Zeg je nou serieus dat als je na 2 dates geen relatie hebt je er maar beter mee kan stoppen, of begrijp ik het verkeerd?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt meer een garantie om er mee te stoppen. Maar nu gaat iedereen weer over me heen vallen natuurlijk
Je begrijpt het verkeerdquote:Op zondag 2 februari 2014 02:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zeg je nou serieus dat als je na 2 dates geen relatie hebt je er maar beter mee kan stoppen, of begrijp ik het verkeerd?
JE WIL ZE NIET VERSIERENquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is niet direct een plek waarvan ik denk 'goh, laat ik hier eens iemand gaan versieren'. Als er uberhaupt al plaatsen zijn waarvan ik dat denk. Ondanks dat ik volgens mij in mijn reacties maar ook in dm's gewoon mezelf ben en me niet anders voor doe.
Mag ik even doen alsof ik iets aanvoel?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij als man wanneer je dat vertrouwen hebt dan?
Helder realiseer ik mij dat nuchter zijn het belangrijkst is.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:50 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Dat is de meest filosofische zin die ik vandaag gehoord heb.
"Alles is gewoon belangrijk"
Dat klinkt als iets wat ik stoned zou zeggen haha
No offence ik begrijp wat je bedoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN DAN NOG IETS HE!
je kan zeggen dat ik autostisch ben omdat ik niet van ophouden weet.
maar aan de andere kant, sla mij zoals ik zei en je zult een heel andere player zien.OOK DAAR ZEG IK DAT IK MELANCHOLISCH BENquote:
deze is voor jou faxie.
OSMOSIS JONES KIJKEN OOK
leer je alles over je lichaam op een leuke manier.
ZOEK HET VANAF NU DUS MAAR UIT WANT ALS JIJ HET WEET BEL JE MIJ
EN DAN GAAN WE PRATEN ZOALS MANNEN DOEN
laatste bonus voor de finaleklapper zodat je niet eens maar aan mij HOEFT te denken (liever wel)quote:als je altijd aandacht krijgt zonder dat je het door hebt
is versieren iets wat je wellicht wel gewoon kan
maar door zelf te beginnen met iets wat je niet wilt
leer je vanzelf wel
dat je
de baas bent.Leuke ui trouwens. Album weet ik maar ... is ook een eh ... spectrum als je mij bent (chemicus).quote:Op zondag 2 februari 2014 00:46 schreef Purplesparks2 het volgende:
ik nog paar scharrels gehad daarna, maar de laatste is ook alweer 2 jaar geleden. Maar nog niet het gevoel dat ik iets mis op dat gebied.
[ Bericht 10% gewijzigd door Scuidward op 02-02-2014 11:20:53 ]
Leg het even uit dan,quote:
Inderdaad.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 10:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
JE WIL ZE NIET VERSIEREN
JE WIL ZE IN DE REET NEUKEN
en daarom moet je altijd grapjes maken. ach, ik lieg altijd tegen mijzelf, want ik draai er om heen.
merkte ik aan alles. dus dat doe ik ook niet meer sinds ik gisteren me mattie heb afgekloven / gesproken.
[..]
Mag ik even doen alsof ik iets aanvoel?
[..]
Helder realiseer ik mij dat nuchter zijn het belangrijkst is.
Als je niet in 1 regel kan zeggen waarom iets niet lukt:
- waarom lukt het dan niet?![]()
Ow, en als klanten praten over 9 7 6 weet ik wel dat ik geen 5 ben.
Ow en tot slot: als ik vrouwen kan versieren met het vermogen scherp uit de hoek te komen zonder daarbij het gevoel te hebben dat ik ook maar EEN MILLIMETER ANDERS BEN dan wie dan ook ... dan vind ik dat het praten over problemen die je eventueel hebt in alle topics hier op dit forum kan. Maar ieder zijn ding. Daten is weten. Meten is vreten. Neuken is beuken. En nu ga ik naar mijn keuken.
TOEGEVEN DAT JE ONZEKER BENT EN JE BENT HET NOOIT MEER
heb 4 jaar met mijn eigen worst geworsteld. en nu blaas ik de toeter uit. ook al vind dit ook weer mooi
enige wat ze ruiken is angst. want dan ga je hakkelen.
frustraties?
HAKKEN MET DIE NOTENDude, no offense, maar je komt compleet gestoord over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN DAN NOG IETS HE!
je kan zeggen dat ik autostisch ben omdat ik niet van ophouden weet.
maar aan de andere kant, sla mij zoals ik zei en je zult een heel andere player zien.
[..]
OOK DAAR ZEG IK DAT IK MELANCHOLISCH BEN
deze is voor jou faxie.
OSMOSIS JONES KIJKEN OOK
leer je alles over je lichaam op een leuke manier.
ZOEK HET VANAF NU DUS MAAR UIT WANT ALS JIJ HET WEET BEL JE MIJ
EN DAN GAAN WE PRATEN ZOALS MANNEN DOEN
laatste bonus voor de finaleklapper zodat je niet eens maar aan mij HOEFT te denken (liever wel)
[..]
[..]
Leuke ui trouwens. Album weet ik maar ... is ook een eh ... spectrum als je mij bent (chemicus).
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op zondag 2 februari 2014 11:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, no offense, maar je komt compleet gestoord over.
Uhm iets inde trant van dat vrouwen het een x aantal keer leuker vonden.om tijdens het stappen met vriendinnen een kerel mee naar huis te nemen dan enkel met vriendinnen de avond door brengen en alleen naar huis te gaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:25 schreef Godshand het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Faxie de meiden zijn bed in krijgt...
Schep je op over je lul? Beloof je ze uit je proza voor te lezen daarna? Of bak je eerst pannenkoeken voor ze?
Overigens, het voorbeeld van Cue laat zien waar het in gaat in gesprekken tijdens versieren : nergens over, behalve laten zien dat je ergens over nadenkt en wil weten hoe een ander er over denkt. En dus wil prikkelen en uitdagen.
Zo'n stelling kan van alles zijn (weet je de stelling nog Cue_,van die gast?), zoals Mensen die uitgaan zijn oppervlakkig of Spontaniteit maakt mensen gelukkiger (en daarna haar natuurlijk vragen spontaan morgen met je naar de film te gaan oid).. Etc. Als je het maar leuk kan brengen
Leuke stelling!quote:Op zondag 2 februari 2014 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm iets inde trant van dat vrouwen het een x aantal keer leuker vonden.om tijdens het stappen met vriendinnen een kerel mee naar huis te nemen dan enkel met vriendinnen de avond door brengen en alleen naar huis te gaan.
Hou hem gew hier, dan komt ie niet in de PUA-reeksquote:Op zondag 2 februari 2014 11:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, no offense, maar je komt compleet gestoord over.
Godzijdank?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef K44S het volgende:
Gisteren godzijdank 3 x een vreemde situatie met een dame.
Falen betekend vooruitgang
Oftewel : gelukkig.quote:
Van falen kun je leren.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef K44S het volgende:
Gisteren godzijdank 3 x een vreemde situatie met een dame.
Falen betekend vooruitgang
Gew jezelf zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, bij mij gaat het ook niet geweldig. Heeft iemand tips voor mij?
Ah,juist.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Oftewel : gelukkig.
Ik weet dat als ik dus die blauwtjes loop, op de dames af durf te stappen.
Dat ze verder geen interesse hebben (althans ...... wat je interesse mag noemen).... dat even terzijde.
En als dat niet werkt, nieuwe hobbys gaan zoeken en uit je comfortzone stappen.quote:
denk dat ik ook wat aan mn uiterlijk moet doen.quote:
Uiteindelijk ging ie met een oud vrouwtje mee volgens mijquote:Op zondag 2 februari 2014 12:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuke stelling!
Lekker prikkelend ook, jammer voor hem ging jij niet mee
Nee, want dan ben je niet meer jezelf.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
denk dat ik ook wat aan mn uiterlijk moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |