het volgende:
Hoe lang gaat Van Rhijn dat krediet nog krijgen.....
Die krijg je nog wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb ik geen open hoeken.
De Sigthórsson in de verdedigingquote:Op zondag 2 februari 2014 12:50 schreef TheArt het volgende:
Hoe lang gaat Van Rhijn dat krediet nog hebben.....
uh okquote:Op zondag 2 februari 2014 12:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ajax speelt, dus half FOK is weer wakker en komt hier op Ajax haten, best vermakelijk
Lekker laten gaan, 70e minuut de 0-1 erin prikken en iedereen weer over de zeik zien gaanquote:Op zondag 2 februari 2014 12:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ajax speelt, dus half FOK is weer wakker en komt hier op Ajax haten, best vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |