Ik ben bij wijze van spreke al blij als de man-vrouw verhouding minder slecht is dan 4:1.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga eig altijd alleen. Maar daar is de kroeg ook naar. En meer mannen en vrouwen doen dat daar.
Zal idd niet overal standaard zijn
Owjaquote:Op zondag 2 februari 2014 00:18 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Als je maar kan scoren Faxie, als je maar kan scoren.
Klinkt meer als een mop; Komt een Fokker in een kroegquote:Op zondag 2 februari 2014 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bij wijze van spreke al blij als de man-vrouw verhouding minder slecht is dan 4:1.
En dan nog is een vrouw niet aanspreekbaar omdat ze met vriendinnen aan het praten is. Of met haar vriend bezig.
Het klinkt altijd als een sprookje: Ik sprak iemand in de kroeg aan.
haha eccht nietquote:Op zondag 2 februari 2014 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klinkt meer als een mop; Komt een Fokker in een kroeg
Nogalquote:Op zondag 2 februari 2014 00:19 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ja toch? Uitgaansgelegenheden zijn verder toch kut
Ik stond ooit buiten de kroeg met een jongen te praten en had soort van oogcontact met een andere jongen.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bij wijze van spreke al blij als de man-vrouw verhouding minder slecht is dan 4:1.
En dan nog is een vrouw niet aanspreekbaar omdat ze met vriendinnen aan het praten is. Of met haar vriend bezig.
Het klinkt altijd als een sprookje: Ik sprak iemand in de kroeg aan.
Wat dacht je van een discotheek.quote:
Ja dat is de beste manier. Gewoon snel een nummer regelen voordat je iets stoms zegtquote:Op zondag 2 februari 2014 00:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik stond ooit buiten de kroeg met een jongen te praten en had soort van oogcontact met een andere jongen.
Die stapte direct op mij af,.deed.even mee in t gesprek en vroeg al snel mn nr. Kon die directheid en lef wel waarderen.
Maar t is idd lastiger als een vrouw met vriendinnen. Het kost wat meer moeite en lef.
Al zet je mij een meter voor een leeg doel, dan ben ik nog in staat om te missen.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:18 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Als je maar kan scoren Faxie, als je maar kan scoren.
Ik heb daar in de jaren een haat jegens ontwikkeld...quote:Op zondag 2 februari 2014 00:24 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Wat dacht je van een discotheek.
Wat ik geweldig vind is "schuren", wat een bazige dans is dat zeg.
En dan na het schuren haar nummer vragen!
Dan ben jij een kandidaat voor de "eindbaas"quote:Op zondag 2 februari 2014 00:28 schreef yats het volgende:
[..]
Al zet je mij een meter voor een leeg doel, dan ben ik nog in staat om te missen.
zou nog geen water raken als je uit een boot viel?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:28 schreef yats het volgende:
[..]
Al zet je mij een meter voor een leeg doel, dan ben ik nog in staat om te missen.
Aan "schuren" kan niemand een haat ontwikkelen.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb daar in de jaren een haat jegens ontwikkeld...
Dat wel, maar alleen omdat dat echt onmisbaar is. Gezien ik al vrij lang geen maagd meer ben heb ik in ieder geval ooit iets 'geraakt'.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:30 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
zou nog geen water raken als je uit een boot viel?
Been there done that, niet mijn ding.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:31 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Aan "schuren" kan niemand een haat ontwikkelen.
Gewoon een keer met wat vrienden heen gaan, beetje bezatten, en gaan met die banaan. Gewoon een leuke tijd hebben, beetje lollig doen.
Zelfs daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:29 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Dan ben jij een kandidaat voor de "eindbaas"
(minst knappe meid die overblijft aan het einde van de nacht in de kroeg)
De "eindbaas" zal zich aan jou vergrijpen, geen ontkomen aan.
Gelukkig maar, daar wil je geen ervaring meequote:
Moet je een keer een bordeel doen. Lekkere massage erbij.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Been there done that, niet mijn ding.
Overwogen, ga het niet doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:36 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Gelukkig maar, daar wil je geen ervaring mee
[..]
Moet je een keer een bordeel doen. Lekkere massage erbij.
Been there done that, en het was super lekker
haha okee, ja ik ook bijna 7 jaar relatie gehad bij de 1ste hit van mn 17e tot 24e alweer 4 jaar geleden, tijd vliegt.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat wel, maar alleen omdat dat echt onmisbaar is. Gezien ik al vrij lang geen maagd meer ben heb ik in ieder geval ooit iets 'geraakt'.
Mijn eerste 'hit' duurde een jaar. Daarna nog een keer een jaar iemand gehad en als laatste tussen mijn 20e en 27e een erg serieuze relatie. Dat is inmiddels ook meer dan een jaar geleden waarbij ik in de tussentijd weinig 'gepresteerd' heb op het gebied van de vrouwen. Het is dat ik zeer recent (met dezelfde vrouw) een paar leuke dates gehad heb anders werd het wel erg sneu.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:40 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
haha okee, ja ik ook bijna 7 jaar relatie gehad bij de 1ste hit van mn 17e tot 24e alweer 4 jaar geleden, tijd vliegt.
Even quoten opdat ik morgenochtend nog eens in alle rust de tanden kan stukbijten op dit wervelende stukje proza.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:58 schreef Scuidward het volgende:
geil zijn
is fijn
alles waarderen
zonder kleren
neuken is beuken
met mannen
om de eer
van de heer
gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |