Mwah... ik ben nu meer aan t niezen dan gisteravond dus ik vind het wel gezegend vanavond... lekker bij de verwarming....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:04 schreef PeuRac het volgende:
Blegh, ik heb zin om iets te doen, maar moet ff zuinig aan doen
Dat is vervelend, ik heb de hik, ook niet echt fijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mwah... ik ben nu meer aan t niezen dan gisteravond dus ik vind het wel gezegend vanavond... lekker bij de verwarming....
Dat is ook niet fijn neequote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is vervelend, ik heb de hik, ook niet echt fijn
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]meheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach... kwestie van je adem even inhouden en vaak slikken en gewoon zorgen dat de lucht eruit gaat, dan is het meteen weg.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
inhouden, dan slikken?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ach... kwestie van je adem even inhouden en vaak slikken en gewoon zorgen dat de lucht eruit gaat, dan is het meteen weg.
hmm, dat wist ik niet. Nu ben ik aan het eten en lijkt het ook weg te zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ach... kwestie van je adem even inhouden en vaak slikken en gewoon zorgen dat de lucht eruit gaat, dan is het meteen weg.
Jaa ... eerst even je adem inhouden, dan na een paar seconden uitademen en dan daarna even een paar keer slikken... ik heb het ook weleens, is meteen voorbij dan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Ik wist t ook nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat wist ik niet. Nu ben ik aan het eten en lijkt het ook weg te zijn.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:36 schreef F1978 het volgende:
[..]
Jaa ... eerst even je adem inhouden, dan na een paar seconden uitademen en dan daarna even een paar keer slikken... ik heb het ook weleens, is meteen voorbij dan...Weer wat geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen probleem hoor, ik ben hier op FOK! gekomen om aardige mensen te helpen zoals julliequote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wist t ook niet
[..]
Weer wat geleerd
En voor de lenige mensen onder ons de handstand maken helpt ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wist t ook niet
[..]
Weer wat geleerd
Dat geloof ik zo ja... allerlei lichamelijke oefeningen helpen eigenlijk wel, want als je je inspant dan komt de lucht er vroeg of laat vanzelf uit en dus ben je dan ook de hik kwijt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En voor de lenige mensen onder ons de handstand maken helpt ook
Nice nice....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:39 schreef F1978 het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, ik ben hier op FOK! gekomen om aardige mensen te helpen zoals jullie
Nee dat werkt vooral op de lachspierenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En voor de lenige mensen onder ons de handstand maken helpt ook
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:43 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een nieuwe dieptepunt bereikt, zit alleen, zonder een date oid 'Frozen' te kijken
Van wie?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee dat werkt vooral op de lachspieren
Krijg er wel energie vanquote:
ahhhh sorry dat te horen manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:43 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een nieuwe dieptepunt bereikt, zit alleen, zonder een date oid 'Frozen' te kijken
Waarom dieptepunt?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:43 schreef PeuRac het volgende:
Oke, lachen helpt ook wel tegen de hik denk ikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Van degene die geen handstand doet
Niks is fijner dan een goed hart op de SC hier te hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Kan je zien op www.tvrage.comquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:47 schreef F1978 het volgende:
Ik hoop dat "The Walking Dead" weer begint binnenkort, ik kijk nu meerdere andere... o.a. Dracula, Ravenswood, Arrow, Bitten, Helix en Intelligence.... kennen jullie die series ?
mja.. mnee... sommige wel de naam, maar ik volg ze niet want ik heb 1. geen tv 2. geen digitale muk 3. geen idee waar ik dat kan kijken....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:47 schreef F1978 het volgende:
Ik hoop dat "The Walking Dead" weer begint binnenkort, ik kijk nu meerdere andere... o.a. Dracula, Ravenswood, Arrow, Bitten, Helix en Intelligence.... kennen jullie die series ?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:49 schreef F1978 het volgende:
[..]
Niks is fijner dan een goed hart op de SC hier te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ahhhquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mja.. mnee... sommige wel de naam, maar ik volg ze niet want ik heb 1. geen tv 2. geen digitale muk 3. geen idee waar ik dat kan kijken....
Ok, bedankt zegquote:
Daar kijk ik altijd op wanneer ik wil weten wanneer een serie verder gaat, is het beste voor die informatiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:51 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok, bedankt zeg... lijkt een goede site te zijn, die kende ik nog niet...
Hahaha... Dat is heul niet erg..... voordat mijn tv stuk ging, keek ik best veel tv en series enzoquote:
ik ben van 1979quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:52 schreef F1978 het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijk ?
Het is bijna een mysterie van welk jaar ik ben hequote:
Ik ben van 1987.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:52 schreef F1978 het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijk ?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben van 1987.
Ja, ik hoor niet in deze SC thuis, maar moest even op jou reageren![]()
Kusje op je neus
Ja, ik denk dat die site zeker wel zal voldoen ja... en het moet ook wel een buitenlandse site zijn wil het up to date zijn ja...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar kijk ik altijd op wanneer ik wil weten wanneer een serie verder gaat, is het beste voor die informatie
Ok, en wat voor dingen doe je nu dan voor in de plaats van die dingen als ik weten mag ?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hahaha... Dat is heul niet erg..... voordat mijn tv stuk ging, keek ik best veel tv en series enzo... nu heb ik weer meer tijd voor andere zaken
Uhhmmm nou dankjewelquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben van 1987.
Kusje op je neus
Als jij er zoals je UI uitziet denk ik niet dat ze een kusje van jou wilquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben van 1987.
Kusje op je neus
Het was gewoon een compliment hoor, niet gelijk doordenken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
Uhhmmm nou dankjewelmaar ik ga toch echt voor het andere geslacht
Ok... dankjewel ... dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het was gewoon een compliment hoor, niet gelijk doordenken.
Fijne avondquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga op de bank kruipenfijne avond
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:55 schreef F1978 het volgende:
[..]
Het is bijna een mysterie van welk jaar ik ben heja heeeeel mysterieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fijne avond lolaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga op de bank kruipenfijne avond
iedereen is welkom....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben van 1987.
Kusje op je neus
Boek lezen, huis opruimen, naar mijn fam en vrienden, af en toe hardlopen etcquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:56 schreef F1978 het volgende:
Ja, ik denk dat die site zeker wel zal voldoen ja... en het moet ook wel een buitenlandse site zijn wil het up to date zijn ja...
[..]
Ok, en wat voor dingen doe je nu dan voor in de plaats van die dingen als ik weten mag ?
Klopt, gezelligheid kent geen tijdquote:
Ok... zelf lees ik bladen, sporten doe ik vooral op mijn werk aangezien ik lichamelijk werk heb vooral... werk in een magazijn, doe daar van alles.... reachtruck rijden, orders picken, 's ochtends de boel opstarten, orders inpakken... etc. .... verder dus series en films kijken en computerspellen spellen ook soms, klussen in huis en :quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Boek lezen, huis opruimen, naar mijn fam en vrienden, af en toe hardlopen etc
Doe je ook aan tekenen eigenlijk bv ? vanwege je avatar.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok... zelf lees ik bladen, sporten doe ik vooral op mijn werk aangezien ik lichamelijk werk heb vooral... werk in een magazijn, doe daar van alles.... reachtruck rijden, orders picken, 's ochtends de boel opstarten, orders inpakken... etc. .... verder dus series en films kijken en computerspellen spellen ook soms, klussen in huis en :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:12 schreef F1978 het volgende:
[..]
Doe je ook aan tekenen eigenlijk bv ? vanwege je avatar.Soms ja.... droedels, krijt, pen en potlood, heb wel verf, maar over het algemeen heb ik tekeningetjes in penSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee avatar heb ik zelf getekend![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Wow.... ziet er echt gaaf uit, zelfs op een plaatje die kleiner lijkt dan 60x60, is het toch best duidelijk nog te zien. top hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soms ja.... droedels, krijt, pen en potlood, heb wel verf, maar over het algemeen heb ik tekeningetjes in pen
Nee avatar heb ik zelf getekend
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:13 schreef F1978 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
Wow.... ziet er echt gaaf uit, zelfs op een plaatje die kleiner lijkt dan 60x60, is het toch best duidelijk nog te zien. top hoor
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaanquote:![]()
Ik heb weleens vroeger een hele boom getekend bij mijn grootmoeder... soms heb je echte goede momenten van inspiratie en dan gaat het achter elkaar goed gewoon
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Wat is het mooiste wat jij ooit hebt getekend denk je ?quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:18 schreef F1978 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder niet meer getekend? En ja je hebt wel wat inspiratie nodigquote:Graag gedaan![]()
Ik heb weleens vroeger een hele boom getekend bij mijn grootmoeder... soms heb je echte goede momenten van inspiratie en dan gaat het achter elkaar goed gewoonHmm... geen idee.... meestal is t niet de bedoeling dat 't alleen mooi isquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:22 schreef F1978 het volgende:
Wat is het mooiste wat jij ooit hebt getekend denk je ?![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, wat is dan jouw bedoeling met een tekening dan precies ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder niet meer getekend? En ja je hebt wel wat inspiratie nodig
[..]
Hmm... geen idee.... meestal is t niet de bedoeling dat 't alleen mooi is
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:33 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok, wat is dan jouw bedoeling met een tekening dan precies ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In geval van mijn avatar... ik wilde een manga achtige avatar... en dit was een van de oefeningen![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In geval van mijn avatar... ik wilde een manga achtige avatar... en dit was een van de oefeningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok... best leuk idd... qua animatie keek ik altijd de Dragonball series.
Maar ik vind die figuurtjes bij Japanse series soms ook best humorachtig overkomen.
Nu kijk ik op youtube weleens dragonball z abridged... de humor is soms dan wel grappig dan, want bij Abridged hebben ze dus de originele in een humorversie veranderd.
Heb jij dat ook weleens gekeken, of keek je nooit iets van anime ?Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:46 schreef F1978 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dragonball Z ken ik wel maar abridged niet...zal t eens googlenquote:Ok... best leuk idd... qua animatie keek ik altijd de Dragonball series.
Maar ik vind die figuurtjes bij Japanse series soms ook best humorachtig overkomen.
Nu kijk ik op youtube weleens dragonball z abridged... de humor is soms dan wel grappig dan, want bij Abridged hebben ze dus de originele in een humorversie veranderd.
Heb jij dat ook weleens gekeken, of keek je nooit iets van anime ?
Anime laatste was volgens mij Rosario + vampire
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dragonball Z ken ik wel maar abridged niet...zal t eens googlen
Anime laatste was volgens mij Rosario + vampireSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rosario + vampire ken ik dan weer niet, maar zal ook eens googlen daarvoor.
Van wat voor genre's hou je zelf qua films ?Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:59 schreef F1978 het volgende:
[..]Ik ben filmgekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rosario + vampire ken ik dan weer niet, maar zal ook eens googlen daarvoor.
Van wat voor genre's hou je zelf qua films ?, maar actie vind ik het fijnst om te kijken
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben filmgek, maar actie vind ik het fijnst om te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok...maar hou je bv ook van animatiefilms en van horror films, of dat niet zo ??Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Going ape, gorilla style, girls love itquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
Als jij er zoals je UI uitziet denk ik niet dat ze een kusje van jou wil
Ik ben gewoon complimenteus van nature. Ben niet zo'n viezerik als sommige users hier op het forum.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:01 schreef F1978 het volgende:
Ok... dankjewel ... dan heb ik niks gezegd
Thanx honeyquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:03 schreef F1978 het volgende:
Smooth, heel erg smooth.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:03 schreef F1978 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ok...maar hou je bv ook van animatiefilms en van horror films, of dat niet zo ??alleen het effect van horror films op mij is nogal wisselend..... soms duik ik weg achter mijn handen en andere keren wil ik het keer op keer opnieuw zien
![]()
lolquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:04 schreef Weissman het volgende:
Going ape, gorilla style, girls love it
Graag gedaanquote:Thanx honey
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]alleen het effect van horror films op mij is nogal wisselend..... soms duik ik weg achter mijn handen en andere keren wil ik het keer op keer opnieuw zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik snap je ... jij houdt wel van de wat mildere horrorfilms, die meer naar de thriller kant zijn, dan naar de echte horror zeg maar...toch ?Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:13 schreef F1978 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wisselend dusquote:Ja, ik snap je ... jij houdt wel van de wat mildere horrorfilms, die meer naar de thriller kant zijn, dan naar de echte horror zeg maar...toch ?![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wisselend dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind ook heel af en toe rampen of drama films wel geinig, als het echt goede zijn... Zodat ik echte emoties voel voor de mensen in die film zoals lichte tranen, en jij ?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:21 schreef F1978 het volgende:
[..]Echte emoties?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind ook heel af en toe rampen of drama films wel geinig, als het echt goede zijn... Zodat ik echte emoties voel voor de mensen in die film zoals lichte tranen, en jij ?
Wat heb je anders voor emoties dan?
Ja, ik bedoel te zeggen met echte emoties, flinke emoties.... normaal kijk je een actiefilm en is het maar gewoon, dan vertrekken wij allebei waarschijnlijk geen spier, maar films waarbij ze inspelen op je gevoel, dan wordt het meer intens, snap je...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Echte emoties?
Wat heb je anders voor emoties dan?
Nee, maar ik zit gewoon in de filmquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel te zeggen met echte emoties, flinke emoties.... normaal kijk je een actiefilm en is het maar gewoon, dan vertrekken wij allebei waarschijnlijk geen spier, maar films waarbij ze inspelen op je gevoel, dan wordt het meer intens, snap je...
Als jij een echte engel bent, dan kunnen ze jou wel gebruiken in een speelfilm...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit gewoon in de film
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
Als jij een echte engel bent, dan kunnen ze jou wel gebruiken in een speelfilm...Soweiso ben ik geweldig voor films..... vooral reality tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soweiso ben ik geweldig voor films..... vooral reality tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus er is altijd wel wat interessants gaande met jou, bedoel je te zeggen. ?
Of snap ik je nu verkeerd daarmee ??quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soweiso ben ik geweldig voor films..... vooral reality tv
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:47 schreef F1978 het volgende:
[..]Meestal wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus er is altijd wel wat interessants gaande met jou, bedoel je te zeggen. ?![]()
Als erotische dingen denkt... jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Of snap ik je nu verkeerd daarmee ??
Ok... slaap lekker alvast ....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als erotische dingen denkt... ja
en nu ben ik ekt weg
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:12 schreef F1978 het volgende:
Juist ja. Dat zit wel goed. Die ligt aan die shish kebab van jou te denken straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, allemaal nieuw versch bloedquote:Op zondag 2 februari 2014 00:06 schreef Faxie het volgende:
Wat is er opeens met dit topic aan de hand joh?
Wat kijken?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:11 schreef PeuRac het volgende:
Zo, als je ooit nog sex wilt hebben, moet je nu geen TLC kijken![]()
Een of andere zender welke ik recentelijk erbij kreeg, gezien de programmering daarop is het een beetje een hilbilly zenderquote:
Lol, ik ga het niet eens proberenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een of andere zender welke ik recentelijk erbij kreeg, gezien de programmering daarop is het een beetje een hilbilly zender
Heb ik ook 5 jaar niet gedaan. Maar kreeg het bij mn internet, dus toen ook maar aangesloten.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol, ik ga het niet eens proberen![]()
Sowieso kijk ik al geen TV
Zo'n vriendje wil jij ook?quote:
Die castratie snapte ik wel heel erg goed trouwens! Alleen had ik dan van die vervangende ballen in laten brengen denk ik. Dan lijkt het tenminste nog alsof er wat zit.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:35 schreef DrMarten het volgende:
Ik zapte er even langs en zag iets over een vrijwillige castratie
TLC is echt zo'n zender waar je meest freaky shit tegenkomt zo nu en dan,
Ik kreeg niet mee wat de oorzaak was, maar ik wil er ook niet over nadenken, dus snel weer gezaptquote:Op zondag 2 februari 2014 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die castratie snapte ik wel heel erg goed trouwens! Alleen had ik dan van die vervangende ballen in laten brengen denk ik. Dan lijkt het tenminste nog alsof er wat zit.
Hij kreeg een soort van allergische reactie wanneer hij klaar kwam, waar hij echt ziek van werd, rillingen, koorts etc.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kreeg niet mee wat de oorzaak was, maar ik wil er ook niet over nadenken, dus snel weer gezapt
Godverquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
F1978 aan het werk zien is alsof je de stille getuige bent van een kunstwerk in wording. Met zijn kwast toucheert hij het maagdelijke doek (in dit geval de commentbox) en degene aan wie hij zijn zoetgevooisde woorden richt geven zich volkomen ontdaan van eigen wil aan zijn onweerstaanbare charmes over.
Je durft je er ook helemaal niet mee te bemoeien, uit angst om de delicate balans te verstoren van deze geboren hosselaar in zijn natuurlijke habitat. Alsof je een zeldzame vogel aan het spotten bent vanuit het riet. Bang je te bewegen en dat er een takje onder je schoen kraakt.![]()
Jammer van die rare Weissman die er tussendoor kwam. Anders had F1978 haar nummer al gehad.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Juist ja. Dat zit wel goed. Die ligt aan die shish kebab van jou te denken straks.
Goede actiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:47 schreef Elvi het volgende:
* Elvi spuit luchtverfrisser met dennegeur in het topic
Het stonk hier een beetje naar wanhoop
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
F1978 aan het werk zien is alsof je de stille getuige bent van een kunstwerk in wording. Met zijn kwast toucheert hij het maagdelijke doek (in dit geval de commentbox) en degene aan wie hij zijn zoetgevooisde woorden richt geven zich volkomen ontdaan van eigen wil aan zijn onweerstaanbare charmes over.
Je durft je er ook helemaal niet mee te bemoeien, uit angst om de delicate balans te verstoren van deze geboren hosselaar in zijn natuurlijke habitat. Alsof je een zeldzame vogel aan het spotten bent vanuit het riet. Bang je te bewegen en dat er een takje onder je schoen kraakt.![]()
Jammer van die rare Weissman die er tussendoor kwam. Anders had F1978 haar nummer al gehad.
Ze zijn in de warquote:Op zondag 2 februari 2014 00:06 schreef Faxie het volgende:
Wat is er opeens met dit topic aan de hand joh?
Neuh hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, allemaal nieuw versch bloed![]()
Geen tv... scheelt toch wel hehquote:Op zondag 2 februari 2014 00:11 schreef PeuRac het volgende:
Zo, als je ooit nog sex wilt hebben, moet je nu geen TLC kijken![]()
Minder zuipen dan en meer postenquote:Op zondag 2 februari 2014 18:14 schreef Royco1 het volgende:
Damn, ik ben een avond zuipen en opeens is er een heel nieuw topic
Nog een beetje alles thuis in orde gemaakt vandaag, of heb je wat gelezen ?quote:
Ok.... ikzelf ook in de ochtend vooral, daarna het een beetje wat dingen hier in huis gedaan.quote:
Brak geweest van het drinken.quote:
have fun... bedtijdquote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Brak geweest van het drinken.
Verjaardag gehad, en nu beetje darten kijken en dan straks de Superbowl
Goedemorgen, wil je even een fijne dag toewensen... ga zo werken namelijk.. latersquote:
Eckte casanova deze boiquote:Op maandag 3 februari 2014 06:41 schreef F1978 het volgende:
Jij maakt FOK! een aangename plek voor mij om hier aanwezig te zijn, dankje daarvoor
Ach, probeer gewoon vriendelijk te blijven tegen diegenen die het verdienenquote:
Hoe verdienen ze dat dan? Alleen door een vagina te hebben?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:43 schreef F1978 het volgende:
Ach, probeer gewoon vriendelijk te blijven tegen diegenen die het verdienen
Aaawquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:30 schreef Elvi het volgende:
Hij heeft mij nog niet geprobeerd te hosselen
Nee, door de goede posts die ze maken en ze komen ook aardig over in hun antwoorden, het heeft gewoon iets.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe verdienen ze dat dan? Alleen door een vagina te hebben?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:30 schreef Elvi het volgende:
Je bent ouder dan 16, dan heb je dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:30 schreef Elvi het volgende:
Jay, hardop lachen op de dinsdagochtendquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent ouder dan 16, dan heb je dat.
Newb laten lachen. Daar doe ik het voor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jay, hardop lachen op de dinsdagochtend
Nou we gaan het meemakenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent ouder dan 16, dan heb je dat.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:31 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, door de goede posts die ze maken en ze komen ook aardig over in hun antwoorden, het heeft gewoon iets.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit gelul.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:31 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, door de goede posts die ze maken en ze komen ook aardig over in hun antwoorden, het heeft gewoon iets.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou we gaan het meemaken
[..]Vrouwen die gamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve als ze me verslaan![]()
Mijn vriendinquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen die gamen
Behalve als ze me verslaan
Vertel het 'm baas.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
dit gelul.
prima als je al je hele leven droog staat en zo wanhopig en gefrustreerd bent dat je op alles met een kut loopt te slijmen, maar ga er niet over liegen man.
Hahaha, casual.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vriendinDie me altijd verslaat
Ze is redelijk fanatiek gamer. Ik niet. I just wanna blow shit upquote:
Waarom moet ik hardop lachen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:46 schreef Elvi het volgende:
Vrouwen gamen tactischerMannen schieten gewoon lekker ego in het wilde weg maar vrouwen werken samen
Erg leuk bij COD in de zombielevels als ik met een vriendin game
Als de mannen in het team ons dwars zitten en punten jatten dan lokken we gewoon een zombie naar ze toe
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:49 schreef Mystikvm het volgende:
Vrouwen die gamenSamen spelen doe je maar in bed, de televisie en console zijn mijn domein.
Mannen met maar 1 consolequote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:49 schreef Mystikvm het volgende:
Vrouwen die gamenSamen spelen doe je maar in bed, de televisie en console zijn mijn domein.
Haha, waarom moet altijd alles over seks gaan met jou?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij speelt toch ook wel eens met je joystick?
Ik vul de leegte wanneer faxie er niet is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, waarom moet altijd alles over seks gaan met jou?
"De leegte vullen"quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vul de leegte wanneer faxie er niet is.
quote:
Ja, zoiets dacht ik al nadat ik op invoeren had gedrukt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"De leegte vullen" [ afbeelding ]
Je bent gewoon onbewust de hele dag bezig met seks. Dat blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al nadat ik op invoeren had gedrukt.
Hm slechte zaak wel en nee, ik kom niks te kort kerel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bent gewoon onbewust de hele dag bezig met seks. Dat blijkt maar weer.
Kom je iets tekort, jongen?
Is ie niet "te kort", nee?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm slechte zaak wel en nee, ik kom niks te kort kerel.
Nou, een beetje. Bij de 2e slag om mijn middel komt ie net niet voorbij mijn navel en dat is lastig want nu moet ik de knoop langs mijn arm maken en dat geeft zo een rare bobbel daar.quote:
Gewoon zeggen dat het een spier is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, een beetje. Bij de 2e slag om mijn middel komt ie net niet voorbij mijn navel en dat is lastig want nu moet ik de knoop langs mijn arm maken en dat geeft zo een rare bobbel daar.
Meestal zeg ik dat het mijn volle stoma is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het een spier is.
You smooth operator you.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meestal zeg ik dat het mijn volle stoma is.
Ik lees en zie allesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vul de leegte wanneer faxie er niet is.
Hij doet niet aan drag-racingquote:
zou elvi wel in een tank willen zien rijden. clanwar tegen een vrouwenclan lijkt me leukquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom moet ik hardop lachen?
Sowieso in het spel wat ik speel zal dat wel extra tegenvallen aangezien we met voertuigen rijden.
Door de sloppenwijk.quote:
Heb jij al wat nieuwe speeltjes?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:18 schreef Murdera het volgende:
zou elvi wel in een tank willen zien rijden. clanwar tegen een vrouwenclan lijkt me leuk
uhhhh ik heb er 21 hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Door de sloppenwijk.
Alhoewel, hij was toen eerder aan de rees. D
[..]
Heb jij al wat nieuwe speeltjes?
Oh dus in games kunnen vrouwen opeens wel samen werken en tactisch denken?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:46 schreef Elvi het volgende:
Vrouwen gamen tactischerMannen schieten gewoon lekker ego in het wilde weg maar vrouwen werken samen
Erg leuk bij COD in de zombielevels als ik met een vriendin game
Als de mannen in het team ons dwars zitten en punten jatten dan lokken we gewoon een zombie naar ze toe
Alleen als ze tegen mannen spelen. Onder elkaar is het vuurwapens weggooien en krabben maar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus in games kunnen vrouwen opeens wel samen werken en tactisch denken?
Holy cowquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
uhhhh ik heb er 21 heweet niet welke je al kende
Vet veel man, ben je uren bezig om de dailies te doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
net mijn tiger 2 verkochtviel me wel zwaar. nu nog een miljoen ofzo sparen voor de E75
ik bij de release 60 ofzo, voor platoons en dergelijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vet veel man, ben je uren bezig om de dailies te doen.
Ik zit nu op 10 meen ik, heb er nog geen euro ingestoken.
Ow ik dacht veel meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik bij de release 60 ofzo, voor platoons en dergelijken
vroeger wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik dacht veel meer.
Platoons kosten toch geen goud?
Ja maar alleen als we mannen onderuit kunnen halenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus in games kunnen vrouwen opeens wel samen werken en tactisch denken?
Hey -Engel-quote:
goedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met je? Tijd niet meer gesproken broeder.
HUUUUUUUUUUU, wintersportquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Maltaman
Heb een paar weken terug gesnowboard
Als ik bleef staan echt onwijs tof, maar als ik van zitten, moest gaan staan, gleed ik meestal al vast naar benedenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUU, wintersportNiks voor mij
Hoe was het?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oi.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik bleef staan echt onwijs tof, maar als ik van zitten, moest gaan staan, gleed ik meestal al vast naar beneden
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
... Go Frodo go
Ik vind die Frodo zo'n jankerd he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dwerg?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt.....
Geef mij maar een zekere elf of zwerver
* Royco1 scheert gedesillusioneerd zijn baard af...quote:
Die is heul geen dwergquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Royco1 scheert gedesillusioneerd zijn baard af...
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
dit gelul.
prima als je al je hele leven droog staat en zo wanhopig en gefrustreerd bent dat je op alles met een kut loopt te slijmen, maar ga er niet over liegen man.
/insert faksie grapquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ook niet zo goed met een strijdbijl.
Ben meer van het zwaard.
Te makkelijkquote:
Wel van het bier toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ook niet zo goed met een strijdbijl.
Ben meer van het zwaard.
Wat voor zwaard?quote:
Prachtige zwaardenquote:
Dat zijn wel toffe zwaarden.quote:
Daar wil ik wel achterkomen eigenlijk. Waar in het land woon je? Keertje meeten?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:47 schreef F1978 het volgende:
denken dat ik op FOK! net zo ben als IRL
Dat geloof ik graag, maar als ik ga meeten, dan meet ik liever met een dame, hoop dat je dat kan begrijpenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daar wil ik wel achterkomen eigenlijk. Waar in het land woon je? Keertje meeten?
Behalve met mij toch ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:52 schreef -Engel- het volgende:
Tsja... het is helaas wat rustiger dan vroegerrrrr en ik heb ook geen zin om de hele avond te Fok!en
Mods doe eens een klooncheckquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
Disclaimer: F1978 is geen kloon van mij hoor
Nee dat begrijp ik niet. Zou je zo vriendelijk willen zijn om het mij uit te leggen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef F1978 het volgende:
Dat geloof ik graag, maar als ik ga meeten, dan meet ik liever met een dame, hoop dat je dat kan begrijpen
Nou als je iemand wil leren kennen qua vrouw en je zou als man vriendschap willen om te beginnen en dan maar zien hoe de dingen lopen bv, dan heb ik daarnaast geen behoefte aan vriendschap qua man.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik niet. Zou je zo vriendelijk willen zijn om het mij uit te leggen?
Nee klopt, daar ben jij ook een veels te aardig gozer voorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
Disclaimer: F1978 is geen kloon van mij hoor
Maar mss wil ik jou gew leren kennen? Ik heb je meer complimenten gegeven dan wie dan ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:18 schreef F1978 het volgende:
Nou als je iemand wil leren kennen qua vrouw en je zou als man vriendschap willen om te beginnen en dan maar zien hoe de dingen lopen bv, dan heb ik daarnaast geen behoefte aan vriendschap qua man.
Gossiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:18 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nou als je iemand wil leren kennen qua vrouw en je zou als man vriendschap willen om te beginnen en dan maar zien hoe de dingen lopen bv, dan heb ik daarnaast geen behoefte aan vriendschap qua man.
[..]
Nee klopt, daar ben jij ook een veels te aardig gozer voor
uhmmmquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar mss wil ik jou gew leren kennen? Ik heb je meer complimenten gegeven dan wie dan ook.
Dus als je mannelijke vrienden hebt ben je gay?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:29 schreef F1978 het volgende:
[..]
uhmmmik ben geen gay hoor haha ... dat soort contact zoek ik niet.
Wat voor contact dan wel?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:29 schreef F1978 het volgende:
[..]
uhmmmik ben geen gay hoor haha ... dat soort contact zoek ik niet.
Overigens schijn jij het OOK wel goed hier op FOK! te doen bij de dames, lees ik weleens hier.quote:
Dat kan ik wel beamenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:30 schreef F1978 het volgende:
[..]
Overigens schijn jij het OOK wel goed hier op FOK! te doen bij de dames, lees ik weleens hier.
Nou als een man tegen je zegt, ik wil je beter leren kennen... klinkt dat wel een beetje gay achtig vind je niet ??quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als je mannelijke vrienden hebt ben je gay?
uhmmm vriendschappelijk vrouwelijk contact, zoals ik al eerder zei misschienquote:
Omdat ie heel goed is met zijn keu.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:30 schreef F1978 het volgende:
[..]
Overigens schijn jij het OOK wel goed hier op FOK! te doen bij de dames, lees ik weleens hier.
Klopt, ik heb jou heel vaak bij hem in de buurt gezien in de topicsquote:
Daar kan ik niet over oordelen verder, ik lees niet alles van iedereen hier op FOK!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ie heel goed is met zijn keu.
Ook daar kan ik niet over oordelen, ze geven wel altijd netjes antwoord terug... verder ken ik niemand erg goed of persoonlijk hier... online kan iedereen zich anders voordoen, das niet moeilijk hoor... ik doe het ook tenslotte..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Hier zitten geen vrouwenof vrouwen die beschikbaar zijn of into you
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:31 schreef F1978 het volgende:
uhmmm vriendschappelijk vrouwelijk contact, zoals ik al eerder zei misschien
Nouquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:30 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ze stalkt mequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:32 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb jou heel vaak bij hem in de buurt gezien in de topics
Daar sta jij ook om bekend he... bescheidenquote:
Nouquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef F1978 het volgende:
[..]
Daar sta jij ook om bekend he... bescheiden
Ik vind een vrouwelijke stalker anders niet het slechtste wat je kan overkomen hoorquote:
Haha zie je wel...bescheidenquote:
Jij zit erop te wachten om gefriendzoned te worden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:31 schreef F1978 het volgende:
[..]
uhmmm vriendschappelijk vrouwelijk contact, zoals ik al eerder zei misschien
Heb je je nu hier al voorgesteld? R&P / Mensen van 25+ die graag nieuwe contacten willen opdoen #41quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef F1978 het volgende:
Ik weet alleen dat hier toffe mensen zitten op FOK! en ik probeer gewoon mijn draai hier te vinden, zal tijd kosten.... maar proberen wil ik het in elk geval.
Niemand is echt slecht hier, iedereen heeft gewoon zijn eigen manier in het leven van redeneren.
Anders zeg je wat aardigs tegen mij, wie weet wordt hij jaloersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal nog eens wat aardigs zeggen
Nou...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik vind een vrouwelijke stalker anders niet het slechtste wat je kan overkomen hoor
Faxie jaloersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
Anders zeg je wat aardigs tegen mij, wie weet wordt hij jaloers
Klopt, je hebt gelijk.... zal ik ook straks even naar kijken ja... nogmaals bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je je nu hier al voorgesteld? R&P / Mensen van 25+ die graag nieuwe contacten willen opdoen #41
Ze zijn dol op nieuwe, aardige mensen daar.
Ok... nou ik probeerde maar wat hequote:
Dat was niet negatief bedoeld hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal nog eens wat aardigs zeggen
Hoe zou dat nou komen denk je?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dit topic is dan wel meestal dood...maar als het leeft, is het altijd wel een pareltje![]()
Ja, stel dat een vrouw grote psychische klachten heeft en dat die als een gek achter je aan zit, dan wordt het minder leuk....quote:
Daar durf ik nu niks over te zeggenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, stel dat een vrouw grote psychische klachten heeft en dat die als een gek achter je aan zit, dan wordt het minder leuk....
Maar ik ga ervan uit dat in dit geval LovelyLady toch anders in elkaar zit.
Je laat hetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar durf ik nu niks over te zeggen
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar durf ik nu niks over te zeggen
Hihi... maar het is ook niet de bedoeling dat hij slecht over jou denkt natuurlijk he, en geheimen zijn om te bewaren he, niet om op straat te gooien.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef F1978 het volgende:
[..]
Hihi... maar het is ook niet de bedoeling dat hij slecht over jou denkt natuurlijk he, en geheimen zijn om te bewaren he, niet om op straat te gooien.Al dacht hij wel slecht over me, dat moet hij toch zelf weten... niks geheims aan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag de spoilers incl het geslijm achterwege laten verder![]()
Het was geen geslijm, het was gewoon een grapje tussendoor hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Al dacht hij wel slecht over me, dat moet hij toch zelf weten... niks geheims aan....
Je mag de spoilers incl het geslijm achterwege laten verder
Noem er 1?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Van zulke teksten sop je toch weg als vrouw zijnde?
oh wacht.....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef F1978 het volgende:
[..]
Het was geen geslijm, het was gewoon een grapje tussendoor hoor
Sinds wanneer mag ik zelf iets weten?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Al dacht hij wel slecht over me, dat moet hij toch zelf weten... niks geheims aan....
Je mag de spoilers incl het geslijm achterwege laten verder
Ik vraag me af waarom hij nog niet in de PUA-reeks advies geeft.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag ik zelf iets weten?
Blij dat jij er wel om kan lachen.quote:
maar ik wil ook niet dat jij je voelt alsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Blij dat jij er wel om kan lachen.
Je kan zoveel willen...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:56 schreef F1978 het volgende:
[..]
maar ik wil ook niet dat jij je voelt alshoor.... jij hebt ook alle recht om je te voelen als
![]()
Ik weet dat je het kunt, laat eens zien dat je een LovelyLady bent zoals op je avatar als je wilquote:
Wil ik niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik weet dat je het kunt, laat eens zien dat je een LovelyLady bent zoals op je avatar als je wil
Ok...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wil ik niet.
Ik ben er weer weg van
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef F1978 het volgende:
Ik weet dat je het kunt, laat eens zien dat je een LovelyLady bent zoals op je avatar als je wil
quote:
Mogool, je hebt haar weggejaagd, heb je het door?quote:
Ach nee... ze is alleen druk in een andere SC nu aan het chatten, dus steeds switchen schiet ook niet op, dat kan ik wel begrijpenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mogool, je hebt haar weggejaagd, heb je het door?
quote:
Dat is totale onzinquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als je mannelijke vrienden hebt ben je gay?
Waarom denk je dat ik je uitnodig om langs te komen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is totale onzin
o wacht in mijn geval is dat natuurlijk andersom... o hemel ik ben lesbisch![]()
![]()
That's why I keep it alivequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dit topic is dan wel meestal dood...maar als het leeft, is het altijd wel een pareltje![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is totale onzin
o wacht in mijn geval is dat natuurlijk andersom... o hemel ik ben lesbisch![]()
![]()
Kinkyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is totale onzin
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zodat ik gezellig een kopje thee kan drinken met je damequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik je uitnodig om langs te komen?
I aim to please, jeweets.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zodat ik gezellig een kopje thee kan drinken met je dame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |