Mwah... ik ben nu meer aan t niezen dan gisteravond dus ik vind het wel gezegend vanavond... lekker bij de verwarming....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:04 schreef PeuRac het volgende:
Blegh, ik heb zin om iets te doen, maar moet ff zuinig aan doen
Dat is vervelend, ik heb de hik, ook niet echt fijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mwah... ik ben nu meer aan t niezen dan gisteravond dus ik vind het wel gezegend vanavond... lekker bij de verwarming....
Dat is ook niet fijn neequote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is vervelend, ik heb de hik, ook niet echt fijn
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]meheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach... kwestie van je adem even inhouden en vaak slikken en gewoon zorgen dat de lucht eruit gaat, dan is het meteen weg.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
inhouden, dan slikken?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ach... kwestie van je adem even inhouden en vaak slikken en gewoon zorgen dat de lucht eruit gaat, dan is het meteen weg.
hmm, dat wist ik niet. Nu ben ik aan het eten en lijkt het ook weg te zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ach... kwestie van je adem even inhouden en vaak slikken en gewoon zorgen dat de lucht eruit gaat, dan is het meteen weg.
Jaa ... eerst even je adem inhouden, dan na een paar seconden uitademen en dan daarna even een paar keer slikken... ik heb het ook weleens, is meteen voorbij dan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Ik wist t ook nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat wist ik niet. Nu ben ik aan het eten en lijkt het ook weg te zijn.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:36 schreef F1978 het volgende:
[..]
Jaa ... eerst even je adem inhouden, dan na een paar seconden uitademen en dan daarna even een paar keer slikken... ik heb het ook weleens, is meteen voorbij dan...Weer wat geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen probleem hoor, ik ben hier op FOK! gekomen om aardige mensen te helpen zoals julliequote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wist t ook niet
[..]
Weer wat geleerd
En voor de lenige mensen onder ons de handstand maken helpt ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wist t ook niet
[..]
Weer wat geleerd
Dat geloof ik zo ja... allerlei lichamelijke oefeningen helpen eigenlijk wel, want als je je inspant dan komt de lucht er vroeg of laat vanzelf uit en dus ben je dan ook de hik kwijt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En voor de lenige mensen onder ons de handstand maken helpt ook
Nice nice....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:39 schreef F1978 het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, ik ben hier op FOK! gekomen om aardige mensen te helpen zoals jullie
Nee dat werkt vooral op de lachspierenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En voor de lenige mensen onder ons de handstand maken helpt ook
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:43 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een nieuwe dieptepunt bereikt, zit alleen, zonder een date oid 'Frozen' te kijken
Van wie?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee dat werkt vooral op de lachspieren
Krijg er wel energie vanquote:
ahhhh sorry dat te horen manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:43 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een nieuwe dieptepunt bereikt, zit alleen, zonder een date oid 'Frozen' te kijken
Waarom dieptepunt?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:43 schreef PeuRac het volgende:
Oke, lachen helpt ook wel tegen de hik denk ikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Van degene die geen handstand doet
Niks is fijner dan een goed hart op de SC hier te hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Kan je zien op www.tvrage.comquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:47 schreef F1978 het volgende:
Ik hoop dat "The Walking Dead" weer begint binnenkort, ik kijk nu meerdere andere... o.a. Dracula, Ravenswood, Arrow, Bitten, Helix en Intelligence.... kennen jullie die series ?
mja.. mnee... sommige wel de naam, maar ik volg ze niet want ik heb 1. geen tv 2. geen digitale muk 3. geen idee waar ik dat kan kijken....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:47 schreef F1978 het volgende:
Ik hoop dat "The Walking Dead" weer begint binnenkort, ik kijk nu meerdere andere... o.a. Dracula, Ravenswood, Arrow, Bitten, Helix en Intelligence.... kennen jullie die series ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |