Een geilige blik. Ik kan het niet uitleggen. Een beetje stoute blik zeg maar. Het kan ook voorkomen dat zij fysiek contact met je zoekt of dichterbij gaat zitten ofzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
En hoe ziet dat 'kom maar op jongen' eruit? Ik zou het waarschijnlijk niet herkennen.
Ja makkelijk is het niet altijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja de vrouwen die met hun vriendje naar optredens gaan.
Ik heb m zowat in zn gezicht uitgelachen om zn verhaal/stelling.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, maar hij kreeg het bijna voor elkaar zei je. Sorry hoor, maar als iemand met zo'n bullshit verhaal interessant begint te doen dan gaan toch alle alarmbellen af zeker?
Nouja blijkbaar niet....
Dat komt me dus totaal niet bekend voor. Als ik sommige dingen hier zo hoor is het echt een wonder dat ik ooit vrouwen in mijn bed gehad heb.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:56 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Een geilige blik. Ik kan het niet uitleggen. Een beetje stoute blik zeg maar. Het kan ook voorkomen dat zij fysiek contact met je zoekt of dichterbij gaat zitten ofzo.
Het gaat bij iedereen anders misschienquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt me dus totaal niet bekend voor. Als ik sommige dingen hier zo hoor is het echt een wonder dat ik ooit vrouwen in mijn bed gehad heb.
Stel je had t wel teruggekregen en niet gezien, waardoor zou dat zijn gekomen dan? teveel met andere dingen bezig? Zoals t gesprek en je eigen handelingen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:54 schreef yats het volgende:
[..]
Het hoeft niet in dezelfde mate terug te gebeuren, maar enige bevestiging dat het mag (of misschien zelfs een stapje verder) zou fijn zijn. Nu kan het gezien mijn 'interpretatieprobleem' best zijn dat ik die 'toestemming' geregeld gehad heb, maar op dit moment kan ik me dat soort sitiuaties eigenlijk niet voor de geest halen.
Niet iedereen kan gezichten even goed lezen he. hebben veel mannen last van. Vrouwen zijn er beter in.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stel je had t wel teruggekregen en niet gezien, waardoor zou dat zijn gekomen dan? teveel met andere dingen bezig? Zoals t gesprek en je eigen handelingen?
Of valt een blik in iemand ogen je ook niet op? en hoe zou dat komen dan?
Wellicht scheelt het dat bij eigenlijk al mijn ex'en het er wel erg dik bovenop lag wat ze wilden. Subtiele signalen en ik is geen goede combinatie vrees ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:00 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Het gaat bij iedereen anders misschien
Misschien een rare vraag.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:25 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen woensdag kwamen.er in de kroeg ineens twee jochies van 21 binnen waarvan 1 redelijk dronken en die ander begon een gesprek met mij.
Begon t gesprek met dat ie voor school 1 of andere vage stelling wou uittesten. Maar uiteindelijk werd het best een leuk gesprek. En bleek ie leuker dan verwacht.
Om diverse redenen uiteindelijk niets gebeurd. Maar een jongen die in eerste instantie totaal niet mijn ding was of waarvan ik uberhaupt niet had gedacht dat ie een kans zou maken bij mij.. had t redelijk voor elkaar gekregen toch nog.
Komt veel meer voor. Ik ben ook totaal niet subtielquote:Op zondag 2 februari 2014 00:01 schreef yats het volgende:
[..]
Wellicht scheelt het dat bij eigenlijk al mijn ex'en het er wel erg dik bovenop lag wat ze wilden. Subtiele signalen en ik is geen goede combinatie vrees ik.
ik weet dat t bestaat ja, maar vind t eerlijk gezegd heel lastig om te begrijpen hoe dat werkt dan zeg maar, of eig niet werkt.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:01 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Niet iedereen kan gezichten even goed lezen he. hebben veel mannen last van. Vrouwen zijn er beter in.
Geen idee eigenlijk. Als ik in een kroeg een vrouw aanspreek denk ik eigenlijk niet na over wat ik zeg of ga zeggen. Ik ouwehoer meestal maar een eind weg. Dat is vaak best gezellig, alleen zoals ik al vaker hier gezegd heb heeft dat nooit verder ergens toe geleid. Misschien toch die onbewuste gedachte dat er geen interesse is bij de bewuste vrouw?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stel je had t wel teruggekregen en niet gezien, waardoor zou dat zijn gekomen dan? teveel met andere dingen bezig? Zoals t gesprek en je eigen handelingen?
Of valt een blik in iemand ogen je ook niet op? en hoe zou dat komen dan?
In dit geval was ik in gesprek met de barman en hij deed uiteindelijk beetje mee in dat gesprek. Paar minuten ofzo later begon hij tegen mij te praten.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag.
Maar hoe kon hij een gesprek met jou beginnen?
Stond jij in je eentje?
Dat laatste denk ik sowieso. Maar weet je wel wanneer de vrouw niet is geintresseerd in je? Als in door gezichtsuitdrukkingen of lichaamstaal?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:04 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Als ik in een kroeg een vrouw aanspreek denk ik eigenlijk niet na over wat ik zeg of ga zeggen. Ik ouwehoer meestal maar een eind weg. Dat is vaak best gezellig, alleen zoals ik al vaker hier gezegd heb heeft dat nooit verder ergens toe geleid. Misschien toch die onbewuste gedachte dat er geen interesse is bij de bewuste vrouw?
Als het echt overduidelijk is wel ja. Maar ik ga er vrij vaak vooraf al vanuit dat die interesse er niet is. Ik bedoel, ik weet dat ik geen Brad Pitt of iets dergelijks ben dus moet ik het vooral van mijn innerlijk of mijn skills hebben.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik sowieso. Maar weet je wel wanneer de vrouw niet is geintresseerd in je? Als in door gezichtsuitdrukkingen of lichaamstaal?
Dan toch maar er vanuit proberen te gaan dat t standaar wel positief is. En met die gedachte je acties doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:10 schreef yats het volgende:
[..]
Als het echt overduidelijk is wel ja. Maar ik ga er vrij vaak vooraf al vanuit dat die interesse er niet is. Ik bedoel, ik weet dat ik geen Brad Pitt of iets dergelijks ben dus moet ik het vooral van mijn innerlijk of mijn skills hebben.
Hmm. Komt dit vaak voor? Dat gebeurt hier namelijk echt niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In dit geval was ik in gesprek met de barman en hij deed uiteindelijk beetje mee in dat gesprek. Paar minuten ofzo later begon hij tegen mij te praten.
De meeste mannen leren die hints tussen hun 17e en hun 23e. Ik heb dat blijkbaar gemist of dacht het niet nodig te hebben gezien de relatie die ik in die periode had. Erg onhandig.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan toch maar er vanuit proberen te gaan dat t standaar wel positief is. En met die gedachte je acties doen.
Of kijken of je toch in de gesprekken meer je aandacht kan leggen op de subtiele hints. Dus beter kijken.
Geen idee. Ik ga eig altijd alleen. Maar daar is de kroeg ook naar. En meer mannen en vrouwen doen dat daar.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm. Komt dit vaak voor? Dat gebeurt hier namelijk echt niet.
De enige keer dat ik een vrouw alleen heb gezien in een bar, was toen in de studentenvereniging en het was een eerstejaars die niemand kende verder.
Niet bepaald nee.... ik ben wel benieuwd naar die kroeg van jouquote:Op zondag 2 februari 2014 00:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga eig altijd alleen. Maar daar is de kroeg ook naar. En meer mannen en vrouwen doen dat daar.
Zal idd niet overal standaard zijn
Zeker onhandig, maar dan moet je er nu maar extra hard mee aan de slagquote:Op zondag 2 februari 2014 00:13 schreef yats het volgende:
[..]
De meeste mannen leren die hints tussen hun 17e en hun 23e. Ik heb dat blijkbaar gemist of dacht het niet nodig te hebben gezien de relatie die ik in die periode had. Erg onhandig.
Vast niets voor jou haha.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet bepaald nee.... ik ben wel benieuwd naar die kroeg van jou
Ik doe mijn best. Ook aan de hand van de tips hier. Ik dacht op de goede weg te zijn, maar gisteren uit het niets dus een tegenvaller gehad waardoor ik nu weer een beetje in mijn oude gedachtenpatroon verval.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker onhandig, maar dan moet je er nu maar extra hard mee aan de slag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |