En wanneer is de juiste tijd om fysiek te worden? Kan me voorstellen dat je dat niet te snel wilt namelijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm, gewoon een leuk gesprek aangaan, beetje humor, niet te snel op de teentjes getrapt zijn en ook niet bang om te laten zien dat je me interessant vindt. Dus ook fysiek worden qua aanrakingen enzo.
Maar over t algemeen is een gewoon leuk gesprek al voldoende om mijn eerste interesse te kweken en er evt een date uit te halen.
Al heeft bovenstaande natuurlijk alleen maar effect als je qua uiterlijk ook beetje interessant bent voor mij
Fysiek is ook gewoon een aanraking he. Hand op de rug of been. Of evt hand vasthouden dat soort dingen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:20 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
En wanneer is de juiste tijd om fysiek te worden? Kan me voorstellen dat je dat niet te snel wilt namelijk.
Is het niet zo dat de man eerst je vertrouwen moet wekken? Dat is mijn theorie een beetje namelijk. Uit zelfverdediging van de vrouw. Zo van, "zodra ik weet dat hij een goede jongen is mag hij me aanraken".quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fysiek is ook gewoon een aanraking he. Hand op de rug of been. Of evt hand vasthouden dat soort dingen.
Tja ligt aam de situatie en omgang met elkaar. Moeilijk iets vasts over te zeggen.
Hoe weet jij als man wanneer je dat vertrouwen hebt dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:28 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de man eerst je vertrouwen moet wekken? Dat is mijn theorie een beetje namelijk. Uit zelfverdediging van de vrouw. Zo van, "zodra ik weet dat hij een goede jongen is mag hij me aanraken".
Het is altijd een beetje aftasten natuurlijk
Dat is dus iets wat lastig in te schatten is. Zelf word ik geregeld iets fysieker als het een leuk gesprek is, maar ik merk wel dat veel vrouwen daar toch niet of nauwelijks op reageren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fysiek is ook gewoon een aanraking he. Hand op de rug of been. Of evt hand vasthouden dat soort dingen.
Tja ligt aam de situatie en omgang met elkaar. Moeilijk iets vasts over te zeggen.
hoe wil je dat ze reageert dan? In dezelfde mate t terugdoet?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat lastig in te schatten is. Zelf word ik geregeld iets fysieker als het een leuk gesprek is, maar ik merk wel dat veel vrouwen daar toch niet of nauwelijks op reageren.
Als zij op een bepaalde manier kijkt van "kom maar op jongenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij als man wanneer je dat vertrouwen hebt dan?
Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je in dat soort praatjes zou kunnen trappen? ...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:25 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen woensdag kwamen.er in de kroeg ineens twee jochies van 21 binnen waarvan 1 redelijk dronken en die ander begon een gesprek met mij.
Begon t gesprek met dat ie voor school 1 of andere vage stelling wou uittesten. Maar uiteindelijk werd het best een leuk gesprek. En bleek ie leuker dan verwacht.
Om diverse redenen uiteindelijk niets gebeurd. Maar een jongen die in eerste instantie totaal niet mijn ding was of waarvan ik uberhaupt niet had gedacht dat ie een kans zou maken bij mij.. had t redelijk voor elkaar gekregen toch nog.
Waren vast van die PUA kneusjesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je in dat soort praatjes zou kunnen trappen? ...
I'll hook u in the gabber m8.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
u wot m8, you are one cheeky cunt m8
Ik trapte nergens in.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je in dat soort praatjes zou kunnen trappen? ...
Maar, maar...Faxie is een wandelende encyclopedie, die is vast veel interessanter dan PUA-wannabe-studenten-jonkies.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik trapte nergens in.
Zeg enkel dat iemand, door voor een leuk gesprek te zorgen, leuker uit de bus kan komen dan je bij voorbaat denkt.
Zolang hij een leuke gesprekspartner is, dan wie weet, kan dat zo zijn ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar, maar...Faxie is een wandelende encyclopedie, die is vast veel interessanter dan PUA-wannabe-studenten-jonkies.
Waarschijnlijk trap ook jij in versiertrucsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik trapte nergens in.
Zeg enkel dat iemand, door voor een leuk gesprek te zorgen, leuker uit de bus kan komen dan je bij voorbaat denkt.
Natuurlijk doorzie ik ook niet alles. Dat beweer ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:48 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk trap ook jij in versiertrucsGoed om te horen dat gesprekken belangrijk zijn.
En het fysieke natuurlijk
Dat is de meest filosofische zin die ik vandaag gehoord heb.quote:
Nee, maar hij kreeg het bijna voor elkaar zei je. Sorry hoor, maar als iemand met zo'n bullshit verhaal interessant begint te doen dan gaan toch alle alarmbellen af zeker?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik trapte nergens in.
Ik zou leuke gesprekken over muziek kunnen hebben ja. Jammer genoeg is dat iets dat veel vrouwen niet interesseert in de cafe's waar ik kom.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar, maar...Faxie is een wandelende encyclopedie, die is vast veel interessanter dan PUA-wannabe-studenten-jonkies.
Muziek is ook 1 van mijn passies. Weet zeker dat er genoeg vrouwen zijn die dat ook leuk vindenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou leuke gesprekken over muziek kunnen hebben ja. Jammer genoeg is dat iets dat veel vrouwen niet interesseert in de cafe's waar ik kom.
Het hoeft niet in dezelfde mate terug te gebeuren, maar enige bevestiging dat het mag (of misschien zelfs een stapje verder) zou fijn zijn. Nu kan het gezien mijn 'interpretatieprobleem' best zijn dat ik die 'toestemming' geregeld gehad heb, maar op dit moment kan ik me dat soort sitiuaties eigenlijk niet voor de geest halen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hoe wil je dat ze reageert dan? In dezelfde mate t terugdoet?
Ik merk bij mezelf dat ik dat niet altijd doe, maar dat ik dan niet altijd negatief sta tegenover de aanraking door de man.
En hoe ziet dat 'kom maar op jongen' eruit? Ik zou het waarschijnlijk niet herkennen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:32 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Als zij op een bepaalde manier kijkt van "kom maar op jongen", dan weet je dat je verder kan gaan.
Als ze een beetje sceptisch of lacherig kijkt dan moet je nog even werken.
Ja de vrouwen die met hun vriendje naar optredens gaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:54 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Muziek is ook 1 van mijn passies. Weet zeker dat er genoeg vrouwen zijn die dat ook leuk vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |